Kantola on kokeillut lähes kaikki uskonnot ainoastaan adventismi ja jehovalaisuus puuttuivat.
Tuuliviirikäännynnäinen sapattiadventisti!!
Kantola käännynäinen
2
<50
Vastaukset
- teretulemasta
Tervetuloa jäännöseurakuntaan sillä kyllä yksi pössyttelijä aina mahtuu joukkoon.
[][] tämäkin vielä
Kantola on kokeillut lähes kaikki uskonnot [][]
Saanen hieman kommentoida tuota luultavasti juuri minua koskevaa aloitusta. En ole kokeillut YHTÄKÄÄN uskontoa, mutta uskovaisuutta kyllä. Olen pienestä pitäen ollut kristitty. Pyhäkouluaikoihin SLEY:ympäristössä, sittemmin Herran Henki kuljetti Kansan Raamattuseuran (Kalevi Lehtinen / Tapio Aaltonen) kautta Kansanlähetystä hipoen helluntailaisuuteen ja raamattukouluun Katinalaan.
Perhesyistä siirtotodistuksella hellareista baptisteihin, josta olosuhteiden myötä Elämän Sanaan. Tänään luterilainen ja aktiivisesti Toivonseurakuntalainen. Lisäksi aktiivisesti kristillisessä työväenliikkeessä. Ei mitään kaunaa tai kanuunaa mihinkään päin kristillisellä suurella taistelutantereella. Edellisten lisäksi yhteyksiä on ollut ja on ja tuleva on lukuisiin kristillisiin liittymiin.
Adventistienkin kanssa on ajoittain hieman yhteistyötä ja samoihin pippaloihin toisinaan osutaan, muun muassa on tuo kristittyjen yhteinen kaupunkimissio. Adventisteilta olen enemmän saanut kuin heille antanut.
"ainoastaan adventismi ja jehovalaisuus puuttuivat."
Kyllä on koettu adventismia ja positiivisesti. Jehovalaisuuttakin olen kokenut keskustelujen muodossa, face to face ja valtakunnansalissa pari kertaa käyden. Sitä ei-kristillistä uskontoa, jeh.tod., tulee jokaisen ihmisen karttaa, sanoisin - sillä se on manipulointia ja "aivopesua"; oma päättelyoikeus otetaan pois.
antti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131063
- 1141052
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21775- 54741
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32673ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175564Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9492