Kertokaa minulle

Lauri

PikkuG:n "vihaajat" mistä vihanne häntä kohtaan johtuu.
Siitäkö kenties kun olette yläaste-ikäisiä ja luokkanne tytöt ihailevat pikkuG:tä ennemmin kuin teidän finnisiä naamojanne ja rasvaisia hiuksianne..
Ja kertokaa nyt vielä joku muu artisti joka olisi pystynyt samaan saman ikäisenä..

10

550

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tero

      Tervetuloa 2000-luvulle Lauri! Monet pesevät hiuksensa ja naamansa nykyään. 2000-luvun ihme on myös hyvin peittävä meikki. Ei Pikku G ole sen puhtoisempi, kuin kukaan muukaan. (Nörttejä lukuunottamatta. Ne ovat rasvaista porukkaa..)

      • Lauri

        tuollaisiin rap-ja kaiken muunkin musiikin paitsi hevin vihaajille jotka kätkeytyvät esim.nimimerkin satan666- taakse.


      • SS88
        Lauri kirjoitti:

        tuollaisiin rap-ja kaiken muunkin musiikin paitsi hevin vihaajille jotka kätkeytyvät esim.nimimerkin satan666- taakse.

        Lauri oli komea mies
        Liisa häneen rakastui
        Lauri Liisan huomasi
        Lauri myöskin ihastui

        jne. jne.


        Laurist tuli runkkari
        Kyrpä aina stondasi

        jne. jne.

        Hahahaha


      • Lauri kirjoitti:

        tuollaisiin rap-ja kaiken muunkin musiikin paitsi hevin vihaajille jotka kätkeytyvät esim.nimimerkin satan666- taakse.

        täällä taas vittuillaan? pikku g(ay) on täysi pelle joka ei osaa laulaa.
        Mikä mun nickissä on niin pahaa että siitä täytyy valittaa, täällä tietääkseni saa käyttää mitä nimimerkkiä huvittaa Suomi on vapaa maa.

        Niin kuin joku on joskus todennut: "Paskimmillaankin hevi on parasta!"


      • -just me-
        Satan__666 kirjoitti:

        täällä taas vittuillaan? pikku g(ay) on täysi pelle joka ei osaa laulaa.
        Mikä mun nickissä on niin pahaa että siitä täytyy valittaa, täällä tietääkseni saa käyttää mitä nimimerkkiä huvittaa Suomi on vapaa maa.

        Niin kuin joku on joskus todennut: "Paskimmillaankin hevi on parasta!"

        Toi Satan666 nimimerkin pilkkaaminen oli tosi tarpeetonta,miten sen nimi merkki liittyy Pikku Geehen?Ja tietsä mitä,on niitä tyttöjäkin jotka ei tykkää Pikku Geestä!eikä kaikkien ketkä vihaa Pikku Geetä,nii ei niiden tartte olla rasva tukkasia ja finninaamasia!Ja vielä lopuks:Kasva aikuseks,Lauri!Toi oli niin naurettava viesti!


      • Lauri
        Satan__666 kirjoitti:

        täällä taas vittuillaan? pikku g(ay) on täysi pelle joka ei osaa laulaa.
        Mikä mun nickissä on niin pahaa että siitä täytyy valittaa, täällä tietääkseni saa käyttää mitä nimimerkkiä huvittaa Suomi on vapaa maa.

        Niin kuin joku on joskus todennut: "Paskimmillaankin hevi on parasta!"

        voinut todeta tuon "hevi on paskimmillaankin parasta"entä sitten jos joku on sen todennut?


      • Lauri kirjoitti:

        voinut todeta tuon "hevi on paskimmillaankin parasta"entä sitten jos joku on sen todennut?

        Hukkasit ton pointin. Väännetään nyt sitten rautalangasta. Paskin hevi on sata kertaa parempaa kun joku pikku g tai muut kaupallist(esim. tuisku, pakarinen, gimmel) "artistit".


      • Lauri
        Satan__666 kirjoitti:

        Hukkasit ton pointin. Väännetään nyt sitten rautalangasta. Paskin hevi on sata kertaa parempaa kun joku pikku g tai muut kaupallist(esim. tuisku, pakarinen, gimmel) "artistit".

        mielipiteesi ja minä en voi sanoa arvostavani mielipidettäsi koska esität asiasi noin moukkamaisen ehdottomasti.
        Se on makuasia sano musti kun muniaan nuoli...


    • Pikku G sucks!

      Eiks se ny ole tullu selväks et miks me ei pidetä Pikku Geestä?!Se on niin moneen kertaan kerrottu näillä palstoilla että huh huh...Tietenkin te Pikku Geen perään kuolaajat väitätte et se johtuu kateudesta,JA PASKAT!Me ei olla Pikku Geelle tippaakaan kateellisii,jätkä on noussu suosioon nuorena,so what?Mä kunnioittaisin sitä sit jos siitä tykkäis muutkin kun pikku tytöt ja pikku pojat,mut kun melekin aikuinen kundi ei saa yleisökseen kuin pikku muksuja,niin ei siitä oikein kateellinen voi olla!Mä en ainakaan pidä siitä koska se tekee paskaa musaa,on ruma,hirveen äklöttävät sanotukset jne. Että revi siitä!

    • Pikkumikko

      Gibbin veljekset, alias Bee Gees.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe