Stilo 1,6 käy vähän epätasaisesti. Käy kuitenkin kaikilla sylintereillä. Ostin uuden puolankin ja kokeilin tätä jokaiselle sylinterille mutta ei vaikutusta. Osaako joku viisasa sanoa mitä voisi itse tehdä ennen kuin vie korjaamolle?
Stilo käy epätasaisesti
GFC-XXX
4
121
Vastaukset
- ???
Luet vikakoodit ensin
- MarAnna
Miten vikakoodit saa luettua?
- Stilo_kuski
MarAnna kirjoitti:
Miten vikakoodit saa luettua?
Pitää olla laite vikakoodien lukuun, mutta turha hankkia, jos ei ole varoitusvaloja näkyvissä.
Onko tyhjäkäynnin säätömoottoria tuossa Fiatin moottorissa? Jos on, ehkä sinä vika.
Onko ilmamäärä/ilmamassamittari kunnossa? Onko vuotoa imupuolella tai tyhjiöputkessa?
- .....
Olisit tyytyväinen että edes käy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 13310569
- 525080
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html432281Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052088- 281986
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131631Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411452Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291124Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v331071Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54997