Myönnän että olin aivopesty. Uskoin Jumalaan, uskoin Hesariin, uskoin että eduskunta ja hallitus ajavat Suomen ja Suomalaisten etuja. Uskoinko että joku tai jokin pystyy tekemään päätöksiä puolestani.
Sitten heräsin ja huomasin että se onkin vain illuusiota jonka he haluavat olevan hengissä. Huomasin harhan ja nyt on huomattavasti parempi olla.
Olin aivopesty
25
108
Vastaukset
- Tulin kuopasta pois
Jokainen meistä on aivopesty.
Kuka uskoo ristiinnauletsemiseen josta ei ole mitään todisteita.
Todisteeksi ei riitä nykypäivänä muutama rivi kirjoitusta paperilla.- minä ainakin
Varmaan aika monta naulattu ristille, tehdäänhän sitä nykyäänkin, usein vapaaehtoisille.
- Pääasia et elää
omil ehdoil,eikä toiste!ja nauttii elämästään ei siis kuuntele turhia kitisijöitä ja lain laatijoita,nehän elävät sun rahoil!
- Tuohi
Elät joko ilman omia ajatuksia tai sit otat vastuun itsestäsi.
- Tuli mieleen
että jos laittais aivot pesukoneeseen kirjaimellisesti niin kannattaisiko käyttää huuhteluainetta. Tiedän kyllä että nyt puhuttiin muunlaisesta aivopesusta mutta ihan ajatuksena.
- Turha keikka
Otsikosta jo luulin, että joku venakkoko täällä kertoo tuntemuksia Suomeen saapumisestaan.
Eipä ollut ei. - asdf3fasdf
Me kaikki olemme uskovaisia, kuka uskoo mihinkin.
Joku uskoo työläisyyden nimeen mutta niin romahti Leninin työväenvaltio Neuvostoliittokin. Ei toiminut, alkuunkaan.
Joku uskoo että Suomi on hyvinvointivaltio mutta kieltäytyy näkemästä sitä kaikkea pahaa mitä hyvinvoiva puoli väestöstämme toiselle tekee.
Rikkaat ajattelevat olevansa parempia kuin muut että juuri he olisivat ansainneet asemansa: näin ei ole, suurimmalla osalla vain sattui olemaan flaxi, suhteita, perintöä, onnea, olivat oikeassa paikassa sattumalta oikeaan aikaan, olivat röyhkeitä ja välilnpitämättömiä tms. jne...- Pientä rajaa nyt
Realiteetti ja uskonto eivät ole sama asia.
- asyntysin
Elämämme koostuu uskomuksista. Uskotellaan itsellemme että toi ja toi ovat totta. Onko uskomus aina harhaa? Uskosin näin.
- Illuusion
Pientä rajaa nyt kirjoitti:
Realiteetti ja uskonto eivät ole sama asia.
Onko realiteettia uskoa että Katainen ajaisi Suomen ja yksilön etuja, vai onko se van harhainen uskomus?
Onko uskontoa uskoa Jumalaan joka tulee ja pelastaa sinut jos olet kunnolla, vai onko sekin harhainen uskomus?
- uusi titteli
Jos pääsit eroon hihhuleista eli helluntailaisista, olet sitten luopio.
Mihin nyt uskot? Putiniin, Vihreisiin, anarkismiin, puun ja veden jumaliin, huumeisiin, tasa-arvoon, kehitysapuun, kommunismiin, suoraan demokratiaan?
- kerron sinulle
Jumalaan ja Jeesukseen voi ja kannattaa uskoa ja ilman lahkoja mielluummin, mutta niihin muihin ei kannata uskoa eikä niiden kertomisiin.
Miettikööt jokainen, millaisilla henkilöillä on pakonomainen tarve kieltää rauhan mies Jeesus, joka ei ollut lahkouskovainen, joka kirjoja lukemalla "tiesi", vaan kertoi itse mestarillisia viisauksiaan.
Niin: Millainen tyyppi kieltää Jeesuksen pakonomaisesti ? Eihän Buddhan, taikka Laotsenkaan historiallisuutta kielletä.- Illuusioko
Kyllä Jeesus oli. Mutta uskonto on illuusio.
- en tajua mitään..
