Kansallinen Rintama perustettiin Vehmaan liittokokouksessa kesällä 1993. Olavi Mäenpää ei ollut Sieg Heil Suomi dokkarin perusteella paikalla. Puheenjohtajaksi valittiin Väinö Kuisma.
1990-luvun lopussa Mäenpää olikin jo Kansallisen Rintaman ehdokkaana vaaleissa ja Kuisma johti Isänmaallista Oikeistoa. Kävikö tässä samoin kuin Vapauspuolueessa että Mäenpää soluttautui mukaan ja kaappasi lopulta vallan?
Entä mihin Pekka Siitoin hävisi Kansallisesta Rintamasta. Riidoissa Mäenpään kanssa ei ainakaan ollut, kuten Kuisma. Oliko kuvio mahdollisesti se, että Siitoin veteli taustalla suurempia linjoja valtakunnanjohtajana ja Mäenpään johdolla yritettiin toteuttaa politiikkaa käytännössä?
Mäenpään kaappaus Kansallisessa Rintamassa?
5
151
Vastaukset
- Näin on marjat
KR:n aikana Ollin kannatus oli ennätysluvuissa. Vahvasti Siitoinin tuella. Kehuihan Siitoin jopa Apu-lehdellekin kuinka Mäenpää on hyvä mies, jota kaikkien tulisi äänestää.
- Anonyymi
Onkos näistä ton ajan sankareista enää kukaan mukana touhussa nyt kun Mäenpääkin on jo vainaa?
Joo nää kaikki keskustelut tulisi poistaa. Tunsin kyllä Olavin enkä ollut hänen kanssaan samaa mieltä asioista , mutta en häntä morkka kuoleman jälkeen. Nää kirjoittajat ovat kyllä tosi paskoja kunneivat uskaltaneet sanoa mitään Olavin ja Pekan eläessä.
- Anonyymi
Tällä palstalla yleensä kunnioitetaan Pekka Siitointa, Olavi Mäenpäätä ja muita aatteen veteraaneja. Niin mielestäni myös tässä keskustelussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällä palstalla yleensä kunnioitetaan Pekka Siitointa, Olavi Mäenpäätä ja muita aatteen veteraaneja. Niin mielestäni myös tässä keskustelussa.
Kyllä, Mäenpää esimerkiksi oli mies eikä hiiri, ei koskaan alentunut kumartamaan viherpiiperöitä tai muita ituhippejä, ja sanoi mielipiteensä seurauksista riippumatta, Olaa ei kiinnostanut, meneekö joku viherkommari itkemään tyynyynsä, kun kunnon kansallismielinen avaa suunsa. Nykyään moni "kansallismielinenkin" on kieli syvällä vihervasemmiston ahterissa, jottei vaan leimaudu rasistiksi, tai tule riitaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833278
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli342615- 612248
Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.702199Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512161Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102143Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.191907- 611884
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv191753- 851614