kk saksanseisoja urosta siitokseen

aki2

etsin kk saksanseisoja nartulle urosta astutukseen,varsinais-suomi,satakunta,pirkanmaa alueelta.
uroksella ei tarvitse näyttely tai koe tuloksia.riittää kun uroksella hyvä metsästys into ja on aktiivi metsästys käytössä..
ja toimii omistajan mielestä.
jos jollain löytyy niin vastausta tänne niin laittelen yhteystiedot jotta voidaan keskustella asiasta paremmin.asiallisia vastauksia kiitos!

5

549

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harri3

Hei,

Oletko löytänyt uroksen?
      Minulla olisi neli vuotias norjasta tuotu karkkari.
      Gallokåsen's L-Gandalf
      Isä: Munkfjellets Mjölner
      Äiti: Gallokåsen's J-Sieben

Mitään koetuloksia minulla ei ole tuolle koiralle.
      En yksinkertaiseti metsästykseltä ehdi kokeisiin.
      Gallokåsenin koirat ovat norjassa käsite.
      Koira on pienikokoinen, noin 27 kiloa ja erittäin liukasliikkeinen.
      Isäukon 36 kiloisella lyhytkarvaisella saksanseisojalla ei ole mitään jakoa minun koiralle vauhdin suhteen.
      Karkkariksi turkki on erittäin lyhyt.
      Koira pelaa erinomaisesti ja erittäin hyväluonteinen, kiltti ja helppo koulutettava.

T. Harri, Hamina

• Reija

Hei Harri.
        Itselläni olisi myös kkss narttu jolla olen miettinyt pennuttamista. Koira on lähtöisin Ritva Räisäseltä -Galliformis kennelistä. Haluaisin jatkaa Galliformis sukua koirallani. Koirallani ei ole myöskään koetuloksia, mutta metsästykssä käytetty ennen minulle tuloaan. Kysynkin olisiko uroksesi mahdollisesti käytettävissä? Voit vastailla vaikkapa sähköpostiini [email protected]

• Taiganomistaja

Ompa hauska löytää tämä keskustelu. Meillä kasvaa tämän keskustelun rakkaudenhedelmä joka on pehmein ja hyväkäytöksisin kk narttu. Lyhyt karva ja toimii hienosti. Todella nopea verrattuna meillä ennestään olevaan narttuun.

• harri3

Tuo Sieben on siis minun koiran äiti.
      http://www.vorsteh.no/medlem/nvcResultatliste.php?regnr=15082%2F08&aar=2014

"Gallokåsen Haidi avleverer røy til oppdretter og avretter. Haidi er vel den hund i Norge med høyest prem.% uansett rase,for de hunder med 30 prøvestarter pluss.Har 27 prem.på 33 starter,og derav 13*1.ak, og Nord Norsk mester på skog ble hun i høst,i sitt 13.år...! Hun fikk 1.ak i kvalifiseringen,og eneste premierte hund,og dagen etter vant hun finalen med 1.ak m/æp,også da eneste premierte hund.Fikk med den nøvendige æp`n Norsk Jakt Championat,og det på sin absolutt siste prøvestart!"

Vielä lopuukaneettina yksi hyvä puoli Gallokåsenin koirissa on se, että koirat ovat olleet järjestään hyvin pitkäikäisiä. Yleensä elävät noin 15-16 vuotiaiksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      52
      1916
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      165
      1668
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1398
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      241
      1347
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      219
      1278
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      338
      1163
    7. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1106
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      315
      1075
    10. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1067
    Aihe