Auto punainen -eli vaikea väri- ; maalipinnan hapettumaa on reippaasti, eli kannattaako käydä myllyttämässä vai poistaa hapettumat varaosaliikkeestä saatavilla aineilla kuten isäpappa aikoinaan? Saako sellaisia kunnon ökönöölejä edes enää?
Maalipinnan hapettumat??
Freebird-75
4
225
Vastaukset
- sitroen.
Sinulla on sitten autossasi se 1950 -luvun selluväri, kun se hapettuu?
Onnittelen!
Joskus 1960 -luvun alussa hioin sellaisella maalatun kaksivärisen Kaiserin katon. Harmaasta katosta tuli loistavan vihreä! Yllättävän pieni homma.- oliko muovia?
Huomasitko että Kaiserin lasinen kaulakoriste on kierteellä kiinni ?
- sitroen.
En minä mitään kaulakoristeita tutkiskellut. Homman nimi oli katon hionta ja sen tein. Ja hyvä tuli, vaikka itse kehunkin.
- Lisää kiiltoa
Itse käyttäisin ammattilaisten apua, toimittaisin siis auton myllytykseen. Raimarco Helsingin Kalliossa osaa asiansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648203Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592572- 73905
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60853- 55823
- 25816
- 64812
- 12790
- 46776
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68713