Lieksan seudun invalidit . invalidiliiton sivustolla on asiaa esim tuetut lomat haettavissa Maaseudun Terveys ja lomahuollon kautta.
Lieksan seudun invalidit hallitus kokoontuu maanantaina ota yhteys
Tai katso Invalidiliiton sivusto netissä ajankohtaista asiaa.
Markku Korpinen Lieksan seudun invalidit sihteeri
Tuetut lomat
43
612
Vastaukset
Koskee vain yhdistyksen jäseniä ja myöskin jos heistä on invalideja niin voi liittyä jäseneksi kaikki invaliditeetin omaavat fyysinen vamma todettu MK
- TervehdysMK
Onko invaliidiyhdistyksillä enää omia leirikeskuksia paitsi Nokialla? Niiden ylläpito vaatii sekä terveyttä rahaa että vapaaehtoisuutta joten ymmärrettävää että käytetään muita paikkoja. Kiitos.
Kesäkuussa on matka Kuhmoon muistaakseni kesäpaikkaan ja oma leiri ja kuntoutuspaikka on lappeenrannassa Marjola olin siellä aikanaan viikon.
IT lehdessä on aikanaan ollut yhdistysten lomapaikat ja varmaan ne löytyy guuklettamalla en äkkiä muista joskus ne oli lehdessä.'
Muuten yhdistysten jäsenet voivat ilmoittaa IT lehdessä erilaisista asioista ilmaiseksi ostaa ja myy Ks invalidiliittoYhdistyksen jäsenet saavat alennuksia esim Egekerölinja laivalta
Kiitos kun oikaisit mukavaa kun asia kiinnosti MK
Muuten mistä löydät ohjeeet että juuri sihteerin pitäisi olla se henkilö joka on käsikynkässä ja neuvomassa ihmisiä?
Olen kuitenkin sellainenkin ihminen ollut aina toimiessani eri järjestötehtävissä sekä myös yhteisten asioiden hoitajana.
Aikanaan oli henkilö joka ei osannut myöskään lausua d kirjainta mutta hoiti ihmisten asioita ihan varmaan sydämellä mopolla kiertäen ja tiesi myöskin vaalituloksen aikanaan ja löi ällikällä nuo kirjaviisaat MK- 22 ja sillai
Mopomiespä omasi sen verran viisautta, että osasi ajoissa lopettaa. Ei tarvinnut äänestäjien sitä tehdä. Silloin kun vaaleissa äänimäärät tippuu joka kerta yli puolet aiemmasta, on jo vihje siitä, että eipä paljon kannattaisi enää isommin yrittää.
Kuitenki on tehtäviä muitakin josta ei makseta kuten vammaistenja vanhusten ja lasten asiat ja niiden parissa tarvitaan käsipareja ja välittämistä.
Kyllä minä tuon yskäsi hyvin tunnen ,mutta en lähde käpykaartiin ja voin toimia välittämättä sinun kirjoituksista joka on panettelua ja raukkamaista nimimerkin suojissa MK- Lapatossu69v
Kerimäki ja siellä Hotelli Herttua. Lomailetko elokuun viikolla 33?
Pääsen tuetulle lomalle ja olisi mukava kun löytys siisti kunnollinen mies huonetoveriksi. On ikäviä kokemuksia aikaisemmalta. Jos olet yksin samaan aikaan menossa niin tavataas ennen huoneiden jakoa ja tutustutaan ja otetaan sama huone. - invavähennys
Mullakin on invaliditeettiä, mutta ei pääni vuoksi, mutta en uskalla lähteä reissuun jos joku vielä alkaa laulamaan linja-autossa, ja se jos mikä on kamalaa! Olen kuullut sitäkin, ja sitä ei ilman viinaa kuuntele pirukaan!
- kysyy.lupaa
Viisaasti puhut veliseni. On ihmisiä, jotka kuvittelevat esiintymisensä viihdyttävän.
Ei huolta en ole Teidän matkassa juuri olen ollut eläkeläisryhmän mukana toisaalla ja tänään toukosiunauksessa.
