KUIN ,MIESMÖINEN VANHASTAKAAN RAAMATUSTA : VAAN N SANOTTAVA KUIN HERRA :1 MOOS.6: OPASTEEN MUKANA IHMISTEN PAHUUS OLI SAANYT SUUREN VALLAN MAAN PÄÄLLÄ . .
1. HERRA KATUU IHMISEN LUONEENSA ..KOSKA IHMISET RUPESI LISÄÄNTYMÄÄN MAANPÄÄLLÄ /JA SIITIT TYTTÄRIÄ NIIN JUMALAN POJAT
NÄKI IHMISEN TYTTÄRET KAUNIIKISI. /JA OTIT HEITÄ EMÄNNIKSEEN , JOTKA
HEISTÄ HE TAHTOI ..SILLOIN SANOI HERRA ;EI MINUN HENGEN RIITELE IHMIS-
TENKANSSA IANKAIKKISESTI /SILLÄ HE OVAT LIHA / MINÄ ANNAN HEILLE AIKAA 120 VUOTTA (etsikkoaikaa )
Ja sitten kun Jumalan pojat makasivat ihmisten tyttärien kanssa /ja siittivät lap -
sia /että niistä tuli Voimalliset miehet /jotka muinoin oli kuuluisat Sankarit . .
Mutta koska HERRA näki Ihmisten pahuuden suureksi maanpäällä /ja kaikki hänen sydämensaivoitus ja ajatus oli ainostans paha , Silloin Hän katui /ihmisen tenhneensä maan päälle /ja tuli murheelliseksi ,sydämestänsä.
Ja sanoi :ihmisen kuin minä loin /hukutan minä maanpäältä / Hamastihmiset niin karjan / Madot ja linnut maan päältä / asti ja Taivaan alla; Sillä minä kadun että minä heitä tein /tehnyt olen ,MUTTA NOOA LÖYSI ARMON ,HERRAN EDES.
Tämä on Noan sukukunta : Noa oli hurskas ja vakaa mies/ja eli jumalisesti Hänen ajallaan . Ja siiti 3 Poikaa . Mutta maa oli turmeltu . JUMALAN kasvojen edes/ ja
TÄYNNÄ VÄKIVALTAA.
sILOIN KATSAHTI JUMALA MAAN PÄÄLLE /KATSO /SE OLI TURMELTU ;SILLÄ KAIKKI LIHA OLI TUMELLUT TIENSÄ MAAN PÄÄLLÄ .
JA JUMALA SANOI NOAKILLE KAIKEN LIHAN LOPPU ON MINUN ETEEN TULLUT:
SILLÄ MAA ON HEISTÄ TÄYNNÄNSÄ VÄKIVASLTAA/JA KATSO / MINÄ HUKUTAN HEITÄ YNNÄ MAAN KANSSA.
TEE ITSELLES ARKKI HONGASTA / JA TEE SISÄLLE OLIN SIJAT TERVAA SE SISÄTÄ JA PÄÄLTÄ . JA TEE SE NÄIN 300 KYYNÄRÄÄ PITK'Ä 50 KYYNÄRÄÄ LEVEÄ JA 30 KYYNÄRÄÄ KORKEA . TEE AKKUNA SIIHEN .
TEE SIIHENKOLME POJAA ARKISTA TULEE KOLME KERROKSINEN .
jA NOOA TEKI KAIKKI MINKÄ JUMALA OLI KÄSKENYT .
NYT YHDEN ÄKISTI , EI OLE LÖYTYNYT SITÄ SANAA.
58
201
Vastaukset
- teu,
ROOM , 1:18-25. KERROTRAAN JOTAKIN , SAMOIN
1;26-27. HOMOSEKSUALISMI KS. 1 kOR 6:-11.
1.28-32 IHMISEN LANGENNUT TIOLA ,SYNNEISSÄÄN ,KS.
1 kOR.6;9-10 . ;GAL. 5:19-20. ;EF. 2:1-3. ,;2TIM . 3:2-4.; iLM.21 :8."HOMOSEKSUALISMI KS. 1 kOR 6:-11"
Hmmm... kapitalismi, kommunismi, mesmerismi, liberalismi... Mikä oppisuunta teun mielestä on homoseksualismi?- teu,
exhellari86 kirjoitti:
"HOMOSEKSUALISMI KS. 1 kOR 6:-11"
Hmmm... kapitalismi, kommunismi, mesmerismi, liberalismi... Mikä oppisuunta teun mielestä on homoseksualismi?"ex hellari "
Se on kai tuo Miehimöis . - TEU.
MIEHIMYS = HOMOSEKSUALISMI TÄMÄ ON ROOM. 1:26-27.
JA TERKENNUS TÄSTÄ ON 1 kOR. 6:11.
- mitähäsitähätää
Öh hmmmmmmmmmmm.
- teu,
Hain vain sitä Miehimöis sanaa , joka voitaisiin tehdä Homon vastineeksi ,
vanhastaan .. - teu.
teu, kirjoitti:
Hain vain sitä Miehimöis sanaa , joka voitaisiin tehdä Homon vastineeksi ,
vanhastaan ..Sitä ei löydy mitä sanot , en minä sitä epäile että joku sen täytyy olla ,
muttei vaan nyt löydy tuolta vanhasta paikasta 1 MOOS.1: -- ei 2Moos asti - TEU,
teu. kirjoitti:
Sitä ei löydy mitä sanot , en minä sitä epäile että joku sen täytyy olla ,
muttei vaan nyt löydy tuolta vanhasta paikasta 1 MOOS.1: -- ei 2Moos astiMooseksen kirja 1 on 4195 vuotta ajassa tämä kirja oli Pyhän Hengen sanalema
kirjat 2-5 kertovat noin 40 vuoden pituisesta ajan jaksosta kukin omasta ajasta,
ja päättyen Mooseksen katselmukseen PISKAN huipulla , vastapäätä Jerikkoa . Ja HERRA näytti hänelle koko maan :Gileadin Daaninasti .
Ja näyti kaikki sukukuntien maan ,Koko Juudaan maan länsimereen asti :
Etelä maan sekä lakeuden , se on Jerikon , palmukaupunkin ,laakson , aina Soriin asti,Ja HERRAS sanoi hänelle, Tämä on se maa, jonka minä valalla vannoen olen
olen luvannut Aabrahamille, Iisakille, ja Jaakobille , Sanoen Sinun jälkeläisillesi Minä annan sen ..Minä olen nyt antanut sinun nähdä sen, ,mutta sinä et sinne mene.
JA HERRAN PALVELIJA MOOSES KUOLI SIELLÄ MOOABIN MAASSA ,,
HERRAN SANAN MUKAAN . JA HÄN HAUTASI HÄNETR LAAKSOON MOOABIN MAAHAN VASTAPÄÄTÄ BEET-PEORIA , MUTTA EI KUKAAN OLE LÖYTÄNYT HÄNEN HAUTAANSA ..
EI ENÄÄ KANATA HAKEAKAAN ,KOSKA HÄN OLI , JEESUKSEN KIRKASTUS VUORELLA , JO NOIN 2000 VUOTYTA SITTEN , VARMASTI OLI JUMALAN TULLUT IKÄVÄ SITRÄ MIESTÄ JA HERÄTTÄNYT HÄNET HENKIIN , SE ON
HÄNELLE MAHDOLLISTA ,KAIKKI ON HÄNELLE MAHDOLLISTA , EIKÖ..
- teu.
Kirkastus vorella oli kaksi vanhan Testamentin Aikaista Miestä MOOSES ja
ELIA, JEESUS , Pietari ,ja Sepeteuksen pojat ,Jaakob ja Johannes. ..
Siis MOOSES joka oli kuollut 1407, eKr. ja niin pois päin ..
Profeeta ELIA , Nousi Taivaaseen Tulisissa vaunuissa ja elävänä , hän oli
Toinen joka otettiin elävänä taivaasseen (Haanok oli ensimminen noin 4155
eKr. ) Mutta kyllä se oli jo Mooseskin haettu , koska oli kirkastus vuorella ,28.jKr.
Elia oli n. 900-800. paikkeilla. Syyrialaiset sotilaat häntä ajoivat , nekin oli
sellaisia jotka ei olisi hyväksyneet JUMALAN miestä. .- 5+7#
Teu, koita hakea sanalla miehimys.
- teu,
5+7# kirjoitti:
Teu, koita hakea sanalla miehimys.
Kiitos , "5 7#", EN VIELÄÄKÄN , SILLÄKÄÄN .
MUTTA LUULEN ETTÄ MIEHIMYS SE ON ,. .
1 MOOS , 6:5. sanoo: mUTTA KUN hERRA NÄKI ,ETTÄ IHMISTEN
PAHUUS OLI SUURI MAAN PÄÄLLÄ JA ETTÄ KAIKKI HEIDÄN SYDÄMENSÄ AIVOIVOITUKSET JA AJATUKSET OLIVAT KAIKEN AIKAA ainoastaan pahat .
ks. 1Moos .8:21.
ja... Matt. 15:19.
- Κέρβερος
Kiitos ja jatkas vielä, Teu, jos viitsit.
Septuaginta-versiosta kuulemma löytyy lisää aiheeseen liittyvää, sikäli jos sellainen sinulla on.
Ympäripyöreitä väittämiä googlettamalla löysin, mutta voivat olla pelkkää puutaheinää, kosken löytänyt linkkejä enkä itse osaa nuita toisten lainauksia kritisoida.
https://sites.google.com/site/tietojako/raamattu-ja-homoseksuaalisuus/1-kor-6-9-10
:stä löytyi [Kirkkoraamattu 1642: 1. Kor. 6:9-10] mukainen käännös (mukamas).
http://uskojaelama.net/arkisto/index.php?topic=1103.20;wap2
-sivulta löytyy tuollaista
Vastakritiikkiäkin tuli loppuosassa keskustelijoita ja en kykene oikeaksi tahi vääräksi osoittamaan näitä asioita, mutta näyttäisi kuitenkin, että mahdollisesti koko homojupakka olisi eri raamatunkäännöksiin liittyvää, eikä varsinaisesti itse asiaan liittyvää edes Paavalin suusta luettuna, vaan eri käännöksiin sovellettua tuomitsemista milloin homoihin tai mieshuoriin tai prostituoituihin tai pedofiileihin kulloisenkin ajan vaatimalla tavalla enempi poliittisesti, eikä suinkaan suoraan Raamattuun vedoten eri vuosisatojen rullatessa eteenpäin.
Uudesta Raamatusta tottakai löytyy suorat sanat homojen saastaisuudelle ja syntisyydelle, vaan oliko esim. sama laulu, todellakin, tuhat vuotta sitten Raamattuun kirjoitettuna - tiedähäntä?
Minulle sopii mainiosti, että pidätte minua homojen, syntisten, riivattujen, saatanaparkojen, puolustelijana, mutta en ole lainkaan vakuuttunut vielä edes koko asian Raamattuperäisyydestä sen alkuperäisessä tarkoituksessa.
Lienee puuduttavaa tämä keskustelu, mutta jos jollakulla on aikaa, niin kertokoon tulkinnoistaan.- teu,
Niin ,Kyllä minulla juuri sellainenkin on , mitä se sanoo 1Kor 6: 9-10. kohdassa .
se sanoo näin : Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä JUMALAN VALTAKUNTAA,? Älkää eksykö . Eivät huorintekijät , ei epäjumalan palvelijat , ei aviorikkoja , ei hekumoitsijat eikä miehimykset .nämä on jakeesa 9.
Jakeessa 10. eivät varkaat , eivät ahneet , ei juomarit , ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa,
Jae ,8 Sen sijaan te itse teette vääryyttä ja riistäätte toisen omaa ,vieläpä veljien .
Jae , 11. Ja tuommoisia te olitte , jotkut teistä ;mutta te olette vastaan ottaneet peson , te olette pyhitetyt , te olette vanhurskautetut Meidän Herramme
Jeesuksen Kristuksen nimessä ja Meidän Jumalamme Hengessä..
On 1Kor, 6:8-11. selityskin kiinnostaako. - teu,
Kerperoc
Vähän , sait selville joihinkin tarvii puuttua .Raamatut
1642,on BIBLIA , koko pyhäraamattu iso painava .
1685 .kevennetty pienennetty Biblia
1758 korjattu biblia a,Litzelius
1776 Biblia ,ALitzelius Uusittu Hän toimitti
1859 Koestus asteelle eteni tämä raamattu , se oli kirjoitettu Kalevalan malliin .
1872 en tunne Raamattua mutta voi olla painossa ,lisä sarja vuosi .
1886. G.Geitel komitea sai muuten valmiiksi , mutta kirkolliskokous ei
........ ei koskaan hyväkyksynyt sitä .
