Soneran Samsung note 4g tabletti. Jos käytän sitä Pohjois-Ruotsissa, onko hinnat samat kuin Suomessa?
Vastaukset 5
- Soneran sivut kertoo
Riippuu liittymästä. Jos liittymänä on "sopiva" niminen niin netinkäyttö pohjoismaissa on samanhintaista kuin kotimaassa.
Soneran nettikäytön hinnoittelusta ulkomailla löytyy aika selkeät tiedot soneran sivuilta http://www.sonera.fi/etsi apua ja tukea/matkalla/netti ulkomailla/
Onko se niin vaikeata katsoa itse soneran sivuilta mitä se maksaa ? Vähän hankala antaa täsmällistä tietoa kun et edes kerro mikä liittymä on käytössä. - Se....
On kallista 50Mt maksaa 7,04 ja seuraavat 50Mt saman 7,04 kappale. Joten ei paljon surffailla.
- Ryöstö-Sonera
Juuri niin, "sama hinta Suomessa ja pohjoismaissa" vai miten se Soneran mainosslogani meni.... Yhtä järjettömän kallista sekä Suomessa että pohjoismaissa.
Ja Sonera taitaa olla Suomessa ainoa operaattori jolla on kotimaaan nettikäytössä datakatto, muilla on rajaton datamäärä. - PPAP2
Ryöstö-Sonera kirjoitti:
Juuri niin, "sama hinta Suomessa ja pohjoismaissa" vai miten se Soneran mainosslogani meni.... Yhtä järjettömän kallista sekä Suomessa että pohjoismaissa.
Ja Sonera taitaa olla Suomessa ainoa operaattori jolla on kotimaaan nettikäytössä datakatto, muilla on rajaton datamäärä.pitää valita oikea liittymä. siitä se on kiinni. jos tarttuu siihen halvimpaan mahdolliseen liittymään, niin varmasti on rajaa joo. niin se on muillakin operaattoreilla.
- M.D.
Ruotsissa kannattaa ostaa paikallinen prepaid-SIM ja ladata siihen pelkkää dataa. Sadalla kruunulla saa kolme gigaa. Itse käytän tätä kesän purjehdusreissuilla. Lataus onnistuu appsilla, puhelimella tai vaikka huoltoasemalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3001050Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni61857- 76835
- 69712
- 67691
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et39668Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona34577- 43570
- 48507
- 40505