Elikkäs olen -96 syntynyt ja syksyllä on siis tulossa ne kutsunnat. Nyt kuitenkin sain lääkärintarkastuksesta e-paperit eli väh. vuodella tuo armeija lykkääntyy. Yksi asia jäi kuitenkin auki; pitääkö minun nyt silti mennä sinne varsinaiseen kutsuntatilaisuuteen syksyllä vaikka sain siis lykkäystä? Olen täysi uuno tässä asiassa.
Pieni, tyhmä kysymys kutsunnoista
4
259
Vastaukset
- tupplauuno
Uuno armeijan leivissä...
- bbb1
Kyllä se kutsuntoihin pitää mennä lopulinen päätös tehdään siellä. Mulla saman ikäinen poika lääkärin tarkastuksessa ehdotettiin kahta vutta lykkäystä
- valinta on sinun
Kutsunnoista taitaa tulla kirje kotiin, paikka ja aika. Älä myöhästy. Ennen osasivat olla kenkkuja.
Pohdi valmiiksi se, et haluatko inttiin vai et. Jos et pohdi valmiiksi joudut vetää hihasta, kun sitä kysytään. Kutsunnoissa on lääkäri, joka tekee omat hommansa. Se ei mittaa pituutta yms vaan kattelee papereitasi. Jos rutiinit on samat, lääkäristä sitten pääset isojen jehujen luokke ja päätös on sitten siinä.
Ei inttiin kande mennä, jos siitä voi luistaa olipa syy mikä tahansa. Siinä menee vapaa aikaa hukkaan. Toki sotilasura on hieno ura. - enhalua inttiin
armeija kusee, sielläki vaan tolloja tyhjää paskan jauhantaa sielläki hooah
-96
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983