Olen kiinnostunut Kallioniemen leiristä

kuka tietää

Olen kuullut että Suomen Adventtikirkko järjestää leiritystä ihanassa ympäristössä Kallioniemessä adventismista kiinnostuneille.
Miten tänne leirille pääsee ja onko siinä jotain pääsyvaatimuksia?
Paljonko leiri maksaa?
Miten kauan leiri kestää?
Paljonko siellä leirillä on pastoreita opettamassa?
Onko leirin käyminen pääsyehtona Adventtiserakunnan jäsenyydelle?
Onko leirillä järjestetty lastenhoitoa?

14

350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei-

      Kallionimen leirejä voi kysellä; https://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CC4QFjAA&url=http://kallioniemenleirit.net/&ei=vlxvU-CUDa714QS3u4CYDA&usg=AFQjCNGAORDkCWXUJhmnlbCJz9PlaGPkEA&sig2=1mlfl6l3f-TJbDp8Gw0I3Q

      Kyllä siellä on hienot puitteet. Niin hyvin varusteltua "camping aluetta" saa hakea kaukaa eikä sittenkään tahdo löytyä.

      Mutta leiritila on tarkoitettu hengelliseen toimintaan. Sitä vearten- ei sillä muuta käyttlöä ole kirkon leiritilalla kuin hengellinen merkitys ja hengellinen ohjelma
      Ei se lomailua varten ole tehty- mutta leireillä mukavaakin kesänviettoa joskin tiivis ohjelma.

      yst. t. Jari Laurila

      • kuka tietää

        Jotenkin oli salapäräisyyden verhoama kun sieltä ei saanut mitään tietoa adventimista kiinnostuneille olevasta leiristä.
        Minkä leirin sinä kävit ensimmäisenä ja osaatko vastata kysymyksiin vai onko se varjeltu salaisuus?

        Antaako tämä Suomen Adventtikirkosta rehellisen ja avoimen kuvan?


      • kuka tietää kirjoitti:

        Jotenkin oli salapäräisyyden verhoama kun sieltä ei saanut mitään tietoa adventimista kiinnostuneille olevasta leiristä.
        Minkä leirin sinä kävit ensimmäisenä ja osaatko vastata kysymyksiin vai onko se varjeltu salaisuus?

        Antaako tämä Suomen Adventtikirkosta rehellisen ja avoimen kuvan?

        Hei-

        Voi voi kun salaperäisyys verhoutuu 100 hehtaarin leiritilaan armaassa Suomen maassa.

        Sinnekö pitäisi lähteä katselemaan mikä salaperäistä ja mikä ei ole salaperäistä.

        - Leirikeskus on normaalissa seurakunnallisessa käytössä armaassa Suomen suvessa.,

        Seurakuntien leiritiloja on kunnissa ja kaupungeilla seurakunnissa vaikka kuinka paljon. Kaksikin leiritilaa voi olla samalla seurakunnalla.

        Pitää katsella minkälaista ohjelmaa niissä on niiden omilta sivuilta.
        Linkin annoin.

        yst. t. Jari Laurila


      • salaperäistä
        jarinhotelli kirjoitti:

        Hei-

        Voi voi kun salaperäisyys verhoutuu 100 hehtaarin leiritilaan armaassa Suomen maassa.

        Sinnekö pitäisi lähteä katselemaan mikä salaperäistä ja mikä ei ole salaperäistä.

        - Leirikeskus on normaalissa seurakunnallisessa käytössä armaassa Suomen suvessa.,

        Seurakuntien leiritiloja on kunnissa ja kaupungeilla seurakunnissa vaikka kuinka paljon. Kaksikin leiritilaa voi olla samalla seurakunnalla.

        Pitää katsella minkälaista ohjelmaa niissä on niiden omilta sivuilta.
        Linkin annoin.

        yst. t. Jari Laurila

        Katsoin Raamattuleiristä. Tulos 0-tietoa.


      • salaperäistä kirjoitti:

        Katsoin Raamattuleiristä. Tulos 0-tietoa.

        Hei-

        Eivät ole vielä päivittäneet. Kirkon Raamattu opiston kurssien kanssa tarjoillaan Raamattu leirejä joillakin ehdoilla. Nuorisotyötä on ja monenlaisille ryhmille.

        En ole leiritilan kanssa tekemisissä ollut. Raamattuleiriläö ns. olen ollut ja tiukkaa ohjelmaa ja camping alueita olen nähnyt muttä tämä on enemmän kuin sellainen.
        Tosi hieno paikka vailla vertaa, mutta onhan sitä rakennettu jo 1950 luvun alusta.


        yst. t. Jari Laurila


    • kato tosta
      • se on salaisuus

        Raamattuleiristä ei ollut yhtään mitään tietoa.


      • LUE!
        se on salaisuus kirjoitti:

        Raamattuleiristä ei ollut yhtään mitään tietoa.

        Olipas.


    • Turhat leirit.

      Raamattuleiri on todettu kannattamattomaksi. Ketään ei kiinnosta Raamattu ja sen tarusto.
      Mieluummin esim. intiaanileiri seurakuntalaisille.
      Voivat harjoitella vaikkapa jousiammuntaa ja skalpeerausta.

      • valkeni tämäkin

        No nyt ymmärrän senkin, miksi adventistipastoreista niin moni on kalju?
        Sehän johtuu Kallioniemen intiaanileiristä ja skalpeerauskilpailuista.


      • voi kun ihanaa

        Kultin ja A-ismin lahkolaisleirejä.


    • intiaanikesää

      Toivottavasti tulee vielä intiaanikesä, niin kulissitkin on kohdallaan?

    • Jo 5.2.2014 lähtien facebookissa informoitu raamattuleiristä Kallioniemessä: https://www.facebook.com/pages/Media7-Raamattuopisto/481344675260593
      (Leiri 1. on Kallioniemessä Laukaassa 30.6. - 6.7.2014.) (Leiri 2. on Toivonlinnassa Kaarinassa 14.7. - 20.7.2014).

      Kallioniemen sivuston kautta voipi päästä asiaan:
      http://lanu.adventist.fi/leirit
      Klikkaat siellä "Kallioniemen raamattuleiri"-linkkiä, niin avautuu lähtevä sähköposti luultavasti sihteerille, joka sitten välittää viestisi leirin johtajalle, Aimo ¨Helmiselle. Voithan Aimolle suoraankin kirjoittaa, luulisin. Jos olet jonkin kirjeellisen raamattukurssin (media7 raamattuopisto tai codex-kirjeopisto) käynyt, pääset leirille sangen huokeaan hintaan.

      Kun on paljon toimintaa, on tarmokkuutta vaativaa löytää yksittäisen tapahtuman tiedotteet ja ilmoittautuminen.

      Toivonlinnakin on elämys, merellinen. Sielläkin mukavat pastorit ja kanssaleiriläiset aina.

      antti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 54
      741
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      673
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      564
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe