kiitos yhteydenotostanne, pahoittelut mikäli tilauksessa on ollut jotain epäselvää.
Olette tilanneet laihduttamiseen ja painonhallintaan tarkoitettua Green Coffee Fresh –vihreä kahvipapu-uutetta sivulta www.superkahvi.com tai www.vihreäkahvi.fi.
Olemme tarjonneet teille tuotetta kokeiltavaksi kuukauden annoksen posti- ja käsittelykulujen hinnalla 4,90 €.
Tilausehtojen mukaisesti tilaus jatkuu määräaikaistilauksena, mikäli tilaaja ei ilmoita 14 päivän kuluessa näytepakkauksen vastaanottamisesta todisteellisesti haluaan
a) perua tilausta ja lähettää avaamaton ja myyntikuntoinen näytepakkaus takaisin tai
b) vastaanottaa ainoastaan näytepakkaus hintaan 4,90 €.
Emme ole teiltä saaneet ko. ilmoituksia mainitun ajan puitteissa, joten tilaus on päivittynyt määräaikaisuuteen.
Tilaukseen kuuluu kolme lähetystä; näytepakkaus sekä kaksi määräaikaiseen tilaukseen kuuluvaa lähetystä. Tilaus päättyy automaattisesti kolmanteen lähetykseen.
Jatkolähetyksien palauttaminen EI poista tilaussopimuksen mukaisia maksuvelvoitteita.
Mikäli tarvitsette lisää maksuaikaa laskulle, niin eräpäivän siirto onnistuu ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun. Ellei maksusuoritus saavu eräpäivään mennessä, niin lasku siirtyy perintäprosessissa eteenpäin Suomen perintälain mukaisesti.
Liitteenä Green Coffee Fresh - tilauksen tilausehdot.
Ystävällisin terveisin / Best regards
Green Coffee Fresh asiakaspalvelu
[email protected]
green coffe
10
708
Vastaukset
- Treuthardt Markku-Ma
Älkää lähettäkö minulle enää Green Coffee paketteja. Asiakasnumeroni on 50772.
- niina127
Jos minä en maksa lasku meneekö tää ulosottoon osaako joku vastata mulle
- patarouva
Sopimusehtojen mukaan "Tilaus päättyy automaattisesti kolmanteen lähetykseen". Lisäksi ilmoitin sähköpostitse etten jatka tilaustani, koska haluttua laihtumista ei ole tapahtunut. Mutta kuinka ollakaan, tänään (6.8.14) tipahti taas uusi lähetys postilaatikkoon. Onneksi minulla on kaikki sähköpostiviestit asiasta tallella, koska myyjän päässä asiat eivät toimi.
Harmittaa tämä ylimääräinen vaivannäkö palautusten kanssa. - Kusetus firma!
Tämä homma on kyllä täyttä kusetusta. Tuolla vihreäkahvi sivulla ei missään mainittu tarpeeksi selvästi että sitoudun tilaamaan tuotetta jos en itse peru tilausta. Enkä todellakaan aio maksaa tuotteita mitä yhtäkkiä tippui lisää postiluukusta.
- kusetettu1
samaa mietä täysin. kusetusta isolla ky..nällä
- Kyllä kaduttaa
Koko myyntitapanne on erittäin kyseenalaista. Miten voitte velvoittaa asiakasta vastaanottamaan puolen vuoden lähetyksen kahden viikon testauksen jälkeen?Asiakashan ei ole edes ehtinyt nähdä toimiiko tuote. Otetaanpa lakikirja käteen. Erittäin epäasiallista toimintaa. Toivottavasti saavat pian lopun toiminnalleen!
- miten teen ?
Mulle tuli ensimmäinen erä jotain paskaa ja en tosiaan haluaisi maksaa kun en ole edes tilannut.. joten miten selviän tästä ? onko neuvoja ? olen vasta 18 vuotias ja en tosiaan halua menettää luottotietoja tuon takia :( eivätkä suostu ottamaan vastaan ja vaativat että maksaisin sen.
- kuukaus sitten täytin 18
Mäki just vahingos tilasin itelleni tuolta vihreäkahvi.fi... Ajattelin et täytän eka mun tiedot ja sit katon mitä maksutapoja on nii sit ku painoin seuraava nii siin lukiki että tilauksesi on vastaanotettu ja blaablaablaa... Lähetin sit heti sinne viestii et onks tää kestotilaus ja jos on nii mitä mun pitää tehä et mä peruutan sen, ei nyt tietystikkää oo tullu vielä vastausta, mut toivon et tulee äkkii ja ettei sielt tulis enempää ku toi euron paketti...
- Huijausta
Voitte jättää ko laskut maksamatta jo tuotteita tulee vaikka olette tilauksen peruneet.
Kun teille saapuu perintäfirmalta kirje, soittakaa ja kiistäkää lasku jolloin perintätoimi loppuu.
- tämmöinen löyty...
18.6.2014
Kuluttajia houkutellaan tilaamaan Glucomannan- ja Vihreä kahvi
-laihdutustuotteiden kokeiluerä, mutta ei kerrota selvästi, että
samalla sitoutuu määräaikaiseen tilaukseen. Tuotteiden markkinoinnista
vastaava yritys, virolainen Xellim Oü, ei ole korjannut
markkinointiaan kuluttaja-asiamiehen vaatimusten mukaiseksi.
Kuluttaja-asiamies ja kuluttajaneuvonta ovat saaneet satoja
yhteydenottoja Konjak-Glucomannan-, Glucomannan-konjak-juurikuitu- ja
Vihreä kahvi- / Green Coffee Fresh-laihdutusvalmisteista. Tuotteita on
mainostettu Facebookissa, josta mainoksen klikkaaja on päätynyt
Glucomannan.fi-, superkuitu.com- tai vihreäkahvi.fi-sivustolle.
Kuluttajat ovat saaneet tuotteiden mainoksia myös sähköpostitse.
Sivustoilla laihdutusvalmisteista on tarjottu 4,90 euroa maksavaa
kokeiluerää. Kuluttajille onkin tullut yllätyksenä, että kokeiluerän
tilaaminen on johtanut määräaikaisen sopimuksen syntymiseen, elleivät
he ole erikseen peruneet jatkotilausta 14 vuorokauden kuluessa
kokeiluerän saapumisesta. Tällaista markkinointia, jossa ei kerrota
selvästi tilauksen ehtoja, voidaan pitää harhaanjohtavana ja
kuluttajansuojalain vastaisena.
Sivustojen taustalla on virolainen Xellim Oü. Myös kanadalainen
Offlion International Ltd on tarjonnut alkuvuodesta 2014 samoja
laihdutustuotteita samoilla sivustoilla. Kuluttaja-asiamies on
vaatinut ensin Offlion International Ltd:tä ja myöhemmin Xellim Oü:tä
korjaamaan markkinointinsa kuluttajansuojalain mukaiseksi.
Xellim Oü ei ole kuitenkaan reagoinut kuluttaja-asiamiehen
kehotuksiin, vaan jatkaa edelleen laihdutustuotteiden sekä
Shinewhite-hampaidenvalkaisutuotteen markkinointia samalla
harhaanjohtavalla tavalla. Tilanteen korjaamiseksi kuluttaja-asiamies
on pyytänyt Viron kuluttajaviranomaisia puuttumaan yrityksen
toimintaan.
Toimintaohjeita kuluttajille
Jos olet saanut Xellim Oü:ltä laskun, jossa veloitetaan muusta kuin
näytepakkauksesta tai tutustumistilauksesta, vaikka olet omasta
mielestäsi tilannut yritykseltä vain tuotenäytteen, lähetä yritykselle
kirjallinen reklamaatio, jossa ilmoitat kiistäväsi maksuvaatimuksen.
Perustele esimerkiksi seuraavasti: ”olen mainoksen perusteella
tilannut tuotenäytteen ja maksanut sen toimituskulut. En ole tehnyt
muita tilauksia”. Tilaamastasi näytteestä riippuen käytä jotain
seuraavista osoitteista: [email protected], [email protected] tai
[email protected]. Säästä lähettämäsi reklamaatio.
Tarkista saamastasi laskusta maksun vastaanottaja ja lähetä
reklamaatio myös mahdolliselle muulle vastaanottajakohdassa mainitulle
taholle. Xellim OÜ:n laskuissa näkyvän Trust-laskutuspalvelun osoite
on [email protected]. Et ole velvollinen toimittamaan
myyjälle mahdollisesti vaadittua ”virallista” valituslomaketta.
Sähköpostiviesti riittää. Muista tallentaa lähettämäsi viesti
itsellesi.
Jos lasku siirtyy perintään, reklamoi perinnästä sähköpostitse
perintäyritykselle. Perintäyritys ei saa lain mukaan jatkaa perintää
silloin, kun kuluttaja kiistää velvollisuutensa maksaa lasku ja
esittää sille perustelut.
Koska Xellim Oü on virolainen yritys, saat tarvittaessa
lisätietojaEuroopan kuluttajakeskuksesta, puh. 029 505 3005, ma-pe klo
9-12.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83296MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5401549Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59796Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758