Kaks tuomarimaalia

Kiirq

Neukut teki kaksi tuomarimaalia alkuun. Puhutaan finskien tasosta asiasta lisää, kun leijonilla on mitalit kaulassa. Amatöörit huutaa leijonia suohon, kun eivät tiedä, että kyseessä on turnaus, jossa tosi pelit alkavat 3-4 matsissa vasta.

7

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • x-mainari

Vain amatöörit kirjoittelevat tuomarimaaleista. Venäläispelaajat olivat parempia ja sillä selvä.
      Sitten tämä taklaus mistä Suomalaiset käyttävät sanaa "törkeä"??
      Mikä siinä oli se törkeys. Suomalainen luistelee päin Venäläispelaajaa ja loukkaantuu.Ei edes jäähyä tuomittu ja täällä puhutaan törkeästä taklauksesta ?
      Tällä pelityylillä ei menestytä. Kaksi peliä ja 40 min. jäähyjä ?

• exminer

x-mainarin "asiantuntijuus" on samaa luokkaa kuin yhden ehdokkaankin.

Jos olisit oikeassa, niin miksi venäläinen sai jälkikäteen kolmen ottelun pelikiellon?

Tuomarimaaleista voidaan finaalissakin puhua. Ja pitkään.
        Puheiksi ne jää, kunnes oikeasti halutaan asiaan muutos.

• voitto jo kotiin

Joo. Alkuun kaksi todellista tahtomaalia, ja voitto joukkueelle jolle se todella kuului. Onneksi tuomarit eivät menneet vipuun, kun rangaistusta puhtaasta taklauksesta suomalaisitkijöiden toimesta vaadittiin. Oikeus voitti tässä matshissa.

• Puhdas päähän tahhallaan kohdistunut taklaus - eihän sellaista pitänyt olla olemassa - nyt on!

• Kiirq

Muistuttaisin tästä kisojen alussa avaamastani ketjusta. Ihan ei pomppinut Suomelle kiekko ja olosuhteet alussa ekoissa peleissä. Kaksi viimeistä peliä on menty aika kivasti plussan puolelleja kiekko pomppii lähes koko ajan meille sekä vastustajan tolppien väliin: uutuurista tuurin puolelle!

• Kiirq

Historiaa toistaa itseään: taas kaksi tuomarimaalia. Nyt tosin Suomi pelasi paremmin kuin alkusarjssa Venäjää vastaan.
      Näin ne turnaukset etenevät. Pari viikkoa sitten Suomea naulattiin syvälle maahan tuhansissa kommenteissa. Kiitän ja päätän mitalit kaulassa.

• Pettynyn Petya

No niin! Kovat sohvaspesialiseja ovat massamme! Niin hyvä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2126
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      99
      1537
    3. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1263
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      77
      1232
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1207
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      1024
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      997
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      986
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      912
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      804
    Aihe