Lipuntarkastajien sunnuntaityöt - kuka maksaa?

pk-seudulla siis

Näkyvätkö pääkaupunkiseudun liikenteen lipuntarkastajien sunnuntaityölisät lippujen hinnoissa? Kun he tarkastavat aina sunnuntaisin, kun busseissa ja metroissa on vain kourallinen väkeä?

20

4237

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarkastajaa

Tottakai näkyvät. Mikähän idiootti sinäkin taas olet? HSL lippujen hinnasta menee n 97,5% lipuntarkastajien palkkakustannuksiin, lisäksi tarkastajat saavat vielä 60% bonusta jokaisesta 80€:n maksulapusta minkä kirjoittavat.
      Luuletko vatipää tosiaan että tarkastajat siellä ilman palkkaa juoksevat...

• pummit kuuseen

Lipuntarkastajat on olemassa, jotta PINNARIT siis se pieniosa ostaisi lippunsa. Ennen ei tarvittu, kun pinnaaminen oli VAIKEAA.

Lipuntarkastajia pitäs olla paljon enemmän ja se maksu paljon suurempi. Toki aoutoilioita pitäs taluttaa lappuliisa, joka ohjaa jokasen kuskin ostamaan pysäköintilipun.

SUOMALAINEN JUNTTI kun on lunnostaan pummi ja tykkää viinasta.

Busseissa ja muissa julkisissa pitäs LASTEVAUNUISTA periä lisämaksu ja se tavallinen maksu tyntäjältä. Härskejä huijareita liikkuu liiaksi. Dokaajat ulos ja sakkoa.

• yrjösuuri

suksi kuuseen juntti takaisin sinne mistä tulitkin

• yrjösuuri kirjoitti:

suksi kuuseen juntti takaisin sinne mistä tulitkin

Kyllä pummi on sellsnen ihminen mikä pitäisi laittaa pakkotyöhön ja pummien takiq tarkastajat on olemassa

• Anonyymi

Haista paska vitun apina.

• Anonyymi
        jukni69 kirjoitti:

Kyllä pummi on sellsnen ihminen mikä pitäisi laittaa pakkotyöhön ja pummien takiq tarkastajat on olemassa

Haista paska vitun apina

• yrjö suurisuu

Yrjöllä suurisuu.

• järjestelmän tilaa

Kuvastaa parhaiten se mihin aikaan ja mistä "tarkastuksia" tehdään.. valitettavasti.

• Justiin-as_

Pyhätyökorvauksille aineita ollaan. Heidän pyhätyöpalkalla palkattaisiin arkena hulahula-aikaan vartijat tarkastajien avuksi, eiköhän saataisi sillä rahalla kolme vartijaa per kaksi tarkastajaa.

• Justiin-a2

-ahneita-

• Älä kysele

turhia, vaan maksa matkasi kuten kuuluu, niin eio tartte miettiä moisia .

• Anonyymi

Haista paska vitun apina.

• justiin_a_

Kun he sunnuntaiaamuisin tarkastavat tyhjiä busseja ja metroja, niin sillä pyhätyölisällä palkattaisiin vartijoita varmaan kolme kahta tarkastajaa kohden arjen hulabaloo-aikaan tarkastamaan.

• Aktiivi_10

Kymmenen lipuntarkastajaa nähty tänään, sunnuntaina, Helsingissä. Tuskin ovat ilmaiseksi viska-asuissa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      76
      3418
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3137
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3012
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1689
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe