Useat valittavat monoksidiinin aiheuttavan ahdistuneisuutta ja jotkut seksuaalista haluttomuutta.
Itse käytin vuosia rogainea ja kärsin kylmistä sormista, jatkuvasta lievästä ahdistuneisuudesta sekä alhaisesta libidosta, jonka taas luulin johtuneen alhaisista testosteronitasoista. Kun lopetin rogainen käytön, niin kaikki oireet hävisivät noin 6-12 kuukaudessa. Monoksidiini EI ole mikään harmiton aine, eikä se todellakaan sovi kaikille.
Googlettakaa: "rogaine sexual side effects" ja "rogaine paranoia"
Rogainen vaarat.
6
305
Vastaukset 6
- Eipä auttanut Ei
Itselläni huomasin sydämen "pampatusta" ym... hiuksiin ei vaikuttanut millään tapaa.
- Luonnolliset
Kyseinen aine aiheutti valtavan kutinan ja punoituksen päänahassa. Oli pakko siirtyä luonnolisempiin aineisiin. Revivogenilla olen saanut hyvät tulokset, välillä olen kokeillut tuota minoksidiilia jos se kiihdyttäisi kasvua mutta ei sillä ole ollut lisävaikutusta. Sen sijaan taas Revivogenilla kasvaa selvästi.
- punottaa se
Kylläkin propylene glycolin syytä, vaahdossa sitä ei ole.
- senseeee
Testosteronia ei mitata luulemalla vaan verikokeella. Minoxidiili ei vaikuta testosteronipitoisuuksiin
- prrriimmmm
Ap:n oireet johtuivat jostain muusta kuin rogainen käytöstä. Minoksidiilillä ei ole mitään vaikutusta testosteronin tuotantoon.
- Kuulin lääkäriltä
Sanovat aiheuttavan impotenssia, samoin ketokonatsoli sekä dutasteriili. Nekin aiheuttaa munan surkastuksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2342007
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2601174- 201005
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i125696- 38689
Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤224658Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa201597- 51445
- 38428
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell42422