Jasminen, josta isosisko käyttää nimitystä Herhiläinen, bloggaus 8.5.14 illalla:
”Riitoja, provosointia ja video joka leviää netissä…
Terve vaan! :)
Älkää nyt riehaantuko… Mutta en voi olla kommentoimatta tämän päivän tykityksen jälkeen… Olen aina miettinyt ja monesti kommentoinut, kuinka ihmiset jaksaa linkittää ja levittää ”Tuksun temmellyksiä”. Ymmärrän toisten kesken, mutta kun isälle, äidille ja mulle satelee viestejä (mulle kyllä vähentynyt -kiitos).
Miksi meille pitää levittää oman perheen asioita? -Ihan kun me ei tiedettäis mitään? Varsinkin toisistamme tai omasta perheestä? … Pitäisikö teidän mielestä meidän kirjoittaa avointa päiväkirjaa netissä perheenjäsenistämme?.. Teettekö te sitten saman omastanne?
Kommentoin tähän asiaan lyhyesti, koska tämä video jonka #hymy on julkaissut lähetetään uudestaan ja uudestaan meidän isälle. -MIKSI…? Mitä lähettäjät saa irti siitä? hmm…”
Osa 1 (3).
8.5. Jasmine Tukiaisen kanta Tuksun temmellyksistä informointiin
87
2526
Vastaukset
- Partsi ja sidukka
Osa 2 (3):
”Tiedätte, mitä mieltä olen Johannasta, ja en lähde showhun mukaan, mutta tässä videossa tosiaan katsoin, että mikä IDI*****…………… oli tämä mies, joka nauraa, huutelee ja vitsailee toisen perässä ja mollaa ihmistä, joka kai nyt jo kaikkien tiedossa on, että ei voi hyvin? Kuka tässä videossa tekee itsestään typerän? (Tietysti katsoja kääntää sen haluaman mukaan ja artikkelin mukaan..)
Kun huudellaan tarpeeksi perään, mollataan ja naureskellaan, ja neiti kävelee takaisin vihaisena ja ”raapi ja pahoinpiteli? jne”, niin tönäiseekö MIES naisen maahan kovaan? Mitä oikeasti kävi ennen kuin julkaistaan tällaista?
Ei tässä videossa muuta näe kuin että J tulee miestä kohti vihaisena ja näyttävästi yrittää saada kännykän kädestä ja huutaa jotain vihaista ja heti seuraavana J makaa maassa johon tämä mies tönäsi hänet?
Mitä huuteleva ilkeä mies halusi saada aikaan huutelemalla ja haukkumalla? Vain olla ilkeä huvin vuoksi? -No sehän olisi VIELÄ typerämpää… Saada shown pystyyn? (ehkä nämä 50-100€ jotka sait palkkioksi?), heh… Joka tapauksessa tämä oli pelkästään tarkoituksella tehty.
On siinäkin MIES. Sanon vaan, että jos mun mies tai ystävä käyttäytyis noin ni olis hellurei!
JA, en puolustele aikaisempaa käytöstä tai aikaisempia tapahtumia enkä jatkossakaan ota kantaa. Varmasti kaikki tietää, mitä mieltä olen kaikesta MUUSTA. Tämä on AINOASTAAN tästä yhdestä videosta ja artikkelista, jolla tienataan rahaa ja lukijoita ja sitten terrorisoidaan loppu perhettä… En ole tekemisissä kyseisen ihmisen kanssa, mutta kyllä voin vastata näin, kun kerran kiinnostaa.”
Osa 2 (3).- Partsi ja sidukka
Osa 3 (3):
”Isä on 64-vuotias aikuinen mies, joka elää omaa elämää, ja tytär on yli 35v joka myös on aikuinen ihminen ja joka tekee omat valintansa. Tästä asiasta ja näistä asioista on kyllä kommentoitu, tehty lehtiartikkeleita, ja olette kuulleet meidän mielipiteen asioista.
Silti tätä jatketaan ja jatketaan ja vängätään. ”Miksei perhe tee mitään” tai näitä ikuisia viestejä ”tiesitkö mitä nyt..?”
Jos vihaa, haukkuu, mollaa, inhottaa, ei tykkää… niin miksi välittää, miksi seurata… viihdettä?
Vaikka en itse tykkäisi jostain ihmisestä, niin halveksin vielä enemmän ihmisiä, jotka ovat ilkeitä niitä kohtaan, jotka jo maassa makaa. Ihminen, joka nauraa sille ken itkee... (tämä ei koske pelkästään miestä videossa vaan myös toista osapuolta.)
jaa-a.
Tiedän, että tämäkin bloggaus käännetään, -miten sen lukija haluaa ymmärtää.
Mutta pointti on, että en puolustele, mutta en myöskään iloitse siitä, kuinka typerästi ihmiset käyttäytyy.
Mulle saa kirjoittaa ja kommentoida ja kysyä. Mutta muistakaa, että olen oma persoona enkä vastaa muiden teoista, vaikka kuinka ”läheisiä” oltais, enkä voi muuttaa toisen elämää, vaikka kuinka haluaisin.
Se siitä :) Hyvää iltaa kaikille ja toivottavasti teillä on positiivinen & aurinkoinen päivä takana! (täällä sataa ja tuli taas kylmä hehe)”
Osa 3 (3).
Blogiin: http://jasminetukiainen.se/2014/05/08/riitoja-provosointia-ja-video-joka-leviaa-netissa/ - Tästä on kyse
Partsi ja sidukka kirjoitti:
Osa 3 (3):
”Isä on 64-vuotias aikuinen mies, joka elää omaa elämää, ja tytär on yli 35v joka myös on aikuinen ihminen ja joka tekee omat valintansa. Tästä asiasta ja näistä asioista on kyllä kommentoitu, tehty lehtiartikkeleita, ja olette kuulleet meidän mielipiteen asioista.
Silti tätä jatketaan ja jatketaan ja vängätään. ”Miksei perhe tee mitään” tai näitä ikuisia viestejä ”tiesitkö mitä nyt..?”
Jos vihaa, haukkuu, mollaa, inhottaa, ei tykkää… niin miksi välittää, miksi seurata… viihdettä?
Vaikka en itse tykkäisi jostain ihmisestä, niin halveksin vielä enemmän ihmisiä, jotka ovat ilkeitä niitä kohtaan, jotka jo maassa makaa. Ihminen, joka nauraa sille ken itkee... (tämä ei koske pelkästään miestä videossa vaan myös toista osapuolta.)
jaa-a.
Mutta pointti on, että en puolustele, mutta en myöskään iloitse siitä, kuinka typerästi ihmiset käyttäytyy.
Mulle saa kirjoittaa ja kommentoida ja kysyä. Mutta muistakaa, että olen oma persoona enkä vastaa muiden teoista, vaikka kuinka ”läheisiä” oltais, enkä voi muuttaa toisen elämää, vaikka kuinka haluaisin.
Se siitä :) Hyvää iltaa kaikille ja toivottavasti teillä on positiivinen & aurinkoinen päivä takana! (täällä sataa ja tuli taas kylmä hehe)”
Osa 3 (3).
Blogiin: http://jasminetukiainen.se/2014/05/08/riitoja-provosointia-ja-video-joka-leviaa-netissa/Hymy 7.5.2014:
”Johanna Tukiainen pahoinpiteli Tallinnassa
- kohuvideo K-18!
Vastikään 105 tunnin yhdyskuntapalveluun pahoinpitelyistä hovissa tuomittu Johanna Tukiainen pahoinpitelee miestä Hymyn haltuunsa saamalla kohuvideolla. Kyse on parin viikon takaisesta keikkamatkasta Tallinnaan.
Videolla ravintolasta lähtevä Tuksu palaa ”hakkaamaan” kadulla huutelevia miehiä. Hän hyökkää videokuvaa ottavan miehen päälle.
- Hän raapi minua ja jouduin puolustautumaan, mies selittää Hymylle.”
Video artikkelin yhteydessä: http://www.hymy.fi/uutiset/johanna-tukiainen-pahoinpiteli-tallinnassa-kohuvideo-k-18 - Toinenkin artikkeli
Osa 3 (3):
jaa-a.
Osa 3 (3).
Blogiin: http://jasminetukiainen.se/2014/05/08/riitoja-provosointia-ja-video-joka-leviaa-netissa/Hymy 8.5.2014:
”Tukiainen pahoinpiteli Tallinnassa, uhrilta yllätystempaus - katso myös riehuntavideo!
Johanna Tukiainen keikkaili Tallinnassa noin kaksi viikkoa sitten. Hymy sai haltuunsa videomateriaalia, jossa keikkakuningatar hyökkää suomalaismiehen päälle. Tuksu raivostuu, kun häntä kuvataan julkisella paikalla. Mies sai kamppailussa raapimisjälkiä ja hänen paitansa repetyi.
Hymy tavoitti miehen kommentoimaan pahoinpitelyä.