Toivottavasti aloituksen laatinut puhuu itsestään ja todellakin omista hulluista mielipiteistään, eikä yritä hulluilla teksteillä leimata hulluksi internet-julkisuudessa mitään tai ketään viatonta ihmistä kunnianloukkauksilla, kun tämä paikka minne sinäkin (tai te) nimettömästi kirjoitatte on kylläkin julkinen internet, eikä kyse ole mistään yksityisistä tai kahdenvälisistä keskusteluista, jos ja kun kirjoittelu tapahtuu internetissä. Kyllä minä sen arvaan, että haittaohjelmiahan(?) te varmaan osaatte netin häiriköt tahallisesti toisten koneille laittaa ja muuta törkyilyä, mutta ihmisten mielipiteistä tai persoonista sontapuheiden levittäminen julkisuuudessa on laitonta, että tiedoksi vaan.
Tota minä en käsitä, että miksi teillä on pakkomielle sitä Hesaria vihata. Sehän on ihan tavallinen sanomalehti. Ainakin parempi ja objektiivisempi sekin, kuin uskonnollisten äärihihhuleiden julkaisut, joissa esimerkiksi abortti pitäisi kieltää myös tapauksissa, joissa vaikka ihminen olisi tullut raiskatuksi tai jossa odottaja olisi jokin täsin lapsenkasvatuskykyyn kykenemätön vanhingossa raskaaksi tullut alaikäinen teini. Hesarissa ei ole muuta vikaa kuin se, että se on liian kallis köyhälle ihmiselle. Lisäksi keskittyy liikaa ylemmän keskiluokan täysin epäkiinnostaviin kysymyksiin lukea, kuten vaikkapa että minkä merkkisiä vauvanvaatteita kannattaisi ostaa, mitä toimittaja lehtikolumnisti on viimeeksi syönyt tai että mitkä ovat toimittajien kokemukset "somesta". Ja se natottaminen...
Tossa tän palstan yläkulmassa näkyy olevan teksti, että uskontokeskustelut poistatetaan palstalta. No kieltämättä uskonnollisuus tai ateismi eivät olekaan yhteiskunnallisia kysymyksiä, mitenkään. Uskovainen saa olla tai olla olematta, mutta ihmisarvoa tulee laeissa kaikkien kunnioittaa.- Ankkauutinen
On se kumma kun Maikkari tai jokin muu julkinen media julkaisee uutisen, niin ei tarvitse todistaa sen alkuperää eikä osoittaa lähdettä mistä uutinen on lähtöisin. Edelleen he eivät oikaise jos ovat kertoneet virheellisen uutisen, kuten he useasti kertovat.
- syytä poliisia
Ne niitä netin pahimpia häiriköitä ovat kokoomuksen valtakaudella olleet, terveisiä vaan valvojille !
Näillä on ollut haittaohjelmat, tekstinsyötön häirintään, vakoiluun ja muuhun totuuksia puhuvien kansalaisten terrorisoimiseen, jo useammat vuodet. - tavis sanoo!
Ankkauutinen kirjoitti:
On se kumma kun Maikkari tai jokin muu julkinen media julkaisee uutisen, niin ei tarvitse todistaa sen alkuperää eikä osoittaa lähdettä mistä uutinen on lähtöisin. Edelleen he eivät oikaise jos ovat kertoneet virheellisen uutisen, kuten he useasti kertovat.
No mua ainakin kiinnostaa, että ketä täällä halutaan valheilla psykootikoksi tai psykopaatiksi herjata, tai naureskella viattomille joiden identiteettejä ehkä jopa käytetään väärin rikollisten toimesta internetjulkisuudessa väärän tai perättömän tiedon levittämiseen sosiaalisissa medioissa tyhmille... Itse olen joskus näillä Aller- Suomi24- nimettömillä palstoilla kertonut alaikäisenä monta kymmentä vuotta sitten kokeneeni psykoosin, josta täydellisesti toivuin parisa päivässä, sen jälkeen olen ollut täysin terve ainakin todellisuudentajultani koko aikuisiäkäni ja olen kertonut asian siinä uskossa ja oletuksessa tässä Aller- nimettömät keskustelupalstat Suomi24, että täällä on olemassa yksityisyydensuoja täällä nimettömillä palstoilla ja ettei nimeni ikinä ole valunut valvonnan puutteen vuoksi herjalevitykseen, enkä IKINÄ en ole internetissä henkilölläni esiintynyt kirjoittaen mitään hullua. Vähän sen verrran tärkeämpi mulle hyvä julkinen maine on - minä kun olen terve ihminen ja minun alallani se mitä sanoo on todella tärkeää - kuin sellainen, että menisin nettiin kirjoittelelemaan ainakaan tuntemilleni mitään outoa spontaanisti.
Minä en tiedä mistä tuossa puhutaan, mutta ihan oikeasti olen sen kokenut ja kirjoitellessani nähnyt,etä tässä Suomi24:ssa vääristellään sananvapautta, ja joskus jopa kaltaisteni tietotekniikasta suuremmin ymmärtämättömien tavisten sananvapautta joidenkin tahojen joista en tiedä taholta tahallisesti - harmittomia nimettömiä nimettömän keskustelupalstan keskustelupalstalle kirjoitettuja taviksen muiden kirjoittajien motiiveista tietämättömän kirjoituksia, esimerkiksi, siirrellään minne sattuu pois alkuperäisistä asiayhteyksistä joihin kirjoittaja on kommentoinut, sallitaan häiriköiden muokkaavan toisten käsialalla kirjoitettuja tekstejä ( plagiointia, ja rikos sellainen jos vaikka nimettömänkin tekstistä mitään joku ottaisi muokkailuun!) ja lisäksi ei edes näytetä sitä, että kuka on sosiaalisten medioiden jäsen ja kuka ei: minä en ole. Enkä ole ikinä elämässäni kirjoittanut mediatalojen palstoille, ei sellaisille kukaan täysijärkinen nimimerkillä kirjoita.
Jos nyt oletetaan ja tehdään oletus, että nämä valvojatkaan eivät tiedä keitä tänne kirjoittaa, niin siinä tapauksessa he ovat vahvasti poliittisesti toimivia. Ja sananvapauteen ei kuulu, että tavallisten ihmisten internet- toimintaa saisi muokata esittääkseen virheellisen kansalaismielipiteen massajulkisuudessa. Itse en tiedä maikkarista: en ole elämässäni kirjoittanut senkään foorumille mitään, kuten en Hesarinkaan foorumille. Ja ehkä sitten pitäisi lopettaa tänne Suomi24:nkin kirjoittaminen,jos kerran muka foorumilla joka sallii nimettömyyden, jos kerran täälläkin pakolla laitetaan osaksi sosiaalisia medioita ilman ja edes selittämättä. - ja vielä..,,.
tavis sanoo! kirjoitti:
No mua ainakin kiinnostaa, että ketä täällä halutaan valheilla psykootikoksi tai psykopaatiksi herjata, tai naureskella viattomille joiden identiteettejä ehkä jopa käytetään väärin rikollisten toimesta internetjulkisuudessa väärän tai perättömän tiedon levittämiseen sosiaalisissa medioissa tyhmille... Itse olen joskus näillä Aller- Suomi24- nimettömillä palstoilla kertonut alaikäisenä monta kymmentä vuotta sitten kokeneeni psykoosin, josta täydellisesti toivuin parisa päivässä, sen jälkeen olen ollut täysin terve ainakin todellisuudentajultani koko aikuisiäkäni ja olen kertonut asian siinä uskossa ja oletuksessa tässä Aller- nimettömät keskustelupalstat Suomi24, että täällä on olemassa yksityisyydensuoja täällä nimettömillä palstoilla ja ettei nimeni ikinä ole valunut valvonnan puutteen vuoksi herjalevitykseen, enkä IKINÄ en ole internetissä henkilölläni esiintynyt kirjoittaen mitään hullua. Vähän sen verrran tärkeämpi mulle hyvä julkinen maine on - minä kun olen terve ihminen ja minun alallani se mitä sanoo on todella tärkeää - kuin sellainen, että menisin nettiin kirjoittelelemaan ainakaan tuntemilleni mitään outoa spontaanisti.
Minä en tiedä mistä tuossa puhutaan, mutta ihan oikeasti olen sen kokenut ja kirjoitellessani nähnyt,etä tässä Suomi24:ssa vääristellään sananvapautta, ja joskus jopa kaltaisteni tietotekniikasta suuremmin ymmärtämättömien tavisten sananvapautta joidenkin tahojen joista en tiedä taholta tahallisesti - harmittomia nimettömiä nimettömän keskustelupalstan keskustelupalstalle kirjoitettuja taviksen muiden kirjoittajien motiiveista tietämättömän kirjoituksia, esimerkiksi, siirrellään minne sattuu pois alkuperäisistä asiayhteyksistä joihin kirjoittaja on kommentoinut, sallitaan häiriköiden muokkaavan toisten käsialalla kirjoitettuja tekstejä ( plagiointia, ja rikos sellainen jos vaikka nimettömänkin tekstistä mitään joku ottaisi muokkailuun!) ja lisäksi ei edes näytetä sitä, että kuka on sosiaalisten medioiden jäsen ja kuka ei: minä en ole. Enkä ole ikinä elämässäni kirjoittanut mediatalojen palstoille, ei sellaisille kukaan täysijärkinen nimimerkillä kirjoita.
Jos nyt oletetaan ja tehdään oletus, että nämä valvojatkaan eivät tiedä keitä tänne kirjoittaa, niin siinä tapauksessa he ovat vahvasti poliittisesti toimivia. Ja sananvapauteen ei kuulu, että tavallisten ihmisten internet- toimintaa saisi muokata esittääkseen virheellisen kansalaismielipiteen massajulkisuudessa. Itse en tiedä maikkarista: en ole elämässäni kirjoittanut senkään foorumille mitään, kuten en Hesarinkaan foorumille. Ja ehkä sitten pitäisi lopettaa tänne Suomi24:nkin kirjoittaminen,jos kerran muka foorumilla joka sallii nimettömyyden, jos kerran täälläkin pakolla laitetaan osaksi sosiaalisia medioita ilman ja edes selittämättä.Ja vielä, jatkan erilliseen viestiin, kun foorumin jäsenhän en ole, enkä koskaan itse voi muokata näiden esittämää mielipidettä: minulle on täällä länkytetty, että muka haukkuisin omia sukulaisiani, no sitä en tiedä, että missä vaiheessa nimetön ja naamaton minulle tuntematon on muodostunut minun henkilöni tai tekemiseni muka "tietäväksi" internet-julkisuudessa, mutta se on varmaa, että mulla on hyvät perhesuhteet ja hyvä isä ja hyvä äiti ja hyvä lapsuus, että perhettäni en internetissä , koska internet = julkisuus, koskaan solvaisi, koska he eivät ole mitään väärää minulle koskaan tehneet. Havaittu kyllä, että minua on täällä haluttu solvata, kyseenlaiainen kiitos vaan Aller ja Suomi24! En ymmärrä, miksi ette jätä rauhaan ihmisiä, jotka eivät ole sosiaalisen median jäseniä, ette kai te ihan todella voi olla niin tyhmiä, että te luulette, että kun joku kirjoittaa Suomi24-keskustelupalstalle, että henkilöllä olisi jokin motiivi kirjoittaa.
Noiden Jumala- ja Jeesus - juttujenkaan suoltamista en tajua tässä asiayhteydessä missä asiasta luen. Tästä Suomi24:sta on kyllä joskus liikkunut huhuja, että täällä olisi jopa joitakin saatananpalvojayhteisöjäkin ja paaaaljooon tosi hulluja, mutta ette kerrassaan voi olla niin törkeitä, että tavallisen ihmisen mielipiteitä sellaisiiin asioihin yhdistätte. Törkeyden huipopu olisi tulkita mun kirjoittelua "yhteisöllisesti", koska näkyyhän se jokaiselle lukukykyiselle kilometrin päähän kun mun Suomi24-kirjoittelua lukee, että mä en tiedä keille kirjoitan. Ylipäätään olen ikäni välttänyt ottamasta kantaa nettikeskusteluissa uskontoihin, koska mua ei kiinnosta sellaiset asiat. Minusta uskonvakaumukst on yksityisasia. Siitä syystä olen käynyt tällä Suomi24- Maailman Menoa-palstoilla, että tässä on tavislukijalla oletus, että voisi keskustella maailman ja Suomen uutisista. - 15m
ja vielä..,,. kirjoitti:
Ja vielä, jatkan erilliseen viestiin, kun foorumin jäsenhän en ole, enkä koskaan itse voi muokata näiden esittämää mielipidettä: minulle on täällä länkytetty, että muka haukkuisin omia sukulaisiani, no sitä en tiedä, että missä vaiheessa nimetön ja naamaton minulle tuntematon on muodostunut minun henkilöni tai tekemiseni muka "tietäväksi" internet-julkisuudessa, mutta se on varmaa, että mulla on hyvät perhesuhteet ja hyvä isä ja hyvä äiti ja hyvä lapsuus, että perhettäni en internetissä , koska internet = julkisuus, koskaan solvaisi, koska he eivät ole mitään väärää minulle koskaan tehneet. Havaittu kyllä, että minua on täällä haluttu solvata, kyseenlaiainen kiitos vaan Aller ja Suomi24! En ymmärrä, miksi ette jätä rauhaan ihmisiä, jotka eivät ole sosiaalisen median jäseniä, ette kai te ihan todella voi olla niin tyhmiä, että te luulette, että kun joku kirjoittaa Suomi24-keskustelupalstalle, että henkilöllä olisi jokin motiivi kirjoittaa.
