Leffan tekoon?

vastis1

Aina silloin tällöin olen laittanut tänne ilmoituksen olisiko joku halukas alkaa tekemään leffoja?
Joskus harvoin joku on vastannut mutta kadonnut muutaman viestin jälkeen.

No kuitenkin.. olisiko joku TOSISSAAN halukas alkaa tekemään leffoja? Ihan amatöörinä. Tarkoitus olisi tehdä joku satu/kauhuleffa jostain tunnetusta sadusta tai vastaavasta. Ehkä noin puolituntinen.
Sitten laittaa se vaikka youtubeen. Se tulisi olemaan harjoitustyö ja toivon mukaan ponnahduslauta näyttelemiseen ja ohjaamiseen. Niille ketkä siinä mukana haluaa olla.
Mua kiinnostaa kumpikin. Oon vähän kaikille ideoille kyllä avoin. Jos nyt löytyisi sellasia, joilla on se polttava halua alkaa tekemään leffaa. Kuten mulla..niin ottakaa yhteyttä.

Pk-seudulla asun ja omaan videokameran.

sähköposti on [email protected]

3

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksi vastaus tuli mutta katosi? Taas. Onko ikäni 33 vee..este? Mutta eipäs luovuteta.

• Vetokuuppa

Kunhan muistat englannin kielellä sit :D muuten ei oo ku muutama kattoja tubessakaan.. suomenkieli ei sovi eikä toimi oikein missään genressä.. korkeintaan juopottelusta tai sota ajasta kertovaan ja silloinki vain suomalaisiin :D

• canon sx60 hs

Ns found footage on vieläki suosittu, niin tee sellainen. Kesääkin vielä jäljellä väätää jossain korvessa jotai örkkifilmii :D. Tosin ei taida suomessa olla mitää örkkilegendoja tms, eli alien tai joku supernatural aihe varmaan :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      46
      5731
    2. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      55
      3005
    3. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      183
      2645
    4. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      10
      2331
    5. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      27
      2073
    6. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      12
      2036
    7. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      15
      1746
    8. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      145
      1325
    9. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      13
      1227
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      261
      1143
    Aihe