Aina silloin tällöin olen laittanut tänne ilmoituksen olisiko joku halukas alkaa tekemään leffoja?
Joskus harvoin joku on vastannut mutta kadonnut muutaman viestin jälkeen.
No kuitenkin.. olisiko joku TOSISSAAN halukas alkaa tekemään leffoja? Ihan amatöörinä. Tarkoitus olisi tehdä joku satu/kauhuleffa jostain tunnetusta sadusta tai vastaavasta. Ehkä noin puolituntinen.
Sitten laittaa se vaikka youtubeen. Se tulisi olemaan harjoitustyö ja toivon mukaan ponnahduslauta näyttelemiseen ja ohjaamiseen. Niille ketkä siinä mukana haluaa olla.
Mua kiinnostaa kumpikin. Oon vähän kaikille ideoille kyllä avoin. Jos nyt löytyisi sellasia, joilla on se polttava halua alkaa tekemään leffaa. Kuten mulla..niin ottakaa yhteyttä.
Pk-seudulla asun ja omaan videokameran.
sähköposti on [email protected]
Leffan tekoon?
vastis1
3
167
Vastaukset
Yksi vastaus tuli mutta katosi? Taas. Onko ikäni 33 vee..este? Mutta eipäs luovuteta.
- Vetokuuppa
Kunhan muistat englannin kielellä sit :D muuten ei oo ku muutama kattoja tubessakaan.. suomenkieli ei sovi eikä toimi oikein missään genressä.. korkeintaan juopottelusta tai sota ajasta kertovaan ja silloinki vain suomalaisiin :D
- canon sx60 hs
Ns found footage on vieläki suosittu, niin tee sellainen. Kesääkin vielä jäljellä väätää jossain korvessa jotai örkkifilmii :D. Tosin ei taida suomessa olla mitää örkkilegendoja tms, eli alien tai joku supernatural aihe varmaan :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,332192Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.921985Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e881951MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,131663Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu241607Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4911527Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S11504Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?491330Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.761218Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas351189