Där är mycket nyttig information om SFPs kandidater i det kommande EUvalet.
Tack SFP för Medborgarbladet !
10
104
Vastaukset
- Naurava kulkuri
Hur rien meppi tippuu pois..
Ja se on hemmetin iloinen asia:)))- något gott
Då är kanske nätfennorna åtminstone EN DAG glada.Här är så negativ ,citonsur stämmning alltid.
- nef,nef..
något gott kirjoitti:
Då är kanske nätfennorna åtminstone EN DAG glada.Här är så negativ ,citonsur stämmning alltid.
M.A.NUMMINENs kolumn retar säkert gallfeber på neffena ,(om de har möjlighet att läsa den )
- tvåspråkig finlandsvensk
nef,nef.. kirjoitti:
M.A.NUMMINENs kolumn retar säkert gallfeber på neffena ,(om de har möjlighet att läsa den )
Juuu,
Sain myös propagandalehtisen " medborgarbladet" valkoisessa anonyymissä kirjekuoressa..
Menee sytykkeeksi kaakeliuuniin, kun en ole enkä tule ikinä äänestämään RKPta.
Ruotsinkieleen olen myötämielinen kun on toinen arkikieleni mutta RKPn yksisilmäistä kielipolitiikkaa en kannata!
ps. MA Nummisen kirjoitus hyvä, ja tietty valtaosa suomalaisista positiivisia ruotsinkieleen, JA valtaosa suomalaisista haluisi luopua pakkoruotsista, - pappersinsamling
tvåspråkig finlandsvensk kirjoitti:
Juuu,
Sain myös propagandalehtisen " medborgarbladet" valkoisessa anonyymissä kirjekuoressa..
Menee sytykkeeksi kaakeliuuniin, kun en ole enkä tule ikinä äänestämään RKPta.
Ruotsinkieleen olen myötämielinen kun on toinen arkikieleni mutta RKPn yksisilmäistä kielipolitiikkaa en kannata!
ps. MA Nummisen kirjoitus hyvä, ja tietty valtaosa suomalaisista positiivisia ruotsinkieleen, JA valtaosa suomalaisista haluisi luopua pakkoruotsista,Jag tycker det är bra att få informationen direkt hem i brevlådan.Bättre än alla små lappar som man inte ens ids läsa.Tyvärr har jag ingen kakelugn ,det kunde vara bra för allt papper som dyker upp nu i valtider.
- sfpare
pappersinsamling kirjoitti:
Jag tycker det är bra att få informationen direkt hem i brevlådan.Bättre än alla små lappar som man inte ens ids läsa.Tyvärr har jag ingen kakelugn ,det kunde vara bra för allt papper som dyker upp nu i valtider.
Fin service av SFP !
- lyckad valkampanj
sfpare kirjoitti:
Fin service av SFP !
Trevligt att få ett personligt brev,man känner sig viktig,behövd,utvald m.m.Undertecknat av allas vår Calle.
- superbra
Mycket bättre än diverse små papperslappar.
- ...........
...........
- Valdagg
Jag har hittils inte fått någon post alls, forutom ett meddelande om min rösträtt i EUvalet. Men valaffischerna finns redan på sin plats.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain647556Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242979- 1431813
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651669Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1211501Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1711451- 1321182
- 78869
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53774