- En halua enää kommentoida asiaa mitenkään, mies toteaa.
Oletko aikeissa tehdä asiasta rikosilmoituksen?
- Tämä on osaltani tässä, en aio. Enkä enempää kommentoida tätä myöskään.
Tiesithän, että Tukiaisen kaksi vankeustuomiota muutettiin juuri äskettäin 105:ksi päiväksi yhdyskuntapalvelua, joten uudet pahoinpitelyepäilyt eivät tee hyvää?
- Hmph…
Taidat olla jalo mies kun jätät asian sillensä?
- Joo näitä sattuu, en halua kommentoida enempää.
Katso K-18-shokkivideo tapahtumista: http://www.hymy.fi/uutiset/johanna-tukiainen-pahoinpiteli-tallinnassa-kohuvideo-k-18 ”
Artikkeli: http://www.hymy.fi/uutiset/tukiainen-pahoinpiteli-tallinnassa-uhrilta-yllatystempaus-katso-myos-riehuntavideo - Aijaa-kuvapalvelu
Osa 3 (3):
jaa-a.
Osa 3 (3).
Blogiin: http://jasminetukiainen.se/2014/05/08/riitoja-provosointia-ja-video-joka-leviaa-netissa/Sama video Aijaa.comissa (Huom. Jos sulla on esim. AdblockPlus-mainosten estoohjelma päällä, ota se väliaikaisesti pois, ja video avautuu):
http://aijaa.com/1PfkEH
Jasmine kirjoitti asiaa.
Tosiaan, luulevatko jotkut, etteivät perheenjäsenet itse tiedä Johannan tilaa ja tekemisiä? Luulevatko raportoijat tekevänsä suurenin palveluksen, vai mitä?
Vai onko kyseessä myös silkkaa ilkeyttä?
Vastaavaa "huolenpitoa" on havaittavissa myös kaikenlaisten udien ja emmyjen kanssa. Tietääkö udi varmasti, mitä johanna hänestä kirjoittelee. Onko emmylle varmasti tullut riittävästi informaatiota?
(Ja tiedetäänkö Englannissa varmasti kaikki, mitä jasmin m on touhunnut? )
Onko varmasti kaikki linkit lähetetty kaikille riittävän monta kertaa?
Tunkionpöyhijät!Näinhän se on. Nämä hurahtaneet vaatii samaan hengenvetoon, että numerolehden on lopetettava sitä ja tätä.... vanhemmat kärsii.... ja ihme ja kumma, noi samat laittaa vanhemmat kärsimään lähettämällä niille kaikkea sontaa.
- vrfgrgregr3
RailiSuominen kirjoitti:
Näinhän se on. Nämä hurahtaneet vaatii samaan hengenvetoon, että numerolehden on lopetettava sitä ja tätä.... vanhemmat kärsii.... ja ihme ja kumma, noi samat laittaa vanhemmat kärsimään lähettämällä niille kaikkea sontaa.
Mistä vitusta sää idiootti tiedät kuka on kuka. Luuletko, että ne ovat samoja ihmisiä. Olet todella harhainen tapaus.
- Joku järki sentään
vrfgrgregr3 kirjoitti:
Mistä vitusta sää idiootti tiedät kuka on kuka. Luuletko, että ne ovat samoja ihmisiä. Olet todella harhainen tapaus.
Itse olet täysin aivoton typerys. kirjoituksessasikaan ei ollut mitään tolkkua!
- Oksettava akka olet
RailiSuominen kirjoitti:
Näinhän se on. Nämä hurahtaneet vaatii samaan hengenvetoon, että numerolehden on lopetettava sitä ja tätä.... vanhemmat kärsii.... ja ihme ja kumma, noi samat laittaa vanhemmat kärsimään lähettämällä niille kaikkea sontaa.
Olet uskomaton pas.ka.
Ensimmäisenä rääpimässä päätäsi ja kuola valuen utelemassa milloin mitäkin.
Tekopyhien parasta aatelia, etten sanoisi.
Hyvin pystyit vielä syksyllä vedättämään ihmisiä täälläkin, enää se ei onnistu.
Onneksi. - mimmilii
Oksettava akka olet kirjoitti:
Olet uskomaton pas.ka.
Ensimmäisenä rääpimässä päätäsi ja kuola valuen utelemassa milloin mitäkin.
Tekopyhien parasta aatelia, etten sanoisi.
Hyvin pystyit vielä syksyllä vedättämään ihmisiä täälläkin, enää se ei onnistu.
Onneksi.Tästä kirjoituksesta en ymmärtänyt yhtään mitään. Mistä vedit herneen nenään?
- Gloriaa hänelle
Joku järki sentään kirjoitti:
Itse olet täysin aivoton typerys. kirjoituksessasikaan ei ollut mitään tolkkua!
Jasmine on fiksu tyttö.
- Kjhggfgvb
Kyllä Herra tytöistä huolen pitää! Siis tiesi. marja äiti jokin vuosi sitten. Niin huolta pidettiin, että toinen Malmilla ylöstempausta oottamassa ja toinen juoppo deekuna pian lähtölaskennassa! Siis eivät tiedä, mutteivät ainakaan kaikkea haluakaan tietää!
- Sympatiat Johannalle
Asiaa. Tuota Johannan "pahoinpitelyvideota" katsoessa oli kyllä ensimmäistä kertaa sympatiat Johannan puolella. Vaikka hän tekikin väärin hyökätessään kimppuun (vai hyökkäsikö edes, vai yrittikö vain saada kameran pois käsistä) ja mies työntää hänet maahan ensiksi vittuiltuaan ja provosoituaan, on miehen toiminta paljon halveksittavampaa. Miksi pitää jo valmiiksi lyödä lyötyä? Kaikki tietävät ettei Johanna ole kunnossa, eikä tuollaisella kiusanteolla ainakaan tule parempaan kuntoon.
Kyseisen videon kuvannut ja euronkuvat silmissään roskalehdelle myynyt mies on säälittävä.
Ja kun kerrankin näki asian myös tästä näkökulmasta, ei voi lopettaa miettimästä, kuinka paljon Johanna oikeasti kokee tällaista. Suurin osa ei edes päädy mediaan. Ihan sairasta touhua. Minua oksettaa ihmisten ilkeys.- Punisher-
Kuka tää mul&ku huutelija/kuvaaja oli? Tuollaiset sorsankivittäjät ei ole yhtään parempia kuin päihdeongelmaiset mielenterveyspotilaatkaan, päin vastoin. Kuka tämä heppu on? Olisi kiva kaivella hiukan p@skaa hänestäkin ihmisten ihmeteltäväksi. Minun mielestäni Tuksulla saattaisi olla oikeus nostaa syyte tapahtumasta? Ei tuollainen ole mistään kotoisin että huudellaan typeryyksiä päihdeongelmaiselle, ärsytetään ja kun toinen tulee lopettamaan kuvausta niin paiskataan nainen kadulle tissit paljaana. Lopuksi laitetaan koko nauhoite nettiin. Aivan munatonta toimintaa. Jos joku tietää niin laittakaapa tämän "miehen" nimi esille.
- er oqyö
Johanna ei käsittääkseni kuitenkaan ole syyntakeeton, kuten jotkut haluavat ymmärtää.
Tyhmäähän tuollainen ärsyttäminen on, mutta niin on myösprovosoituminen tyhjöstä. J olisi hyvin voinut häipyä paikalta kunniallisesti, eikä kukaan olisi edes tarkkaan nähnyt ketä kuvattiin.
Kumpikin on vastuussa omista teoistaan, eikä tässä toinen toistaan parempi ollenkaan. - Elämän tähtihetki
Mulla myös kaikki sympatiat Johannan puolella Tässä. Pitää nauraa räkänaurua ja kuvata vielä vitun raukka! Pahoinpitelyvideo hah! Olis vaan osunut päin näköä ja kunnolla!
- Lkhfdfgjj
Punisher- kirjoitti:
Kuka tää mul&ku huutelija/kuvaaja oli? Tuollaiset sorsankivittäjät ei ole yhtään parempia kuin päihdeongelmaiset mielenterveyspotilaatkaan, päin vastoin. Kuka tämä heppu on? Olisi kiva kaivella hiukan p@skaa hänestäkin ihmisten ihmeteltäväksi. Minun mielestäni Tuksulla saattaisi olla oikeus nostaa syyte tapahtumasta? Ei tuollainen ole mistään kotoisin että huudellaan typeryyksiä päihdeongelmaiselle, ärsytetään ja kun toinen tulee lopettamaan kuvausta niin paiskataan nainen kadulle tissit paljaana. Lopuksi laitetaan koko nauhoite nettiin. Aivan munatonta toimintaa. Jos joku tietää niin laittakaapa tämän "miehen" nimi esille.
