Illalla venänäjä vastassa ja lammaslaumalla gaga housuissa ja styrkat hiflat. Mula ei voi ola gaga housuissa kun mula on maha govana. Ei gaga huilaa. Kertokaa landepaukut kun sielä lande pelloilla ryvette päivät pitkät gagan seassa että miten sais gagan huilaamaan? gagga asian tuntijat!! hahah mulla on tonnin stiflat hugasa ja femala ostin garggi pusin. Meni maha govas. Nyt landet auttagaa stadin kingiä. IFK raabii ja muriceeeeeeeeee!!!
NYT EI GAGA HUILAA!
3
151
Vastaukset
- STADI!
Kähee böhinä hei! Gähee böhinä böhee gähinä. Aatuti lullaa anna pissan dullaa. Jormaga otti bäigärit gesgen keimin. Nyt jo vähän maha huilaa. Govasti gun ängkäs niis jysähti housuun. Nyt jäbällä on götsät housusa. Iso jööti!! Huomena geimi germania vastaan. minä luulen että pedo ei murice eikä se vikisee huomennakin mut sen mä tiedän et nyd ol väli year ja ens kaudella skulaa nimittäin silloi on IFK ja peto raaabiii ja muriceeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
Sr raabii ja muriceee!!- STADI!
Nyt sakua ottaa badaan! Styrkat hiflat päällä! Yes hyvä fiilis pelissä. Stadin kundi seuraa matsii stadilaisten kansallispuku päällä. Eli pilottitakki päälä olvin lippis päässä ja maihikset tassuissa.
Käheesti geimi böhicee eli böheesti kähisee ja landet haiskahtaa skeidalt.
Tää geimi menee ehkä suomel mut sen mä tiedän varmas et nyt väli year mut ens year IFK peto jo muriceeee ja kohta muuden raaaaabiiiiiii!!!! - STADI!
STADI! kirjoitti:
Nyt sakua ottaa badaan! Styrkat hiflat päällä! Yes hyvä fiilis pelissä. Stadin kundi seuraa matsii stadilaisten kansallispuku päällä. Eli pilottitakki päälä olvin lippis päässä ja maihikset tassuissa.
Käheesti geimi böhicee eli böheesti kähisee ja landet haiskahtaa skeidalt.
Tää geimi menee ehkä suomel mut sen mä tiedän varmas et nyt väli year mut ens year IFK peto jo muriceeee ja kohta muuden raaaaabiiiiiii!!!!Soiko meillä white crishmas vai arvotonta kissan kultaa pelin jäleen? Skulataanko meil valko venäläistä vai karhuu? Kyseli brotheri antsa and tami tänään reidiossa.
Mä sanon että väärin veljet arvaili. Kyl mul poricee kilju pönikkä josta mä höränny pitkin päivää tätä stadilaisten kansallis juomaa. Nupis hyvin kähisee eli pöheesti kähicee stadin kingi yksinään tietsikan äärellä rähisee! Landet haiceeeee! Ja nyt mä en bahemmin tiedä mut yhen asian mä skulaan muutakin kun sen et ostin femmalla karkkipussin et sen et IFK ja väli vuosi on ohi et ens kaudella peto muriceeee ja raaaabiiiiiiiiii!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1597037Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334173Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152211- 631968
- 831470
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1971458Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731101- 48989
Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957