Mustan kissan paksut posket

Taajamassamme liikuu meidän pihapiirissa musta kissa joka on alkanut olla riesa jatkuvasti
yhtenä päivänä sentään siili uskaltautu pihaan, mutta oravat ovat nyt myös lintujen lailla vähissä tuon kissan vuoksi.

Hyvä kissan omistaja ottaisitko tämän asian ystävällisesti huomioon MK

57

446

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kissojen jahtaaja

Korpinen taas metsästää kissoja, hyvä Make, elämäsi suunta on taas löytynyt.

• Minä ele metsästäjä minulla ei ole muuta kuin sanan miekka käytössä ja tarvittaessa huudan, jotta sinäkin kuulet ilman vahvistinta joskus mitattu 130 db

• Soilen karvaturri

Sanan miekka kuulostaa olevan vajaakäytössä.

• pärjätkää

Se on meidän mirri.
      Talven jäljiltä tarvii liikuntaa ja tuoretta lihaa. Mikäli ruokit sitä, niin mielellään nautajauhelihaa ja maidoksi punaista maitoa kerman kera.
      Rapsuttaa saapi ja jos otat nukkumaan sisälle se tykkää kuseksia takan kulmaan. Onhan sulla takka, mielellään varaava.
      Me mennään kesäksi mökille Saimaalle, joten tullaan heinäkuun lopulla.
      Ps.Sen nimi on Miuku.

• omistan loukun

Kissan omistajat vaan ilkkuu. Toistaiseksi.

• pärjäilkää

Tota unohtumainita, että sen kissan mukana on kuljeskellut meidän lemmikki päkä lammas. Kun se ilmaantuu myös sinne, niin sekin tykkää pötkötellä sisällä, mielellään peiton alla.
      Omaa hyvät ruokatavat, eli tarvii kole ateriia päivässä,

• Minä olen aikanaan elänyt konnien kanssa joten tunnen hyvin siten erilaisten elukoiden tarpeet.
      Hyvä kirjoitus omistan loukun viedään se kissa sitten loukkuun vaikka niin omistaja saa maksaa siitä hoidosta.
      Kaiken lisäksi pitää muistuttaa järjestyslaista mitä se toteaa.

Selvää on että olen ystävällisesti asian tuonut esiin kissan jatkuva päivittäinen kulkeminen toisten tontilla ei ole siten hyvä asia.MK

• do diin

Sullapa ei ole metsästyskorttia eli maksettua riistahoitomaksua. Näin ollen syyllistyt luvattomaan metsästykseen. Katsoppas kun loukun virittämiseen tarvitsee olla kyseinen tukinto suoritettu ja vieläpä maksettu.

• Tunnen kyllä henkilön jonka pihassa myös tuo kissa liikkuu..
        Minulla sentään on järjestyksenvalvojakortti ja tuntemus siten lainsäädännöstä
        Kyllä kissa voidaan toimittaa kuten sanoin eläinten hoitolaan ja jos et sitä hae pois niin se voidaan päästää päiviltä MK

• pärjäilkää

Järjestyksenvalvojakortti oikeuttaa ainoastaan naukumaan ja maukumaan kissojen lailla. Vaan sillä kortilla ei kisulia kiinni saa ottaa.
      Sillä Miukulla on muuten kohtapuoliin iltapalan aika, joten jos laittaisit sille iltapalaksi vaikka satagrammaa jauhelihaa, tuoretta pullaa ja kermamaitoa

• Kuulehan jos todella hieman ajattelet asiaa niin älä kehtaa nostatella ei kissan kiinniottamiseen tarvitse kollin kuvaa näyttää kuten tällä palstalla mirrin joka naukuu ja mirrille pitää antaa mitä se pyytää ja niinhän ne ruinaavat poikaasetkin joille ei ihan muuten anneta jotta sais itsekkin iloista antajaa Jumalakin rakastaa heh heh miau

• saaristo1

Mulla ei ole eläimiä vastaan. Siinähän menee kunhan ei ala kuseskelee oven pieleen. Haju ei ole kovinkaan miellyttävä, mutta oikeasti kyllä kissanomistajakin on vastuussa eläimensä tekosista.

