Ihmiset laittelee hirveästi tänne siitä miten heillä on kauppaan meneminen ja muu sosiaalinen kanssakäyminen hyvin vaikeaa. Voin sanoa että mielummin ottaisin tuollaiset oireet minulle mutta ei, mulla tulee hyvin oudosta asioista iha jumalaton paniikkikohtaus, naisille jutteleminen.
EN siis voi käsittää miten sos mediassa juttelen ihan randomisti jollekkin naisille välillä niin pään sisällä tapahtuu salamannopeasti joku purkaus että mulla menee vatsa ihan sekasin,päähän tulee outo tunne, rupee oksettaa (meinannu pariinkertaan tullut) menee ruokahalu ja mitä nyt paniikkikohtauksen oireita nyt on.
Ja sama seksiin liittyen, en varmaan koskaan tule harrastamaan seksiä koska siinä tulee aivan samat oireet melkeen pelkästä ajattelusta,taino tuleekin jo vaikka ei olisi kenenkään ihmisen kanssa minkäänlaista säätöä.
osaan kuvitella liian hyvin kaikki tapahtumat ja rupean uskomaan niihin ajatuksiin jonkakautta olo vaan pahenee. Kirjoitn tämän vähän epäselvästi mutta asia ottaa niin kovasti päähän että pakko kirjoittaa tänne ja katsoa onko täällä
''kohtalotovereita'' veikkaan että kelläkään ei oo tämmöstä kun mulla on :E
Ja lyhyesti viellä, olen itsekkin kärsinyt sos tilanteiden pelosta jonkin verran, en kyennyt menemään leffaan koskaan koska asia jännitti/ahisti iha helvetisti ilman mitään syytä?!? sama on julkisilla paikoilla syöminen on ollut iso ongelma mutta ei pahemmin enää. Jos jaksoit lukea niin toivoisin että voisitte kommentoida jotain jos teillä jjollain ''sattuisi' olemaan sama ongelma kun mulla, epäilen vahvasti....
T:18v pjoika
Hohhoijaa :E
ap50012
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049