kk sitten emätintulehdus jossa kokkareinen harmaa hajuton vuoto, johon määrättiin flagyl 400mg
kuurin jälkeen valko kelta beige ruskeaa vuotoa, en kokenut tätä hälyttävänä kunnes ilmestyi hyytymiä ja pari päivää myöhemmin kirkasta verta jonkin verran. menin äitipolille, ultrassa kaikki ok, vauva elossa. tuntematon syy vuotoon. sain verenhyydyttäjää caprilon lääkettä kuurin. vuotaa edelleen mutta hyytymää. kohdun suu oli pehmennyt ( liekö tulehdus pehmittänyt vai alkaako km?) paikat muuten ok. kohdunkaula 6cm
pe kontrolli ultra. mul on 2 täysaikaista raskautta takana joissa en vuotanut tippaakaan. srtessaa. loppuisivat vuodot, epätietoisuus pahin. jännittää. muita samankaltaista kokeneet?
uhkaava keskenmeno rv 18+3
4
1363
Vastaukset
- margareetta
ultrassa vauvalla kaikki hyvin. hematooma näkyi, istukan reuna vuotanut ja hyytynyt .vuotelee ulos hyytymänä. ei sinäänsä lisää km riskiä. sain kefexin ja flagyl antibiootti kuurin kuitenkin ja seksikieltoa, nyt on varjeltava tulehduksilta ... toiveikkaana täällä
- margareetta
tulin vielä jatkaa tarinaani tänne, vaikka tähän ei tullut onnellista loppua. Lapsivedet meni pe. Olin sairaalassa vrk. pääsin kotiin ku painotin että haluan. vauva on hengissä, mutta ilman vettä sen keuhkot ei ikinä kehity. Kuolee suht heti ku syntyy. saattaa elää jopa viikolle 40 mut sit kuolee.
tiistaina ultra, jos vettä ei ole kohtuun ilmestynyt niin käynnistetään synnytys. lääkkeillä.
vauva on 350g.
pahalle tuntuu. - margareetta
margareetta kirjoitti:
tulin vielä jatkaa tarinaani tänne, vaikka tähän ei tullut onnellista loppua. Lapsivedet meni pe. Olin sairaalassa vrk. pääsin kotiin ku painotin että haluan. vauva on hengissä, mutta ilman vettä sen keuhkot ei ikinä kehity. Kuolee suht heti ku syntyy. saattaa elää jopa viikolle 40 mut sit kuolee.
tiistaina ultra, jos vettä ei ole kohtuun ilmestynyt niin käynnistetään synnytys. lääkkeillä.
vauva on 350g.
pahalle tuntuu.ei ehditty odottelemaan käynnistystä. olin kivuttomasti auennut 5cm. tunsin ku pienet jalat sojotti eläimen puolella.
nyt sairaalas ja synnytystä nopeutettiin lääkkeellä ja sain tehokasta kivunlievitystä. pian kaikki ohi. - margareetta
margareetta kirjoitti:
ei ehditty odottelemaan käynnistystä. olin kivuttomasti auennut 5cm. tunsin ku pienet jalat sojotti eläimen puolella.
nyt sairaalas ja synnytystä nopeutettiin lääkkeellä ja sain tehokasta kivunlievitystä. pian kaikki ohi.*emättimen puolella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951506Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 501003
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58853
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 32745