K-Plussa Mastercard

kplusmaster

Eli minulle myönnettiin tuon verkkohakemuksen perusteella K-Plussa Mastercard 2000euron luottorajalla. Kuinka kauan kortin ja tunnusluvun tulemisessa kestää hyväksymisen jälkeen? Olisi ulkomaille lähtö ensi keskiviikkona ehtiiköhän kortti tulla ennen sitä?

8

4594

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qcbgt

      normaalisti 2-3 v, sillä eihän yksittäistä korttia missään tehdä,
      vasta kun on noin 100 kortin tilaus niin se tehdään,

      kortti firmassa, siellä on paljousalennukset kai ymmärrät.

      aina voi kiiruhtaa ja kyselllä ei se hidasta.

    • kplusmaster

      No tunnusluku tuli tänään ja kyseisessä lapussa näkyy myös kortin numero joten onkohan korttikin jo matkalla?

      • fgjfdgkj45w7

        Millaisilla tiedoilla hait, töissä, bruttotulot ? Voikohan toistaiseksi työtön, liitonrahoilla oleva saada 1000€ korttia? b Tulot noin 1200€/kk


      • sepposepo
        fgjfdgkj45w7 kirjoitti:

        Millaisilla tiedoilla hait, töissä, bruttotulot ? Voikohan toistaiseksi työtön, liitonrahoilla oleva saada 1000€ korttia? b Tulot noin 1200€/kk

        Sinuna en edes haaveilisi luotosta...


      • Työtön
        fgjfdgkj45w7 kirjoitti:

        Millaisilla tiedoilla hait, töissä, bruttotulot ? Voikohan toistaiseksi työtön, liitonrahoilla oleva saada 1000€ korttia? b Tulot noin 1200€/kk

        En saanu ite mitään korttia, Koitin plussa mastercardia ja sitä uutta pins-mastercardia. Ainoaksi vaihtoehdoksi jäi tuo täälläkin mainittu Skrillin kortti.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12248571

        Kymmenen vuotta sitten käsiin tungettiin kaikenlaisia maksukortteja halusit tai et. Nyt on tainnu meininki mennä varovaisemmaksi, mikä varmasti on ihan hyvä asia kun porukka ei osaa pitää enää taloudestaan huoli.


    • uteliad

      Osaako joku vastata tuleeko k-plussa mastercard kotiin postiluukkuun vai postiin kirjattuna kirjeenä?

      • Kekkonen2

        muistelen et kaikki on tullu postilaatikkoon. senhan takia ne laittaa erikseen pin luvun ja kortin


    • hillon

      oikein on hyvä ja luotettavakin korti. automaatista ei saanut rahaa. toiminta häiriö. käteistä lompsaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      38
      1850
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      78
      807
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      760
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      671
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      661
    7. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      599
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      590
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      144
      495
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      492
    Aihe