Ei myö tänne Jaalaan olla ennenkään vierait haluttu. Jos on erehtyny tulemaan, kyll myö on saatu ne yleensä lähtemään.
kertoo kaiken
muistakaa kuitenkin että sukurutsaus on kielletty
hyvä jaala
6
243
Vastaukset
- parempi on
vähemmän sielläkin pyörii näitä sinivuokko p*rsereikiä kyyläämässä ja valtiota rikastuttamassa....
- Jaalas jalo elämä
Jep siellä jää kuulemma välillä syyttömätkin rattijuoppoudesta kiinni....
- mahtuu kyllä uusiaki
kuka vähät välittää muutamasta aivopierusta jolla on tapana selän takana haukkua uudet asukkaat. En minä ainakaan.
kitiskööt ken tahtoo mutta ei kiinnosta. - pelimies.
"Jep siellä jää kuulemma välillä syyttömätkin rattijuoppoudesta kiinni.... "
JOs mitään perää ei väitöksissä ole niin aiheettomasta ilmoittelusta voi saada vasikan vaikka käräjille. Ainakin sakkoihin.
Jos nyt siis pelataan yhteiskunnan sääntöjen mukaan tätä peliä.
Haluahan sitä jotkut selvästi pelata. - Anonyymi
aloitus kommentti kertoo että uudelle areenalle ei kannata tulla eikä sitä kannaya kaupungin tukea
- Anonyymi
Minä menisin mielelläni niin kuin muutenkin Jaalaan. Hieno paikka. Ja asun Kouvolan keskustassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6298358Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3513214Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4222259- 1281357
- 311323
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151275Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091201- 931123
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651075- 46943