hääuni - ongelma

hääuninen

Näen nyt toisen kerran saman tyyppistä unta:

Olen menossa naimisiin nykyisen poikaystäväni kanssa. Hääpäivä on sovittu parin päivän päähän, mutta mitään ei ole tehty. Minulla ei ole mekkoa, ei juhlapaikkaa - ei mitään. Ongelmana on myös etten haluaisi perua häitä, koska en halua tuottaa pettymystä vieraille enkä miehelleni. Päädyn kuitenkin lopulta perumaan häät.

Toinen hää uni aikaisemmin oli tälläinen:
Olin menossa naimisiin nykyisen poikaystäväni kanssa. Hää juhlat olivat alkaneet, mutta kaikki tuntui mmenevän pieleen. Kun kävelimme alttarille hää musiikin tahtiin, mieheni käveli aivan liian nopeasti, koska musiikki olikin väärä nopeatahtinen sirkus musiikki. Suutuin miehelle, kun hän käveli liian nopeasti ja puolessa välissä matkaa alttarilla. Pysähdyin ja mieskin pysähtyi. Sanoin kiukkuisena että nyt kävellään hitaasti! Ja sitten käveltiin loppumatka hitaasti. Seuraavaksi siirryimme juhlatilaan, jossa huomasin, että minulla on joku hirveä tädin vanha mekko päällä ja se harmitti minua.

Pieniä juttuja unessa, mutta tuntuvat unessa ahdistavilta ja ylitsepääsemättömältä. Miksi näen unta häistä jossa asiat menee pieleen? Olen seurustellut vuoden nykyisen mieheni kanssa ja asumme yhdessä.

1

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikessa rauhassa.

      Unennäkijä ei ole vielä valmis lopulliseen sitoutumiseen kumppaninsa kanssa.
      Haluaa hidastaa tahtia ympäristöpaineista huolimatta.
      Eipä sitä kannatakaan hätiköidä, ihan rauhassa totutella arkeen ja katsella millaista se on tämän kumppanin kanssa ennen lopullista sitoutumista, vuosihan vasta on yhdessä asuttu - suuri tarkaisu naimisiinmenosta kun ainakin tässä elämänvaiheessa näyttää vielä ahdistavan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe