uhkaava keskenmeno rv 18+3

margareetta

kk sitten emätintulehdus jossa kokkareinen harmaa hajuton vuoto, johon määrättiin flagyl 400mg
kuurin jälkeen valko kelta beige ruskeaa vuotoa, en kokenut tätä hälyttävänä kunnes ilmestyi hyytymiä ja pari päivää myöhemmin kirkasta verta jonkin verran. menin äitipolille, ultrassa kaikki ok, vauva elossa. tuntematon syy vuotoon. sain verenhyydyttäjää caprilon lääkettä kuurin. vuotaa edelleen mutta hyytymää. kohdun suu oli pehmennyt ( liekö tulehdus pehmittänyt vai alkaako km?) paikat muuten ok. kohdunkaula 6cm
pe kontrolli ultra. mul on 2 täysaikaista raskautta takana joissa en vuotanut tippaakaan. srtessaa. loppuisivat vuodot, epätietoisuus pahin. jännittää. muita samankaltaista kokeneet?

4

1600

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • margareetta

ultrassa vauvalla kaikki hyvin. hematooma näkyi, istukan reuna vuotanut ja hyytynyt .vuotelee ulos hyytymänä. ei sinäänsä lisää km riskiä. sain kefexin ja flagyl antibiootti kuurin kuitenkin ja seksikieltoa, nyt on varjeltava tulehduksilta ... toiveikkaana täällä

• margareetta

tulin vielä jatkaa tarinaani tänne, vaikka tähän ei tullut onnellista loppua. Lapsivedet meni pe. Olin sairaalassa vrk. pääsin kotiin ku painotin että haluan. vauva on hengissä, mutta ilman vettä sen keuhkot ei ikinä kehity. Kuolee suht heti ku syntyy. saattaa elää jopa viikolle 40 mut sit kuolee.
        tiistaina ultra, jos vettä ei ole kohtuun ilmestynyt niin käynnistetään synnytys. lääkkeillä.
        vauva on 350g.

pahalle tuntuu.

• margareetta
        margareetta kirjoitti:

tulin vielä jatkaa tarinaani tänne, vaikka tähän ei tullut onnellista loppua. Lapsivedet meni pe. Olin sairaalassa vrk. pääsin kotiin ku painotin että haluan. vauva on hengissä, mutta ilman vettä sen keuhkot ei ikinä kehity. Kuolee suht heti ku syntyy. saattaa elää jopa viikolle 40 mut sit kuolee.
        tiistaina ultra, jos vettä ei ole kohtuun ilmestynyt niin käynnistetään synnytys. lääkkeillä.
        vauva on 350g.

pahalle tuntuu.

ei ehditty odottelemaan käynnistystä. olin kivuttomasti auennut 5cm. tunsin ku pienet jalat sojotti eläimen puolella.
        nyt sairaalas ja synnytystä nopeutettiin lääkkeellä ja sain tehokasta kivunlievitystä. pian kaikki ohi.

• margareetta
        margareetta kirjoitti:

ei ehditty odottelemaan käynnistystä. olin kivuttomasti auennut 5cm. tunsin ku pienet jalat sojotti eläimen puolella.
        nyt sairaalas ja synnytystä nopeutettiin lääkkeellä ja sain tehokasta kivunlievitystä. pian kaikki ohi.

*emättimen puolella

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      108
      2227
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      843
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      47
      818
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      776
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      518
      725
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      625
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe