Neukut teki kaksi tuomarimaalia alkuun. Puhutaan finskien tasosta asiasta lisää, kun leijonilla on mitalit kaulassa. Amatöörit huutaa leijonia suohon, kun eivät tiedä, että kyseessä on turnaus, jossa tosi pelit alkavat 3-4 matsissa vasta.
Kaks tuomarimaalia
7
283
Vastaukset
- x-mainari
Vain amatöörit kirjoittelevat tuomarimaaleista. Venäläispelaajat olivat parempia ja sillä selvä.
Sitten tämä taklaus mistä Suomalaiset käyttävät sanaa "törkeä"??
Mikä siinä oli se törkeys. Suomalainen luistelee päin Venäläispelaajaa ja loukkaantuu.Ei edes jäähyä tuomittu ja täällä puhutaan törkeästä taklauksesta ?
Tällä pelityylillä ei menestytä. Kaksi peliä ja 40 min. jäähyjä ?- exminer
x-mainarin "asiantuntijuus" on samaa luokkaa kuin yhden ehdokkaankin.
Jos olisit oikeassa, niin miksi venäläinen sai jälkikäteen kolmen ottelun pelikiellon?
Tuomarimaaleista voidaan finaalissakin puhua. Ja pitkään.
Puheiksi ne jää, kunnes oikeasti halutaan asiaan muutos.
- voitto jo kotiin
Joo. Alkuun kaksi todellista tahtomaalia, ja voitto joukkueelle jolle se todella kuului. Onneksi tuomarit eivät menneet vipuun, kun rangaistusta puhtaasta taklauksesta suomalaisitkijöiden toimesta vaadittiin. Oikeus voitti tässä matshissa.
Puhdas päähän tahhallaan kohdistunut taklaus - eihän sellaista pitänyt olla olemassa - nyt on!
- Kiirq
Muistuttaisin tästä kisojen alussa avaamastani ketjusta. Ihan ei pomppinut Suomelle kiekko ja olosuhteet alussa ekoissa peleissä. Kaksi viimeistä peliä on menty aika kivasti plussan puolelleja kiekko pomppii lähes koko ajan meille sekä vastustajan tolppien väliin: uutuurista tuurin puolelle!
- Kiirq
Historiaa toistaa itseään: taas kaksi tuomarimaalia. Nyt tosin Suomi pelasi paremmin kuin alkusarjssa Venäjää vastaan.
Näin ne turnaukset etenevät. Pari viikkoa sitten Suomea naulattiin syvälle maahan tuhansissa kommenteissa. Kiitän ja päätän mitalit kaulassa. - Pettynyn Petya
No niin! Kovat sohvaspesialiseja ovat massamme! Niin hyvä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 70615
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483