EN yksinkertasesti jaksa enää kuunnella naapurien natinaa saatika lukea niiden valitus virsia, siitä kuinka kessutan parvekkeella... Kuinka savut kulkeutuu jo puoliksi kuopattujen mummojen sieraimiin ja supistavat niiden verisuonia.. MITÄ VERISUONIA???? Johan nekin on jo rapistunu! Kyllä homma nyt vaan on niin, että oma parveke on oma parveke. Mun kahvihetki ja kessu on mun päivän kohokohtia rankan duunipäivän jälkeen! Antakaa mun olla!
Natisevat naapurit
12
155
Vastaukset
- Kanada75
- Ampu tulee!
Tyhjillä pulloilla on kiva paiskoa kitiseviä naapureita. Oppivat olemaan kun saa kunnon osuman päähän. Muuttakoon pois jos eivät kestä elävää elämää.
- IDIOOT
Ei se oo hääviä haistella savuja ,varsinkaan näin kesäaikaan,kun pidetään takaovia ja ikkunoita auki,näin se vaan on,vaikka kessu ois sulle kuinka tärkee...mitäs jos mää kävisin paskoon sun oves pieleen useita kertoja päivässä,mietippä sitä!!!
- Proot, proot.
Arvelisin sulla olevan päässä ja suolessa vikaa jos useita kertoja paskantaisit oven pieleen. Kitisijä voi muuttaa maalle jos ei kestä naapureita.
- IDIOOT
Mää en mihinkään omasta kodistani lähre,oon sen työllä tienennu ja maksanu,sitähän määkin mietin että täytyy olla päässä vikaa kun pitää käryttää sätkää partsilla,eikä oteta muita huomioon olleskaan,mää ja mun partsi...Niin ja mää asun maalla jo,on niitä naapureita täälläki.Hyvää juhannusta vaan sullekki!
- Severi_P
Keuhkosyöpä ja keuhkoahtauma ovat todellisia taivaan lahjoja! Mukavaa ajatella jo etukäteen kuinka kukin röökaava dorka kituu aikanaan.
- IDIOOT
Sanos muuta...ajattelin ihan samaa kohtaloa,mutta sitten funtsin että on liian rajua heittää tuollaista kehiin...varsinkin kun hyvä ystävä kärsii tuosta sairaudesta,tupakoituaan ikänsä...karsea tauti,kun näin aitiopaikalta seuraa toisen kamppailua itseaiheutettua sairautta vastaan,hoidot ei auta,aika käy vähiin.kivut on kamalat.
- kyllästynytröökaaja
Sori, munki on nyt pakko ilmottaa, et mitä tahansa sitä tekeekään niin ne naapurit kyllä silti valittaa.
Ensin valitetaan partsilla polttamisesta, sitten kun raahautuu sieltä 7. kerroksesta koko ajan röökille niin valitetaan kun ramppaa hississä yöllä.
Aattelin seuraavaksi ruveta aina menee portaita pitkin tupakalle, siitäkös vasta tykkäisivät !
Ehkä sen jälkeen eivät valittaisi enää tupankärystä omalla parvekkeellani. - Severi_P
Et sitten ole ymmärtänyt vieläkään, mitä tupakoinnille pitäisi tehdä...?
- No smoke
No vois sitä vähän ajatella naapureita,ja mennä tupakille niin kauas ettei savu häiritse ketään!Naapuriin muutti semmonen röökiroope,koko ajan nortti haisee meilläkin,kun on pakko pitää ovia ja tuuletusikkunoita auki...
- muuta maalle
Kannattaa muuttaa maaseudulle omakotitaloon jos häiriintyy kovin herkästi liian lähellä asuvista naapureista.
Kerrostalot ja kaupungit on tarkoitettu niille joita ei haittaa melu- ja hajuhaitat. Kerrostaloasukeilla ei ole mitään oikeutta valittaa, itsepähän ovat asumismuotonsa valinneet.
- yes ok
Vaihda pilveen.Eivät valita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113485MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811194Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt213886- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768