Heippa!
Toivottavasti tää tuli oikeeseen paikkaan nyt. Mutta kävin tänään lääkärissä mulla on nyt parisen päivää ollu toi oikeen silmän luomi punanen ja arka, iltasin tosi turvonnu. Tänä aamuna ku heräsin niin en meinannu saada silmii auki ku molemmat silmät oli turvonnu ja täynnä rähmää. :/ Lääkäri sano että tää johtuu nyt siitepölyallergiasta ja atooppisesta ihosta et menny näin pahaksi ja tulehtunut,näkee kuulemma vaan harvoin näin pahan näköstä tulehusta.
Nyt kyselisinkin että onko kellään muulla ollut kyseistä tulehusta,jos on niin kauan on kestänyt että helpottanut? Onko meikkii uskaltanut käyttää tän aikana..
Huomenna työhaastattelu pakko tätä punotusta jotenkin peittää. :/
Silmäluomitulehdus
punainen1
0
460
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423