kuuleeko mistään streamistä antero mertarannan selostusta ilmaiseksi?
linkkiä jos löytyy
stream?
16
281
Vastaukset
- opiskelija3
Joo myös tällanen ulkomaaneläjä ois kiitollinen jos jostain löytyy ku ei nuo Katsomon maksullisetkaan näy ulkomailla :(
- Leijjonat
Et oo tosissas että etit jotain striimejä ku katsomosta näkee 24e kaikki 64 peliä, jätät vaikka ne parit bisset ostamatta niin se on siinä, ja vieläpä erittäin hyvä laatu yms. :)) sen ymmärrän jos on ulkomailla ja ei näy
- kyy5
Ei saa jos luotot punasella pässi :-)
- 12+17
maksakaa se parikymppiä jos lätkä kiinnoostaa. ei ole paha hinta
- vitun mtv
en kyl maksais 20 euroa jostaki selostajasta vaikka mukana tulee kaikki matsit mutta silti
- MTVtön
MTV3 lähetti ottelun suorana, nuo saa...n mainokset ovat aika ärsyttäviä. Fiilis hukassa kun mainokset pärähtää ruutuun.
- köyhä
Onko mitään mistä näkis muut matsit ilmaseksi netistä? Ei haittaa vaikka selostus vaik eng :-) ????
- köyhä
Se viel et jos on maksuhäikkiä niin ei saa yhdeltäkään firmalta katselukorttia.... et se niistä tarjouksista, meitä on täs maassa yli satatuhatta :-):-):-):-):-):-):-):-):-)
- sammuta valot
MM-jääkiekko on aikansa elänyt surkea tapahtuma...........
- Rahatonko?
Joo kuulee kyllä! En vaan muista, oliko se Ylen areenassa vai Maikkarin Katsomossa! Vanhoja kuitenkin, mutta Mertarannan selostuksia ja ilman maksua eli ilmaiseksi!
- köyhä opiskelija
olen köyhä opiskelija joten joudun tyytymään saukkosen paskaan selostukseen
- 17+18
en minä mistään selostajasta maksa, mutta näkee kaikki pelit ilman mainoksia.
- jusbaa
ostin katsomosta tuon 64 ottelun paketin ja se että mertaranta selosti oli positiivinen yllätys koska en muistanut että siirtyi aikoinaan mtv:lle, oli vielä halpakin kun vertaa moneen muuhun kanavapakettisäätöön
- opiskelija3
Minä ilomielelläni maksaisin tuon parikymppiä turnauksessa mutta kun maikkari laittanu niin että ne EIVÄT NÄY ulkomailla -.-
- Joku merkki hah
Siis joku viitsii oikeasti maksaa tuon pelleilyn kattomisesta? Ei hyvää päivää.
- Hyvää peliä
On se kyllä hyvä, että meillä on Mertsi.
Muuten ensimmäiset matsit olisi varmasti hävitty. Ei kun hetkinen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245152
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34597- 1031362
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361330Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike19991viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168865En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61823- 37789