Noiden Jumala- ja Jeesus - juttujenkaan suoltamista en tajua tässä asiayhteydessä missä asiasta luen. Tästä Suomi24:sta on kyllä joskus liikkunut huhuja, että täällä olisi jopa joitakin saatananpalvojayhteisöjäkin ja paaaaljooon tosi hulluja, mutta ette kerrassaan voi olla niin törkeitä, että tavallisen ihmisen mielipiteitä sellaisiiin asioihin yhdistätte. Törkeyden huipopu olisi tulkita mun kirjoittelua "yhteisöllisesti", koska näkyyhän se jokaiselle lukukykyiselle kilometrin päähän kun mun Suomi24-kirjoittelua lukee, että mä en tiedä keille kirjoitan. Ylipäätään olen ikäni välttänyt ottamasta kantaa nettikeskusteluissa uskontoihin, koska mua ei kiinnosta sellaiset asiat. Minusta uskonvakaumukst on yksityisasia. Siitä syystä olen käynyt tällä Suomi24- Maailman Menoa-palstoilla, että tässä on tavislukijalla oletus, että voisi keskustella maailman ja Suomen uutisista.Elätkö sinä joka kirjotat pitkästi omassa illuusiossasi?
- voi voi, en ymmärrä
15m kirjoitti:
Elätkö sinä joka kirjotat pitkästi omassa illuusiossasi?
En. Miinä kirjoitan ihan objektiivisesti nimettömien ja naamattomien julkisessa internetissa _nimettömällä Suomi24-keskustelupalstalla_ keskustelunaloituksia laativien teksteihin tulkintojani heidän tumtemattomien anonyymeista kirjoituksista tässä. Voihan sellaista joku sairaanakin "harastuksena" pitää, että joku kirjoittaa nettipalstalla tuntemattomille, mutta en ole millään tavoin häiriintynyt, koska en minä sosiaalisessa mediassa samalla tavalla spontaanisti revittelisi kirjoituksissa kuin täällä anonyymeille naamattomille, enkä muuten edes kuulu sosiaaalisissa medioissa toimiviin tai tiedä niistä mitän, vaan kun täälä minua vainotaan, niin vainoatte ihan tavallista ihmistä, joka käy _Suomi24-palstalle_ nimettömänä kirjoittamassa tuntematttomien viesteihin tietämättä kirjoittajien motiiveista kirjoittaa, puhumattakaan että missään määrin tietäisin kirjoittajien henilöistä, koska en tiedä.
Tottakai voit väittää, että kirjoittaja joka kirjoittaa tuntemattomien törkeyksiin on "omassa illuusiossaan" elävä, mutta ei tähän illuusioita tarvita, että tajuaa, kuinka _Suomi24:n_ kirjoittelee internetin häiriköt, kun lukee tekstejä. Ihan samalla tavalla "illuusioissaan eläviä" vois olla vaika ne, jotka aloittaa aamunsa miettimällä, että millaisen kuvan itsestään laittaisivat sosiaaliseen mediaan tai jotka siellä esiintyy well ollaan niin päteviä arvioimaan- asenteella, kuin vaikka mä joka luen tätä Suomi24:a lähinnä siitä objektiiviseta mielenkiinnosta, että miten h*tossa jotkut jaksaa kirjoittaa vihaa internetiin, mä en tajua sitä asiaa... Sun on helppo pilkata minua, kun mä en tiedä mitä tai kuka sä olet, mutta ei sun ihmisarvosi ole mitenkään suurempi.