1913 , valmistui VT:n ,mutta sai luvan vain väliaikaiseen käyttöön
1933 Vt hyväksyttiin kk kokouksessa .
1938 UT,hyväkysttiin kk.kokouksessa
1992 En olisi hyväksynyt ,
sitten se Aapeli Saarisalon UT; en ole ennen kuullutkaan en tiedä.. - teu,
teu, kirjoitti:
Niin ,Kyllä minulla juuri sellainenkin on , mitä se sanoo 1Kor 6: 9-10. kohdassa .
se sanoo näin : Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä JUMALAN VALTAKUNTAA,? Älkää eksykö . Eivät huorintekijät , ei epäjumalan palvelijat , ei aviorikkoja , ei hekumoitsijat eikä miehimykset .nämä on jakeesa 9.
Jakeessa 10. eivät varkaat , eivät ahneet , ei juomarit , ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa,
Jae ,8 Sen sijaan te itse teette vääryyttä ja riistäätte toisen omaa ,vieläpä veljien .
Jae , 11. Ja tuommoisia te olitte , jotkut teistä ;mutta te olette vastaan ottaneet peson , te olette pyhitetyt , te olette vanhurskautetut Meidän Herramme
Jeesuksen Kristuksen nimessä ja Meidän Jumalamme Hengessä..
On 1Kor, 6:8-11. selityskin kiinnostaako.1 Kor .6:8-11 . lue teksti raamatustasi..
Tässä luetellut synnit ja vääryydet saadaan anteeksi , kun ne katuen tunnustetaan ja anotaan/pyydeetään anteeksi . Kristus /Pyhä Henki vapauttaa sitten myös niiden orjuuttavasta vallasta . Joh. 8:36.; Room .6:14 .. Tä'ssä on mainittu Homoseksua-alismi , , sekä miestren ,että naisten ( 3Moos .18.22. Room .1:26-27..
On kadottava synti eikä suinkaan sukupuolisen käyttäytymisen poikkeava mutta hyväksyttävä muoto, , kuten aikamme Luopumuksen /Laittomuuden EDUSTAJAT SELITTÄvät ,
On puhuttu että JUOPUMUS joka on itsehankittu Orjuuttava HIMO. Mutta se on samalla Jumalan valtakunnan ulkopuolelle sulkeva synti . Kummastakin synnistä Kristus pelastaa ja vapauttaa VERENSÄ ja HENGENSÄ kautta ne , jotka tunnustavat ne synneiksi ja katuen Rukoilevat Aremoa. . Homoseksuaalismi ja
Jouppouden selittäminen sairaudeksi tai synnynäiseksi taipumukseksi , joille ei
mitään mahda , estää pararannuksesta ja niistä vaautumisesta . .
jatkan -
- teulle äkisti
20. Kun opetuslapset tämän näkivät, ihmettelivät he ja sanoivat: "Kuinka viikunapuu niin äkisti kuivettui?"
6. Ja he odottivat hänen ajettuvan tai äkisti kaatuvan kuolleena maahan. Mutta kun he olivat kauan odottaneet ja näkivät, ettei hänelle mitään pahaa tapahtunut, muuttivat he mielensä ja sanoivat hänen olevan jumalan.
14. Sillä minä tiedän, että tämän majani poispaneminen tapahtuu äkisti, niinkuin myös meidän Herramme Jeesus Kristus minulle ilmoitti.- teu,
Täällä sanotaan , että Jeesus meni viikunapuun luo, ja ei nähnyt yhtään
varhais hedelmää , joita silloin yleensä oli mutta tässä puussa ei ollut ,
Niin Jeesus astui puun luo ja KIROSI sen , kun he tulivat siitä ohi illalla
tai seuraavana aamuna , opetus lapsewt huomasivat puun KUIHTUNEEN .
Tätä kohtaa joka on numero 6. ja 14. en noilla tiedoilla osaa kohdistaa,
Olisiko turhaa pyytää että osoittaist paremmin . KIITOS.. - Κέρβερος
Matteus 21:20
-Kannattaa lukaista koko evankeliumi 21.
apt 28:6
-Luve kokonaan tuokin
toinen pietarin kirje 1:14
-Tutkis ,Teu, tuokin ihan alusta asti.
Ruuturouvalle tuli mieleeni sanoa jotain numerologiasta ihan tähän liittyen....
Ei niinkään 19-jakeeseen liityen, vaan kokonaisvaltaisemmin. - 5+7#
Κέρβερος kirjoitti:
-Luve kokonaan tuokin
Ei niinkään 19-jakeeseen liityen, vaan kokonaisvaltaisemmin.Κέρβερος 2.6.2014 19:59
Ei niinkään 19-jakeeseen liityen, vaan kokonaisvaltaisemmin.
Pelkkänä korvana ja silmänä odottelen???? - Κέρβερος
5+7# kirjoitti:
Κέρβερος 2.6.2014 19:59
Ei niinkään 19-jakeeseen liityen, vaan kokonaisvaltaisemmin.
Pelkkänä korvana ja silmänä odottelen????Numerologiaa ei juurikaan ymmärretä tai hyväksytä. Toisaalta numerologiassa tulee hienosti esiin ihmisten kyky ja osaaminen tutkia asioita eri lähestymistavoilla. Liekö ne jopa saatanasta sitten jonkun mielestä, mutta asioiden syvempi tutkiminen antaa ainakin asiaa harrastaville jonkinlaista näkemystä ja ihan kokemusperäistä, konkreettista tulkintaa.
Merkillepantavaa on suoraan ohutlehtistä kirjaa lukevien varsin värikkäät ja tyyten erimoiset tulkinnat sanojen sisällöstä ja merkityksestä. Huomattava on myös eri aikakausien vaihtelut ja eri käännökset ja painokset aikalaisten ihmisten tulkitsemina. Vaihtelua siis piisaa runsaasti ja kuka lie oikeammassa tai vääremmässä - ei kai kukaan osaa sanoa. Sanan tutkiminen, tottakai, auttaa ymmärtämään kokonaisuutta. Monasti paljon puutaheinää puhuttua kannattaisi ottaa Biblia käteen ja miettiä, että mitä taas tuli sanottua. Silti juuri se kyseinen Raamattu pitää sisällään (minulla v1938 UT käännös) taas hiukkasen muuteltuja asioita ja näkemyksiä.
Numerologia on loogista ihan sanan merkityksessä. Jäin miettimään, että mitä variaatioita on tässä olemassa. Kun käännöksiä käännellään, niin osaako joku sanoa, että numeroiden mukaan tulkittu Raamattu olisi jotenkin huonompi kuin suusanallisesti luettuna?
Ei tämä olisi muuten tullut mieleeni, mutta luvin ajatellessani myös 2. Piet 1:21 "21. sillä ei koskaan ole mitään profetiaa tuotu esiin ihmisen tahdosta, vaan Pyhän Hengen johtamina ihmiset ovat puhuneet sen, minkä saivat Jumalalta. "
Versus 1.20 "Ja tietäkää ennen kaikkea se, ettei yksikään Raamatun profetia ole kenenkään omin neuvoin selitettävissä; " nämä siis 1938 UT:sta.
Näitä lukiessa tuli siis mieleeni joskus aiemmin mainittu numerologia ja en nyt siinä kykene huomaamaan eroa sanan merkityksen löytymisessä ensinkään. - 5+7#
Κέρβερος kirjoitti:
Numerologiaa ei juurikaan ymmärretä tai hyväksytä. Toisaalta numerologiassa tulee hienosti esiin ihmisten kyky ja osaaminen tutkia asioita eri lähestymistavoilla. Liekö ne jopa saatanasta sitten jonkun mielestä, mutta asioiden syvempi tutkiminen antaa ainakin asiaa harrastaville jonkinlaista näkemystä ja ihan kokemusperäistä, konkreettista tulkintaa.
Merkillepantavaa on suoraan ohutlehtistä kirjaa lukevien varsin värikkäät ja tyyten erimoiset tulkinnat sanojen sisällöstä ja merkityksestä. Huomattava on myös eri aikakausien vaihtelut ja eri käännökset ja painokset aikalaisten ihmisten tulkitsemina. Vaihtelua siis piisaa runsaasti ja kuka lie oikeammassa tai vääremmässä - ei kai kukaan osaa sanoa. Sanan tutkiminen, tottakai, auttaa ymmärtämään kokonaisuutta. Monasti paljon puutaheinää puhuttua kannattaisi ottaa Biblia käteen ja miettiä, että mitä taas tuli sanottua. Silti juuri se kyseinen Raamattu pitää sisällään (minulla v1938 UT käännös) taas hiukkasen muuteltuja asioita ja näkemyksiä.
Numerologia on loogista ihan sanan merkityksessä. Jäin miettimään, että mitä variaatioita on tässä olemassa. Kun käännöksiä käännellään, niin osaako joku sanoa, että numeroiden mukaan tulkittu Raamattu olisi jotenkin huonompi kuin suusanallisesti luettuna?
Ei tämä olisi muuten tullut mieleeni, mutta luvin ajatellessani myös 2. Piet 1:21 "21. sillä ei koskaan ole mitään profetiaa tuotu esiin ihmisen tahdosta, vaan Pyhän Hengen johtamina ihmiset ovat puhuneet sen, minkä saivat Jumalalta. "
Versus 1.20 "Ja tietäkää ennen kaikkea se, ettei yksikään Raamatun profetia ole kenenkään omin neuvoin selitettävissä; " nämä siis 1938 UT:sta.
Näitä lukiessa tuli siis mieleeni joskus aiemmin mainittu numerologia ja en nyt siinä kykene huomaamaan eroa sanan merkityksen löytymisessä ensinkään.Κέρβερος 3.6.2014 00:24
Vanhan testamentin tekstien kopioinnissa jokainen rivi tarkistettiin kirjaimien numeroarvojen perusteella ja taidettiin laskea sanat ja kirjaimetkin virheiden välttämiseksi.
Jos alkuperäisiä tekstejä tutkimalla ja niistä parhaan käännöksen tekee, en usko kovin huonoa käännöstä tulevan. Kaikissa meidän käännöksissä on toisistaan poikkeavia sanoja ja sanontoja ja kaikkia sanoja ei ole kaikkiin käännöksiin käännetty. Perusajatus on kuitenkin kaikissa oikein.
Numerologia tai gematria toimii kuulema Raamatun suhteen Heprean ja Kreikan kielen kanssa ja taitaa toimia englanninkin kanssa. Raamatun sisällön sinetitstä käydään kovaa taistelua ja pitää olla jonkin asteinen matemaatikko pystyäkseen siihen osallistumaan. Minulla ei taidot riitä todistamaan jo löytyneiden ominaisuuksien todellisuutta.
Jos kuitenkin Ivan Paninin löydöt pitävät paikkansa, todistavat ne Raamatun alkuperän olevan jostain muualta, kuin ihmisviisaudesta lähtöisin. Sattuman todennäköisyydet ovat liian mahdottomat.
Kirjoitit
" Kun käännöksiä käännellään, niin osaako joku sanoa, että numeroiden mukaan tulkittu Raamattu olisi jotenkin huonompi kuin suusanallisesti luettuna? "
Selvennätkö taas vähän? - teu,
Κέρβερος kirjoitti:
Numerologiaa ei juurikaan ymmärretä tai hyväksytä. Toisaalta numerologiassa tulee hienosti esiin ihmisten kyky ja osaaminen tutkia asioita eri lähestymistavoilla. Liekö ne jopa saatanasta sitten jonkun mielestä, mutta asioiden syvempi tutkiminen antaa ainakin asiaa harrastaville jonkinlaista näkemystä ja ihan kokemusperäistä, konkreettista tulkintaa.
Näitä lukiessa tuli siis mieleeni joskus aiemmin mainittu numerologia ja en nyt siinä kykene huomaamaan eroa sanan merkityksen löytymisessä ensinkään."KerboraC,"
2 Piet. 1.20- 21, . selitys: Raamatun kaikki ,sana on profetista , siinä merkityksessä , että se ei ole ihmisen tahdosta ja inhimmillisen viisauden mukaan esiin tuotua . Jumalan sitä varten erityisesti valitsemat ihmiset ovat tuoneet esiin suullisesti ja Raamaatun kirjoihin kirjoitettunasen. Minkä ovat saaneet Jumalalta, , sitä varten
erityisesti vallitsemat ihmiset ovat tuoneet esiin suullillisesti ja Raamatun kirjoihin kirjoitettuna sen, minkä ovat kirjoitettuna senm ,minkä ovat saaneet Jumalalta --
Raamatun pyhiä kirjoituksaia ei kukaan kykene Omin neuvoin selittämän .
Siihedn tarvitaan PYHÄN hENGEN VALO JA JOHTO. jOKA ON VAIN HENGESTÄ
Syntyneella uskovalla ihmisellä . Sana "sana ominneuvoin " merkitsee myös, että
Raamatun noikea ymmärtä'miseen tarvitaan , Ykseyttä toisten uskovienn , uudestisyntyneiden serakunnan kanssa .
