Minä en pidä

Lauri

Pikku G:n musiikista pätkääkään(Kuten en rapista muutenkaan) mutta mielestäni on tosi hyvä juttu että Suomen nuorilla on esikuvanaan tuollainen sympaattinen ja järkevän oloinen tyyppi sen sijaan että kaikki kuuntelisivat esimerkiksi jotain Death metalia tai vastaavaa skeidaa.
Ja olikos se nyt peräti niin että jätkä tekee itse biisinsä?
Vaikken siis Pikku G:n musiikin ystävä olekaan niin toivotan hänelle pitkää uraa musiikkiuraa ja uskon ettei hänellä mene kusi päähän, johan se olisi mennyt jos olisi mennäkseen.
Vai osaisko joku kertoa mulle kuka muu on tehnyt Suomessa(Tai missään muuallakaan) saman kuin Pikku G, siis tehnyt 15 vuotiaana vuoden myydyimmän albumin.

6

482

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jape

"Ja olikos se nyt peräti niin että jätkä tekee itse biisinsä?" Vastaus: Tuottajat ne tekee.

"uskon ettei hänellä mene kusi päähän, johan se olisi mennyt jos olisi mennäkseen." Vastaus: On mennyt jo.

"Vai osaisko joku kertoa mulle kuka muu on tehnyt Suomessa(Tai missään muuallakaan) saman kuin Pikku G, siis tehnyt 15 vuotiaana vuoden myydyimmän albumin." Vastaus: Ei G vaan tuottajat.

• Lauri

mitenkä hänestä ilmenisi että kusi olisi mennyt päähän.
        Ja kerro minulle myös kuka tekisi musiikkinsa ilman tuottajaa.

• SS88
        Lauri kirjoitti:

Lauri oli komea mies
        Liisa häneen rakastui
        Lauri Liisan huomasi
        Lauri myöskin ihastui

jne. jne.

Laurist tuli runkkari
        Kyrpä aina stondasi

jne. jne.

• jape
        Lauri kirjoitti:

Kuulin juttuja G:stä ja taksijonosta. Äijä etuili törkeästi ja sitten, kun ei taksii saanukkaan ni rupes fudaan roskiksii...
        Ja melkeen kukaan ei tee musaansa ilman tuottajaa, mutta G:lle tehdään kaikki vailmiiksi imagoa myöten. Seuraavaksi varmaan väität, että Britney Spears tekee kaiken itse...

• Lauri
        jape kirjoitti:

Kuulin juttuja G:stä ja taksijonosta. Äijä etuili törkeästi ja sitten, kun ei taksii saanukkaan ni rupes fudaan roskiksii...
        Ja melkeen kukaan ei tee musaansa ilman tuottajaa, mutta G:lle tehdään kaikki vailmiiksi imagoa myöten. Seuraavaksi varmaan väität, että Britney Spears tekee kaiken itse...

minäkin seiskaa lukenut..

• jape
        Lauri kirjoitti:

minäkin seiskaa lukenut..

Odotamme puhelua presidentiltä hetkenä minä hyvänsä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      15
      2256
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      166
      2209
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      1748
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      145
      1701
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      474
      1360
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1205
    7. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      55
      1001
    8. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      417
      920
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      911
    10. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      236
      864
    Aihe