Uusi kahvila avattu
Bulleriina Aschanin paikalla
16
236
Vastaukset
- siinä mä käynyt
en vielä olekaan
- kahvila jatkaa
se on tämä ihan uusi yritys josta juttua paikallislehdessä tänään
- uutinen
http://www.turuntienoo.fi/index.php/uutiset/etusivun-nostot/1056
Onnea yrittäjälle. - lyhyt tauko
rakennusliike nummela ei sitten pitänytkään tilaa omanaan
- vakkari asiakas
Bulleriina ei ole ihan uusi firma, sillä on liike myös Ruskolla jossa se on toiminut jo monta vuotta. Siellä on aivan ihanat kakut ja kaikki muutkin leivonnaiset. Mä olen tilannut jo monta vuotta sieltä kakut ja voilepäkakut. Hinnatkin on ihan ok ja laatu on ihan huippua.
- se onkin
niin kai
- terveisiä Helsinkiin
Aschan on aikoinaan ollut varatuomari, ovat varmaan samaa sukua. Että sellaista.
- kai nyt on
eri yrittäjä siinä
- kuullut olen
joku kahvila oli joitain vuosia toiminutta aschania ennenkin siinä pitkään muistaakseni pullapirtti
- nyt taas joku on
muutaman kuukauden oli pois
- vasta ollut
tämän viikon
- tämä sitten
toivottavasti kestää
- halvempi ehkä
pieni ketju
- kauemmin ollut
ruskolla toinen
- Lounastauko
Olen Bulleriina-fani.
Suosittelen kaikille.
Tuotteet ovat Todella Maukkaita ja Hinta-laatusuhde Kohdallaan.
Nyt saa myös Ruokaa aikavälillä 11-14. - Lietolainen Olen
Totta tuokin, Aschania eli edeltäjäänsä varmaan parempi sen verran, että voisi luulla menestyvän aika hyvin jopa pitkään, niin pieni Lieto ei ole etteikö asiakkaita. Epäilen myös ettei Mattilan Leipomo ole kovin vahvoilla kilpailijana, korkeintaan melko samaa tasoa. Aschanissa siis liika kalleus todennäköisesti oli ongelma eniten ja Mattilassa ei taas hyvä laatu niinkään. Olen käynyt jo kerran ja tulen vielä käymään monesti varmasti. Asun vieressä, joskus kahvilla voi käydä ulkona eikä kotona kun tarpeeksi hyvä paikka on se.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401440Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981365Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2971280- 1091115
- 191061
- 651048
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161029- 711012
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176878Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju18841