Hehheh! Julkuille huudetaan kaikkalla maailmassa, ja jos niiltä pinna palaa, niin se varmasti julkaistaan. Tämä Tunkki julkku nyt oli niin mitätön, että sai tässä aivan arvoisensa julkistuksen. Heh, varsinainen sotanorsu sieltä puhalsi ja lipesi maahan... Sä hävisit, mä voitin. Buaaaaaah.
- Pink Deal
Jasminen kirjoittaa asiaa. Ja vaikka hänen kirjoitustyylinsä on hiukan omaperäinen (johtuu kai Ruotsissa vietetystä jo kymmenestä vuodesta), osaa hän ilmaista itsensä hyvin ja niin, ettei vastuu luetusta tekstistä siirry lukijalle. Hyvä!
- Järki hoi
Erittäin hyvä kirjoitus. Mitä ihmeen järkeä on lähetellä jatkuvasti Markulle ja muille jotain uutisia Johannasta? Varmaan osaavat ihan itse lukea jos haluavat ja jos eivät halua, niin miksi pitää väkisin niitä tunkea silmille?
En myöskään usko, että moni näistä on oikeasti Johannasta huolissaan. Haluaa vaan että kaikki inhoaisivat Johannaa mahdollisimman paljon. Täytyy olla luonteeltaan jonkinlainen kiusaaja jos tuollaista jatkuvasti harrastaa.
Varmaan samoja riuemuidiootteja jotka lähettävät tappouhkauksia vieraille julkkiksille.- Hoitoon vaan
Jospa vaikka siksi, että pakottaisivat Johannan hoitoon.
Onhan noi Johannan jatkuvat valheet ihan raivostuttavan hirvittäviä.
Onko se sitten parempi, että antaa mellastaa vapaana.....jatkuvasti. Hoitoon vaan kirjoitti:
Onko se sitten parempi, että antaa mellastaa vapaana.....jatkuvasti.Miten vanhemmat voivat pakottaa 18 vuotta täyttäneen kersansa hoitoon? Vanhempien määräysvalta lapseen loppuu siihen, kun lapsi täytää 18 v.
Hoitoon vaan kirjoitti:
Onko se sitten parempi, että antaa mellastaa vapaana.....jatkuvasti.> Jospa vaikka siksi, että pakottaisivat Johannan hoitoon.
Ettäkö pommitetaan omaisia törkyviesteillä niin kauan, että joko romahtavat tai suostuvat kiusaajien tahtoon? Eiväthän viestit heille mitään uutta tietoa tuo.
> Onhan noi Johannan jatkuvat valheet ihan raivostuttavan hirvittäviä.
Ketä noilta raivostuttavan hirveiltä valheilta pitäisi suojella? Näätälaumalle seuraaminen on vapaaehtoista ja omaiset kai itse parhaiten tuntevat, kokevat ja kärsivät sen hirveyden. Eli heillä on käytettävissään kaikki olennainen tieto, mutta pitäisikö heidän vielä kantaa murhetta näätienkin kärsimyksistä?
Onko se sitten parempi, että antaa mellastaa vapaana.....jatkuvasti.
Niinpä, siinäpä yleisöllä murehtimista. Mutta jos mellastus loppuisi, loppuisi samalla myös mahdollisuus rahastaa provosoiduilla kännykkävideoilla...- 675894010+1
Hoitoon vaan kirjoitti:
Onko se sitten parempi, että antaa mellastaa vapaana.....jatkuvasti.Voi sinua "hoitoon vaan" ! Ei aikuista ihmistä hoitoon saa , ei ainakaan Johanna Tukiaista.Ymmärtänet jos tämänkaltaista tapahtuisi omalle kohdallesi , joko sinä tai läheisesi olisi samassa asemassa kun tuksu niin mitä tekisit? Eihän tuksun valehtelun pitäisi sinua koskettaa millään tavalla? Jos hän saa valehtelulla jonkinlaista mielenrauhaa nii antakoon palaa. Johanna Tukiaisen vanhemmat ja sisarukset aivan varmasti ovat täysin ulkopuolisia kaikkeen , no vaikka siihen "mellastamiseen" jonka mainitsit. Jätetään heidän ihan omaan rauhaan, eikö vaan. Tässäkin pätee sanonta "ystävät ja kaverit voi valita, mutta sukulaisia ei". En vähemmässäkään määrin tunne Tukiaisia mutta sympatiat ovat täysin Jasmine sekä äiti ja isä Tukiaisen puolella.
- Taho löytää keinon!!
RailiSuominen kirjoitti:
Miten vanhemmat voivat pakottaa 18 vuotta täyttäneen kersansa hoitoon? Vanhempien määräysvalta lapseen loppuu siihen, kun lapsi täytää 18 v.
Asiantuntijahan taas avasi sanaisen arkkunsa........ja on tottakai okeassa!
Kuinkas muuten.....
Naapurin likka yli 18v sairastaa skitsofreniaa...ei ollut kertonut vanhemmilleen mitään asiasta, puhkesi aika yllättäin.....
Pakottivat tytön muuttamaan kotiin ja sieltä saivat sitten hoitoon. Nyt kunnon oidossa ja lääkitykset kohdillaan.
Kun on tahtoa, löytyvät myös keinot.........
Enempää. En tapauksesta sinlle kerro. Ei meinaan kuulu sinulle. - #perfact#hemme
675894010+1 kirjoitti:
Voi sinua "hoitoon vaan" ! Ei aikuista ihmistä hoitoon saa , ei ainakaan Johanna Tukiaista.Ymmärtänet jos tämänkaltaista tapahtuisi omalle kohdallesi , joko sinä tai läheisesi olisi samassa asemassa kun tuksu niin mitä tekisit? Eihän tuksun valehtelun pitäisi sinua koskettaa millään tavalla? Jos hän saa valehtelulla jonkinlaista mielenrauhaa nii antakoon palaa. Johanna Tukiaisen vanhemmat ja sisarukset aivan varmasti ovat täysin ulkopuolisia kaikkeen , no vaikka siihen "mellastamiseen" jonka mainitsit. Jätetään heidän ihan omaan rauhaan, eikö vaan. Tässäkin pätee sanonta "ystävät ja kaverit voi valita, mutta sukulaisia ei". En vähemmässäkään määrin tunne Tukiaisia mutta sympatiat ovat täysin Jasmine sekä äiti ja isä Tukiaisen puolella.
Joo, ei pidä suotta (oma-aloitteisesti) postailla Tuksua koskevia juttuja perheelle. kyllä he saavat niistä riittävästi tietoa muutenkin, muita kanavia pitkin.
- rqerg
fooruminikki kirjoitti:
> Jospa vaikka siksi, että pakottaisivat Johannan hoitoon.
Ettäkö pommitetaan omaisia törkyviesteillä niin kauan, että joko romahtavat tai suostuvat kiusaajien tahtoon? Eiväthän viestit heille mitään uutta tietoa tuo.
> Onhan noi Johannan jatkuvat valheet ihan raivostuttavan hirvittäviä.
Ketä noilta raivostuttavan hirveiltä valheilta pitäisi suojella? Näätälaumalle seuraaminen on vapaaehtoista ja omaiset kai itse parhaiten tuntevat, kokevat ja kärsivät sen hirveyden. Eli heillä on käytettävissään kaikki olennainen tieto, mutta pitäisikö heidän vielä kantaa murhetta näätienkin kärsimyksistä?
Onko se sitten parempi, että antaa mellastaa vapaana.....jatkuvasti.
Niinpä, siinäpä yleisöllä murehtimista. Mutta jos mellastus loppuisi, loppuisi samalla myös mahdollisuus rahastaa provosoiduilla kännykkävideoilla...Tumpelon diagnoosi tuskin on skitsofrenia. Luepa M!:n kriteerit tarkemmin,
- mimmilii
Taho löytää keinon!! kirjoitti:
Asiantuntijahan taas avasi sanaisen arkkunsa........ja on tottakai okeassa!
Kuinkas muuten.....
Naapurin likka yli 18v sairastaa skitsofreniaa...ei ollut kertonut vanhemmilleen mitään asiasta, puhkesi aika yllättäin.....
Pakottivat tytön muuttamaan kotiin ja sieltä saivat sitten hoitoon. Nyt kunnon oidossa ja lääkitykset kohdillaan.
Kun on tahtoa, löytyvät myös keinot.........
Enempää. En tapauksesta sinlle kerro. Ei meinaan kuulu sinulle.Ei Se kuule niin vaan onnistu. Mitä sitten jos kaverin kaverin serkun kaimalle olis niin käynytkin. ET tiedä sen tarkemmin kumminkaan
- Tahto löytää keinon
mimmilii kirjoitti:
Ei Se kuule niin vaan onnistu. Mitä sitten jos kaverin kaverin serkun kaimalle olis niin käynytkin. ET tiedä sen tarkemmin kumminkaan
Kuule, jos tytön ÄITI mulle soittaa, ja kertoo, mitä on tehty.....niin kyllä onnistuu.
