Hohhoijaa :E

ap50012

Ihmiset laittelee hirveästi tänne siitä miten heillä on kauppaan meneminen ja muu sosiaalinen kanssakäyminen hyvin vaikeaa. Voin sanoa että mielummin ottaisin tuollaiset oireet minulle mutta ei, mulla tulee hyvin oudosta asioista iha jumalaton paniikkikohtaus, naisille jutteleminen.

EN siis voi käsittää miten sos mediassa juttelen ihan randomisti jollekkin naisille välillä niin pään sisällä tapahtuu salamannopeasti joku purkaus että mulla menee vatsa ihan sekasin,päähän tulee outo tunne, rupee oksettaa (meinannu pariinkertaan tullut) menee ruokahalu ja mitä nyt paniikkikohtauksen oireita nyt on.
Ja sama seksiin liittyen, en varmaan koskaan tule harrastamaan seksiä koska siinä tulee aivan samat oireet melkeen pelkästä ajattelusta,taino tuleekin jo vaikka ei olisi kenenkään ihmisen kanssa minkäänlaista säätöä.

osaan kuvitella liian hyvin kaikki tapahtumat ja rupean uskomaan niihin ajatuksiin jonkakautta olo vaan pahenee. Kirjoitn tämän vähän epäselvästi mutta asia ottaa niin kovasti päähän että pakko kirjoittaa tänne ja katsoa onko täällä
''kohtalotovereita'' veikkaan että kelläkään ei oo tämmöstä kun mulla on :E

Ja lyhyesti viellä, olen itsekkin kärsinyt sos tilanteiden pelosta jonkin verran, en kyennyt menemään leffaan koskaan koska asia jännitti/ahisti iha helvetisti ilman mitään syytä?!? sama on julkisilla paikoilla syöminen on ollut iso ongelma mutta ei pahemmin enää. Jos jaksoit lukea niin toivoisin että voisitte kommentoida jotain jos teillä jjollain ''sattuisi' olemaan sama ongelma kun mulla, epäilen vahvasti....

T:18v pjoika

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Tapio Suominen on kuollut

        Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
        Maailman menoa
        285
        19511
      2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

        Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
        99
        3869
      3. Tapio suominen

        Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
        Ikävä
        125
        2306
      4. Mitä toivot

        Tämän hetkiseen tilanteeseen?
        Ikävä
        197
        2003
      5. Sydämeni on

        varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
        Ikävä
        142
        1900
      6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

        Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
        Maailman menoa
        304
        1722
      7. Minä itkin kotona kun tajusin että

        Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
        Ikävä
        10
        1412
      8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

        "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
        Maailman menoa
        92
        1395
      9. Muistutus t-Naiselle.

        Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
        Ikävä
        150
        1207
      10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

        Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
        Maailman menoa
        246
        1111
      Aihe