Rinnoista

mxk

Onko outoa, kun en kiihotu ollenkaan rintojen näykkimisestä/nuolemisesta jne.? Harvemmin edes nännit kovettuvat. Polvenkin nuoleminen varmaan tuntuis nautinnollisemmalta. Olenko ainoa?

7

6489

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • möh.

      Minäkään en kiihotu laisinkaan rintojen hyväilystä, mutta nännien näykkiminen ja puristaminen tuntuu todella hyvältä. Tarkoititko rintoja vai nännejä? Kokeilkaa kiinnittää huomio nänneihin. Mutta ellei se muuta tilannetta, pyydä häntä kiinnittämään huomionsa kokonaan muihin ruumiinosiin. :) Ja polvitaipeet OVAT ihanat. :)

    • puimakone naksuttaa

      Sul on sama ongelma ku mulla oli joskus, eli taidat olla aika isopovinen?Mulla on ainakin isot rinnat, joku on sanonu ettei ne ole niin tuntoherkät kuin pienet...tiedä sitten tuon todenperäisyyttä. Se on kyllä myös psyykkistä, jos ei osaa ajatella sitä kiihokkeena, ei se sitä olekaan.
      Mulla nykyinen mies on ensimmäinen, joka kykeni saamaan viboja aikaan myös rintavarustuksessa. Sopivan hellä, mutta ei liian hellä tekniikka. Eli mies pistää suun nännin ympärille niin, että huulet koskettaa hyvin kevyesti. Sen jälkeen kielen kärjellä nopea edestakainen liike nänniin. Johan lähtee!!!Samalla pientä kourintaa toisesta tekee kutaa. Kevyt pureminen tuntuu myös kivana kutinana. Itse ajattelin, että mulla ei ole tisseissä tuntohermot kohdallaan ennen, mutta tais olla vaan vääriä miehiä!;)

      • Tjaa, lienee yksilöllistä tuo rintojen koko ja niiden tuntoherkkyys. Edellinen kumppanini oli varsin isopovinen ja rinnat olivat varsin herkät, ja nykyisellä kumppanilla on myös "ihan kohtalainen varustus" ja rinnat ovat aivan uskomattoman herkät, nännit etenkin. Ei ehdi aina kunnolla edes koskettaa kun jo kiemurtelee ihan hulluna ;) Ja vaikka nännit ovatkin erittäin herkät niin silti anelee aina hieman puremaan... :o

        Joskus aikoinaan seurustelin naisen kanssa jolla rintojen koskettelu/suutelu ei säväyttänyt, "parhaita" paikkoja olivat niska ja kaula... :D


    • mxk

      No kun mulla nimenomaan ei ole isot rinnat vaan sellaset perus a/b-kupit. Ei niin nännien kun itse tissienkään hiplaus tunnu miltään. En sitten tiedä onko kaverissa vikaa vai mun rinnoissa.. :) munkin mielestä niskan ja kaulan suutelu on ehdottomasti paremman tuntuista, taidan olla väärin suunniteltu kun suihin ottokin jää niskan nuolemisen varjoon :D on vaan huomattavasti vaikeampi saada miespuolisia irti tissestä ja siirtymään toiselle puolelle. Jos se tuntuis rinnoista edes "ihan hyvältä", mutta kun ei tunnu miltään! Itekin luulin että varsinkin pienet tissit olis tuntoherkemmät.

      • ainoa

        No et ole kuitenkaan ainoa tuon saman ongelman kanssa, eli sama se on täälläkin, miltään ei tunnu, josta seuraa jotenkin hölmö fiilis...
        Ja miehet kun usein olettavat kun rintoja vähän hyväilee niin hyvältä tuntuu, mutta näin ei läheskään aina ole..


      • Miuku
        ainoa kirjoitti:

        No et ole kuitenkaan ainoa tuon saman ongelman kanssa, eli sama se on täälläkin, miltään ei tunnu, josta seuraa jotenkin hölmö fiilis...
        Ja miehet kun usein olettavat kun rintoja vähän hyväilee niin hyvältä tuntuu, mutta näin ei läheskään aina ole..

        Mulla on pienet rinnat, a-kupit, ja aikaisemmin en saanut minkäänlaista kiihotusta rintojen hyväilystä... Mutta, heti kun aloin syömään e-pillereitä, ovat rintani tulleet herkemmiksi, ja nykyään kiihotun kovastikin kun rintojani hyväillään... Eli kaipa siinä voi olla joku hormonaalinenkin juttu taustalla.


    • la flor

      Juu, et tosiaankaan ole ainoa. Mulle rintojen hyväily tuntuu suunnilleen samalta kun joku koskis käsivartta eli ei juuri miltään. Sen sijaan niska ja yläselkä on mulle tuntoherkkiä alueita. Tosin mun kihlattu ei saa mua sieltäkään kiihottumaan, koska se käyttää ihan liikaa sylkeä (tästä johtuen mulla on alituinen ihottuma niskassa). Noh onneks mul on sellanen hieromasauva jos on klittakiihotin samassa piilotettuna paikkaan, josta se ei ikinä katsois niin pystyn aina aamuisin nauttimaan. Kyllä hätä keinot keksii.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      44
      3081
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      88
      2095
    3. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      78
      1719
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1445
    5. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      239
      1235
    6. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      148
      1104
    7. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      1074
    8. Kyllä tämä tästä kääntyy hoki Orpo tänään eduskunnassa

      Mihin suuntaan se sitten kääntyy? Kyllä on mielenkiintoista odottaa tätä "käännöstä" mihin Orpo uskoo. Milloin ja miten
      Maailman menoa
      116
      1059
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      13
      1018
    10. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      48
      1011
    Aihe