Että voi mielipitees, joka ei perustu mihinkään...tunkee sinne, minne ei valo paista. Tahto löytää keinon kirjoitti:
Kuule, jos tytön ÄITI mulle soittaa, ja kertoo, mitä on tehty.....niin kyllä onnistuu.
Että voi mielipitees, joka ei perustu mihinkään...tunkee sinne, minne ei valo paista.Jos nyt taas vähän miettisit, ennen kuin pieraset suustasi potaskaa. Jos sun joltain tuttavaltasi tai tuttavan tuttavaltasi on todettu jokin vakava mielenterveyteen liittyvä sairaus, niin hänellä on paprut tehty valmiiksi. Hänelle on nimetty jos jonkinlainen "omainen", kuka voi tarvittaessa päättää hoidosta. Johannalla tällaista ei ole.
- pippan von martes
Samaa mieltä. Valitettavasti Johanna aiheuttaa tuskaa läheisilleen, ilman että muiden tarvii koko ajan raportoida isäl/äitil edesottamauksia. Alkoholistin lapsena tiedän paljon, kuinka paljon saa kärsiä alkoholistin edesottamuksista, Johannan tilaa pahentaa vielä lääkkeiden sekakäyttö. Jättäkää muu perhe rauhaan - siinä Johannas on jo tarpeeksi kestämistä ja huolta.
Valitettavasti sit, ku alkoholismi on tossa vaiheessa - yleensä välit mennyt ja omaisilla ei muuta mahdollisuutta, ku katkaista välit - ehkä alkoholisti sitten herää ja jättää alkoholin. - Lkhfdfg
RailiSuominen kirjoitti:
Miten vanhemmat voivat pakottaa 18 vuotta täyttäneen kersansa hoitoon? Vanhempien määräysvalta lapseen loppuu siihen, kun lapsi täytää 18 v.
Kyllä Tuksullekin pakote löytyy. Se on raha. Mamman antama viikkoraha, niin mennään katkolle, tai poseerataan haudalla yksissä jne....... Tieto lisää tuskaa, näinhän se on tässäkin. Ja on sillä tatuoidulla kääpiöllä jotain älliä, mutta naivihan se on elossaan ja kirjoituksissaan.
- ---
Miksi sana mies on korostettuna? Alkaako tunkin piirteitä esiintyä Jassussakin: "miäääs sitä ja miäääs tätä". Hulluja ne on koko sakki.
- hmpts..
tarkoitti sillä varmaan sitä että ei ollut erityisen miehekästä toimintaa..
- jättäkää rauhaan
Kyllä tarvisi tuokin laittaa hoitoon, joka noille tuksun sukulaisille postittelee tuksuposteja? Eikö tuo ole jonkun asteista kotihäirintää jo? Varmaan he mieluumin olisi tietämättä yhtään mitään ja eläisivät omaa elämäänsä?
Aikuinen nainen setviköön sotkunsa itse.- Kotirauhaa
Joo, ei perheenjäsenille enää lisää tuskaa.
- pir
En usko että Jassulle tai isälle satelee viestejä tappeluvideoon liittyen. Tää suttura myös kova hyvä keksimään asioita, saadakseen huomiota. Hänen mielestä tämä kuvaaaja teki väärin, eikä Johanna. Tietysti: Tukiaiset luulevat olevansa muiden yläpuolella ja niitä pitää käsitellä silkkihanskoin. Muuten suuttuvat.
- Wind machine
Uskon Jasminea, ja on todellakin niin, että hänelle lähetellään varsin aktiivisesti noita linkkejä ja viestejä Tuksun tempauksista.
- Hän löytää ne itse
Wind machine kirjoitti:
Uskon Jasminea, ja on todellakin niin, että hänelle lähetellään varsin aktiivisesti noita linkkejä ja viestejä Tuksun tempauksista.
Näiltä osin Jasmine voisi varmaan jo jättää rauhaan.
- oishan Johannakin
voinut olla aloillaan eikä lähtenyt huuhkimaan jonkun huutajan perään,
oma syynsä oli,
turhaa puolustella täällä, pysyis kuosissaan eikä meuhtaisi joka asiassaan, minä tiedän kyllä minä osaan olevana,
itse aiheuttaa kaiken paskan aina että saa muita syyttää ja saa siitä rahaa sieltä tai täältä....
en oo ite tehnyt mitään, muut ne teki mulle jneee.. ainahan se niin menee....Johannan mielestä, ettekö ole huomanneet vielä???? - panomies2
Jasmine on kyllä tosi asiallinen mimmi ja ihan hyvännäköinenkin. Panisin mielelläni, mutta mieluummin kuitenkin EMMI SURAKKAA!!!!!
- ---
Samanlainen julkkistyrkky se pohjimmiltaan on kuin isosiskonsakin.
- Jasmin tukiainen yäk
--- kirjoitti:
Samanlainen julkkistyrkky se pohjimmiltaan on kuin isosiskonsakin.
Kuka on Jasmine Tukiainen? Jos hän ei olisi tuonut itseänsä esiin,en tietäisi hänestä mitään. Jasmine on viaton julkkistyrkky. Tai antaa ymmärtää niin.
Hoitaa koirat (antoi koirien olla Julian kanssa monta päivää).
Kun tuntee vanhemman siskonsa,miksi ei tullut Jollakseen? Laittoi äitinsä tulemaan. Pelkuri.
Joka koirantassun sairauden tuo itse julkisuuteen.
Alkaa varmaan hyväntahdonlähettilääksi. - Jasmine on OK
Jasmin tukiainen yäk kirjoitti:
Kuka on Jasmine Tukiainen? Jos hän ei olisi tuonut itseänsä esiin,en tietäisi hänestä mitään. Jasmine on viaton julkkistyrkky. Tai antaa ymmärtää niin.
Hoitaa koirat (antoi koirien olla Julian kanssa monta päivää).
Kun tuntee vanhemman siskonsa,miksi ei tullut Jollakseen? Laittoi äitinsä tulemaan. Pelkuri.
Joka koirantassun sairauden tuo itse julkisuuteen.
Alkaa varmaan hyväntahdonlähettilääksi.Höpsistä. Eihän ole Jasminen tehtävä katsoa siskojensa perään. :)
- sibe
Jasminelta asiallinen kommentti! EI, ole oikein, et koko sukua kiusataan , ku tuksu hölmöilee! Siitä huolimatta ,pikkusisar ei näy oppineen mitään, vaan on julkisuudenkipee.No, nykymaailmassa, ei pärjää, ku kouluttautumalla, johonkin ammattiin! Ellei, ole 180cm.pitkä malli...et ihan voit unohtaa ne missikisat...Mut, pääasia, et jotain hääräää...seiskan tähtitytöks, ehkä? Seiskahan on tukevasti ollu, työnantajana, miks Jasmine et jatkais samaa rataa?
- pläähh
Tuskin ne suomalaisia nettilehtiä seuraa Rutosissa nyt sen kummemmin kuin ennenkään. Ihan hyvä infota mitä esikoislikka milloinkin tekee.
Jasmine ei oo paljo sen kummempi kuin Tuksu ja jullekaan. Silikonitissiä ja vaaleaa, pitkää tekotukkaa pitää olla, poseeraa alasti ja yrittää näyttelijän "uraa" siinä missä isotsiskot tanssijan ja laulajan "uraa". Missiksikin se kääpiö yrittää. Ei paljo päätä palella. Koulutusta ei viitsi hankkia vaan yrittää nettikaupalla helppoa rahaa. Kohta on unelmat romukopassa kun ei pärjää Miss Universum kisoissa, ei tuu kuuluisaksi eikä nettikaupalla miljonääriksi. Kuuluisaksi näyttelijäksikään ei noin vain tulla Ruotsissa, ainakaan ilman koulutusta. Kohta sekin määkyy että Amerikassa olis jo rikas ja kuuluisa. Huoh.- tyyt tyyt
Mikä niitä kaikkia vetää julkisuuteen? Kohta se poikakin esiintyy kai laulavana drag queenina, peruukki päässä ja tekotissit hyllyen.
- Jos pystyy
Kääpiömissi voisi myös pohtia sitä, miksi perheensä on oikea ongelmien keskittymä.
- Jasmin=uusi Tuksu?
Ihan oikeesti. Yleensä perheessä on yksi ns mustalammas, mutta tuossa perheessa kaikki (ainakin tytöt) on täysin hurahtaneita misseilyyn, isoihin tisseihin, vaaleaan, pitkään keinotukkaan, itsensä paljasteluun, jonkin sortin esiintymisiin, itsenäistymisen, työnteon ja koulutuksen välttelyyn ja julkisuuteen on päästä keinolla millä ihan hyvänsä. Ja useinhan tuo Jasminkin on kuvissa nähty kaljatuoppi edessään, kun ei ole mikään julkkis Ruotsissa niin kännäämisiä ei raportoida mediaan. Kunhan Suomen visiiteillä esiintyy suht siististi.