• Juuri niin minäkin ajattelen.

Muuten appelsiinin kuoria noihin portin pieliin niin säästyy kisan kuselta .niksi

• Kun en ole SS mies niin kissasta tuli sitten kisa

• Hyvä Markku

en ole koskaan sinua luonnossa nähnyt, mutta olen nähnyt sinusta pienen videopätkän missä laulat. No tuo kuvan perusteella vaikuta täysikasvuiselta mieheltä ja siksi kysyisinkin, että pelkäätkö sinä kissoja?
      Se voi nimittäin olla näin, että tuo kissa on tulkinnut väärin sinun laulusi ja luullut, että laulat ystävällisen serenadin hänelle.
      Minä kerran lauloin koiralle ja sen jälkeen se on seurannut uskollisesti.

• Minä en todellakaan pelkää kissoja mutta sellaista emme voi kotiin hankkia nykyisin.
      Minun tehtävänä oli joskus saada kissoja kotona aikanaan vähennettyä koska laulma maalla oli oli liian suuri ja toiseksi kylällä silloin kulki kissa joka tappo meilla 11 kanaa purren vain kurkun auki ja monessa muussa talossa myös viimein tuo kissa tapasi kohtalonsa kun naapuri ampu sen ja kukaan ei kysellyt kissan perään.

Sinulla on huumoria eilen lauloin iltaruskossa ja ei sinne kissoja tullut ihmisiä olivat ja tänään sittentaas vanhusväen pariin talkoilemaan ja huomenna.katsotaan sitten tuleeko Kaarinan torille sitten kissat perässä kun olen valtakunnallisessa karaokekisan semifinaalissa jossa viime vuonna olin kolmas.
      Torille ei muuten saa toriaikoina tuona noita kissoja eikä koiria eikä muitakaan eläimiä järjestyslain mukaan MK

• kKaraokemies

minä en asu Lieksassa, mutta luen joskus teidän palstaa ja ihmettelen miten
        " pöljää " porukkaa teillä siellä muutama on.
        Tosin joudun työni puolesta joskus poikkeamaan siinä Lieksan lähiympäristössä ja joskus jopa Lieksassa, no tosin viimeksi kävin vuonna 1970, mutta viime vuonna kävin kunnan alueella ja ihan n. 10 km päässä Lieksan keskustasta.
        Mutta eihän sinne uskalla tulla jos siellä on kanoja teurastavia kissoja.

• kestääkö mk irvailua

tämä viesti ei koske sinua ja ei ole loukkaukseksi tarkoitettu, vaan on semmoinen yleinen näkemys karaokesta.
        Kävelin eräällä ostoskeskuksella tuolla jossain Suomessa ja siinä ostoskeskuksessa on kolme kapakkaa ja kaikissa karaoke.
        Tuolta nurkan takaa kun tulin, niin tuli mieleen vanhanajan pässin salpaaminen ja se ölinä mikä siitä tuli.
        En tiedä miksi pitää asumalähiössä olla kolme juottolaa, jossa enemmän ja vähemmän känniset örisevät lauluja ja pilkkaavat kappaleitten tekijöitä.
        Laulu harrastus on hieno harrastus, mutta se ei sovi juottoloihin tai sitten ne juottolat pitää olla vähintään 10 km päässä asutuksesta.
        Onnea vaan kilpailuihin, kerrohan miten pärjäsit.

• päiviltä päästäjä
        kestääkö mk irvailua kirjoitti:

tämä viesti ei koske sinua ja ei ole loukkaukseksi tarkoitettu, vaan on semmoinen yleinen näkemys karaokesta.
        Kävelin eräällä ostoskeskuksella tuolla jossain Suomessa ja siinä ostoskeskuksessa on kolme kapakkaa ja kaikissa karaoke.
        Tuolta nurkan takaa kun tulin, niin tuli mieleen vanhanajan pässin salpaaminen ja se ölinä mikä siitä tuli.
        En tiedä miksi pitää asumalähiössä olla kolme juottolaa, jossa enemmän ja vähemmän känniset örisevät lauluja ja pilkkaavat kappaleitten tekijöitä.
        Laulu harrastus on hieno harrastus, mutta se ei sovi juottoloihin tai sitten ne juottolat pitää olla vähintään 10 km päässä asutuksesta.
        Onnea vaan kilpailuihin, kerrohan miten pärjäsit.