Kun uskovat Jumalan Hengen valoa Rukoillen yhdessä tutkivat Raamattua
ja käyttävät apunaan uskovien ja Hengen valaisemista ihmisten selityksiä ,
he edistryvät sen ymmärtämisessä . Se avautuu heille yhä enemmän , kun he
myös kilvoittelevat kuuliaisuudessa niille totuuksille , mitä PYHÄ HEKI Mheille tästä Sanasta kirkastaa . - teu.
Κέρβερος kirjoitti:
-Luve kokonaan tuokin
Ei niinkään 19-jakeeseen liityen, vaan kokonaisvaltaisemmin."Keprepoc".
Militen asukkaat : Osoittivat suurta ystävällisyyttä . Pavali jää kyyn puremasta
vahinkoittumatta . Asukkaat odottivat että hän ajettuu ,ja kaatuu kuolleena maahan
kos ei muuta tapahtunut kuin . Että Paavali varisteli käärmeen tuleen : asukkaat
alkoivat pitää häntä Jumalanaan .
Lähellä sitä pikkaa oli saaren ensimmöäidsellä miehellä , jonka nimi oli Publius
maatila . hän otti meidät vastaan ja piti meitä ystävällisesti kolme päivää vieraana
Mitä kerrotaan Mark. 16:18. Nostavat käsin käärmeitä , jA JOS HE JUOVAT JOTAKIN KUOLLETTAVAA , EI SE HEITÄ VAHINKOITA ; HE PANEVAT
KÄTENSÄ SAIRASTEN PÄÄLLE "ja ne tulevat terveiksi .
jatkan , 2Piet.1:14. - teu,
teu. kirjoitti:
"Keprepoc".
Militen asukkaat : Osoittivat suurta ystävällisyyttä . Pavali jää kyyn puremasta
vahinkoittumatta . Asukkaat odottivat että hän ajettuu ,ja kaatuu kuolleena maahan
kos ei muuta tapahtunut kuin . Että Paavali varisteli käärmeen tuleen : asukkaat
alkoivat pitää häntä Jumalanaan .
Lähellä sitä pikkaa oli saaren ensimmöäidsellä miehellä , jonka nimi oli Publius
maatila . hän otti meidät vastaan ja piti meitä ystävällisesti kolme päivää vieraana
Mitä kerrotaan Mark. 16:18. Nostavat käsin käärmeitä , jA JOS HE JUOVAT JOTAKIN KUOLLETTAVAA , EI SE HEITÄ VAHINKOITA ; HE PANEVAT
KÄTENSÄ SAIRASTEN PÄÄLLE "ja ne tulevat terveiksi .
jatkan , 2Piet.1:14.2 Pietari 1:14. Sillä minä tiedän ,että tämän majani poispaneminen tapahtuu
äkisti , niinkuin myös meidän herramme Jeesus Kristus minulle ilmoitti .
15. Mutta minä olen huolehtiva siitä, että te minun lähtöni jälkeenkin aina voisitte tämän muistaa . .
2Pietr. 1:14-15. selitys . Pietati viittaa tässä Jesuksen sanoihin : Joh.21:18-19. . Kirjoittamalla kristillisen totuuden pääasiassa kahteen kirjeeseensä . Pietari huolehtii , että ne muistetaan kristittyjen piirisissä' hänen kuoltuaankin . Tämä koskee kaikkea
Raamatun sisältöä , ennen muuta profettojen . Jeesuksen ja APOSTOLIEN JULISTUSTA . JOS ne olisivat jääneet suullisen "siirtämisen " varaan , ne olisivat
pian unhottattaneet ja vääristuneet . Jumala on huolehtinut sitä , että Hänen
Sanansan on kirjoitettuna säilynyt ja levinnyt luotettavassa kirjallisessa muosossa , joka ON SUULLINEN JULISTUKSEN ja opetuksen lähdä ja ohje.. - Κέρβερος
5+7# kirjoitti:
Κέρβερος 3.6.2014 00:24
Vanhan testamentin tekstien kopioinnissa jokainen rivi tarkistettiin kirjaimien numeroarvojen perusteella ja taidettiin laskea sanat ja kirjaimetkin virheiden välttämiseksi.
Jos alkuperäisiä tekstejä tutkimalla ja niistä parhaan käännöksen tekee, en usko kovin huonoa käännöstä tulevan. Kaikissa meidän käännöksissä on toisistaan poikkeavia sanoja ja sanontoja ja kaikkia sanoja ei ole kaikkiin käännöksiin käännetty. Perusajatus on kuitenkin kaikissa oikein.
Numerologia tai gematria toimii kuulema Raamatun suhteen Heprean ja Kreikan kielen kanssa ja taitaa toimia englanninkin kanssa. Raamatun sisällön sinetitstä käydään kovaa taistelua ja pitää olla jonkin asteinen matemaatikko pystyäkseen siihen osallistumaan. Minulla ei taidot riitä todistamaan jo löytyneiden ominaisuuksien todellisuutta.
Jos kuitenkin Ivan Paninin löydöt pitävät paikkansa, todistavat ne Raamatun alkuperän olevan jostain muualta, kuin ihmisviisaudesta lähtöisin. Sattuman todennäköisyydet ovat liian mahdottomat.
Kirjoitit
" Kun käännöksiä käännellään, niin osaako joku sanoa, että numeroiden mukaan tulkittu Raamattu olisi jotenkin huonompi kuin suusanallisesti luettuna? "
Selvennätkö taas vähän?Olen käsittänyt Raamatun alkuperäisen sanoman melko mainioksi elämäntavan ohjeeksi. Vt:n, kuten joskus aiemmin puhuttin, olen todennut enemmän kroniikaksi tai kertomukseksi tapahtuneista asioista, eikä niinkään ohjeelliseksi elämänkatsomusopiksi, vaan kerronnaksi, että näin se kansan johdatus vaan sitten meni. Toki voin olla väärässäkin.
Tätä kertomusta seuratessa sitten uudestisyntyvä ihminen saa selkänojaa ja luotettavuutta uuden testamentin tapahtumille, mikä lienee se evlut:tien katsomus.
Noh - tässähän tuli taas muutaman avauksen verran uutta asiaa ruodittavaksi, muttei nyt siihen takerruta.
Tässä Teu:n avauksessa pohditaan miehimyksiä ja mitenkä vahvoja on oikeasti esim. homojen helvetiin saattelemisen opit Raamatun mukaan.
Käännökset elävät pikkuhiljaa kulttuurien muuttuessa ja tarpeet ja tilanteet vaihtelevat.
Pohdin, että olisiko puhtaasti metemaattisella lähestymistavalla mahdollista karsia esim. käännösepäkohtia pois.
"Kirjoitit
Selvennätkö taas vähän?"
Mielestäni matemaattisesti, systemaattisesti, ennaltasovittu, muuttumaton, ei mielipiteistä riippuvainen, lähestymistapa antaisi asialle syvyyttä.
Ehkä jopa löytyisi pieni virhe laskelmissa ,jos Sanaa on liikaa väännelty ja pyöritelty tahi muuteltu?
Toisinsanoen gematria, jos se olisi siis todellista ja aukotonta, herättäisi agnostisissa enemmän pohdinnan aiheita.
Jotenkin pidän noihin numeroihin perustuvia perusteluja merkityksellisimpinä kuin pelkän uskon varaan nojaavia.
Näkemykseni, tiedän, on silti väärä, koska uskominen pitää sisällään juuri sen henkilökohtaisen heräämisen tai uudestisyntymisen.
"Minulla ei taidot riitä todistamaan jo löytyneiden ominaisuuksien todellisuutta. "
Juu - ei! Väität väärin - varmasti taidot ovat riittävät!
Luulen, että helposti löytäisit sen langanpään, mitä seurata ja käsittääkseni laskutoimitukset ovat plus-, miinus-, kerto- ja jakolaskuja. - Κέρβερος
Κέρβερος kirjoitti:
Olen käsittänyt Raamatun alkuperäisen sanoman melko mainioksi elämäntavan ohjeeksi. Vt:n, kuten joskus aiemmin puhuttin, olen todennut enemmän kroniikaksi tai kertomukseksi tapahtuneista asioista, eikä niinkään ohjeelliseksi elämänkatsomusopiksi, vaan kerronnaksi, että näin se kansan johdatus vaan sitten meni. Toki voin olla väärässäkin.
Tätä kertomusta seuratessa sitten uudestisyntyvä ihminen saa selkänojaa ja luotettavuutta uuden testamentin tapahtumille, mikä lienee se evlut:tien katsomus.
Noh - tässähän tuli taas muutaman avauksen verran uutta asiaa ruodittavaksi, muttei nyt siihen takerruta.
Tässä Teu:n avauksessa pohditaan miehimyksiä ja mitenkä vahvoja on oikeasti esim. homojen helvetiin saattelemisen opit Raamatun mukaan.
Käännökset elävät pikkuhiljaa kulttuurien muuttuessa ja tarpeet ja tilanteet vaihtelevat.
Pohdin, että olisiko puhtaasti metemaattisella lähestymistavalla mahdollista karsia esim. käännösepäkohtia pois.
"Kirjoitit
Selvennätkö taas vähän?"
Mielestäni matemaattisesti, systemaattisesti, ennaltasovittu, muuttumaton, ei mielipiteistä riippuvainen, lähestymistapa antaisi asialle syvyyttä.
Ehkä jopa löytyisi pieni virhe laskelmissa ,jos Sanaa on liikaa väännelty ja pyöritelty tahi muuteltu?
Toisinsanoen gematria, jos se olisi siis todellista ja aukotonta, herättäisi agnostisissa enemmän pohdinnan aiheita.
Jotenkin pidän noihin numeroihin perustuvia perusteluja merkityksellisimpinä kuin pelkän uskon varaan nojaavia.
Näkemykseni, tiedän, on silti väärä, koska uskominen pitää sisällään juuri sen henkilökohtaisen heräämisen tai uudestisyntymisen.
"Minulla ei taidot riitä todistamaan jo löytyneiden ominaisuuksien todellisuutta. "
Juu - ei! Väität väärin - varmasti taidot ovat riittävät!
Luulen, että helposti löytäisit sen langanpään, mitä seurata ja käsittääkseni laskutoimitukset ovat plus-, miinus-, kerto- ja jakolaskuja.Tusinaruudulle senverran vielä, että gematria on todella paljon rehellisempää ja aidompaa kuin esimerkiksi intelligent design (ID)-hörhöilyt.
ID-ajatuksessa väännetään havaittu todellisuus vastaamaan Raamatun väittämiä.
Kaikki, joka ainut, nykyään esitetty väittämä on tieteellisesti virheellinen. ID siis sotii tiedettä (tietämystämme) vastaan ja yrittää sillä todistaa Jumalan olemassaolon.
Gematrian lähtökohta on kuitenkin puhtaasti uskonnollinen. Lähtökohta on se, että Jumala on olemassa. Pisteet siitä.
Jos gematria voisi saavutta yhtään mitään, niin se olisi suora voitto sen puolesta.
Gematria on myös sellainen, ettei sitä voi kukaan ikinämilloinkaan todistaa vääräksi tieteellisin menetelmin. Tässä ei siis ole tai tule koskaan olemaankaan tieteellisiä ristiriitoja. - Hienoa!
Kosmologiassa, nykyään, pohditaan todennäköisyyksiä ja arvellaan sitten niitä vaihtoehtoja ja ne ovat helposti tuuleen puhallettavia. Gematrian todennäköisyydet ovat sensijaan huomattavasti vakavammin varteenotettavia. Lottovoiton todennäköisyys on perin heikko. Kosmologian nykyinen havaittu todennäköisyys on matematiikan mukaan 1, koska se on olemassa.
Gematrian osoittama epätodennäköisyys mielestäni puhuu Raamatun kirjoittajien oikeellisuudesta - vaikken sitä tietysti ymmärrä tai hyväksykään. - Κέρβερος
teu, kirjoitti:
"KerboraC,"
2 Piet. 1.20- 21, . selitys: Raamatun kaikki ,sana on profetista , siinä merkityksessä , että se ei ole ihmisen tahdosta ja inhimmillisen viisauden mukaan esiin tuotua . Jumalan sitä varten erityisesti valitsemat ihmiset ovat tuoneet esiin suullisesti ja Raamaatun kirjoihin kirjoitettunasen. Minkä ovat saaneet Jumalalta, , sitä varten
erityisesti vallitsemat ihmiset ovat tuoneet esiin suullillisesti ja Raamatun kirjoihin kirjoitettuna sen, minkä ovat kirjoitettuna senm ,minkä ovat saaneet Jumalalta --
Raamatun pyhiä kirjoituksaia ei kukaan kykene Omin neuvoin selittämän .
Siihedn tarvitaan PYHÄN hENGEN VALO JA JOHTO. jOKA ON VAIN HENGESTÄ
Syntyneella uskovalla ihmisellä . Sana "sana ominneuvoin " merkitsee myös, että
Raamatun noikea ymmärtä'miseen tarvitaan , Ykseyttä toisten uskovienn , uudestisyntyneiden serakunnan kanssa .
he edistryvät sen ymmärtämisessä . Se avautuu heille yhä enemmän , kun he
myös kilvoittelevat kuuliaisuudessa niille totuuksille , mitä PYHÄ HEKI Mheille tästä Sanasta kirkastaa .Hei Teu,
Mietin jo vastaukset kaikki valmiiksi kommentteihisi, mutten sitten tänään ehtinyt - huomenna tulee.