Käsittääkseni Jasminkin asuu edelleen kotonaan Ruotsissa ja vain tilapäisesti kulloisenkin poikaystävänsä luona. Vanhemmat ostaa niille jopa autot, Tuksu sai rättärin ja Jasmine Cameronin, joita ne röyhkeesti esittelee ominaan.
Ei Jasminin elämä ja unelmat paljoakaan eroa Tuksun elämästä ja unelmista. Ei Tuksukaan tuossa jamassa ollut vielä 25-vuotiaana, missä se nyt on...- Livets Ord -lahko
Totta, joki on mennyt kasvatuksessa vituralleen...
Johtuukohan kaiken toiminnan puoltaminen Livets Ord -uskonlahkosta? - kv-brändi hemmeottel
Livets Ord -lahko kirjoitti:
Totta, joki on mennyt kasvatuksessa vituralleen...
Johtuukohan kaiken toiminnan puoltaminen Livets Ord -uskonlahkosta?Lahko julistaa jotain "menestysteologiaansa"...
- poiljkljkl
kv-brändi hemmeottel kirjoitti:
Lahko julistaa jotain "menestysteologiaansa"...
Hyvin ne on ainakin aivopesty! Tosin Tuksun mukaan vanhemmat eros lahkosta(?) jo ennen Jasminen syntymää, mutta yhteyksiä tuntuu kuitenkin edelleenkin kovasti olevan. Oliko se just tää Ördlaajien lahko jonka sanaa Tuksukin teini-ikäisenä kaduilla julisti? Olemme uskovainen perhe. Uskomme rahaan ja ö-luokan menestykseen. Joo-o..
- Uppsalassa UPS!
poiljkljkl kirjoitti:
Hyvin ne on ainakin aivopesty! Tosin Tuksun mukaan vanhemmat eros lahkosta(?) jo ennen Jasminen syntymää, mutta yhteyksiä tuntuu kuitenkin edelleenkin kovasti olevan. Oliko se just tää Ördlaajien lahko jonka sanaa Tuksukin teini-ikäisenä kaduilla julisti? Olemme uskovainen perhe. Uskomme rahaan ja ö-luokan menestykseen. Joo-o..
On se kummaa, kuinka jäyhä savolaispariskunta on hurahtanut tuon lahkon oppeihin...
- Hurahtaminen
Uppsalassa UPS! kirjoitti:
On se kummaa, kuinka jäyhä savolaispariskunta on hurahtanut tuon lahkon oppeihin...
Innostuivatko liikaa, kun pääsivät Varkaudesta pois oikein Uppsalaan asti?
- Uppsalan överit
Hurahtaminen kirjoitti:
Innostuivatko liikaa, kun pääsivät Varkaudesta pois oikein Uppsalaan asti?
Voi olla, että Varkauden ilmapiiri oli heille ahdistava ja painostava seurakuntineen ja kirkkoineen, ja sitten kun he olivat "vapaita" Uppsalassa, homma meni överix.
- Kjhgfxxf
Jasmin on pikkuTuksu, jutut ja eleet alkaa olla samoja. Ja julkku tyrkkyys. Mutta hänellä on upea koulutus, työhistoria. Eläintenhoitaja lukiosta, pölynimuriopistossa myyden, siis huijaten vanhuksia ja myyden niitä kalliita lxeja. Sitten sai jotain diplomeja, upeeta. Ja nyt sitten ripelliini netti firma. Ja joka paikassa tyrkyllä, ja nimenomaan miten onkaan parempi kuin Tunkki! No, onhan tietty, mutta tuksuaanisella asteikolla ihan haka! Se on todella hullunkurinen, koko perhe, hahaaa
- Lisää bloggausta
Toivoisin, että Jasmine kirjoittaisi useamminkn blogiaan. Hyviä juttuja ovat.
- Äitienpäivätoivotus
Jasmine 11.5. illansuussa:
“Me and Joel, wish you the best mothersday!!! We love you.
And we Thank you. For everything ♥ :)”
http://aijaa.com/7xWTin - Täältä löytyy siis
Äitienpäivätoivotus kirjoitti:
Jasmine 11.5. illansuussa:
“Me and Joel, wish you the best mothersday!!! We love you.
And we Thank you. For everything ♥ :)”
http://aijaa.com/7xWTinJostain syystä Jasminen seinältä on kadonnut tuo kuvakollaasi. Palsta muistaa.
- Itsepuolustus
Mun mielestä Tunkion juttuja ei pitäisi omaisille spämmätä. Mutta esim. viranomaisille joo jos kuljettaa ees taas eläintä jolla ei ole rokotuksia/madotusta, esim. ecinokokkoosin takia, joka voi levitä Suomen marjoihin.
Jos joku käy muhun kiinni, olipa Tuksu tai muu, niin annan samalla mitalla takaisin. En ota rökitystä vastaan. Videon mies joutui raavituksi, oli yllättynyt, ja vain tönäisi sotanorsun pois kimpusta vaikka olisi voinut vaikka lyödä tai potkaista. Saa kai sitä itteensä ja omaisuuttaan puolustaa.
Tää on minimalistisesti sama että jos naisella on minihame niin se provosoi raiskaajan ja syy laitetaan uhrille. Tai että joku kulkee hienon käsilaukun kanssa niin ryöstäjä saa provosoitua ja ryöstää. Puolustatua uhri ei ainakaan saa. - +90897654
Tunkki olis pitäny määrätä myös vihanhallintakurssille. En näe mitään syytä miksi se paineli kuin sotanorsu sen miehen kimppuun? Eihän mies muuta tehnyt ku huuteli että miltä tuntuu tulla ulosheitetyksi. Itse en olis ainakaan tollasesta provosoitunut yhtään ja niinhän se Tunkin pusseja kantanut mieskaverikin vaan jatkoi matkaansa.
- Sipulipaine
Tuksun sipuli on jatkuvasti kilahtamispisteessä, koska hänen itse luomansa paineet siellä ovat kovat.
- huippulahjakkaita
Jasun unelmat on samat kuin Tunkillakin eli kuuluisuutta ja helppoa rahaa, ei 8-16 normiduunia näille tähdille. Eikä siwan kassalle, jotain taiteellista sen olla pitää, tunkilla laulua ja tanssia, jassulla näyttelemistä. Mutta tietenkin ilman koulutusta. Ovat nääs niin huippulahjakkaita ja Jenkeissä olisivatkin jo kuuluisia ja rikkaita kumpikin. Yhtä löylyn lyömiä koko perhe.
- Jassunblogista
12.5. Jasmine Tukiainen kertoi kouluista ja töistään:
MITÄ OIKEASTI OLEN TEHNYT !!??”
Noniin, olen saanut monta kysymystä mitä teen..
Mitä opiskellut, ammatti, työhistoriaa ja harrastuksia.
Tässä YRITÄN saada kaiken lyhyesti samaan kirjoitukseen (en tule onnistumaan haha).
En koskaan nuorempana tiennyt, mitä haluan tehdä, kun olen ”iso”. Mietin kyllä usein, sillä kaikki muut tiesi, että halusi… opettajaksi, eläinlääkäriksi, kaupan kassalle tai kampaajaksi, lääkäriksi tai juristiksi jne…
En minä! Olin aika ”laiska” ja halusin vaan nauttia joka päivästä kavereitten kaa ja ajattelin, että kyllä mä joku päivä keksin mitä mä haluun…
Koulut meni sitten niin, että en ollut mikään paras oppilas ja en oikein ollut kiinnostunut koulusta. Mutta tiesin aina, kuinka tärkeä se on, joten yritin tsempata silti...”
Jatkuu blogissa, jossa on useita kuvia Jasminen uran vaiheista: http://jasminetukiainen.se/2014/05/12/jasmine-tukiainen-mita-oikeasti-olen-tehnyt/ - xintaantuu
Vanhemmilla kunnialliset ammatit, eikö kumpikin ole Ekonomeja.
- Jasmine brunettaa
Modelling kirjoitti:
Jasmine mallina: http://media.jasminetukiainen.se/2014/05/modell.jpg
15.5.14 Jasmine brunettaa:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152035983026268&set=p.10152035983026268&type=1&theater - Jassu vaaleana
Modelling kirjoitti:
Jasmine mallina: http://media.jasminetukiainen.se/2014/05/modell.jpg
Jasmine vaaleahiuksisena:
http://www.voice.fi/files/content_800/p186ccefa11mh0m6uflua415bl4.jpg
- Kuikamoinen
Voice raportoi 12.5.14:
”Jasmine Tukiainen menestyi kauneuskilpailussa Ruotsissa!
Maatilan prinsessat -sarjasta tuttu Jasmine Tukiainen valittiin Miss Universe Stockholm -kilpailun perintöprinsessaksi.
Jasmine Tukiainen, 25, tuli tv-katsojille tutuksi viime syksyn realitysarjasta Maatilan prinsessat. Sarjan kuvausten jälkeen Jasmine palasi takaisin Tukholmaan, joka on hänen kotikaupunkinsa.
