vähemmän sielläkin pyörii näitä sinivuokko p*rsereikiä kyyläämässä ja valtiota rikastuttamassa....
0Äänestä
Jaalas jalo elämä
Jep siellä jää kuulemma välillä syyttömätkin rattijuoppoudesta kiinni....
0Äänestä
mahtuu kyllä uusiaki
kuka vähät välittää muutamasta aivopierusta jolla on tapana selän takana haukkua uudet asukkaat. En minä ainakaan. kitiskööt ken tahtoo mutta ei kiinnosta.
0Äänestä
pelimies.
"Jep siellä jää kuulemma välillä syyttömätkin rattijuoppoudesta kiinni.... "
JOs mitään perää ei väitöksissä ole niin aiheettomasta ilmoittelusta voi saada vasikan vaikka käräjille. Ainakin sakkoihin.
Jos nyt siis pelataan yhteiskunnan sääntöjen mukaan tätä peliä. Haluahan sitä jotkut selvästi pelata.
0Äänestä
Anonyymi00005
aloitus kommentti kertoo että uudelle areenalle ei kannata tulla eikä sitä kannaya kaupungin tukea
0Äänestä
Anonyymi00006
Minä menisin mielelläni niin kuin muutenkin Jaalaan. Hieno paikka. Ja asun Kouvolan keskustassa
Vastaukset 6
Vanhimmat
vähemmän sielläkin pyörii näitä sinivuokko p*rsereikiä kyyläämässä ja valtiota rikastuttamassa....
Jep siellä jää kuulemma välillä syyttömätkin rattijuoppoudesta kiinni....
kuka vähät välittää muutamasta aivopierusta jolla on tapana selän takana haukkua uudet asukkaat. En minä ainakaan.
kitiskööt ken tahtoo mutta ei kiinnosta.
"Jep siellä jää kuulemma välillä syyttömätkin rattijuoppoudesta kiinni.... "
JOs mitään perää ei väitöksissä ole niin aiheettomasta ilmoittelusta voi saada vasikan vaikka käräjille. Ainakin sakkoihin.
Jos nyt siis pelataan yhteiskunnan sääntöjen mukaan tätä peliä.
Haluahan sitä jotkut selvästi pelata.
aloitus kommentti kertoo että uudelle areenalle ei kannata tulla eikä sitä kannaya kaupungin tukea
Minä menisin mielelläni niin kuin muutenkin Jaalaan. Hieno paikka. Ja asun Kouvolan keskustassa