PikkuG:n "vihaajat" mistä vihanne häntä kohtaan johtuu.
Siitäkö kenties kun olette yläaste-ikäisiä ja luokkanne tytöt ihailevat pikkuG:tä ennemmin kuin teidän finnisiä naamojanne ja rasvaisia hiuksianne..
Ja kertokaa nyt vielä joku muu artisti joka olisi pystynyt samaan saman ikäisenä..
Kertokaa minulle
10
564
Vastaukset
- Tero
Tervetuloa 2000-luvulle Lauri! Monet pesevät hiuksensa ja naamansa nykyään. 2000-luvun ihme on myös hyvin peittävä meikki. Ei Pikku G ole sen puhtoisempi, kuin kukaan muukaan. (Nörttejä lukuunottamatta. Ne ovat rasvaista porukkaa..)
- Lauri
tuollaisiin rap-ja kaiken muunkin musiikin paitsi hevin vihaajille jotka kätkeytyvät esim.nimimerkin satan666- taakse.
- SS88
Lauri kirjoitti:
tuollaisiin rap-ja kaiken muunkin musiikin paitsi hevin vihaajille jotka kätkeytyvät esim.nimimerkin satan666- taakse.
Lauri oli komea mies
Liisa häneen rakastui
Lauri Liisan huomasi
Lauri myöskin ihastui
jne. jne.
Laurist tuli runkkari
Kyrpä aina stondasi
jne. jne.
Hahahaha Lauri kirjoitti:
täällä taas vittuillaan? pikku g(ay) on täysi pelle joka ei osaa laulaa.
Mikä mun nickissä on niin pahaa että siitä täytyy valittaa, täällä tietääkseni saa käyttää mitä nimimerkkiä huvittaa Suomi on vapaa maa.
Niin kuin joku on joskus todennut: "Paskimmillaankin hevi on parasta!"- -just me-
Satan__666 kirjoitti:
Mikä mun nickissä on niin pahaa että siitä täytyy valittaa, täällä tietääkseni saa käyttää mitä nimimerkkiä huvittaa Suomi on vapaa maa.
Niin kuin joku on joskus todennut: "Paskimmillaankin hevi on parasta!"Toi Satan666 nimimerkin pilkkaaminen oli tosi tarpeetonta,miten sen nimi merkki liittyy Pikku Geehen?Ja tietsä mitä,on niitä tyttöjäkin jotka ei tykkää Pikku Geestä!eikä kaikkien ketkä vihaa Pikku Geetä,nii ei niiden tartte olla rasva tukkasia ja finninaamasia!Ja vielä lopuks:Kasva aikuseks,Lauri!Toi oli niin naurettava viesti!
- Lauri
Satan__666 kirjoitti:
Niin kuin joku on joskus todennut: "Paskimmillaankin hevi on parasta!"voinut todeta tuon "hevi on paskimmillaankin parasta"entä sitten jos joku on sen todennut?
Lauri kirjoitti:
voinut todeta tuon "hevi on paskimmillaankin parasta"entä sitten jos joku on sen todennut?
Hukkasit ton pointin. Väännetään nyt sitten rautalangasta. Paskin hevi on sata kertaa parempaa kun joku pikku g tai muut kaupallist(esim. tuisku, pakarinen, gimmel) "artistit".
- Lauri
Satan__666 kirjoitti:
Hukkasit ton pointin. Väännetään nyt sitten rautalangasta. Paskin hevi on sata kertaa parempaa kun joku pikku g tai muut kaupallist(esim. tuisku, pakarinen, gimmel) "artistit".
mielipiteesi ja minä en voi sanoa arvostavani mielipidettäsi koska esität asiasi noin moukkamaisen ehdottomasti.
Se on makuasia sano musti kun muniaan nuoli...
- Pikku G sucks!
Eiks se ny ole tullu selväks et miks me ei pidetä Pikku Geestä?!Se on niin moneen kertaan kerrottu näillä palstoilla että huh huh...Tietenkin te Pikku Geen perään kuolaajat väitätte et se johtuu kateudesta,JA PASKAT!Me ei olla Pikku Geelle tippaakaan kateellisii,jätkä on noussu suosioon nuorena,so what?Mä kunnioittaisin sitä sit jos siitä tykkäis muutkin kun pikku tytöt ja pikku pojat,mut kun melekin aikuinen kundi ei saa yleisökseen kuin pikku muksuja,niin ei siitä oikein kateellinen voi olla!Mä en ainakaan pidä siitä koska se tekee paskaa musaa,on ruma,hirveen äklöttävät sanotukset jne. Että revi siitä!
- Pikkumikko
Gibbin veljekset, alias Bee Gees.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389