kuuleeko mistään streamistä antero mertarannan selostusta ilmaiseksi?
linkkiä jos löytyy
stream?
16
266
Vastaukset
- opiskelija3
Joo myös tällanen ulkomaaneläjä ois kiitollinen jos jostain löytyy ku ei nuo Katsomon maksullisetkaan näy ulkomailla :(
- Leijjonat
Et oo tosissas että etit jotain striimejä ku katsomosta näkee 24e kaikki 64 peliä, jätät vaikka ne parit bisset ostamatta niin se on siinä, ja vieläpä erittäin hyvä laatu yms. :)) sen ymmärrän jos on ulkomailla ja ei näy
- kyy5
Ei saa jos luotot punasella pässi :-)
- 12+17
maksakaa se parikymppiä jos lätkä kiinnoostaa. ei ole paha hinta
- vitun mtv
en kyl maksais 20 euroa jostaki selostajasta vaikka mukana tulee kaikki matsit mutta silti
- MTVtön
MTV3 lähetti ottelun suorana, nuo saa...n mainokset ovat aika ärsyttäviä. Fiilis hukassa kun mainokset pärähtää ruutuun.
- köyhä
Onko mitään mistä näkis muut matsit ilmaseksi netistä? Ei haittaa vaikka selostus vaik eng :-) ????
- köyhä
Se viel et jos on maksuhäikkiä niin ei saa yhdeltäkään firmalta katselukorttia.... et se niistä tarjouksista, meitä on täs maassa yli satatuhatta :-):-):-):-):-):-):-):-):-)
- sammuta valot
MM-jääkiekko on aikansa elänyt surkea tapahtuma...........
- Rahatonko?
Joo kuulee kyllä! En vaan muista, oliko se Ylen areenassa vai Maikkarin Katsomossa! Vanhoja kuitenkin, mutta Mertarannan selostuksia ja ilman maksua eli ilmaiseksi!
- köyhä opiskelija
olen köyhä opiskelija joten joudun tyytymään saukkosen paskaan selostukseen
- 17+18
en minä mistään selostajasta maksa, mutta näkee kaikki pelit ilman mainoksia.
- jusbaa
ostin katsomosta tuon 64 ottelun paketin ja se että mertaranta selosti oli positiivinen yllätys koska en muistanut että siirtyi aikoinaan mtv:lle, oli vielä halpakin kun vertaa moneen muuhun kanavapakettisäätöön
- opiskelija3
Minä ilomielelläni maksaisin tuon parikymppiä turnauksessa mutta kun maikkari laittanu niin että ne EIVÄT NÄY ulkomailla -.-
- Joku merkki hah
Siis joku viitsii oikeasti maksaa tuon pelleilyn kattomisesta? Ei hyvää päivää.
- Hyvää peliä
On se kyllä hyvä, että meillä on Mertsi.
Muuten ensimmäiset matsit olisi varmasti hävitty. Ei kun hetkinen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1597077Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334203Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152261- 641991
- 841485
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2031472Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731101Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214996- 48989
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957