Tuosta voitaisiin olla samaa mieltä, että kaikki profetiat ovat vääriä, mihin ei ole ollut Jumalaista viisautta.
Seurakunna merkitys on myös ilmeinen:
he edistryvät sen ymmärtämisessä "
Seurakunta toimii tulkkina ja laajentaa Raamatun tulkintaa, mutta kukapa sen viimeisen sanan sanoo. Rukouksella voisi olla merkitystä? - Κέρβερος
teu, kirjoitti:
2 Pietari 1:14. Sillä minä tiedän ,että tämän majani poispaneminen tapahtuu
äkisti , niinkuin myös meidän herramme Jeesus Kristus minulle ilmoitti .
15. Mutta minä olen huolehtiva siitä, että te minun lähtöni jälkeenkin aina voisitte tämän muistaa . .
2Pietr. 1:14-15. selitys . Pietati viittaa tässä Jesuksen sanoihin : Joh.21:18-19. . Kirjoittamalla kristillisen totuuden pääasiassa kahteen kirjeeseensä . Pietari huolehtii , että ne muistetaan kristittyjen piirisissä' hänen kuoltuaankin . Tämä koskee kaikkea
Raamatun sisältöä , ennen muuta profettojen . Jeesuksen ja APOSTOLIEN JULISTUSTA . JOS ne olisivat jääneet suullisen "siirtämisen " varaan , ne olisivat
pian unhottattaneet ja vääristuneet . Jumala on huolehtinut sitä , että Hänen
Sanansan on kirjoitettuna säilynyt ja levinnyt luotettavassa kirjallisessa muosossa , joka ON SUULLINEN JULISTUKSEN ja opetuksen lähdä ja ohje..Teu:
"joka ON SUULLINEN JULISTUKSEN ja opetuksen lähdä ja ohje.."
Totta - Raamatun merkitys korostuu näissä asioissa. Myös sen oikeellisuuden varmistamisen tärkeys korostuu silloin, kun puhutaan sanaa alkuperäisessä tarkoituksessa!
Toivottavasti ei eri käännökset tee suuria ristiriitoja seurakuntalaisten näkemyksiin.
Huomattavaa on myös tuo sanomisien paperille panemisen tärkeys. Raamattuun siis. Kai ne ovat sitten oikein myös? - teu,
Κέρβερος kirjoitti:
Näitä lukiessa tuli siis mieleeni joskus aiemmin mainittu numerologia ja en nyt siinä kykene huomaamaan eroa sanan merkityksen löytymisessä ensinkään." KeprobroC #
En löyttänyt , saanaasi Numerologia . , joten se ei ole Loogista sanan merkitystä.
LÖYSIN KUITENKIN nUMERIINEN ANALYYSI , mATEMATIIKAN NALA.
Jonka tehtävänä on johtaa menetelmin matematiikkaa , preopleemojen likimääräiseksi ratkaisuksi/ratkaisemiseksi N;a :iin on kuuluva mm. Intpolaatio , numeriinen integröinti ja Diffe rentiaaliyhtälöiden num erisen ratkaisuna .
Numeraalit (lati. numerä' lis. = luku . lukusanat.
Numeri => Numerus ). Neljännen Mooseksen kirjan latinalainen nimitys. , käännös olevista Israelilaisista heimoista , koskevia numerotiedoista. vertaus PENTATEUKKI. .
Numers Gustaff. Adolf , von. S. 21.3-1848 , Maksamaalla k. 6. 2-1913. Kannuksessa . Oli Näytelmä kirjoittaja ,,Asema päällikkö ym. - Κέρβερος
teu, kirjoitti:
" KeprobroC #
En löyttänyt , saanaasi Numerologia . , joten se ei ole Loogista sanan merkitystä.
LÖYSIN KUITENKIN nUMERIINEN ANALYYSI , mATEMATIIKAN NALA.
Jonka tehtävänä on johtaa menetelmin matematiikkaa , preopleemojen likimääräiseksi ratkaisuksi/ratkaisemiseksi N;a :iin on kuuluva mm. Intpolaatio , numeriinen integröinti ja Diffe rentiaaliyhtälöiden num erisen ratkaisuna .
Numeraalit (lati. numerä' lis. = luku . lukusanat.
Numeri => Numerus ). Neljännen Mooseksen kirjan latinalainen nimitys. , käännös olevista Israelilaisista heimoista , koskevia numerotiedoista. vertaus PENTATEUKKI. .
Numers Gustaff. Adolf , von. S. 21.3-1848 , Maksamaalla k. 6. 2-1913. Kannuksessa . Oli Näytelmä kirjoittaja ,,Asema päällikkö ym.Hienoa, Teu !
Pidä roolistasi kiinni numeroiden murskaajana.
Minäkin tykkään matematiikasta sikapaljon. Kaunista ja loogista suorastaan jumalallista (pienellä epämääräinen jumaluus).
Olet saavuttanut kunnioitettavan aseman seurakunnassa ehkä jopa pelkästään matematiikan ymmätämisellä.
Ei minulla ole muuta huomautettavaa, kuin, että nuo sinun ajanlaskut ovat aivan pielessä nykyisen kosmologian mukaan.
Raamattukronologiaa noudattamalla ajatuksesi ovat eittämättä oikein ja vaatii lujaa uskoa uskoa niihin tai uskoa ne vääriksi.
Narutit minutkin kerran laskuvirheestä, mutta en kyllä vieläkään myönnä mitään vedenpaisumuksia todellisiksi tapahtumiksi. Olisiko todisteita esittää minulle? - teu,
Κέρβερος kirjoitti:
Hienoa, Teu !
Pidä roolistasi kiinni numeroiden murskaajana.
Minäkin tykkään matematiikasta sikapaljon. Kaunista ja loogista suorastaan jumalallista (pienellä epämääräinen jumaluus).
Olet saavuttanut kunnioitettavan aseman seurakunnassa ehkä jopa pelkästään matematiikan ymmätämisellä.
Ei minulla ole muuta huomautettavaa, kuin, että nuo sinun ajanlaskut ovat aivan pielessä nykyisen kosmologian mukaan.
Raamattukronologiaa noudattamalla ajatuksesi ovat eittämättä oikein ja vaatii lujaa uskoa uskoa niihin tai uskoa ne vääriksi.
Narutit minutkin kerran laskuvirheestä, mutta en kyllä vieläkään myönnä mitään vedenpaisumuksia todellisiksi tapahtumiksi. Olisiko todisteita esittää minulle?"KERBEROC"
OTETAAN MUUTAMA LUKU VARMUUDEKSI . VT: n aika oli 5642 vuotta eKr,
Minun LXX:n Raamattuni sanoo, ETTÄ sILLOIN ON TEHTY luominen .
jA 2242, ALUSTA on tapahtunut Veden paisumus Alusta lukien , vielä.
toisesta suunnasta 3400 eKr, Kerron sulle että 3400 2014 = 5414. tänään .
Jos nyt kuitenkin tässä olisi jotain , mitä en hiffaa ,niin kysy. . Kerron
sitten jos osaan. Nooak oli Lemekin Poika , ja Lemek oli seppä ?
Mistä hän sai metellin no "avaruudesta" oli satanut pieniä metoriittejä
Hän eli noin 4188- 3435. . Hänen pajaansa käytti NOAK ja takoi vaarnat
joilla Arkki pysyi kasassa vaikka 5000kg painava Norsu käyskenteli
pilttuussa ( niitä oli vielä kaksi, Kirarahvi 2000 kg, Virtahepo ,2000 kg.
Jumala on antanut paljon Ihmisille tietoa unessa ,, Hyvin paljon kaikille ei
Hän ole ilmestynyt lainkaan ,vaan on ollut (UNI) joka on kuitenkin
kertonut kaiken sen minkä pitääkin. , Ota esimerkki Jeesuksen isä
hän ei saanut yhtään näkyä tai ei kerrota Raamatussa ,mutta UNIA,
useitakin
Arkki oli n.20'000 dwt. Iso se piti olla , että kaikki mahtui , Tietenkin
Paras arkkitehti kun oli kaikki tuli Kohlil. Mitat oli : 300 kyynärää pitkä .
Leveys ;50 Kyynärää Kork: 30 kyynärää .Jamala sanoi tee se honkapuusta
Ja Nooak teki kaikki mitä Herra pyysi.. - 5+7#
Κέρβερος kirjoitti:
Tusinaruudulle senverran vielä, että gematria on todella paljon rehellisempää ja aidompaa kuin esimerkiksi intelligent design (ID)-hörhöilyt.
ID-ajatuksessa väännetään havaittu todellisuus vastaamaan Raamatun väittämiä.
Kaikki, joka ainut, nykyään esitetty väittämä on tieteellisesti virheellinen. ID siis sotii tiedettä (tietämystämme) vastaan ja yrittää sillä todistaa Jumalan olemassaolon.
Gematrian lähtökohta on kuitenkin puhtaasti uskonnollinen. Lähtökohta on se, että Jumala on olemassa. Pisteet siitä.
Jos gematria voisi saavutta yhtään mitään, niin se olisi suora voitto sen puolesta.
Gematria on myös sellainen, ettei sitä voi kukaan ikinämilloinkaan todistaa vääräksi tieteellisin menetelmin. Tässä ei siis ole tai tule koskaan olemaankaan tieteellisiä ristiriitoja. - Hienoa!
Kosmologiassa, nykyään, pohditaan todennäköisyyksiä ja arvellaan sitten niitä vaihtoehtoja ja ne ovat helposti tuuleen puhallettavia. Gematrian todennäköisyydet ovat sensijaan huomattavasti vakavammin varteenotettavia. Lottovoiton todennäköisyys on perin heikko. Kosmologian nykyinen havaittu todennäköisyys on matematiikan mukaan 1, koska se on olemassa.
Gematrian osoittama epätodennäköisyys mielestäni puhuu Raamatun kirjoittajien oikeellisuudesta - vaikken sitä tietysti ymmärrä tai hyväksykään.Κέρβερος 5.6.2014 23:46
"Gematrian lähtökohta on kuitenkin puhtaasti uskonnollinen. Lähtökohta on se, että Jumala on olemassa. Pisteet siitä."
Ivan oli tietääkseni ateisti ennen löytöään. Lähtökohta on ollut tallentajien käyttämä tapa varmistaa tekstin samanlaisuus ja käytetyn kielen kirjaimille annetut ominaisuudet, joiden sisältämään kokonaisuuteen ivan törmäsi. Näin olen lukenut, mutta minulle noilla asioilla ei ole käänteen tekevää merkitystä.
- Κέρβερος
Kun, Teu emme ole samaa mieltä ajanlaskusta tai naispappeudesta, niin voisimmeko olla edes tästä asiasta yhtämieltä, että, koska ei ole tullut kommentteja tässä kysymiini asioihin, niin todettaisiin, että Raamatussakaan ei ole alkuperäisesti ollut poikiteloista sanaa homoseksuaaleista (eikä unohdeta tyttöjä), vaan ne on ihan poliittisesti kirjailtu nykyisiin raamatunkäännöksiin tarkoitushakuisesti ja tyyten tykkänään vailla jumalaista sanomaa?
- teu,
"KerberoC"
Silti vaikka olisi niin ettei meidän yhteinen näkemys , ajan laskusta olisi sama .
Kerron kuitenkin ,että Raamatun aika ei ole pidempi 7656. vuotta Luomisesta ,
Ja mikä oli , saa ta nan vaikutus Eevaan syntiinlankeemuksen aikaan , Meidän
ei tarvitse jokaisen tietää kaikkea . mutta kun muutaman vuoden sisällä tapah-
tui Eevan Raskaus , ja siitä syntyi KAI joka oli läpeensä paha .
Tiedustelisin nyt sitä mitä sinusta tapahtui , Aadamin kedolla , Kun pojat oli
Uhraamassa , jne.
Mitä tulee Naispappeuteen ,siitä ei ole olemassa tietoja ,läpi koko Raamatun
eikä tuskin tule , Kun naiset on ottaneet Ruotsalaisen tasaarvo lain käyttöön
Tuloksella sillä että se on MAALLINEN laki , joka ei mitenkään voi olla
Hengellinen , ei koskaan ..
Olen siträ mieltä että vaikka joskus ei kommenteja tipu siitä ei voi tehdä
mitään kommentteja , Koska Raamattu ei ole kommentikirja .
Vaan se on Jumalan sanaa tosin kirjoitettu n.4195 vuotta takakäteen tosin
Jumalan Pyhällä Hengellä sieltä on tullut sanelu ,ja mooses on kirjoittanut .
Tarkemmin siitä kuinka ihminen todettiin pahaksi , ja sanottiin vakavasti
Minä olen sitä mieltä että hukutan kaikki pahat ihmiset Tämä kohta oli
2242 vuotta Luomisesta , jolloin Nooak s. 4000 eKr. ja Jumalan määritys
oli 3520. Jolloin Jumala antoi 120 vuotta etsikkoaikaa kaikille ihmisille
tosin sitä ei kukaan käyttänyt , vain Nok Vaimo ,,3 poikaa ja heidän vaimot .
Mikä oli niiden Ihmisten synti jota sinä vättelet , Kuitenkin Jumala hukutti
heidät sen synnin takia ,,heitä oli ,jo Montasataa miljoonaa , Eräs arvelu
oli ,,:500'000'000 as. eikä tämä kerro siitä synnin tekotavasta jotain ..
Ja jos ei JumaLA HALUNUT MAINITA VIELÄ SUORAAN . oIKEESTI MITÄÄN
Sen hän sanoi 2068. eKr. tarkkan , minä menen alas katsomaan pitääkö sana
jonka olen kuullut , paikkansa .. Silloin nimitettiin "Miehimys."
Kahdella tavala , Mies Miehimys ja Nais Miehimys ,,sanoissa on selvästi
Tosi vanha kalskahdsudus ...
Ei ollut poikkiteloista sanaa , jos ei halua ymmärtää sitä asiaa tosiaan
siten kuin se on sanottu . . . ja kuin se on tehty koska Niissä kedon kaupunkeissa
ei ollut yhtgään lasta jotka olisi 21-22 vuoden vanhoja se tatrkoittaa sitä että
mitä pä he harrastivat kuin homoutta , vaikka nimeä ei vielä silloin käytetty
vaan kaikki oli Mies-miehimys ja Naias miehimys,
Kaupunkit ,Sodoma , ja muut kedon kaupunkit , ja heidän asukkaat oli
satavarmasti Homoja , ja kaska heritä listittiin täällä kedollakin noin
70'000 as. se on aika kova vastalause , ja poikittainen sana. , olet sitä mieltä
että ne ihan poliittisia juttuja , väitän Raamatunkäännöksiin , Väitän että
Jumalallinen sana löytyy , kohdasta 2068 eKr. aika tarkasti. - Κέρβερος
teu, kirjoitti:
"KerberoC"
Silti vaikka olisi niin ettei meidän yhteinen näkemys , ajan laskusta olisi sama .
Uhraamassa , jne.
siten kuin se on sanottu . . . ja kuin se on tehty koska Niissä kedon kaupunkeissa
ei ollut yhtgään lasta jotka olisi 21-22 vuoden vanhoja se tatrkoittaa sitä että
70'000 as. se on aika kova vastalause , ja poikittainen sana. , olet sitä mieltä
Jumalallinen sana löytyy , kohdasta 2068 eKr. aika tarkasti.Teukulle:
"Mitä tulee Naispappeuteen ,siitä ei ole olemassa tietoja ,läpi koko Raamatun
Hengellinen , ei koskaan .."
Lienee totta tulkintasi Raamatun hengellisyydestä, mutta kuten muistat, niin olen tuonut esiin myös Jumalan sanan merkityksen ja onko sillä ihan oikeasti väliä, että kuka sitä Jumalan sanaa kertoo haaroväliin tuijottamatta.
Ok. Sana on merkityksellistä ja se varsinainen asia. Mutta miksi ihmeessä tämän sanomisen esitystapa voisi olla jotenkin oikeaa tai väärä? Mielestäni asiaa puhuva nainen kykenee kertomaan Jumalan sanaa ihan yhtä hyvin kuin mieskin - vai voiko sittenkään?
Vaikutat Teu - vanha vääräleuka - luokittelevan ihan turhaan sanantuojia sukupuolen mukaan sanan oikeassa tai väärässä olemiseen - tarpeettomasti.
Ajatteles ny, että nuo tyttölapset ovat jumalaanuskovia ja ovat pyhittäneet koko elämänsä Jumalan sanan kertomiselle ja haluavat tehdä työtä Jumalansa hyväksi. Miten nuo siis voisivat olla väärällä asialla?
Onhan sinullakin tyttölapsia ja et kai heitä halveksi sentähden, että ovat tyttöjä?
Olkoon Raamattu antamatta tytöille varsinaista saarnalupaa, mutta kun ei sitä ole kiellettykään, niin mielestäni naiset osaavat ihan yhtä hyvin julkituoda Jumalan sanaa siinä kuin miehetkin.
Nuo miehimöiset ja naismöiset odottavat lisätulkintaa, koska en ole vielä vakuuttunut asioiden todenperäisyydestä. Kiitos sinulle, Teu, olet nähnyt paljon vaivaa. Toivottavasti olet itsekin havainnut, ettei tämäkään asia ole ihan täysin yksioikoinen ja suoraviivainen. Ja kyllä edelleenkin pidän näkemyksestäni poliittisena kiinni, vaikka toit esiin varsin hyviä perusteluja. Muistat, että puhuttiin joskus joka päivä uusista asioista ja niiden sisäistämisestä. Nyt minun pitää ottaa se miettimistauko.
Teu: "Mikä oli niiden Ihmisten synti jota sinä vättelet ,"
-Juu - tässäkin pitää ottaa miettimistauko. En ole ehkä vielä sisäistänyt synnin merkitystä ainakaan periytyvänä. Hyviä oppeja on kyllä teiltä, essuilta, tullut.
Kuten huomasit, niin näissä uskonasioissa voinen hiukan joustaa tai jopa antaa periksi pikkuhiukkasen ennen tarkempaa tutustumista asioihin, mutta tuosta ajanlaskusta emme siis pääse eteenpäin. 7656 laskusi lienee ihan oiken, mutta jospa laskennan lähtökohdat eivät olekaan oikeita, niin vastauskin on silloin väärä.
"Tiedustelisin nyt sitä mitä sinusta tapahtui , Aadamin kedolla , Kun pojat oli
Uhraamassa , jne. "
-Tähän pitää palata myöhemmin, kosken muista Raamattua ulkoa, mutta yritän kommentoida asiaa paremmalla ajalla. - teu,
Κέρβερος kirjoitti:
Teukulle:
Lienee totta tulkintasi Raamatun hengellisyydestä, mutta kuten muistat, niin olen tuonut esiin myös Jumalan sanan merkityksen ja onko sillä ihan oikeasti väliä, että kuka sitä Jumalan sanaa kertoo haaroväliin tuijottamatta.
Ok. Sana on merkityksellistä ja se varsinainen asia. Mutta miksi ihmeessä tämän sanomisen esitystapa voisi olla jotenkin oikeaa tai väärä? Mielestäni asiaa puhuva nainen kykenee kertomaan Jumalan sanaa ihan yhtä hyvin kuin mieskin - vai voiko sittenkään?
Vaikutat Teu - vanha vääräleuka - luokittelevan ihan turhaan sanantuojia sukupuolen mukaan sanan oikeassa tai väärässä olemiseen - tarpeettomasti.
Ajatteles ny, että nuo tyttölapset ovat jumalaanuskovia ja ovat pyhittäneet koko elämänsä Jumalan sanan kertomiselle ja haluavat tehdä työtä Jumalansa hyväksi. Miten nuo siis voisivat olla väärällä asialla?
Onhan sinullakin tyttölapsia ja et kai heitä halveksi sentähden, että ovat tyttöjä?
Olkoon Raamattu antamatta tytöille varsinaista saarnalupaa, mutta kun ei sitä ole kiellettykään, niin mielestäni naiset osaavat ihan yhtä hyvin julkituoda Jumalan sanaa siinä kuin miehetkin.
Nuo miehimöiset ja naismöiset odottavat lisätulkintaa, koska en ole vielä vakuuttunut asioiden todenperäisyydestä. Kiitos sinulle, Teu, olet nähnyt paljon vaivaa. Toivottavasti olet itsekin havainnut, ettei tämäkään asia ole ihan täysin yksioikoinen ja suoraviivainen. Ja kyllä edelleenkin pidän näkemyksestäni poliittisena kiinni, vaikka toit esiin varsin hyviä perusteluja. Muistat, että puhuttiin joskus joka päivä uusista asioista ja niiden sisäistämisestä. Nyt minun pitää ottaa se miettimistauko.
-Juu - tässäkin pitää ottaa miettimistauko. En ole ehkä vielä sisäistänyt synnin merkitystä ainakaan periytyvänä. Hyviä oppeja on kyllä teiltä, essuilta, tullut.
Kuten huomasit, niin näissä uskonasioissa voinen hiukan joustaa tai jopa antaa periksi pikkuhiukkasen ennen tarkempaa tutustumista asioihin, mutta tuosta ajanlaskusta emme siis pääse eteenpäin. 7656 laskusi lienee ihan oiken, mutta jospa laskennan lähtökohdat eivät olekaan oikeita, niin vastauskin on silloin väärä.
Uhraamassa , jne. "
-Tähän pitää palata myöhemmin, kosken muista Raamattua ulkoa, mutta yritän kommentoida asiaa paremmalla ajalla.KerpberoC. "
kysyt onko sillä ihan . varmasti Merkitys kuka sitä Jumalan sanaa levittää.
Sillä on Varmasti tärkeä ,,se tieto olisi sanottu ,jos Jumalan toimesta jos .
Sitä olisi haluttu pantata . Taikka jos sitä olisi haluttu Kertoa että olisiko
sittenkään niin tarkaan , tuijjottelut Haaroväliin , tästä ei ole kysymys .
Vaan siitä että Jumala ei ole antanut vielä , koskaan lupaa muulle kuin
miehelle ,,Ja vaikka sitä kieltoa ei olekkaan näkyvissä . Se on tarkasti
tuotu esiin , ja sitä ei ole koskaan annettu Naiselle ,.
Mutta on annettu miehelle , se on tarkalleen näin , siksi on Jumala sen
määrittänyt Miehelle , ei naiselle ..ja toinen juttu kun sinä haet palvelun
naisen taholta , kuka sinä olet ? Nimittäin ei sillä ole kauheen isoa merkitystä
sinusta , Minusta on Miksi?. Siksi että jos kuitenkin sinä olet sitä mieltä ,että
se nainen uskoo ..Mihin se uskoo . siis kenen mielipiteeseen . sinusta uskoo
nainen yhtä hyvin kuin mies ,,missä on se vakuus , että kun Jumala on antanut
selosteen Miehelle !. Missä on Naisen vakuus .
Ei riitä että nainen tekee itse uskon . Vaan hänen on saatava vakuus Jumalalta .
Ja tässä tulee se arkapaikka jota minä olen julkaissut , yhdelläkään naisella ei
ole 100 varmaa tietoa Jumalasta , mutta miehellä on , aivan alusta saakka ja
7656 vuotta takasain LUOMISESTA asti .- Naisella ei ole vastaavaa. Oletteko
koskaan miettineet tätä asiaa..
Se tulee niin läheltä ettei siinä ole aina yhtään väliä.
Mutta kuitenkin tämä asia on 100 varmaa Jumalalta
puhuttu , ALUSTA Asti Miehelle .
Kysyit miten nuo voisivat (naiset ) molla väärässä : siten Että Jumalan
tulee tehdä selväksi että Hän on antanut Naiselle käskyn olla opettaja
sitä ei ole kuulunut , ei riitä se että Nainen tekee mallin mukaan .
Hänelle on tarvis tuodä esille Jumalan määriutys . joka olisi sen
takia oltava muutakin kuin se , että Nainen itse määrittelee uskonsa
Sen määrittelee JUMALA::
Ensin on tarkkaan Muistettava ( Jumala ei ole määritellyt vielä .
naisen Ottamista, Oppilaakseen eikä ehkä tee sitä koskaan .
Ovet puhuneet VT:n Hannasta , tietenkin se sopii naisille .
Mutta Mitä oli Hannan oikea työ ,,,Hän oli ensin PROFEDISSA.
HÄN OLI MENNYT AVIOON 14VUOTISENA MIEHEN OLLESSA VANHEMPI
JOKA SITTEN KUOLI ENNEN KUIN hANNA OLI 15 V. SEN JÄLKEEN HÄN
OLI 70 V. TEMPPELISSÄ POISTUMATTA KOSKAAN SIELTÄ .
Mitä hän teki : hän rukoili , ja paastosi .. miksi niin kauan omiaan ,siksi että
Juutalaisten rukouksetr ja paastot ei menneet kuin harvoin tasaan .TÄSTÄ
voitte olla erimieltä , mutta olen tutkinut sen ja se on varmuudella näin . - TEU,
teu, kirjoitti:
KerpberoC. "
naisen taholta , kuka sinä olet ? Nimittäin ei sillä ole kauheen isoa merkitystä
sinusta , Minusta on Miksi?. Siksi että jos kuitenkin sinä olet sitä mieltä ,että
Ei riitä että nainen tekee itse uskon . Vaan hänen on saatava vakuus Jumalalta .
Ja tässä tulee se arkapaikka jota minä olen julkaissut , yhdelläkään naisella ei
Mitä hän teki : hän rukoili , ja paastosi .. miksi niin kauan omiaan ,siksi että
voitte olla erimieltä , mutta olen tutkinut sen ja se on varmuudella näin .Sellainen teijä . että Hanna täyttäessään Jeesuksen aikoihin 84 vuotta ,
Hä'n kävi vanhassa kodissa ensikerran 70 vuoteen . , siis kuitenmkin
kävi ei kokonaan jättänyt asuntoaan , vaan hän löysi veilä rauhaisan
vanhuuden .
Vaikkei enää kokoaika hinkunut , temmppeliin .
Hän sai niinkuin muutkin uhrijumalan palvelusta
oikeat uhratut lihat , sun muut einekset ,niinkuin
toisetkin Jumalan palvelijat ..
Oli sitkeä sissi 70 vuotta , sen jälkeen hän sai
paljon tietoja , ja kuunteli kertomuksia ja yhdisti
niitä omiin kuulemiinsa . Kuten Jeesuksen tieto
asiassa , joka hän sanoi Rappi SIMEONILLE . - TEU,
teu, kirjoitti:
KerpberoC. "
voitte olla erimieltä , mutta olen tutkinut sen ja se on varmuudella näin .jÄI SELLAINEN ASIA HUNNINKOLLE. Vaikka ei JUMALAN kieltoa ole suoranaisesti
olemassa , on sellaINEN SEIKKA joka täsmää , että JUMALA ei ole kieltänyt .
eikä käskenyt Koskaan Naista tehtävään . Tai poistanut sitä ELIKKÄ KAIKENKAIK-KIAAN HÄNEN EI OLE VIELÄ TARVINNUT OTTAA KANTAA , KOSKA KAIKKI
TIETÄÄ TÄMÄN MAHDOLLISUUDEN , JA NOSTAA JA KOMENTAA TÄLLÄ'ISEN
SEIKAN POIS ISON OJAN LAIDALTA , ETTEI TAPAHDU LUISKAUTUMIUSTA . - TEU,
Κέρβερος kirjoitti:
Teukulle:
Uhraamassa , jne. "
-Tähän pitää palata myöhemmin, kosken muista Raamattua ulkoa, mutta yritän kommentoida asiaa paremmalla ajalla."KERBOROC".
sE ON KIRJOITETTU 1mOOS.4. :1-4.. 5-12.
SE MITÄ TULEE AJAN LASKUUN RAAMATUSSA . NIIN SEPTUAKINTAN .
( LXX ) SANOO , ETTÄ VT:N AIKA ON 5642 ,JA SIITÄ KUN JEESUS
ON SYNTYNYT ON 2014. 5642 = 7656. ON OIKEA LUKU TÄÄNNE.
sELLAISESSA TAUKOSSA JONKA LÄHTÖKODAKSI . ON OTETTU
VUOSI 967 EkR. .ON SALOMONIN TEMPPELIN RAKENTAMISEN
ALKUVUOSI JA MUKAAN iSRAELIN LÄHTÖ EGYPTISTÄ eksodus ) tapahtui
480 vuotta ennen mainittua ajankohtaa 1447 eKr. näitä vuosi kiinnekohtina pitäen vuodet on löaskettu taakse ja eteenpäin .
RAAMATUSSA OLEVIEN TIETROJEN MUKAAN . iSRAELIN kUNINKASAJAN
AJANTIETO PERUSTUU .R. THIELEN YM. LASKELMIIN , LUOMISESTA -
TERAHIIN . ,AABRAHAMIN ISÄÄN. - teu,34
Κέρβερος kirjoitti:
Teukulle:
Uhraamassa , jne. "
-Tähän pitää palata myöhemmin, kosken muista Raamattua ulkoa, mutta yritän kommentoida asiaa paremmalla ajalla."KerborC"
Ensinnä tällä kedolla jossa oli heidän Alttarinsa ;Tapahtui seuraavaa .
Kun Kain huomasi että hänen uhrinsa ei kelvannut , hän vihastui johon
lisksi tuli Vihastuminen , ja Kain teki pä'ätöksen , minä tapan Aapelin .
Ja hän meni mairittelemaan Aapelia kävelemään kanssaan kedolle .
Ja sai veljensä matkaan , kun katsoi tilanteen sopivaksi karkasi veljensä
päälle ja löi kartulla veljensä kuoliaaksi, eipä' aikaakaan tuli herra joka
kysyi , missä on sinun veljesi ,,Kain vastaa ,olenko minä veljeni vartija
Herra Sanoi , Aapelin veri huutaa maasta , minun puoleeni ..
Nyt Huomaa Kain . että hän on hätää kärsimä'ssä' , Joka alkaa pelätä
Jumalaa , ja ei ole enää niin korska kuin alussa .. Jumala salli Kainin
poistamana , toisen kansalaisen elämää mukana , Sanoi: sinun onm lähdettävä
Aadamin kedolta ja viljelys mailta , kun oli sopimus tehty , Meni Kain vanhaan
kotiinsa , otti 2 siskoa matkaansa ja lähti suuntaansa , jonka Herras oli antanyt
Ja matkusti vielä edellen itään EEDENISTÄ ..NOODIN maaha,
Perästä olen kuullut , ettei Tosiuskovainen saanut mennä naimisiin Kainin
sukukunnasta , perästä päin myöäs on tuotu esiin että Seet syntyi vasta
130 v.sen jälkeen kuin Aadam oli ajettu pois Paratiisista ..
Seetistä alkoi uusi sukukukunta , jonka piirissä tapahtui ensimmäinen HENKELLINEN HERÄTYS, . tässä oleva Sana QäRä merkitsee sekä
Rukous - huutamista JUMALAN puoleen että. JUlistamista, JUMASLAN puolededn että Julistamista . - teu,
teu,34 kirjoitti:
"KerborC"
Ensinnä tällä kedolla jossa oli heidän Alttarinsa ;Tapahtui seuraavaa .
Kun Kain huomasi että hänen uhrinsa ei kelvannut , hän vihastui johon
lisksi tuli Vihastuminen , ja Kain teki pä'ätöksen , minä tapan Aapelin .
Ja hän meni mairittelemaan Aapelia kävelemään kanssaan kedolle .
Ja sai veljensä matkaan , kun katsoi tilanteen sopivaksi karkasi veljensä
päälle ja löi kartulla veljensä kuoliaaksi, eipä' aikaakaan tuli herra joka
kysyi , missä on sinun veljesi ,,Kain vastaa ,olenko minä veljeni vartija
Herra Sanoi , Aapelin veri huutaa maasta , minun puoleeni ..
Nyt Huomaa Kain . että hän on hätää kärsimä'ssä' , Joka alkaa pelätä
Jumalaa , ja ei ole enää niin korska kuin alussa .. Jumala salli Kainin
poistamana , toisen kansalaisen elämää mukana , Sanoi: sinun onm lähdettävä
Aadamin kedolta ja viljelys mailta , kun oli sopimus tehty , Meni Kain vanhaan
kotiinsa , otti 2 siskoa matkaansa ja lähti suuntaansa , jonka Herras oli antanyt
Ja matkusti vielä edellen itään EEDENISTÄ ..NOODIN maaha,
Perästä olen kuullut , ettei Tosiuskovainen saanut mennä naimisiin Kainin
sukukunnasta , perästä päin myöäs on tuotu esiin että Seet syntyi vasta
130 v.sen jälkeen kuin Aadam oli ajettu pois Paratiisista ..
Seetistä alkoi uusi sukukukunta , jonka piirissä tapahtui ensimmäinen HENKELLINEN HERÄTYS, . tässä oleva Sana QäRä merkitsee sekä
Rukous - huutamista JUMALAN puoleen että. JUlistamista, JUMASLAN puolededn että Julistamista .Siihenm aikaan , aloitettiin huutaminen JUMALAN puoleen . Siis n.130 jälkeen
koska Seet. Oli se Aadamin poika jolla taas oli esikoisuus. Kun Seetille syntyi Enos
Aadam... L. 5642 . Aadam ei syntynyt vaan luotiin .
Seet. .......s.5412.
Enos ..... .s. 5207.
Todennäköisesti kului vielä 30.v. Eli 5183. paikkeilla , ruvettiin avuksi huutamaan Herran nimeä. mutta Seet. 5412, - 5207. Enos 15.lasuus ja -30 nuoruus. eli
niihin aikoihin . 5183.
Mainitsin Aadamin Luomisen (Maan tomusta ,siinä tarvittiin myös vettää )
Kuitenkin Eeva ei luotu Maantomusta , vaan hänet Jumala loi Aadamin
kylkiluusta , joka periaatyteessa oli sama lähtököhta. .
Koska Jumala sanoi , maasta olet sinä tullut , maaksi pitää sinun jälleen
tuleman ,. TÄMÄ oli ensimmäinen lupaus siitä , että me joskus nousemme
ylös (kuin Kristus nousi ) ja saamme kuolemattoman Ruumiin Kuin Jeesus .
Niin kuin olemme Hänen kansaan kansa perilliset Ja JUMALAN lapset , jos
me kerran olemme lapset , olemme myös kanssa perilliset. USKOMME .
Niin , nyt ja aina AAMEN . . - Κέρβερος
teu, kirjoitti:
Siihenm aikaan , aloitettiin huutaminen JUMALAN puoleen . Siis n.130 jälkeen
koska Seet. Oli se Aadamin poika jolla taas oli esikoisuus. Kun Seetille syntyi Enos
Aadam... L. 5642 . Aadam ei syntynyt vaan luotiin .
Seet. .......s.5412.
Enos ..... .s. 5207.
Todennäköisesti kului vielä 30.v. Eli 5183. paikkeilla , ruvettiin avuksi huutamaan Herran nimeä. mutta Seet. 5412, - 5207. Enos 15.lasuus ja -30 nuoruus. eli
niihin aikoihin . 5183.
Mainitsin Aadamin Luomisen (Maan tomusta ,siinä tarvittiin myös vettää )
Kuitenkin Eeva ei luotu Maantomusta , vaan hänet Jumala loi Aadamin
kylkiluusta , joka periaatyteessa oli sama lähtököhta. .
Koska Jumala sanoi , maasta olet sinä tullut , maaksi pitää sinun jälleen
tuleman ,. TÄMÄ oli ensimmäinen lupaus siitä , että me joskus nousemme
ylös (kuin Kristus nousi ) ja saamme kuolemattoman Ruumiin Kuin Jeesus .
Niin kuin olemme Hänen kansaan kansa perilliset Ja JUMALAN lapset , jos
me kerran olemme lapset , olemme myös kanssa perilliset. USKOMME .
Niin , nyt ja aina AAMEN . .Teu sanoi:
". USKOMME .Niin , nyt ja aina AAMEN . ."
-Noh ei tuohon voi mitään kieltävää sanoa. - Κέρβερος
TEU, kirjoitti:
"KERBOROC".
sE ON KIRJOITETTU 1mOOS.4. :1-4.. 5-12.
SE MITÄ TULEE AJAN LASKUUN RAAMATUSSA . NIIN SEPTUAKINTAN .
( LXX ) SANOO , ETTÄ VT:N AIKA ON 5642 ,JA SIITÄ KUN JEESUS
ON SYNTYNYT ON 2014. 5642 = 7656. ON OIKEA LUKU TÄÄNNE.
sELLAISESSA TAUKOSSA JONKA LÄHTÖKODAKSI . ON OTETTU
VUOSI 967 EkR. .ON SALOMONIN TEMPPELIN RAKENTAMISEN
ALKUVUOSI JA MUKAAN iSRAELIN LÄHTÖ EGYPTISTÄ eksodus ) tapahtui
480 vuotta ennen mainittua ajankohtaa 1447 eKr. näitä vuosi kiinnekohtina pitäen vuodet on löaskettu taakse ja eteenpäin .
RAAMATUSSA OLEVIEN TIETROJEN MUKAAN . iSRAELIN kUNINKASAJAN
TERAHIIN . ,AABRAHAMIN ISÄÄN.Teu sanoi:
"RAAMATUSSA OLEVIEN TIETROJEN MUKAAN . iSRAELIN kUNINKASAJAN
TERAHIIN . ,AABRAHAMIN ISÄÄN."
-totta lienee tuokin laskelmissa, mutta ovatko ne lähtökohdat sitten ihan linjoissa? - Κέρβερος
TEU, kirjoitti:
jÄI SELLAINEN ASIA HUNNINKOLLE. Vaikka ei JUMALAN kieltoa ole suoranaisesti
olemassa , on sellaINEN SEIKKA joka täsmää , että JUMALA ei ole kieltänyt .
eikä käskenyt Koskaan Naista tehtävään . Tai poistanut sitä ELIKKÄ KAIKENKAIK-KIAAN HÄNEN EI OLE VIELÄ TARVINNUT OTTAA KANTAA , KOSKA KAIKKI
SEIKAN POIS ISON OJAN LAIDALTA , ETTEI TAPAHDU LUISKAUTUMIUSTA .Teun kommentti:
"eikä käskenyt Koskaan Naista tehtävään . Tai poistanut sitä ELIKKÄ KAIKENKAIK-KIAAN HÄNEN EI OLE VIELÄ TARVINNUT OTTAA KANTAA , KOSKA KAIKKI
SEIKAN POIS ISON OJAN LAIDALTA , ETTEI TAPAHDU LUISKAUTUMIUSTA ."
-Juu - tiedetään.
Unohdat nyt tarkoituksellisesti sanan merkityksen sisällön.
Opillinen sanoma on kai vain ja ainoastaan yhdellä tavalla oikeaa - vääristelemätöntä.
Olemme ehkä yhtämieltä siitä, että Jumalan sana on oikeata vain tällä yhdellä ainoalla tavalla tulkittuna? - vai onko?
-Kyse on siis Jumalan sanasta niinkuin se on kerrottu. - Se ainoa oikea tapa tulkita Raamattua.
Vaikkei tyttölapsilla oliskaan ollut Jumalan tarkoittaamaa käskyä saarnata tätä sanaa, niin olisiko se mielestäsi virheellistä, jos he sitä täysin samaa sanaa kertoisivat eteenpäin, Teu ?? - Κέρβερος
teu, kirjoitti:
KerpberoC. "
voitte olla erimieltä , mutta olen tutkinut sen ja se on varmuudella näin .Teu:
"Ja tässä tulee se arkapaikka jota minä olen julkaissut , yhdelläkään naisella ei
koskaan miettineet tätä asiaa.."
-Höpsistä kukkuu
Minun Naisellani on perin tarkka käsitys kuoleman jälkeisistä tapahtumista. Kyse ei voi olla siis siitä, ettei naiset kykenisi ymmärtämään asioita. Jumalakäsityksen ymmärtämisestä ehkei ole kuitenkaan kyse - vaan enempi sen merkityksestä yksilölle itselleen ja syyseuraussuhteista.
Raakaat tällä kommentilla myös yhden hyvän ystäväni täysin merkityksettömäksi kommentoijaksi palstallamme.
Tämä ystävämme on ehkä kaikkein vaikuttavin esikoislestadiolaisuuden puolestapuhuja, vaan kommenttisi sulkee hänet puutaheinääkoppaan pelkällä sukupuolellaan. - Tuota en hyväksy ensinkään.
Olkoon sitten niin, että naiset ovat saatanallisia, mutta sitä en tule ikinämilloinkaan uskomaan, että naisten kertoma täysin samanlainen Ramatullinen asia olisi saatanasta sentähden, että sanan kertoja oli nainen. - Κέρβερος
teu, kirjoitti:
KerpberoC. "
voitte olla erimieltä , mutta olen tutkinut sen ja se on varmuudella näin .Lähetyskäsky, Teu, älä sitä unohda.
Lainaa... "Taikka jos sitä olisi haluttu Kertoa että olisiko
tuotu esiin , ja sitä ei ole koskaan annettu Naiselle ,."
Mielestäni lähetyskäsky on arveluuttava moraalisista syistä ja en tahtoisi enempää verta vuodatettavan kuin Köyliön järven jäälle, vaikka sitä tietysti vuodatetaan hehtokaupalla ihan joka päivä afrikassa ja aasiassa
Esiintuomasi Jumalamääritys ei ole kuitenkaan mielestäni riittävä syy valita parempaa sukupuolta puhuman täysin samaa asiaa haaroväliin katsoen.
Kyse on täysin samasta asiasta, mutta haaroväliin vilkaisun jälkeen siis esikoiset, mukamas, toteaisivat, että tuo lause tuli itseltään Saatanalta - höpsistä, Teu. - teu,
Κέρβερος kirjoitti:
Teu:
"Ja tässä tulee se arkapaikka jota minä olen julkaissut , yhdelläkään naisella ei
-Höpsistä kukkuu
Minun Naisellani on perin tarkka käsitys kuoleman jälkeisistä tapahtumista. Kyse ei voi olla siis siitä, ettei naiset kykenisi ymmärtämään asioita. Jumalakäsityksen ymmärtämisestä ehkei ole kuitenkaan kyse - vaan enempi sen merkityksestä yksilölle itselleen ja syyseuraussuhteista.
Raakaat tällä kommentilla myös yhden hyvän ystäväni täysin merkityksettömäksi kommentoijaksi palstallamme.
Tämä ystävämme on ehkä kaikkein vaikuttavin esikoislestadiolaisuuden puolestapuhuja, vaan kommenttisi sulkee hänet puutaheinääkoppaan pelkällä sukupuolellaan. - Tuota en hyväksy ensinkään.
Olkoon sitten niin, että naiset ovat saatanallisia, mutta sitä en tule ikinämilloinkaan uskomaan, että naisten kertoma täysin samanlainen Ramatullinen asia olisi saatanasta sentähden, että sanan kertoja oli nainen.KerboroC"
Vaikka minun on kirjoitettava noin , ja sinä luet sen kuin Mooses Raamattua .
Ei ole siitä kysymys että minä kieltäisin ,ymmärrätkö " Minun kiellollani ei ei ole
valtaa eikjä toisella ihmisellä myös , Mutta olen kuitenkin kirjóittanut Ylös siitä
Että Jumala sanoi Joskus Jeesusuksen aikaan , Nainen tulee autuaaksi myös
siksi että ,nainen synnyttää . voidaan katsoa sitä kautta Saadakseen autuus.
Jeesuksen äiti "Maria" Ei sanonut ennää Kaanaanhäistä muita sanoja kuin
mitä niist kerrotaan Joh. 2:3,5. . Ei koskaan sii sanoja jotka OLISI TOISTETTU
RAAMATUSSA , sITÄ EN OLE VIELÄ SELVITTÄNYT mIKSEI .
Se seikka joka olen Naisesta kirjoittanyt , ei varmasti tarkoita että hän oli
aina paha ,tai muuten nuhteeton . Vaan olen tehyt havantoja kirjoituksista
Niin että Jumalan tarkoitus on vain Hänen tiedossa nyt ja aina
Otan esimerkin , VT: uskovat joita Erään extrapoloinnin Määrä oli n.200-500. Miljoonaaennen Veden paisumista. Siis NOAKIA , Noakin vaimo sai ÄITINÄ
Pelastuksen , myös heidä pojat ,ja heidän vaimot yhteensaä 8 ihmistä .
Kun tulin Vedenpaisumisen kohtaan Tämä papahtui 3400.eKr. siitä on
laskettu 2014 vuotta tänne = 5414. Ja NYT LAITAN tämän alku tekijän
Tutkijat on saaneet selville , että esineitä ennen veden paisumaa , ON
valtavia määriä olemassa , Ja löytynyt ( siis 3400eKr. ) kun taas esineet
tällä puolella vedenpaisumuksen Vain joissakin suhteissa alkaa esine
löytöjä n.3000 eKr.
Löytöjen määrä on tietenkin kiinni siitä , että NOON aika oli 3 049 eKr.
jolloin hän kuoli ja haudattiin , ja ihmiset yleisesti häkeutuivat uusiin paikkoihin
Jolloin vasta esinetä taas hukattiin . Pikkuhiljaa alkoi esineet jalostumaan
ensin tarvekaluja sitten muita , kun Kulta oli löytynyt , alettiin tiettyjä esineitä
tulla v. 2450eKr on kalliita kulta esineitä , läytynyt kypärästä - Pikareiin .
ja Tikarista -Lehtikulta seppeleeseen,muitakin Härkä oli voiman ja hedselmälli-suuden vertaus kuva , väitän että seuraava esine on laskukone , Jonka he väittää
peliksi ,Uurilainen lauta peli ,myös sen pitäisi olla 2450 .. - teu,
Κέρβερος kirjoitti:
Teun kommentti:
"eikä käskenyt Koskaan Naista tehtävään . Tai poistanut sitä ELIKKÄ KAIKENKAIK-KIAAN HÄNEN EI OLE VIELÄ TARVINNUT OTTAA KANTAA , KOSKA KAIKKI
SEIKAN POIS ISON OJAN LAIDALTA , ETTEI TAPAHDU LUISKAUTUMIUSTA ."
-Juu - tiedetään.
Unohdat nyt tarkoituksellisesti sanan merkityksen sisällön.
Opillinen sanoma on kai vain ja ainoastaan yhdellä tavalla oikeaa - vääristelemätöntä.
Olemme ehkä yhtämieltä siitä, että Jumalan sana on oikeata vain tällä yhdellä ainoalla tavalla tulkittuna? - vai onko?
-Kyse on siis Jumalan sanasta niinkuin se on kerrottu. - Se ainoa oikea tapa tulkita Raamattua.
Vaikkei tyttölapsilla oliskaan ollut Jumalan tarkoittaamaa käskyä saarnata tätä sanaa, niin olisiko se mielestäsi virheellistä, jos he sitä täysin samaa sanaa kertoisivat eteenpäin, Teu ??Vaikka saNON ETTÄ VIRHEELLISTÄ , kuitenkin se on Jumala asia
alusta loppuun ,ei minun ,eikä sinun Vaan Jumalan vain Hän voi sen
toimittaa kuin Hän halua ,
Käydään vielä kerran läpi Jos Jumala on tehnyt ja sanonut asiallisen
tiedon , se voi olla vain niin kuin Hän sen sanoo , eikä niin kuin me
sen sanoisimme .
Kun Jumala on määritellyt tämän asian ,ei sitä kukaan muu voi miksikään
muuttaa . Jos Jumalan tahto on niin kuin nyt näkyy ,että Hän ei ole antanut
kenellekään Ihmiselle pientäkään lupaa , ilman ettei sitä olisai tiedostettu
ja kaikkien tulisi se ymmärtää..
Kun Jumala ei ole antanut ,kenellekkään Naiselle , sanan palvelijan
tehtävää. .Joka olisi helppo määrittää ja Jumalan tuoda asaia esiin
Siis kukaan ei voi tehdä Hänelle vaatimuksia ei ,.yksikään .. olisi
Uskottava nyt , ja aina . - teu,
Κέρβερος kirjoitti:
Teu sanoi:
"RAAMATUSSA OLEVIEN TIETROJEN MUKAAN . iSRAELIN kUNINKASAJAN
TERAHIIN . ,AABRAHAMIN ISÄÄN."
-totta lienee tuokin laskelmissa, mutta ovatko ne lähtökohdat sitten ihan linjoissa?Kerborc"
Kyllä , Vain laskelmilla päästään Jumalan antamin aikoihin . koska Nyt
ei puhuta muista ajoista kuin LUOMISESTÄ =>tänneppäin joka on
Ehdsottomasti niin etä niihin voi luottaa .
Mutta jos mennään - teu,
Κέρβερος kirjoitti:
Teu sanoi:
". USKOMME .Niin , nyt ja aina AAMEN . ."
-Noh ei tuohon voi mitään kieltävää sanoa."KerboroC, "
Kiitän sinua olen yrittttänyt tehdä hyvää työtä , minäkin .
ei hän uskoisi. ,Tasi tottakai koska , olen melko paljon
käyttänyt toisten laskelmia. . Jos mulla on n.2000 lukua
valmiina , ei minun tarvitse enää hirvittävästri välystellä. - Κέρβερος
teu, kirjoitti:
KerboroC"
Ei ole siitä kysymys että minä kieltäisin ,ymmärrätkö " Minun kiellollani ei ei ole
valtaa eikjä toisella ihmisellä myös , Mutta olen kuitenkin kirjóittanut Ylös siitä
Että Jumala sanoi Joskus Jeesusuksen aikaan , Nainen tulee autuaaksi myös
siksi että ,nainen synnyttää . voidaan katsoa sitä kautta Saadakseen autuus.
Jeesuksen äiti "Maria" Ei sanonut ennää Kaanaanhäistä muita sanoja kuin
mitä niist kerrotaan Joh. 2:3,5. . Ei koskaan sii sanoja jotka OLISI TOISTETTU
RAAMATUSSA , sITÄ EN OLE VIELÄ SELVITTÄNYT mIKSEI .
Se seikka joka olen Naisesta kirjoittanyt , ei varmasti tarkoita että hän oli
aina paha ,tai muuten nuhteeton . Vaan olen tehyt havantoja kirjoituksista
Niin että Jumalan tarkoitus on vain Hänen tiedossa nyt ja aina
Otan esimerkin , VT: uskovat joita Erään extrapoloinnin Määrä oli n.200-500. Miljoonaaennen Veden paisumista. Siis NOAKIA , Noakin vaimo sai ÄITINÄ
Pelastuksen , myös heidä pojat ,ja heidän vaimot yhteensaä 8 ihmistä .