Jos ahdistaa elä seuraa SM karaokekisoja jossa olen mukana finaalissa IStv kuvaa nettiinMuuten eilen olin varhaiskasvatus ja sivistyslautakunnan kokuksessa jossa valittiin mm musiikkiopiston rehtori - joten se siitä kun mollaatte työksenne
markkukorpinen kirjoitti:
Muuten eilen olin varhaiskasvatus ja sivistyslautakunnan kokuksessa jossa valittiin mm musiikkiopiston rehtori - joten se siitä kun mollaatte työksenne
Muuten en laula koskaan suihkussa ja linja autossa monestikkaan koska minulla pitää olla hieman parempi yleisö ja akustiikka ja ennenkaikkea kontatti kasvokkain yleisöön. Mutta maapalstalla saatan kyllä laulaa metsän linnuille ne kuuntelee paremmin kuin aikanaan totesin kun keskussairaalan lääkärit, eli kun minulla oli kipua niin tavanomaista on vain katsella monesti jonkun kirjoittamaa paperia jossa potilasta loukataan kun on lääkärin katsontokanta eri kuin potilaalla olen niitä asioita oikonut aikanaan ja siten myöskin virka meni lausunnon kirjoittajalta
- avohoito24
Mikä on kontatti?Jos kehuu itseänsä noin auliisti niin kirjoitustaitokin pitäisi löytyä.Ja onko se joku meriitti kun oli kokouksessa?Onko täällä kaikki tyhmiä vai varamiehiä?
- Haukuttumk
Olette nyt jälleen poikenneet varsinaisesta asiasta ja uudenpaa tietoa löytyy invalidiliiton sivustolta heille joille asia kuuluu.
Oleette maininneet tuon 8 vuotta sitten romutetun auton ja sen jälkeen on kohdallani tapahtunut elämässä muutoksia ja hyviä asioita, ilmeisesti kohdallasi aika on ja kehitys on mennyt huononpaan suuntaan,eli pitää löytää jostakin henkilöstä tikulla asiaa ja siten nimimerkintakaa raukkamaisesti puukottaa selkään.
Kun useasti on todettu ettei minusta ole mihinkään niin mainitsin että tarvittiin nyt päätöksenteossa ja minulla on tähän saakka ollut myös harrasteessani menestystä viime aikoina ,jota sinä et toivo
Minusta on hyvä että meillä on ihmisillä monenlaista ja virkistävää toimintaa eri yhdistyksissä ja ihailin lehden sivustolta esim että jou ihminen on taidokas maalaamaan tunnistettavan asian joka kertoo myös miten on eletty ja seilattu pielisellä.
Kevättyöt on kotona tehty ja itse pesin jopa ikkunat ,tänään voi sitten hengähtää ja lähteä maaseudulle vierailulle aitojen elämää kokeneiden ihmisten pariin.
Mikä on ikävämpää jos naama on aina suupilet alaspäin kahtakymmentävaille neljä. mukavaa on katsoa ennenmin ryppyistä naamaa josta näkyy myös ilo ja sitä olen monesti kokenut tehdessäni työtä heidän parissa.
Joten kuuntelehan levy tuulensuojaan Kommentoin asiatonta kirjoitusta.Minä en ole kailottanut mikkiin sittarissa ja hyllyjen välissä MItä solvaajani toteaa lisäksi en ole Trupaduuri joten tuo halveksiva kirjoitus on ollut jo aikaisemmin ja olen käynyt myös hyllyjen välissä keskustelun kysyen suoraan kauppiaalta asiaa. kuten esimerkiksi milloin hän on heittänyt minut ulos, vastaus oli niin ei ole tapahtunut kysyin sitä aikaisemman kirjoituksen johdosta joka on vaan kateutta ja kaunaisuutta edelleen todella jopa vainoamista jopa sähköpostiini asiatonta
Sinänsä nämä kommentit esiintyvät jälleen koska olen menestynyt valtakunnallisissa laulukilpailuissa kärkeen ja nytkin finaaliin menossa.
Tämä on puollustuksen puheenvuoro olen päin vastoin saanut muualla kannustavaa palautetta
Lisäksi nyt on nostettu ketju joka koski aloituksessa mahdollisuutta tuettuun lomaan invalideille
- Kuulehanulisko
Sinun kehumisiasi kun seuraa, niin en ihmettele jos suupeilet on kaikilla kaksikymmentäviisi vaille kuusi!
- ainoatjotkakuuntelee
Varmaan vanhukset kauhulla oottaa tätä vierasta mutta karkuun eivät pääse.
- Kuuntelijoitaonedelleen
Ilmeisesti olet sisätiloissa oman harmittelusi kanssa kun et pysty nyt liikkumaan kovin hyvin tunnen sinut
- joutuvatkuuntelemaan
Voi vanhus parat!
On todella asia niin,että tokko heitä tuodaan kiusattavaksi ja eivät nuo liikkuvat ihmiset tulisivat tapahtumiin ,jossa tiedetään minun olevan
Nyt muista älä tule Helsinkiin SM kisoihin ja myöskään Tahkolle pysy visusti neljän seinän sisällä ja kuuntele niitä harhojasi pikkupirun kuiskeita ,joka myrkyttää ihmistä se vie mukanaan yhä vaan syvemmälle jopa siten,että ei huomaakkaan olevansa todella vanki ja sanomiensa orja miten se onkaan lause täynnä kuinTurusen pyssy joten ei liene parasta myöskään Kukkoilla
- kannattaanoudattaa
Tuon saman ohjeen kun saisi pätemään itsensä kehumiseen, noiin olisi hyvä! Tuon antamasi ohjeen melkein alusta loppuun, eli tuo neljän seinän sisällä oleminen ja siitä eteenpäin!
- vilttiketju
Muutama henki kattomassa tekstistä "laulavia"ja jotkut ylpeänä kehuvat sitä.Laulu ehdotuksia: mä putosin,mikä on kun taidot ei riitä ja työttömän laulu.
Jaha tais vuoro vaihtua. yöpyövelit tuli esiin ,onko ihan nyt urakkahommaa vai tuntityötä ja saatteko hyvän miehen lisää 9e päivältä?
- kohtalontoveriko
markkukorpinen kirjoitti:
Jaha tais vuoro vaihtua. yöpyövelit tuli esiin ,onko ihan nyt urakkahommaa vai tuntityötä ja saatteko hyvän miehen lisää 9e päivältä?
Ihan sama palkka kuin sullakin. Jäin alle viiskymppisenä pääni takia eläkkeelle ja nyt pitää täällä ihteesä kehua. On se muuten hankala sairaus, kun itte on aina oikeessa ja kukaan muu ei ole mitään tehnyt väärin. Olikos sulla samaa, Make.
Jos nyt jotain kehun niin oon minä aika vaatimaton hemmo.
- kiinnostaatietää
Käytkö sinäkin teksteistä laulamassa?Onko se musiikkiterapiaa?Kruunaako itsensä kehuminen jopa masturboimisen mestaruudesta?
- Kurkkulaulajalle
Aiheena oli pari vuotta sitten Tuetut lomat
Mutta "HÄRSKISTI VAAN TÄTÄ RUOKOTONTA AIKAA" lauloi aikanaan Simo
Jos ylläpito ja viranomaiset näkevät sen että tälläinen toiminta voinee jatkua.että keskusteluissa saa joitakin henkilöitä nimeltä mainiten jatkuvasti mollata,
Keskusteluissa pitäisi pysyä aiheessa mutta kuinka ollakkaan sivuraiteita rakennetaan ja minne juna sitten enää kulkee näillä palstoilla on todella surkeaa todeta - Todellasurkeaa
Ainahan asia menee sivuraiteelle kun pitää mainita mitä on voittanut, tai missä lautakunnassa, tai järjestössä touhuaa, tai on touhunnut!
Jos vaikka tehdään sää aloitus, niin siihen voi vetää itsekehua sekaan, ja silloin ollaan sivuraiteella! Surkeaa se on todeta!- monessamukana
Milloin viimeksi pääsit rentoutumaan voinet hakea eri yhdistysten kautta tuetulle lomalle tai muuten yhdistysten matkaan johonkin tapahtumaan vaikka pieliselle risteilemään ja Lieksan seudun invalideilla on myös tulossa tapahtumia esin Teatteriretki Rautavaaralle heinäkuussa ja sitä ennen Ilomantsissa kesäkuussa mutta siellä olen mukana mutta Outokummussa on kesäpäivät invalidiliiton itä-suomen aluen järjestämänä.
Joten kappas vaan Minttu sekä ville lähtivät sitten hippasille oikein hyvää kesää
- itsesotkeeketjut
"Sitä saa mitä tilaa"sanotaan laulussakin.Jos pitää kehua itseänsä joka käänteessä ja siitä saa palkaksi vittuilua niin vika löytyy kyllä peilistä,turha ketjun sotkemisesta ja nälvimisestä nurkua jos vika itsessä.
- Monessamukana
Edelleen aijotko kaydä jossakin kesäisessä tapahtumassa ja millaiset asiat sinua vammaisena kiinnostaa tämä oli ketjun aloitus ja nyt myös aikaisempi kirjoitus.
Muuten tiettävästi mielenterveystoimisto siirtyy rauhalaan ja muita palveluja
- Liianmonessamukana
Sinä taidat näistä porukoista eniten tarvia mielenterveystoimiston palveluja! Ja mikä hiton huoli sulla on kysellä kuka käy missäkin teatterissa tai tapahtumassa, ei luulisi sinulle kuuluvan pätkääkään!
Eiköhän vammaiset yleensä itse ja avustajineen hoida asioitaan, turhaa sinun enää mennä väliin sähläämään!- Monessamukana
On kuitenkin asiat niin että meitä on moneksi ja monella vammaisella ei vaan tahdo olla aina avustajia.
Miksi sitten sählään olen monessa mukana myöskin eri yhdistysten hallinnossa ja olen tuonut vain esiin sen,että aikanaan oli tuo lomatukihaku meneillään ,josta aloitus nyt on todella myös muita invalidiyhdistyksen tapahtumia joista olen tietoinen ja toin ne esiin tiedän asiat hyvin yhdistyksen saralta invalidiyhdistyksella on mahdollisuus nyt harrastaa puhallustikkaa se on uusi harraste sinne en ole ehtinyt sihteerin tehtäviä on paljon muutenkin
Mitä tulee mielenterveyspalveluihin ihmiset tarvitsevat myöskin mielenterveys ja muita palveluja jos mieli tai keho sairastaa usein molemmat mutta juuri menee kiekko-ottelu ja valmistaudun omaan harrastusmenooni toiselle paikkakunnalle nyt
Eli koita nyt edes hetki olla ihan itekses ajattelemassa seuraavaa aihetta joka sinua kismittää ja heität sen pahanolon päälleni
- ärsyttävä
Vammiasetkaan ei pääse karkuun.Tulee mieleen ala-aste tämmöisestä itsensä kehujasta,aikansa rallatteli ja kehu itseänsä,saavutuksia sitten hyväksyntää ei saanut niin opettajalle itkemään että kiusataan.Lapsellinen lellipentu oli hän.
- poistoonvaan
Elä valita,jos vammasi ei muistiasi sotke niin itse aloit tässäkin ketjussa kehumaan itseäsi.Eli roskaketju tämä on.
Jo ensimmäisestä kommentista lähti asiat menemään hakotielle ja siitä sitten sytti tulipalo kuin aikanaan lieksan palo
- persemehumoottori
Et olisi sitten laittanut omakehu kommenttia! Sen siitä saat kun et usko!
Aloitus koski aikanaan Lieksan seudun invalideille tarkoittuja tuettuja lomia.Kuitenkin tänne on sotkeutunut nyt ilmeisesti muuta porukkaa jotka haluavat mennä henkilökohtaisuuksiin eli kuuluisi muuhun vammaisryhmään ryhmään kiusaajat.
Edelleen tänäänkin olin kokouksessa jossa päätettiin hyvinkin merkittavistä tukitoimista ja asioista jotka kohdistuivat veteraaneihin joten on hyvin lapsellista käytöstä jatkuvasti kohdistaa asiatonta tällä palstalla minuun.MK
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin6312405Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh175321Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r344938Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4752407Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142260Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2931843FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01491Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu951345- 391256
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101225