En jaksa olla äiti enää

Raskasta

Olen väsynyt taistelemaan 5v kanssa. Enkä osaa kasvattaa lasta ollenkaan. Lapsi pomppii silmille jo nyt.. Aina yhtä tuskaa ja itkua kun lapsi ei tottele vaan riehuu ja tekee ilkeyksiä.

En halua enkö jaksa enää tätä.. Oon niin loppu

6

339

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin kevyemmäksi

Sopikaa lapsen isän kanssa yhtenevät rangaistukset, kun lapsi ei tottele. Yleensä riehuva lapsi rauhoittuu, kun pysähtyy kuuntelemaan, mitä hänellä on todella sanottavana. Riehumisella lapsi hakee huomiota, jota ei vanhemmiltaan muulla tavoin saa.

• 5+6+7

Hyvä, että olet huomannut voimattomuutesi. Yritä hakea apua esim. perheneuvolasta omalta paikkakunnalta. Myös MLL:n sivut saattavat olla avuksi
      http://www.mll.fi/vanhempainnetti/

• kokeile kaikkea
      • Ap.

Lapsella ei enää ole isää. Olen siis yksin :(

• jellonamamma-72
        Ap. kirjoitti:

muista että se on vain väliaikaista. mulla 5v ja 2v tytöt. lisäksi elukoita hoiettavana. useimmiten toimii kun et huomioi kiljumista.mutta se on kyllä huomionhakua.koitappas seuraavaksi kaivaa joku kiva leikki/kirja tm ja vaan alat touhuumaan.tietty ekana sanot että jos on kiltisti. olen varma että on vaan tekemisen puute. .omani kohdalla aiemmin käytin kovaa kovaa vastaan..nooh,seurasin supernannya niin valkeni ettei se todellakaan toimi. meillä otettiin heti jäähy minuutit käyttöön. ihme ja kumma se toimii. sitä käytetään tosin vain ääri tilanteissa.jos lapsi on väsynyt tai nälkäinen tai toimeton,pitää vastata tarpeisiin.se on emon tehtävä,vaikkei aina meinaa jaksaa. se on sun silmäterä. pari vuotta niin on aivan eri tyttö,aiemminkin jo. onko lähistöllä muita samanikäisiä..? sinne leikkimään välillä. yksinäinen 5v on kova haaste.

• kokeile kaikkea
        Ap. kirjoitti:

"Lapsella ei enää ole isää."

Aika parantaa haavat.

Et voi muuta kuin odottaa.

Hanki vertaistukea.

Mene puistoon ja hanki lapselle paljon seuraa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      167
      3579
    2. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
      Suhteet
      33
      2764
    3. Joulukinkku NYT

Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.
      Maailman menoa
      1
      2716
    4. Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä

Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem
      Maailman menoa
      57
      2672
    5. Kohtalokas laukaus

IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k
      Kajaani
      17
      2509
    6. Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?

Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️
      Ikävä
      25
      2459
    7. Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset

He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien
      Maailman menoa
      87
      2006
    8. Linux Mint asennus kaatuu heti alkuun

Tulee kernel panic BIOS-tekstin jälkeen. Yritän ensimmäistä kertaa asentaa Linux Minttiä vanhalle Windows 10 -läppärill
      Apua aloittelijalle
      9
      1958
    9. Jos voisit kysyä

Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?
      Ikävä
      167
      1927
    10. Pesäpallo rulettaa

Hehkutin täällä aikaisemmin Mansen naisten joukkueen Suomen mestaruutta. Jostain kumman syystä kirjoitustani ei enää löy
      Tampere
      3
      1693
    Aihe