Nyt Jasmine on nousemassa tunnettuuteen myös Ruotsissa. Hän nimittäin osallistui Miss Universe Stockholm -kauneuskilpailuun, vaikka on vain 157-senttinen. Jasmine selvitti tiensä kilpailun finaaliin, joka järjestettin viime viikonloppuna…”
Voicen koko artikkeli kuvat: http://www.voice.fi/viihde/jasmine-tukiainen-menestyi-kauneuskilpailussa-ruotsissa/2/61178 - Niin niätä
Jasmine on samanlainen tyrkky kuin siskonsa, tai oikeastaan vielä paljon pahempi. Ratsastaa Tuksun tuomalla/kehittämällä julkisuudella.
Ilman Tuksua tää Jasmine mätänisi josskain Tukholman lähiössä ilman että kukaan tietäisi että se on koskaan syntynytkään tähän tyrkkyjen maailmaan.
Jos se on yhtään fikumpi kuin nää 2 muuta Tukiaista niin vaikenisi, joku voisi luulla silloin että sillä on aivot. - ähähhhäää!
Misseys ei oo mikään meriitti Ruotsissa eikä mitään hyvää tunnettuutta.
(Nyt Jasmine on nousemassa tunnettuuteen myös Ruotsissa.) - Hienoa että Jasmine
"voitti ns.Johanna- siskonsa" taistelussa kuka se paras Tukiainen on ainaskin Ruottissa ja jopa oikea missi!
Jee-ee!
Ei ole Jasminen tarvinnut turvautua ns. "lattioiden luutuamiseen baarien lattiolla pikkareissaan...."!
Onneksi vielä, enkä usko että niin kävisi edes tuossa hänen elämässään, on vaan niin erilainen elämän meno ja usko hänellä!
Onnea Jasmine ja hyvää tulevaa elämää ja jaksamista Sinulle "pikkuinen tytöistä kuopus" Tukiaisten sisaruksista!- Totuuksia kerrakseen!
Näistä kaikista kolmesta siskosta ainoastaan Johanna pääsi megajulkisuuteen ja koko kansan tuntemaksi. Julia taas pääsi playboy lehteen ja molemmat siskokset pääsivät Hefnerin Playboy kartanon juhliin. Nyt jo ihan maalaisjärjellä ajateltuna Jasminella pn jonkinlainen viha ja katkeruus Johannaa kohtaan.
Julia oli aito eikä koskaan tyrkyttänyt itseään mediaan. Hänen voimakas sisarus suhteensa Johannaan oli myös omiaan herättämään kateutta Jasminessa. Toisin kuin kaksi vanhempaa sisartaan, Jasmine on hyvin tekopyhä sekä teeskentelee olevansa paljon parempi kuin onkaan. Hänelle tuli ero ekasta ruotsal.poikaystävästään koska J.petti häntä. Eipä näytä nykyinenkään suhde olevan uskollinen, ainakaan pikku-tuksun osalta. Se on yleisesti tiedossa oleva asia, että Jasmine pani mm. Maatilan prinsessat ohjelman valokuvaajaa.
Jasmine arvosteli Juliaa ja Johannaa siitä että he asuivat vanhempien omistamassa asunnossa Jollaksessa, vaikka tosiasiassa kumpikin siskoksista maksoi vanhemmilleen täyttä vuokraa, Julia vielä vakavasti sairaanakin ollessaan. Tosiasia: Jasmine on itse asunut 25 vuotiaaksi asti vanhempiensa omistamassa asunnossa, joten hänellä ei ole varaa todellakaan arvostella ketään. Jasmine selitti kavereilleen kuinka ei ikinä halua julkisuuteen, mutta juuri sinnehän haluaa! Johannan tilalle. Jasmine haluaa tahalleen antaa ymmärtää, että Johanna olisi jotenkin "sairas" vaikka tosiasiassa Johanna suree Julian kuolemaa ihan eri mittakaavassa kuin Jasmine.
Johannalla on kaikki syyt ja perusteet olla vihainen siskolleen joka varasti hänen eläimensä. Netissä haukutaan että Julian kuolema olisi ollut Johannan syytä. Miksi ihmeessä vastuuseen ei sitten laiteta esim. Jasminea???? Missä hän oli kun Julia voi yksin huonosti Jollaksessa? Jasmine haukkuu Johannaa mm.siitä että Tuksu uhkaili välillä itsemurhalla. Kun tosiasiassa Jasmine itse uhkaili itsemurhalla kun hänen ensimmäinen poikaystävänsä jätti hänet.
Eli pikkutuksu syyllistyy juuri samoihin asioihin joista syyttää muita. Julia arvosteli häntä "ylimieliseksi" ja "leuhkaksi." Olen tuntenut heidät kaikki ja enemmän Johannalla ja Julialla olisi ollut varaa olla leuhkoja mutta sitä eivät koskaan olleet. Heillä on molemmilla hyvä sydän ja empatiaa. Jasmin kuvittelee itsestään paljon enemmän kuin oikeasti on. Ja jos nyt arvostellaan vaikka ulkonäköä, niin Johanna oli 25 vuotiaana ihan eri mittakaavassa kaunotar kuin pikkusievä Jasmine. Kamalaa, miten ilkeitä omat siskokset ovat toisilleen! - Grapewine
Totuuksia kerrakseen! kirjoitti:
Näistä kaikista kolmesta siskosta ainoastaan Johanna pääsi megajulkisuuteen ja koko kansan tuntemaksi. Julia taas pääsi playboy lehteen ja molemmat siskokset pääsivät Hefnerin Playboy kartanon juhliin. Nyt jo ihan maalaisjärjellä ajateltuna Jasminella pn jonkinlainen viha ja katkeruus Johannaa kohtaan.
Julia oli aito eikä koskaan tyrkyttänyt itseään mediaan. Hänen voimakas sisarus suhteensa Johannaan oli myös omiaan herättämään kateutta Jasminessa. Toisin kuin kaksi vanhempaa sisartaan, Jasmine on hyvin tekopyhä sekä teeskentelee olevansa paljon parempi kuin onkaan. Hänelle tuli ero ekasta ruotsal.poikaystävästään koska J.petti häntä. Eipä näytä nykyinenkään suhde olevan uskollinen, ainakaan pikku-tuksun osalta. Se on yleisesti tiedossa oleva asia, että Jasmine pani mm. Maatilan prinsessat ohjelman valokuvaajaa.
Jasmine arvosteli Juliaa ja Johannaa siitä että he asuivat vanhempien omistamassa asunnossa Jollaksessa, vaikka tosiasiassa kumpikin siskoksista maksoi vanhemmilleen täyttä vuokraa, Julia vielä vakavasti sairaanakin ollessaan. Tosiasia: Jasmine on itse asunut 25 vuotiaaksi asti vanhempiensa omistamassa asunnossa, joten hänellä ei ole varaa todellakaan arvostella ketään. Jasmine selitti kavereilleen kuinka ei ikinä halua julkisuuteen, mutta juuri sinnehän haluaa! Johannan tilalle. Jasmine haluaa tahalleen antaa ymmärtää, että Johanna olisi jotenkin "sairas" vaikka tosiasiassa Johanna suree Julian kuolemaa ihan eri mittakaavassa kuin Jasmine.
Johannalla on kaikki syyt ja perusteet olla vihainen siskolleen joka varasti hänen eläimensä. Netissä haukutaan että Julian kuolema olisi ollut Johannan syytä. Miksi ihmeessä vastuuseen ei sitten laiteta esim. Jasminea???? Missä hän oli kun Julia voi yksin huonosti Jollaksessa? Jasmine haukkuu Johannaa mm.siitä että Tuksu uhkaili välillä itsemurhalla. Kun tosiasiassa Jasmine itse uhkaili itsemurhalla kun hänen ensimmäinen poikaystävänsä jätti hänet.
Eli pikkutuksu syyllistyy juuri samoihin asioihin joista syyttää muita. Julia arvosteli häntä "ylimieliseksi" ja "leuhkaksi." Olen tuntenut heidät kaikki ja enemmän Johannalla ja Julialla olisi ollut varaa olla leuhkoja mutta sitä eivät koskaan olleet. Heillä on molemmilla hyvä sydän ja empatiaa. Jasmin kuvittelee itsestään paljon enemmän kuin oikeasti on. Ja jos nyt arvostellaan vaikka ulkonäköä, niin Johanna oli 25 vuotiaana ihan eri mittakaavassa kaunotar kuin pikkusievä Jasmine. Kamalaa, miten ilkeitä omat siskokset ovat toisilleen!Julia Playboyn Grapevine-aukeamalla, "lukijoiden omia kuvia" -osiossa:
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/547254_4089023945063_1109025517_n.jpg - Covergirl JT
Eli pikkutuksu syyllistyy juuri samoihin asioihin joista syyttää muita. Julia arvosteli häntä "ylimieliseksi" ja "leuhkaksi." Olen tuntenut heidät kaikki ja enemmän Johannalla ja Julialla olisi ollut varaa olla leuhkoja mutta sitä eivät koskaan olleet. Heillä on molemmilla hyvä sydän ja empatiaa. Jasmin kuvittelee itsestään paljon enemmän kuin oikeasti on. Ja jos nyt arvostellaan vaikka ulkonäköä, niin Johanna oli 25 vuotiaana ihan eri mittakaavassa kaunotar kuin pikkusievä Jasmine. Kamalaa, miten ilkeitä omat siskokset ovat toisilleen!TUKSU PLAYBOYN KANNESSA HUHTIKUUSSA 2009
Tämä ei ole aito Playboy-kansi, mutta tällainen olisi ollut Tuksun unelma:
http://www.juorut.com/wp-content/uploads/2009/03/31/playboy.jpg - käsialantuntija
Eli pikkutuksu syyllistyy juuri samoihin asioihin joista syyttää muita. Julia arvosteli häntä "ylimieliseksi" ja "leuhkaksi." Olen tuntenut heidät kaikki ja enemmän Johannalla ja Julialla olisi ollut varaa olla leuhkoja mutta sitä eivät koskaan olleet. Heillä on molemmilla hyvä sydän ja empatiaa. Jasmin kuvittelee itsestään paljon enemmän kuin oikeasti on. Ja jos nyt arvostellaan vaikka ulkonäköä, niin Johanna oli 25 vuotiaana ihan eri mittakaavassa kaunotar kuin pikkusievä Jasmine. Kamalaa, miten ilkeitä omat siskokset ovat toisilleen!Totuuksia kerrakseen, heh! Ihan hyvä yritys, Johanna!
- Tuksutin rannalla
Covergirl JT kirjoitti:
TUKSU PLAYBOYN KANNESSA HUHTIKUUSSA 2009
Tämä ei ole aito Playboy-kansi, mutta tällainen olisi ollut Tuksun unelma:
http://www.juorut.com/wp-content/uploads/2009/03/31/playboy.jpgJohanna unelmiensa rannalla:
http://www.dollsdancers.fi/gallery/img/13/IMG_0550.jpg
"Katson autiota hiekkarantaa, ajatukseni mun kauas kantaa..."
- Pää näätä
Miten lie yksi yläpuolella oleva kirjoitus tuoksuu tai pikemminkin haisee niin Tuksulalta kuin olla ja voi.
Voi tietenkin olla että johtuu siitä että se on lähtenyt Albertinkadulta tai jonkin hotellin aulasta asiakaskoneelta.
Tuksu, mille nyt tuntuu elää glamourelämää? Olisiko kannattanut valita toisenlainen elämä? Usko tai älä mutta sinun elämänvalintasi vei Julian hautaan.
Ymmärrät kyllä sen kun oikein mietit asiaa. Toki Julia sairasti diabeetestä, mutta elämän hallitsemattomuus tuli isosiskon esimerkistä ja siksi sairaus jäi hoitamatta. Ehkä olisi toisenlaisilla elämäntavoilla jäänyt sairaus jopa puhkematta.
Olisiko sinulla nyt oikeasti pysähtymisen paikka? - Ja meriitit olivat?
Kelläkin ja miten oikein??
Kerrohan sinä " totuuksia kerrakseen" tietävä oikeat asiat oikein mites ne nyt menikään/menevätkään..itsekelläkin, aikaoinaan.....!
Asiat kannattaisi panna oikeaan järjestykseen ja aikajanaan...
Syyttömiä syytetään, syyllisiä ei kuin kehutaan elämästään, noo, se on makuasia kullekkin lukijalle ja kirjoittelijalle,
lienee kirjoittajalla omat syynsä uhkua asioitaan ulos..???- Tuksendal
Totuudella ovat monet kasvot.
- Pää näätä
Että sellainen ura Jasminella. Lux business school on ovelta ovelle imurikauppias niin Ruotsissa kuin Suomessakin. Busines to busines konttoritavara kauppaa konttorista konttoriin. Kolutuspohja kumpaankin hommaan on ei mikään. Kävelet ovesta sisään ja olet valmis myymään.
Eläinlukio? Amiksen pieneläinhoitajan koulutus, joka Suomessakin hoidetaan 2 vuodessa.
Pilvilinnoissahan tääkin elää jo valmiiksi. - Syntymäsynkkä
Arvoisa nimimerkki ”Helena Rapakontaka” julkaisi 11.6.14 hymy-näätien palstalla silminnäkijäkertomuksen huhtikuun lopun Satumaa-keikalta. Suuret kiitokset julkaisusta hänelle! Kertomus:
”Satu elämää Satumaan keikalla
Olin itse paikalla torstaina (24.4.), mutta jouduin lähtemään ennen keikkaa. Tuksuhan kiskoi ennen keikkaansa ainakin 2 pulloa kuohuviiniä ja jonkin verran votkaa. Emmy pyysi jossain vaiheessa lasin vettä, niin sitten Tuksu selitti, kuinka hän suomalaisena juo vähän enemmän alkoholia. Tuksu luuli ilmeisesti minua virolaiseksi, enkä viitsinyt oikoa käsitystä.
Keikka oli mennyt Tuksulle tyypilliseen tapaan. Hän oli tullut mölisemään kesken Emmyn esitystä, oli vilautellut toosaansa ja toivo ja onnikin oli yleisöä tervehtineet.
Hän oli aiheuttanut baaritappelun poikasta ensin maksattamalla jollain juomiaan ja ottanutkin toisen miehen mukaansa lähtiessään baarista. Koiran ja Emmyn oli tietenkin unohtanut matkasta, kuten myös kaikki tavaransa. Tuksu oli heitetty jo torstaina ulos baarista, kun oli soittanut suutaan.
Perjantai-iltana (25.4.) Tuksu oli pölähtänyt baariin ja halunnut keikkapalkkaa summan x (en enää muista summaa, mutta oli se enemmän kuin kymppi tai kaks :P). Tuksu oli sitten halunnut keskustella baarin "omistajan" kanssa (eli vanhemman baarimikon, Tuksun kutsui tyyppiä portsariksi). Rouva (eli oikean omistajan vaimo) oli tullut paikalle, ja yllättäen Tuksu oli jäänyt ilman rahaa.
Koska omistajat ovat ulkomaalaisia, niin Tuksu on tästä keksinyt, että rouva on varastanut hänen passinsa ja iphonensa (todellisuudessa hän oli hukannut ne jonnekin edellisyön reissullaan). Rouva oli kysynyt kyllä Tuksulta, että mitä vit-tua hän edes tekisi Tuksun passilla, kun itselläänkin on Suomen passi.
Tuksua käskettiin ottamaan kamansa sieltä baarin toimistosta ja lähtemään. Siinä samalla Tukiainen yritti varastaa 2 muovikassillista rouvan kenkiä. En tosin tiedä, mitä vit-tua se niillä olisi tehnyt, rouvan jalan koko 39-40 ja Tuksulla 36-38.
Ja kun rouva kehtasi huomauttaa, että ne kenkäkassit ovat hänen, niin siitähän se riemu repesi. Tuksu oli hyökännyt kiinni rouvan hiuksiin, ja kun siitä oli saatu irti, niin oli käynyt vanhemman baarimikon silmille. Kirjaimellisesti niillä pitkillä ho-rokynsillä kun kävi naamaan kiinni, oli senteistä kyse, ettei mies ole sokea. Naama oli aika hurjan näköinen (valitettavasti en kehdannut kysyä saanko ottaa kuvaa).
Tuksu oli myös purrut rouvan miestä, nuorempaa baarimikkoa, sekä sitä oikeaa ovimiestä. Rouvan miehellä ja nuoremmalla baarimikolla oli molemmilla komeat hampaanjäljet (Tuksulla on niistä päätellen vielä kaikki hampaat tallella), ja portsaria oli yrittänyt purra takin läpi. Samassa rytäkässä Tuksu oli repinyt kummankin baarimikon paidat.
Rouvalta Tuksu repi ainakin toisen korviksen korvasta. Ei ollut ihan pelkkää kansalaisluottamusta Johanna nauttinut ja tuskin pelkää viinaakaan, oli ollut aivan sekopäinen. Jollain konstilla sen oli portsari saanut raahattua porttikongiin (uus mies oli kantanut tavaroita). Siitä on otettu se Hymyssäkin ollut video, kun Tuksua härnätään baarista ulos lentämisellä.
Tapahtumat ovat myös ravintoloitsijan videolla, koska baarissa on nauhoitusjärjestelmä.
Edit. Ulosheittämisen jälkeen Tuksu oli raivokkaasti pyrkinyt takaisin sisälle ja tehostanut vaatimuksiaan hakkaamalla terassituolilla baarin ikkunaa.” - Syntymäsynkkä
Arvoisa nimimerkki ”Helena Rapakontaka” kertoi (kiitokset!) lisää yksityiskohtia Tuksun Satumaa-keikan vaiheista:
”Tuksu sai Satumaan keikan silkalla peräänantamattomuudellaan.
Silloin Ariel-tukkareissulla (huhtikuun 2014 alussa) hän oli tullut Satumaahan asiakkaana laulamaan karaokea ja tarjoutunut tulemaan keikalle myöhemmin.
Tällä ensimmäisellä käynnillään Tuksu oli riehunut räkäkännissä, tissit paljaina. Hän oli heittäytynyt keskelle salin lattiaa ja alkanut ”esiintyä” selällään lattialla, jalat kohti kattoa ja ilman housuja. Kuulemma tottuneimmatkin seksiklubien asiakkaat olivat kääntäneet katseensa ja solvanneet Tuksun simpukkaa…
Tämä ensitapaaminen Ramin (Satumaan baarimikon) kanssa johti siis siihen, että tämä sanoi ”no, tule nyt sitten… keikalle.” Ja kuten tavallista, oli vaatimuksena vaaleanpunaiset ruusut ja koiranruuat back stagelle.
Muutamaa päivää ennen h-hetkeä tuli vielä Nordean tilitiedot ja vaatimus ennakon sekä ripsienpidennyksien maksamisesta. Näihin uusiin ehtoihin ei Rami suostunut.
– Maksamme keikan jälkeen emmekä koskaan mitään ennakkoja, Rami totesi.”
Osa 1 (3).- Syntymäsynkkä
Syntymäsynkkä
Jatkoa, osa 2 (3):
”Keikkapäivän (24.4.14) lähentyessä Rami kertoi käyneensä henk.koht. maksamassa satamassa Linda-linen liput Tuksulle sekä varanneensa ja maksaneensa hotellihuoneen hotelli Snellissä.
Ramille oli yllätys, että esiintyjiä olikin tulossa kaksi. Kun hän meni satamaan vastaan Tuksua, koko tienoo oli tyhjä lukuun ottamatta yhtä ujon näköistä nuorta naista syntentisaattori kainalossa (Emmi).
Tuksu oli vielä laivassa, jossa hän oli joutunut sanaharkkaan henkilökunnan kanssa. Kun Tuksu vihdoin tuli laiturille, hän oli valmiiksi raivotilassa ja päissään kuin ankka.
Ravintolan 3. kerroksen konttoritiloissa Tuksu imi ”tupla-shotteja” ja shamppakaljaa pari tuntia ennen esiintymistään, joka sitten menikin, kuten julkisuudessa on jo kuvattu.
Esiintymisensä jälkeen Tuksu lyöttäytyi yhden ravintolan vakikundin kylkeen ja pariskunta lähti yhdessä jättäen Emmin yksin ravintolaan. Tuksu ei ollut edes kertonut Emmille mitään hotellista, jossa tämä voisi yöpyä.
Tässä vaiheessa Ramikin oli jo lähtenyt kotiin, mutta hänelle soitettiin ja hän järjesti tuttunsa viemään Emmin yöpaikkaan.
Seuraavana päivänä Emmi harhaili yksin pitkin Tallinnaa, aina välillä käyden ravintolassa kysymässä Tuksun perään. Lopulta Emmi vietiin laivaan syntsikoineen ja good bye!”
Osa 2 (3): - Syntymäsynkkä
Syntymäsynkkä kirjoitti:
Syntymäsynkkä
Jatkoa, osa 2 (3):
”Keikkapäivän (24.4.14) lähentyessä Rami kertoi käyneensä henk.koht. maksamassa satamassa Linda-linen liput Tuksulle sekä varanneensa ja maksaneensa hotellihuoneen hotelli Snellissä.
Ramille oli yllätys, että esiintyjiä olikin tulossa kaksi. Kun hän meni satamaan vastaan Tuksua, koko tienoo oli tyhjä lukuun ottamatta yhtä ujon näköistä nuorta naista syntentisaattori kainalossa (Emmi).
Tuksu oli vielä laivassa, jossa hän oli joutunut sanaharkkaan henkilökunnan kanssa. Kun Tuksu vihdoin tuli laiturille, hän oli valmiiksi raivotilassa ja päissään kuin ankka.
Ravintolan 3. kerroksen konttoritiloissa Tuksu imi ”tupla-shotteja” ja shamppakaljaa pari tuntia ennen esiintymistään, joka sitten menikin, kuten julkisuudessa on jo kuvattu.
Esiintymisensä jälkeen Tuksu lyöttäytyi yhden ravintolan vakikundin kylkeen ja pariskunta lähti yhdessä jättäen Emmin yksin ravintolaan. Tuksu ei ollut edes kertonut Emmille mitään hotellista, jossa tämä voisi yöpyä.
Tässä vaiheessa Ramikin oli jo lähtenyt kotiin, mutta hänelle soitettiin ja hän järjesti tuttunsa viemään Emmin yöpaikkaan.
Seuraavana päivänä Emmi harhaili yksin pitkin Tallinnaa, aina välillä käyden ravintolassa kysymässä Tuksun perään. Lopulta Emmi vietiin laivaan syntsikoineen ja good bye!”
Osa 2 (3):Jatkoa, osa 3 (3):
”Tuksu ilmaantui myöhään seuraavan päivän iltana järjettömässä kännissä huutamaan ”varastettujen” tavaroidensa perään. Tosiasiassa hän oli sen miehen kanssa lähtiessään jättänyt pussukkansa ja kassinsa ravintolan konttoriin. Sinne hänet ohjattiin niitä hakemaan.
Kännin suomalla varmuudella hän pyyhkäisi kassiinsa myös pöydällä olleet kaksi iPhonea ja kolme paria henkilökunnan yksityisiä kenkiä. Rami esti Tuksua viemästä hänelle kuulumattomia esineitä. Silloin Tuksu oli silmittömällä raivolla hyökännyt Ramin kimppuun.
– Hän alkoi raapia kasvojani, kertoi Rami. – Tuksu tähtäsi suoraan silmiin. Sain kolme syvää, pitkää naarmua kummankin silmän ympärille. Niistä vuosi verta niin, että olin kuin vampyyri…
Hyökkäyksen seurauksena Ramillä oli vielä yli kaksi viikkoa myöhemmin punertavat arvet silmien ympärillä, ruvet olivat jo irronneet.
– Tuksu oli niin voimakas, että tarvittiin kolme miestä poistamaan kiroileva, hakkaava, raapiva ja rimpuileva nainen ulos ravintolasta. Varmasti hän oli nauttinut muutakin kuin viinaa. Pirinisteillähän on tuollaiset uskomattomat voimat, Rami arveli.
Kun Tuksu saatiin ulos kamppeineen, ravintolan ovet lukittiin. Tuksu pyrki takaisin sisälle mm. hakkaamalla lasiovia terassin alumiintuolilla.
– Kaikki on nauhoilla. Meillä on sisällä kolme kameraa ja ulkopuolella yksi, sanoi Rami.
Viimein Tuksu sai tarpeekseen riehumisesta, ja seuralainen sai hänet houkuteltua pois.
Tämän seikkailun jälkeen kadulla tapahtui vielä Hymyn julkaiseman videon hyökkäys ärsyttäjän päälle.
– Monet varoittivat minua mitenkään sekaantumasta Tuksuun. Nyt tiedän, että olisi pitänyt uskoa, Rami katui. – Tekemällä ilmoituksen tästä ”keikasta” olisin saanut Tuksun ykp:n peruttua, mutta en halunnut enää saada hänestä ikuista riesaa.”
Osa 3 (3).
- VAARAILMOITUS!
Vaarailmoitus kansalaisille!
Johanna Tukiaisen tappelutekniikan tyypilliset piirteet:
* Pyrkii lähietäisyydelle viekkaudellä ja viatonta esittämällä, "muina miehinä."
* Sitten käy kohteensa hiuksiin käsiksi ja horjuttaa tämän nopealla tukkanykäisyllä pois tasapainosta.
* Huitovin käsin yrittää raapia kohteensa kasvoja (silmiä) rikki ja kaulan aluetta (kaulavaltimoita) auki. Edelleen, yrittää kaataa uhrinsa maahan, ja jos pääsee niskan päälle, lievimmässä muodossa vain puree uhria kasvoihin.
* Vaihtoehtoisesti, jos on kättä pidempää saatavilla, esim. skumppapullo,
hän vetäisee sillä raskaan kaarilyönnin uhrinsa päähän.
* Taistelutilanteissa hänen vasenkätisyydestään on etua hämäysmomenttina.
* Huom! Kukaan ei osaa odottaa naishenkilöltä noin brutaaleja tekoja. Sellainen yllätysmomenttina voi hetkeksi lamaannuttaa uhrin puolustautumisen, mikä voi olla kohtalokasta uhrille.- Kansalaiskortti
Tuo ilmoitus kannattaa tulostaa, laminoida ja kuljettaa mukanaan jatkossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395248- 853752
- 483145
- 623045
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451848Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751