Pikku G:n musiikista pätkääkään(Kuten en rapista muutenkaan) mutta mielestäni on tosi hyvä juttu että Suomen nuorilla on esikuvanaan tuollainen sympaattinen ja järkevän oloinen tyyppi sen sijaan että kaikki kuuntelisivat esimerkiksi jotain Death metalia tai vastaavaa skeidaa.
Ja olikos se nyt peräti niin että jätkä tekee itse biisinsä?
Vaikken siis Pikku G:n musiikin ystävä olekaan niin toivotan hänelle pitkää uraa musiikkiuraa ja uskon ettei hänellä mene kusi päähän, johan se olisi mennyt jos olisi mennäkseen.
Vai osaisko joku kertoa mulle kuka muu on tehnyt Suomessa(Tai missään muuallakaan) saman kuin Pikku G, siis tehnyt 15 vuotiaana vuoden myydyimmän albumin.
Minä en pidä
6
432
Vastaukset
- jape
"Ja olikos se nyt peräti niin että jätkä tekee itse biisinsä?" Vastaus: Tuottajat ne tekee.
"uskon ettei hänellä mene kusi päähän, johan se olisi mennyt jos olisi mennäkseen." Vastaus: On mennyt jo.
"Vai osaisko joku kertoa mulle kuka muu on tehnyt Suomessa(Tai missään muuallakaan) saman kuin Pikku G, siis tehnyt 15 vuotiaana vuoden myydyimmän albumin." Vastaus: Ei G vaan tuottajat.- Lauri
mitenkä hänestä ilmenisi että kusi olisi mennyt päähän.
Ja kerro minulle myös kuka tekisi musiikkinsa ilman tuottajaa. - SS88
Lauri kirjoitti:
Ja kerro minulle myös kuka tekisi musiikkinsa ilman tuottajaa.Lauri oli komea mies
Liisa häneen rakastui
Lauri Liisan huomasi
Lauri myöskin ihastui
jne. jne.
Laurist tuli runkkari
Kyrpä aina stondasi
jne. jne. - jape
Lauri kirjoitti:
Ja kerro minulle myös kuka tekisi musiikkinsa ilman tuottajaa.Kuulin juttuja G:stä ja taksijonosta. Äijä etuili törkeästi ja sitten, kun ei taksii saanukkaan ni rupes fudaan roskiksii...
Ja melkeen kukaan ei tee musaansa ilman tuottajaa, mutta G:lle tehdään kaikki vailmiiksi imagoa myöten. Seuraavaksi varmaan väität, että Britney Spears tekee kaiken itse... - Lauri
jape kirjoitti:
Kuulin juttuja G:stä ja taksijonosta. Äijä etuili törkeästi ja sitten, kun ei taksii saanukkaan ni rupes fudaan roskiksii...
Ja melkeen kukaan ei tee musaansa ilman tuottajaa, mutta G:lle tehdään kaikki vailmiiksi imagoa myöten. Seuraavaksi varmaan väität, että Britney Spears tekee kaiken itse...minäkin seiskaa lukenut..
- jape
Lauri kirjoitti:
minäkin seiskaa lukenut..
Odotamme puhelua presidentiltä hetkenä minä hyvänsä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1435920
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2664948Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400002693471- 122071
- 1661766
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1891676- 1041333
Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii2201312Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj1011219- 621195