Soneran Samsung note 4g tabletti. Jos käytän sitä Pohjois-Ruotsissa, onko hinnat samat kuin Suomessa?
partiolle, Tabletin käyttö Ruotsissa
5
171
Vastaukset
- Soneran sivut kertoo
Riippuu liittymästä. Jos liittymänä on "sopiva" niminen niin netinkäyttö pohjoismaissa on samanhintaista kuin kotimaassa.
Soneran nettikäytön hinnoittelusta ulkomailla löytyy aika selkeät tiedot soneran sivuilta http://www.sonera.fi/etsi apua ja tukea/matkalla/netti ulkomailla/
Onko se niin vaikeata katsoa itse soneran sivuilta mitä se maksaa ? Vähän hankala antaa täsmällistä tietoa kun et edes kerro mikä liittymä on käytössä. - Se....
On kallista 50Mt maksaa 7,04 ja seuraavat 50Mt saman 7,04 kappale. Joten ei paljon surffailla.
- Ryöstö-Sonera
Juuri niin, "sama hinta Suomessa ja pohjoismaissa" vai miten se Soneran mainosslogani meni.... Yhtä järjettömän kallista sekä Suomessa että pohjoismaissa.
Ja Sonera taitaa olla Suomessa ainoa operaattori jolla on kotimaaan nettikäytössä datakatto, muilla on rajaton datamäärä. - PPAP2
Ryöstö-Sonera kirjoitti:
Juuri niin, "sama hinta Suomessa ja pohjoismaissa" vai miten se Soneran mainosslogani meni.... Yhtä järjettömän kallista sekä Suomessa että pohjoismaissa.
Ja Sonera taitaa olla Suomessa ainoa operaattori jolla on kotimaaan nettikäytössä datakatto, muilla on rajaton datamäärä.pitää valita oikea liittymä. siitä se on kiinni. jos tarttuu siihen halvimpaan mahdolliseen liittymään, niin varmasti on rajaa joo. niin se on muillakin operaattoreilla.
- M.D.
Ruotsissa kannattaa ostaa paikallinen prepaid-SIM ja ladata siihen pelkkää dataa. Sadalla kruunulla saa kolme gigaa. Itse käytän tätä kesän purjehdusreissuilla. Lataus onnistuu appsilla, puhelimella tai vaikka huoltoasemalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418