Käykö tuolla vain miehiä....kokemuksia?
Janakkalan levari
11
1021
Vastaukset
- Sinne mennään
No me muijan kanssa ainaski, tänäänki siin viideltä.
- Bium52
Kummalla puolen olette menossa ?
- Jo olet laiska!
Bium52 kirjoitti:
Kummalla puolen olette menossa ?
Alko selvitä, miksi olet ja pysyt peräkamarilaisena.
Täytyykö kaikki kantaa suuhun asti! - halgyk
Jo olet laiska! kirjoitti:
Alko selvitä, miksi olet ja pysyt peräkamarilaisena.
Täytyykö kaikki kantaa suuhun asti!Asunto autos??
- swingm
Olisiko pareja liikkeellä tänä iltana?
- N26M65
Ai, eikös me laitettu alkuviikosta tietoa?
Kuuden aikoihin tänään, töistä tultaessa. Siitä on hyvä aloittaa sapatin vietto. - swingm
N26M65 kirjoitti:
Ai, eikös me laitettu alkuviikosta tietoa?
Kuuden aikoihin tänään, töistä tultaessa. Siitä on hyvä aloittaa sapatin vietto.Kumpi puoli?
- Levari
swingm kirjoitti:
Kumpi puoli?
Ei ollut kumpikaan
- Imijä
Yleensä miehiä...Gay/bi
- Yhtä-kovaa-menoa
Eilenkin varsinaista menoa. Ihan tiukkaperseistä hirvittää. Isoja kyrpiä, tiukkoja persereikiä, suihinoton lussutusta. Kaikki tietenkin hiaman sivummalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 58869
- 119684
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79660Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm31584- 35532
- 85505
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante103505- 41481
- 37455
- 70436