Mitä kohtuuhintaisia pitopalveluita on Porissa? Onko joku käyttänyt Kirsin Pitokellaria? Hinta? Laatu?
Neuvoton
Pitopalvelut Porissa
6
3836
Vastaukset
- vinkkinä
Tämä on vinkkinä hyvän ruuan ystäville, Etsi käsiisi Ylisen Repa, hällä pitäisi olla tänä päivänäkin pitopalvelua, ravintola alalta hällä on pitkä kokemus, mm. 1980-luvulla yrjönkadulla Charlotta, sen jälkeen piti pitkään etelärannassa ravintola siltakulmaa, Hintoja en tiedä, mutta Repan sapuskoista kannattaa maksaa, et maksa turhasta
- Pettymyksen kokenut
Repan frouva väsää niin vähän ruokaa, ettei riitä.
Unohtaa asioita eikä pidä sovittuja juttuja.
Tulee paikalle juhlapäivän aamuna erikseen soitettuna/lähettää miehen ja pojan asialle.
Kokemusta on.
Lähti soitellen sotaan, vaikka muuta uhosi!
Jäi todella paha mieli elämäni ainoista 50-v. juhlista.
- minä ainakin..
Soita ravintola vanha-apteekkiin ja kysy. Itellä ja kavereil ainakin hyviä kokemuksia marikan ruuista juhlis ja muis.
- nammmmm
Taatusti hyvää ruokaa saat Pikantista Länsi-Suomen Diakonialaitokselta. Hinta kohdallaan.
- Nami
Huonoja kokemuksia Kirsin pitokellarista valitettavasti löytyy. Suosittelen lämpimästi tällästä ku Sirkku Vuori Luvia http://www.luvia.fi/yritykset/yrityshakemisto/pitopalvelua/ En oo koskaan joutunut pettymään.
- kja
Viikinhelmesta saa ainakin takuuvarmasti hyvää sapuskaa, ei ole omalle kohdalle sattunut ikinä huonoa kokemusta. Hintatasoltaan ei välttämättä ole kaikista halvin mutta ruoka ainakin on uberhyvää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 70860
- 48854
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50735- 33692
- 53692
- 60689
- 52657