Tässä ketjussa piti keskustella kulkukissojen loukutuksesta.

• lukkoleuat

Aivan piti tarkistaa tuo kissan saaliskäyttäytyminen kanatarhassa Rktl:n tutkijalta ja se vastaa kyllä omaakin kokemusta siitä, että kyseessä on ollut Hilleri. Kissa ei tapa tuolla tyylillä, kuten Runoilija Korpinen tässä runoilee, kuten, melkein aina. Joten taasenhöpinää ja kenen kissan lie turhaan tappanut.
        Ja tuohon Kaarinan karaokekisaan paikkasihan on klo 21,oo jälkeen varmasti merkattu,, silloin kun kaikki suorin jaloin mikin varteen ölisijät kampeavat.
        Ja tuohon viimeseen väittämään,haluaisin nähdä Korpisen minun koirani esim Lieksan torilta pois karkoittavan toriaikana. Tulehan kokeilemaan

• lukkoleuat kirjoitti:

Aivan piti tarkistaa tuo kissan saaliskäyttäytyminen kanatarhassa Rktl:n tutkijalta ja se vastaa kyllä omaakin kokemusta siitä, että kyseessä on ollut Hilleri. Kissa ei tapa tuolla tyylillä, kuten Runoilija Korpinen tässä runoilee, kuten, melkein aina. Joten taasenhöpinää ja kenen kissan lie turhaan tappanut.
        Ja tuohon Kaarinan karaokekisaan paikkasihan on klo 21,oo jälkeen varmasti merkattu,, silloin kun kaikki suorin jaloin mikin varteen ölisijät kampeavat.
        Ja tuohon viimeseen väittämään,haluaisin nähdä Korpisen minun koirani esim Lieksan torilta pois karkoittavan toriaikana. Tulehan kokeilemaan

Aivan selvästi asia on todistettavasti tapahtunut koska tuuletusluukussa oli kissan kynsi ja se puuttui siten myöskin kissalta ja itse teossa on kissa nähty olevan kanan kurkussa kiinni, sinänsä poikkeuksellista käyttäytymistä.

Sinänsä yöllinen kirjoituksesi on ajattelematonta ja solvaavaa.

Olen viime vuoden legenda karaokekisan kolmas ja paras suomen puolelta ja kisat on nyt Kaarinassa Toritapahtumassa johon olemme kumpikin perheestä päässeet finaaliin, joten yleisökaraoke alkaa sitten mainitsemasi ajan jälkeen kisosissa pitää olla aina esiintymiskunnossa.

Mikäli olen torilla järjestyksenvalvojana niin kehoitan ensin ja mikäki ei käskyt kehoitukset toimi ja muutenkin yhteys poliisiin ja sakko räpsähtää koitien tuomisesta torille toriaikaan se on järjestyslaissa ja myöskin vastustamisesta sakko joten on lapsellista uhota jopa väkivallalla koska nyt olet esittänyt laittoman uhkauksen julkisesti joka on rangaistavaa myöskin MK

• lukkoleuat
        markkukorpinen kirjoitti:

Aivan selvästi asia on todistettavasti tapahtunut koska tuuletusluukussa oli kissan kynsi ja se puuttui siten myöskin kissalta ja itse teossa on kissa nähty olevan kanan kurkussa kiinni, sinänsä poikkeuksellista käyttäytymistä.

Sinänsä yöllinen kirjoituksesi on ajattelematonta ja solvaavaa.

Olen viime vuoden legenda karaokekisan kolmas ja paras suomen puolelta ja kisat on nyt Kaarinassa Toritapahtumassa johon olemme kumpikin perheestä päässeet finaaliin, joten yleisökaraoke alkaa sitten mainitsemasi ajan jälkeen kisosissa pitää olla aina esiintymiskunnossa.

Mikäli olen torilla järjestyksenvalvojana niin kehoitan ensin ja mikäki ei käskyt kehoitukset toimi ja muutenkin yhteys poliisiin ja sakko räpsähtää koitien tuomisesta torille toriaikaan se on järjestyslaissa ja myöskin vastustamisesta sakko joten on lapsellista uhota jopa väkivallalla koska nyt olet esittänyt laittoman uhkauksen julkisesti joka on rangaistavaa myöskin MK

Ja yksi mikä on varma, että kun tulen koirari kanssa Lieksan torille, toriaikanakin, niin vaikka olisit mimmoinen järjestyksenvalvoja, niin minä se vaan kuljen siellä kuin kotonani. Ja koira mukana. Sakkoja ei tule ja jos järkkä rupiaa uhoilemaan ja uhkailemaan, siinä käy siten että uholija lähtee. Kattoppas, kun on olemassa joillakin lupa ja oikeus kulkea koiran myös siellä, missä se muutoin on kielletty.

• Ketjun aloitus oli mielestäni vaan toivomus siitä, että kissan omistaja huomioisi sen seikan, että tuo eläin toimii vaistonsa varaisesti ja kulkeen toisten tonteilla joka ei ole suotavaa jatkuvasti.
      Päiviltä päästäjä kysymys oli vaan siitä että noudatetaan järjestyslakia kissojen kohdalla myös
      Mielestäni toimin ystävällisessä hengessä. MK

• päiviltä päästäjä

Minäkin toimin ystävällisessä hengessä. Myös lemmikkien omistajien toivon huolehtivan niistä ja noudattavan lakeja ja järjestyssääntöjä.

• Aamen

• catcatcat

Tee siitä karvarukkaset. Amen.

• En kehtoo kun tunnistavat koko mirri lauma tuohan se kolli oli heh heh

• Ihmetellä kyllä täytyy nyt että vaikka kuinka kauniisti kirjoittaisi niin eikö vaan justiin tuo kissa ollut tuossa puussa jossa on linnuille istahtamispaikka ja ruokaa linnuille kissa on kyttäämässä pikkulintuja.
      Todella nyt ihmettelen suhtautumista asiaan. MK

• oikohan se näin, ett

tuo kissan omistaja ei lue tätä palstaa ja ei tiedä sinun ongelmastasi mitään
        mee siihen puu juurelle ja laula serenaadi, jos kissa on ihastunut sinuun, jatkaa se yhteistyötä kanssasi ja jos ei menee kotiinsa

• Joo solvaus jatkuu aamun tunteina välinpitämättömin asentein tahallisesti Mutta ongelma on sinun mitä kirjoitat MK

• minä asuin

Afrikassa muutaman vudenja siinä ihan savannin laidalla ja ei minua elimet häirinneet.
        Ainuu häiriö oli kun joku vähäpukeinen kundi rakastu lianilla liitelyyn ja karju siinä leijuessa ja kaikki viidakon eläimet seurasi.
        Ni minä pidin kaikista eläimistä, mutta krokotiilin kanssa en menny ammeeseen.

• Edelleen tuo kissa kulkee joten toimenpiteet on paikallaan

• kaikenlaista

On sulla murheet ja aiheet saada nimeä näkyviin.

• minä pelkäsin

pienenä pimeää ja vaati aikasa kun toivuin,
      no nyt on helepottanut, nyt mie pelekkeen valoisaa

• vanhempien erhe

Minuakin pelotti pimeässä. Isommat/vanhemmat pelotteli pimeällä.
        eikä kukaan kertonut sähkölaskusta..nyt minä pelkään sähkölaskua.
        kauheaa.

• vanhempien erhe kirjoitti:

Minuakin pelotti pimeässä. Isommat/vanhemmat pelotteli pimeällä.
        eikä kukaan kertonut sähkölaskusta..nyt minä pelkään sähkölaskua.
        kauheaa.

Vanhempien erhe heh heh täällähän se näkyy!

Muistan poliitikot kun olivat petipuuhissa tunettua oli jotta kun punalippua heilutti niin heilutti myös peppua.
        No olivat sitten seminaarissa niin sattuivat hieman viihteelle narttu ja kolli ja tarpeet kuin kissoilla no sitten siitä kiksauttamaan, mutta sitten kollille tuli mieleen jos tässä vahinko sattuu niin tulee lisää kommunistia, siihen tämä narttu kääntyi mahalleen ja sanoi töki kun peräkamarin poika tuonne peräreikään niin tulee ihan persuja maalaisia Mk

• Kyse ei ole minusta ja minun liikkeistä ja minulla on melkoinen reviiri kulkea kohta taasen Turun puoleen Kaarinaan kilpailemaan finaaliin ,mutten kuseksi joka nurkkaan missä liikun

Kyllä kyse on todella kissasta ja sen omistajien välinpitämättömyydestä lakia ja järjestysta kohtaan.MK

• Miuku Kaarinaan

Ota se kissa mukaan sinne kuseksimaan.

• miuku ka

elä helekatissa yllytä ottammaan kattia mukkaan, se nimittäin on siitä porukasta paras naukummaan ja voittaa koko kisan

• ajattele otsikkoa

esiintymässä myös karaokelaulaja markku k lieksasta ja uskollinen kaveri, kuseksiva kissa ?

• ajattele otsikkoa kirjoitti:

esiintymässä myös karaokelaulaja markku k lieksasta ja uskollinen kaveri, kuseksiva kissa ?

Heh heh kissa joka kuseksi kuin sinäkin mutta lööppi olisi Lieksan karaokemestari otti mukaansa saalistavan kissan, joka panee poskeensa lavalla jokaisen viherpiipertäjän joka sinne pyrkii aivan kuin mylleri EU parlamenttiin makkarasopan voimalla saalistaa Lieksassa erona vain se että tämä mestari on rautaa ja paskantaa kettinkiä heh heh

• anteeksi tyhmyyteni

Heh heh kissa joka kuseksi kuin sinäkin mutta lööppi olisi Lieksan karaokemestari otti mukaansa saalistavan kissan, joka panee poskeensa lavalla jokaisen viherpiipertäjän joka sinne pyrkii aivan kuin mylleri EU parlamenttiin makkarasopan voimalla saalistaa Lieksassa erona vain se että tämä mestari on rautaa ja paskantaa kettinkiä heh heh

onko Lieksassa muita karaokelaulajia ?

• anteeksi tyhmyyteni kirjoitti:

onko Lieksassa muita karaokelaulajia ?

On ja myös mestareita karaoken saralta

Mutta näissä kisoissa ei ole näkynyt.

Sinänsä kuinka moni laulaja kuleksii mirrinä, sinänsä luonollista ,jos ei kotona saa mitä tahtoo, pitää mouruta kylillä ruokaa tai odottaa tuolla ulkoruokinnassa kukahan pitäisi huolta kuten tuo kissan omistaja ilmaisee olevansa matkoilla ninhän sitä tekevät myös rouvatkin ilman laulamista hiihtomatkoilla jounin luona lapissa monotansseissa, tiedän asian

• Varmaan olisi parempia hoitajia kissalle ettei kissä näkisi nälkää kun kiipeää lintulaudalle täällä

• terv saimaalta

Se on meidän mirri.
      Talven jäljiltä tarvii liikuntaa ja tuoretta lihaa. Mikäli ruokit sitä, niin mielellään nautajauhelihaa ja maidoksi punaista maitoa kerman kera.
      Rapsuttaa saapi ja jos otat nukkumaan sisälle se tykkää kuseksia takan kulmaan. Onhan sulla takka, mielellään varaava.
      Me mennään kesäksi mökille Saimaalle, joten tullaan heinäkuun lopulla.
      Ps.Sen nimi on Miuku.

• Asenne on tuollainen

Toistoa mutta kenties totuus tulee aikanaan sinullekkin jopa maksun kera MK

• toimiiiiii,,,,,,,,

Jos sulla on järjestyksenvalvojankortti niin pidätä se kissa, laita käsiraudat, tai tässä tapauksessa käpäläraudat ja anna vielä kyynelkaasua tai pippurisumutetta sille silmille! Sitten teet pahvilaatikosta sille putkan ja pidät yönyli ja lasket aamulla vapaaksi? Ei varmaan tule enää toiste häiriköimään pihaasi!

• Voitte te viisastella olen kuitenkin tuonut esiin nyt kuten myöskin järjestyksen valvojan kuuluukin ensin tehdä asia selväksi käskyin ja kehoituksin ja sitten sen jälkeen suorittaa tehtävä loppuun.

Todellakin nyt on jo monelta taholta tullut viestiä tuosta välinpitämättömästä eläimen hoitajasta joten tuolle henkilölle tulee saattaa sitten kaikkien eläinten pito kielto joka ei osaa pitää huolta kotieläimesta joka on jopa nälkiintynyt ja vaeltelee saadakseen ruokaa se on häpeä MK

• miteskä nuo

satiaiset suapiko niitä pittää, vaan hitko niihennii varjolla surituksii essiin
        terv.
        Täi Tervassa

• 2010

Eihän se vaan ole oma kattisi. Ollut siinä nurkissa jo sen viisi vuotta. Mietis vähän.

• Minä olen aikanaan laittanut mirriä multaan mutten suvikultaan,
      Minulla on kuule ihan toisenlainen paikka mihin minä sen hellyyden osoitan, jos sitä tarkoitat piruilla

• mutta ajattele

Markku nyt sinulla on ollut kissan kupeessa tilaisuus kertoa menestyksestä karaokelaulussa.
        Sopii hyvin keskenään kissa ja karaoke.
        Ja eiku naukumaan

• Opetanko sitten kissan haukkumaan, vitsi

kun sen laittaa sirkkeliin niin kuuluu vuh

• tultasHakemaan

Vieläkö se meijän Miuku on sulla siellä hoidossa.

• Kyllä se on öisin oli taannoin olen antanut kissalle äänenmuodostusta ja kohta myös laulaa musta maija on ilmeisesti isäntäänsä tullut jos tykkää pumpattavasta barbarasta Heh Heh Katos kun meillä oli ulkona muovinen kissa ,niin sille lauloi kissa komiasti että mäki raikui.

• tultasHakemaan

Kyllä se on öisin oli taannoin olen antanut kissalle äänenmuodostusta ja kohta myös laulaa musta maija on ilmeisesti isäntäänsä tullut jos tykkää pumpattavasta barbarasta Heh Heh Katos kun meillä oli ulkona muovinen kissa ,niin sille lauloi kissa komiasti että mäki raikui.

Kiva homma ett olet kouluttanut sen kotioloihisi. Meillä ei ole sitä pumpattavaa Barbaraa kotosalla , mikähän se lienee. Kerrohan?

• tultasHakemaan kirjoitti:

Kiva homma ett olet kouluttanut sen kotioloihisi. Meillä ei ole sitä pumpattavaa Barbaraa kotosalla , mikähän se lienee. Kerrohan?

Kysy niiltä pankakosken aikamiehiltä, jotka ostivat sen aikanaan syntymäpäivälahjaksi yhdelle heistä ruunaalla juhlivat

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      34
      5548
    2. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      490
      2543
    3. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      27
      1369
    4. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      5
      1355
    5. En tiedä miksi kerroin sinusta täällä

Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.
      Tunteet
      17
      1089
    6. Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!

Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http
      Mainonta ja markkinointi
      7
      964
    7. Pystytkö unohtamaan

Minut?
      Ikävä
      62
      872
    8. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      4
      867
    9. Nainen, tunnetko saman kuin minä

Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv
      Ikävä
      43
      863
    10. Siellä taas pyörin

Nimittäin sinun paikkakunnalla mies. Mutta en vieläkään nähnyt sinua. Miksi sinä olet minulta aina piilossa?
      Tunteet
      9
      796
    Aihe