Kun tulin Vedenpaisumisen kohtaan Tämä papahtui 3400.eKr. siitä on
laskettu 2014 vuotta tänne = 5414. Ja NYT LAITAN tämän alku tekijän
Tutkijat on saaneet selville , että esineitä ennen veden paisumaa , ON
valtavia määriä olemassa , Ja löytynyt ( siis 3400eKr. ) kun taas esineet
tällä puolella vedenpaisumuksen Vain joissakin suhteissa alkaa esine
löytöjä n.3000 eKr.
Löytöjen määrä on tietenkin kiinni siitä , että NOON aika oli 3 049 eKr.
jolloin hän kuoli ja haudattiin , ja ihmiset yleisesti häkeutuivat uusiin paikkoihin
Jolloin vasta esinetä taas hukattiin . Pikkuhiljaa alkoi esineet jalostumaan
ensin tarvekaluja sitten muita , kun Kulta oli löytynyt , alettiin tiettyjä esineitä
tulla v. 2450eKr on kalliita kulta esineitä , läytynyt kypärästä - Pikareiin .
ja Tikarista -Lehtikulta seppeleeseen,muitakin Härkä oli voiman ja hedselmälli-suuden vertaus kuva , väitän että seuraava esine on laskukone , Jonka he väittää
peliksi ,Uurilainen lauta peli ,myös sen pitäisi olla 2450 ..Teulle:
lainaa"
valtaa eikjä toisella ihmisellä myös"
Juurikin näin - tässä itse molemmat asettelemme omat tulkintamme pyhästä Raamatusta toisten arvosteltaviksi ja kommentoitaviksi. Tästä vaan on kyse - omista tulkinnoistamme.
Teun kommentti: "Että Jumala sanoi Joskus Jeesusuksen aikaan , Nainen tulee autuaaksi myös
siksi että ,nainen synnyttää . voidaan katsoa sitä kautta Saadakseen autuus. "
Tuosta en voi olla yhtään hiukkaakaan ikinämilloinkaan samaa mieltä, koska uskoakseni Raamatullinen tarkoitus ei voi olla se, että sellainen kunnon rehellinen huora, joka makaa ihan jokaikisen rahakkaan vastaantulevan miehen kanssa, ja saa lapsen ja sitten näitä sylilapsia "siunaantuu" pesään, niin ei kai se ole ollut Jeesuksen sanoman merkitys????????????? Näin toimiessa olisi siis taivasten valtakunnan avain saatu puhtaasti sänkymakaamisella (mitä mielestäni essupiireissä liian kanssa varjellaan).
Ehei, Teu, jos olet tuota mieltä oikeasti, niin opissanne on jotain hämärää. -Perin hämärää. Pyhän Raamatun syvällinen tutkiminen toivottavasti auttaa Teidät eroon tuosta lapsellisesta, Jumalaa halveksuvasta, puhtaasti miesten seksuaaliseen himoon liittyvästä käytännöntavastanne eroon. Ateistiset tai minua koskien, agnostiset, eivät tule koskaan harrastamaan tuollaista väkivaltaa rakkaita vaimojamme kohtaan.
Painavat sanasi, kuten varmaan jokaisen muunkin palstalaisen mielestä, otin ihan todesta.
Kunnioitettavaa on sinun, Teu, omatulkintainen Pyhän Raamatun tulkintasi.
Et kuitenkaan vastannut esittämiini väittämiin. :-(
Että onko se nainen sitten epäkelpo sanan levittämiseen?
Tarjoat edelleen vastaukseksi sitä, että ei Jumala sitä suoraan määrännyt.
Eipä Jumala määrännyt myöskään agnostisia, vaikkapa esikoisuuteen kääntyneitä ihmisiä Jumalasi sanan levittäjiksi.
Ei kai sinua suorastaan fiduddaisi, jos alkaisin ystävilleni puhumaan Jumalan sanaa, mutta olisinko silloin, kun tiedät sukupuoleni, oikeassa Jumalan sanan merkityksessä.
Vaan jos olisinkin peto- huijari - ja puhuisin Jumalan sanaa naisena, niin olisiko puhtaasti vain ja ainoastaan se sukupuolielinten näyttäminen ainoa jeebuksen keino todeta, että puhunko paskaa, vai puhunko Jumalan sanaa jos haarovälisä roikku jotain? - Κέρβερος
teu, kirjoitti:
"KerboroC, "
Kiitän sinua olen yrittttänyt tehdä hyvää työtä , minäkin .
ei hän uskoisi. ,Tasi tottakai koska , olen melko paljon
käyttänyt toisten laskelmia. . Jos mulla on n.2000 lukua
valmiina , ei minun tarvitse enää hirvittävästri välystellä.No juu - minustakin on perin hienoja nuo sinun laskelmasi ja tulkintasi matiikkaan peustuen.
Sanoisinko jopa vanhalle vääntäjälle kiitoksen sanan asioiden tutkimisesta ja niistä johtopäätöksen vetämisestä.
Ei lie ollut helppoa vaativa puurtamisesi asioiden tutkimisessa., vaan ihailtavaa on se, että olet saanut kasattua niistä terävät johtopäätökset.
Kunnia puurtamiselle ja Raamatun ahkeralle tutkimiselle.
Et sinä näillä silti vakuuta vanhaa agnostikkoa, että asiat olisivat juuri näin.
Minulla arvattavasti säilyvät omat mielipiteeni, mutta olisitko saanut minulta jotain oppia omiin näkemyksiini? Sinulta olen saanut joitain työkaluja omaan elämäni pakkiin, mutta kaikki tieto pitää puntaroida ihmismielessä itsessään. - teu,
teu, kirjoitti:
"KerberoC"
Uhraamassa , jne.
Jumalallinen sana löytyy , kohdasta 2068 eKr. aika tarkasti."teu,"
Tuo aika 2068 eKr. oli se vuosi jolloin , JUmala tuli alas katsomaan onko
kaikki niin kuin ,Hän on kuullut .
Ajoitus on sama , Kuin se Jolloin Jumala kävi , Aabrahamin luona , ilmoittattamassa
Iisakin syntymisen , Hän syntyy noin vuden päästä .
Job. oli kuollut noin 20 vuotta ennen ,
Job. oli syntynyt n. 250 vuotta ennen n.230 vanhana . - teu,
Κέρβερος kirjoitti:
No juu - minustakin on perin hienoja nuo sinun laskelmasi ja tulkintasi matiikkaan peustuen.
Sanoisinko jopa vanhalle vääntäjälle kiitoksen sanan asioiden tutkimisesta ja niistä johtopäätöksen vetämisestä.
Ei lie ollut helppoa vaativa puurtamisesi asioiden tutkimisessa., vaan ihailtavaa on se, että olet saanut kasattua niistä terävät johtopäätökset.
Kunnia puurtamiselle ja Raamatun ahkeralle tutkimiselle.
Et sinä näillä silti vakuuta vanhaa agnostikkoa, että asiat olisivat juuri näin.
Minulla arvattavasti säilyvät omat mielipiteeni, mutta olisitko saanut minulta jotain oppia omiin näkemyksiini? Sinulta olen saanut joitain työkaluja omaan elämäni pakkiin, mutta kaikki tieto pitää puntaroida ihmismielessä itsessään."KerberoC"
Jos sinä pidät Agnostikon mainetta jotenkin hyvänä'. Voisit miettiä mitä se todel-
lisuudessa on ..Jos olen tulkinnut oikein se on Tietämättömyysoppi" Sen mukan
ei ole mahdollista saada metafyysistä tietoa olevan , Esim. aineen , voiman , Apsoluutin TAI JUMALAN todellisesta olemuksesta , taikka olemukssa olosta . Siksi on täydyttävä vain Kokemukseen perustuvaan polittiseen tietoon . Skritismi ja Skeptismi Muistuttavat Toisiaan Agnostiaa, Agnostikkoja , kannattajia .
Kun puuttuu USKO kuinka voi Agnostikko Tietää asiasta , ja miksi Agnostikko voi
ohittaa , Agnostici'sumsa _on kreikkaa , siitä seuraa kiltotavu Agnostismi. = joka
on tietämistä koskeva ). Tietämättömyys ..
Olenko saanut jotain oppia sinulta ? montakin mutta minä myös harkitsen niitä
Että onko ne ,jotain GNÖSIS. juttuja ,,silloin pelkkä Usko riittää ,
Agnosia , on sellainen sielullisnen häiriö , että Henkilö näkee esineen n, mutta ei käsitä mitä ne ovat.. - teu,
teu, kirjoitti:
"teu,"
Tuo aika 2068 eKr. oli se vuosi jolloin , JUmala tuli alas katsomaan onko
kaikki niin kuin ,Hän on kuullut .
Ajoitus on sama , Kuin se Jolloin Jumala kävi , Aabrahamin luona , ilmoittattamassa
Iisakin syntymisen , Hän syntyy noin vuden päästä .
Job. oli kuollut noin 20 vuotta ennen ,
Job. oli syntynyt n. 250 vuotta ennen n.230 vanhana .JOB. mahtui Kalentreriin , Siten että Hän oli s. n.2225
ja hänen kärsimykset oli,n.hankalimmat n.2140-2135
jonka jälkeen hän sai 140 v.Sai mys kaiken kaksinkertaisena takaisi,.
Rauhaisaa aikaa ennen kuin kuoli .n.1995. eKr.
Hänen ystävien kanssa alkoi kitjeen vaihto . n.2160.
Kuinka OLI OLIKO kirjassa , että vaimonkin kaksinkertaisena ,Ei - 17+19
teu, kirjoitti:
JOB. mahtui Kalentreriin , Siten että Hän oli s. n.2225
ja hänen kärsimykset oli,n.hankalimmat n.2140-2135
jonka jälkeen hän sai 140 v.Sai mys kaiken kaksinkertaisena takaisi,.
Rauhaisaa aikaa ennen kuin kuoli .n.1995. eKr.
Hänen ystävien kanssa alkoi kitjeen vaihto . n.2160.
Kuinka OLI OLIKO kirjassa , että vaimonkin kaksinkertaisena ,EiKerberokille raamatun numerologiaa
http://www.tv7.fi/vod/series/?series=373.
D.Vallan tutkimus raamatun luvuista on huikean mielenkiintoista, jos kiinnostaa, kannattaa alkaa osasta 1 - teu,
teu, kirjoitti:
"KerberoC"
Jos sinä pidät Agnostikon mainetta jotenkin hyvänä'. Voisit miettiä mitä se todel-
lisuudessa on ..Jos olen tulkinnut oikein se on Tietämättömyysoppi" Sen mukan
ei ole mahdollista saada metafyysistä tietoa olevan , Esim. aineen , voiman , Apsoluutin TAI JUMALAN todellisesta olemuksesta , taikka olemukssa olosta . Siksi on täydyttävä vain Kokemukseen perustuvaan polittiseen tietoon . Skritismi ja Skeptismi Muistuttavat Toisiaan Agnostiaa, Agnostikkoja , kannattajia .
Kun puuttuu USKO kuinka voi Agnostikko Tietää asiasta , ja miksi Agnostikko voi
ohittaa , Agnostici'sumsa _on kreikkaa , siitä seuraa kiltotavu Agnostismi. = joka
on tietämistä koskeva ). Tietämättömyys ..
Olenko saanut jotain oppia sinulta ? montakin mutta minä myös harkitsen niitä
Että onko ne ,jotain GNÖSIS. juttuja ,,silloin pelkkä Usko riittää ,
Agnosia , on sellainen sielullisnen häiriö , että Henkilö näkee esineen n, mutta ei käsitä mitä ne ovat..Joo se sana MIESMÖISYYS on Todella niiden Kedon asukkaitten saa ta nan
vitsaus Eli Sodoman , Gomomoran , Adman , Seboimin ,kaupunkit jossa heitä
Jumala tuhosi yhteensä n.70'000 as,
Ilman muuta heillä oli kysymys synnista , tieto siitä että Jumala vihasi syntiä
ja laittoi Rangaistukset sen mukaan , Kanattaa uskoa , jos jostakin syystä ei
uskoisi parempi olis ,kuin myllyn kivi ripustettaisiin ,eikö joo .. - teu,
Κέρβερος kirjoitti:
Teu:
-Höpsistä kukkuu
Olkoon sitten niin, että naiset ovat saatanallisia, mutta sitä en tule ikinämilloinkaan uskomaan, että naisten kertoma täysin samanlainen Ramatullinen asia olisi saatanasta sentähden, että sanan kertoja oli nainen."KerberoC"
Aivan niin ei siitä' ole kysymys Etteikö nainen saisi ymmärtää .?
Vaan kysymys on siit'ä ,Saako nainen ymmärtää oman mielensä mukaan .
Olkoon sinun naisesi vaikka kuinka tarkka , Hän ei saa olla Jumalalaa tarksmpi.
Vastaisinko tässä Siihen Lähetys käskyyn:
Se on kirjoitettu ,Matt. 28:18-20 ja tarekenmin Raamatussa .
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä2011408Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa463964Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1133140Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1342454Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin962171Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh2001814Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3071069Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta18865Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143785- 53729