Mulla on niinkin hassu peruste ollut kirjoittaa tänne Suomi24:n, että olen ajatellut, että tänne voi sanoa kaiken sen, mitä ei koskaan ihmisten kirjoittelupaikoissa voisi sanoa.... Toki siinä mielessä olen "hyväksikäyttänyt" tätä nimetöntä Suomi24- foorumia omiin taiteellisiin tai tieteellisiin tai ajatuksellisiin ajatusten testaamisiini, että en todellakaan ole koskaan ollut kiinnostunut siitä, että mitä kirjoittajia henkilöinä tänne kirjoittaa. Siksi mua on loukannut se, että mua on herjattu täällä. Kuten loukkaisi se, että jos ketään muutakaan kunnialliista kansalaista herjattaisiin täällä, kun herjaus on väärä väite henkilön tekemisistä. Tämä olisi asiallinen foorumi sitten, jos tämän rekisteröityneet jäsenet eivät saisi kirjoittaa nimettömästi, koska nyt ette eroa mielipiteen ilmaisun arvossa minusta mikään tai kukaan joilla on tänne vaikka jokin nimellä hankittu nimimerkki. - outoa?
syytä poliisia kirjoitti:
Ne niitä netin pahimpia häiriköitä ovat kokoomuksen valtakaudella olleet, terveisiä vaan valvojille !
Näillä on ollut haittaohjelmat, tekstinsyötön häirintään, vakoiluun ja muuhun totuuksia puhuvien kansalaisten terrorisoimiseen, jo useammat vuodet.Aika jännä kommnetti, ei kannata loukkaantua tuntemattoman kommentista, mutta itse ihan todella jouduin kokemaan sellaista hirveää tässä Suomi24:ssa, että kirjoitin yhdellekin tän keskustelupalstalla, niin siellä pahimmat herjaajat ylpeili tuntevansa ylläpitoa (tapahtui vuosina 2004- 2008, pääosin), kirjoitteli törkeästi rekisteöröidyillä nimimerkeillä laitonta tekstiä mun keskustelupalstaviesteihin ja sitten vielä sain huomata - selata en voi keskusteluhistoriaa, kun en ole koskaan rekisteröityä nimimerkkiä tänne omannut, että suurin osa mun asiallisista vastineista niihin tuntemattomien möykkäherjaamisiin oli poistatettu oudosti ja vääristellen. _Palsta "Miehen Logiikka" _Suomi24-_ vuonna vaikka 2007_: siellä yritettiin ajaa itsemurhaan yhtä ainoaa viatonta kirjoittajaa, koko palsta oli täynnä törkyä ja vihaa ainoastaan minua vastaan, vaikken edes ollut mikään saittitoimija, vaan satunnainen palstalkirjoittaja joka en ole tiennyt keiden kanssa täällä olen kirjoitellut. Ne hulluparat herjaajat tosin eivät varmaan edes tajunneet kirjoittajavansa akateemiselle heteronaiselle, kun minua herjasivat, joka ei ole omannut mitään profiilia internetissä ainakaan seuranhakusaiteilla...
Poliisia sinänsä en syyttäisi mistään,mutta miksi ei ilman että joutuu saamaan osakseen herjaamista, voi kirjoittaa Suomi24: - keskustelupalstalla lapsuuden naapurIksi muuttaneen koulukiusaajan, jolla on poliisi aviomiehenä?:D Heti tultiin uhkailemaan, että mitäs naapuria haukut, no vähän outoa, kun en ole saitin jäsen. Täällä kun ei laissa kuulu kenenkään tietää kuka minä olen, eikä mun tekstiä saa vääristellä internet-julkisuudessa.
- tieteisusko
miljoonat ihmiset on aivopesty uskomaan , että evoluutiomyytti olisi totuus, vaikka se on lähinnäkorvien välissä oleva tulkintajärjestelmä.
www.icr.org- Time over the live
Ainut mikä on totta että kaikki haihtuu. Ja kaikki muu on harhaa. :)
- aattele ite
Kyllä sen siitäkin huomaa kui.ka Suomessakin on luotu mielipiteitä ainoastaan julkisenmedian uutisoinnista. Jotenki sopis joskus sanoa että ajattele itekki joskus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1856543Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto965449Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1243421Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT2443299Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat862398Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku32125Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191786Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val481721Läppärit kahviloissa
Aika omituista nykyään, että mennään ”trendikkäästi” tekemään lämppärillä töitä kahviloihin ja viedään moneksi tunniksi471654- 981376