Mikä olisi paras öljy vuosimalli 2006 V6 2.8 Grand Voyagerille? Pensapeli.
Grand Voyagering öljyt?
4
112
Vastaukset
- DGC
Varmaan kuitenkin 3.8 eikä 2.8? Perinteinen moottori jossa ei ole erityisiä voiteluongelmia eikä erikoisia öljyvaatimuksia tai suosituksia. Valmistajan ilmoittama viskositettti taitaa olla 5W-30 ja vaadittu laatuluokitus luultavasti niin alhainen että melkein mikä tahansa halpisöljy täyttää ne. Minä käytän Motoxin GM-autohin tarkoitettua öljyä. Ajan E85:llä ja se öljy täyttää API SN-speksit eli jonkinlainen E85-yhteensopivuus on määritelty.
Amerikassa noilla ajellaan usein WalMartin mineraaliöljyillä.- Öljyinen
Oikein. Auto on 3.8. Painoin kai epähuomiossa viereistä numeronäppäintä. Kiitos tiedoista kuitenkin.
- ölppää
Valvoline max life 5W-40 sopii hienosti. Kolmas chrysleri menossa ja tuota olen käyttänyt. Vaihdot 10tkm välein.
- hyrsleri
Noista moottoriöljyistä ei kannata paljon huolta kantaa, melkein kaikki käy.
Sitten onkin jo toinen juttu tuo laatikko öljy. Se kannattaa vaihtaa kahden 2 vuoden välein, silloin laatikko pelaa hyvin, eikä tarvitse kirjoittaa, että Voyagerissa on heikko laatikko. Laatikko öljyssä täytyykin sitten olla tarkkana, mitä sinne laittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau263079Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433040Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342886Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4432587Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1591891Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431848Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat251435Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51251- 311207
- 741149