Natisevat naapurit

MUNpartsi

EN yksinkertasesti jaksa enää kuunnella naapurien natinaa saatika lukea niiden valitus virsia, siitä kuinka kessutan parvekkeella... Kuinka savut kulkeutuu jo puoliksi kuopattujen mummojen sieraimiin ja supistavat niiden verisuonia.. MITÄ VERISUONIA???? Johan nekin on jo rapistunu! Kyllä homma nyt vaan on niin, että oma parveke on oma parveke. Mun kahvihetki ja kessu on mun päivän kohokohtia rankan duunipäivän jälkeen! Antakaa mun olla!

12

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kanada75
    • Ampu tulee!

      Tyhjillä pulloilla on kiva paiskoa kitiseviä naapureita. Oppivat olemaan kun saa kunnon osuman päähän. Muuttakoon pois jos eivät kestä elävää elämää.

    • IDIOOT

      Ei se oo hääviä haistella savuja ,varsinkaan näin kesäaikaan,kun pidetään takaovia ja ikkunoita auki,näin se vaan on,vaikka kessu ois sulle kuinka tärkee...mitäs jos mää kävisin paskoon sun oves pieleen useita kertoja päivässä,mietippä sitä!!!

      • Proot, proot.

        Arvelisin sulla olevan päässä ja suolessa vikaa jos useita kertoja paskantaisit oven pieleen. Kitisijä voi muuttaa maalle jos ei kestä naapureita.


    • IDIOOT

      Mää en mihinkään omasta kodistani lähre,oon sen työllä tienennu ja maksanu,sitähän määkin mietin että täytyy olla päässä vikaa kun pitää käryttää sätkää partsilla,eikä oteta muita huomioon olleskaan,mää ja mun partsi...Niin ja mää asun maalla jo,on niitä naapureita täälläki.Hyvää juhannusta vaan sullekki!

    • Severi_P

      Keuhkosyöpä ja keuhkoahtauma ovat todellisia taivaan lahjoja! Mukavaa ajatella jo etukäteen kuinka kukin röökaava dorka kituu aikanaan.

    • IDIOOT

      Sanos muuta...ajattelin ihan samaa kohtaloa,mutta sitten funtsin että on liian rajua heittää tuollaista kehiin...varsinkin kun hyvä ystävä kärsii tuosta sairaudesta,tupakoituaan ikänsä...karsea tauti,kun näin aitiopaikalta seuraa toisen kamppailua itseaiheutettua sairautta vastaan,hoidot ei auta,aika käy vähiin.kivut on kamalat.

    • kyllästynytröökaaja

      Sori, munki on nyt pakko ilmottaa, et mitä tahansa sitä tekeekään niin ne naapurit kyllä silti valittaa.
      Ensin valitetaan partsilla polttamisesta, sitten kun raahautuu sieltä 7. kerroksesta koko ajan röökille niin valitetaan kun ramppaa hississä yöllä.

      Aattelin seuraavaksi ruveta aina menee portaita pitkin tupakalle, siitäkös vasta tykkäisivät !
      Ehkä sen jälkeen eivät valittaisi enää tupankärystä omalla parvekkeellani.

    • Severi_P

      Et sitten ole ymmärtänyt vieläkään, mitä tupakoinnille pitäisi tehdä...?

    • No smoke

      No vois sitä vähän ajatella naapureita,ja mennä tupakille niin kauas ettei savu häiritse ketään!Naapuriin muutti semmonen röökiroope,koko ajan nortti haisee meilläkin,kun on pakko pitää ovia ja tuuletusikkunoita auki...

      • muuta maalle

        Kannattaa muuttaa maaseudulle omakotitaloon jos häiriintyy kovin herkästi liian lähellä asuvista naapureista.
        Kerrostalot ja kaupungit on tarkoitettu niille joita ei haittaa melu- ja hajuhaitat. Kerrostaloasukeilla ei ole mitään oikeutta valittaa, itsepähän ovat asumismuotonsa valinneet.


    • yes ok

      Vaihda pilveen.Eivät valita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      258
      2366
    2. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      2075
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      98
      1790
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      115
      1629
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      169
      1191
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1190
    7. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      65
      1042
    8. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      115
      1036
    9. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      60
      1026
    10. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      33
      1023
    Aihe