Mitkä huumeet tekevät väkivaltaiseksi?

nunutthuu

Mitkä huumeet tekevät käyttäjänsä väkivaltaiseksi tai aiheuttavat väkivaltaisuutta?

9

249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei huumeille

      Alkoholi, amphetamiini, betsodiatsepiinit. Riippuu käyttäjästä, käyttö ajasta ja elämäntilanteesta.

    • Siskot surunkyynel

      Anteeksi, ei olekaan ammatti.
      - Ei olekaan ikinä naiselle töitä.

    • 8+6

      Alkoholi. Tiukka 80% saarenmaa on hirvein päihde mitä olen ikinä käyttänyt. Koskaan en ole ollut niin sekaisin ja aggressiivinen kuin silloin, kun olen ottanut kunnolla viinaa. Ei voi käsittää miten tuo on tässä maassa laillista, kun taas miedommat ja terveellisemmät päihteet ovat laittomia. Olen pilannut elämäni viinalla. Minulla ei ole päihdeongelmaa, vaan ne teot, mitä olen tehnyt viinaa otettuani on elämäni pilannut. Olen kokeillut yhtä jos toista ainetta, mutta mitään hirveämpää tavaraa kuin alkoholi, en todellakaan tiedä.

      Nykyään olen täysin päihteetön. Elämä antaa paljon enemmän kun ei vedä päätänsä sekaisin. Muuten niin älykkäästäkin ihmisestä tulee muutamassa minuutissa täysi idiootti viinan kanssa.

    • narkki paska

      Kokaiini, kokaiinin ja alkoholin yhdistelmä teki vielä väkivaltaisemmaksi.

      Amfetamiini pöllöyssäkin voi olla väkivaltainen tosin moni pitkään narkannut menee niin heikkoon kuntoon, että heistä ei ole mihinkään vaikka alkaisivat riehua.

      Alkoholi ja psykedeelit voivat tehdä väkivaltaiseksi.

      Riippuu ihmisestä kaikki eivät tule väkivaltaiseksi.

      Jos vetää kamaa tarpeeksi monta vuotta muuttuu väkivaltaiseksi, koska millään ei ole enää mitään väliä. Narkit ja puliukot tappaa toisiaan jatkuvasti siitä ei vain uutisoida aina. Toki välillä myös ulkopuolisia tapetaan. Narkin elämä on sellaista, että porukkaa kuolee kokoajan.

    • prepperizw

      kannabis tekee käyttäjänsä väkivaltaiseksi ja murhanhimoiseksi.

    • kjgfjbv

      Ihminen jolla on luonnostaan taipumuksia menettää malttinsa herkästi ja alkaa riehumaan ei kannata ottaa mitään huumeita, varsinkaan viinaa.. Hetkessä viinapaissään tehty teko voi pilata monta elämää.
      Pysykää raittiina, siinä on sekin kiva puoli että suurin osa poliiseista joutuisi työttömäksi ja oikeisiin töihin :)

    • Impulssio-käyttö

      Tarkoitatko kansanharhan ylläpitämistä lääkärinlapsista, ja meterologian tuhoamista?
      Huumeet? Efektiivisyys ohjaus-tilan osalta, ja samansukupuolisen seksi-suhteen puuttuminen.
      ' ylirasite-tila ei ole väkivalta-teon oikeutus, ratkaisu on menossa tulevaisuudessa
      ' tulevaisuus on ratkaisu, jossa ihmistä ei jätetä hyvinvointi-haitaksi vammaisuuteen
      Kuka tietää, mikä suomalainen poliisi-laitos?

    • totta 1

      Kaikki huumeet tulisi kieltää sillä niillä ei ole käyttöarvoa vapaasti käytettäessä.
      Vain viranomaisten käyttöön ei omatoimiseen itsensä tuhoamiseen ja samalla lähiympäristön haitaksi.

    • Perkeleasdasd

      Mehän olemme jo huomanneet kieltolakien mahtavan toiminnan ja siitä seuraavat yhteiskunnalliset ongelmat. Rahaa menee rikollisuuteen, ihmiset eivät saa hoitoa ja kaikilla vaan menee helvetin paljon huonommin. Kaikki päihteet laillisiksi ja suurinosa apteekkeihin/vastaavaan putiikkin verollisiksi. Rikollisuus laskee, ongelmakäyttö laskee ja saadaan rahaa valtion kirstuun, millä voimme hoitaa yhteiskunnan muita ongelmia. Valitettavasti tällaisia ei olla vielä valmiita tekemään liian vanhollisten arvojen ja päähänpinttymien takia. Mallia Portugalin laeista ja asetuksista..

      Ps. Ei vaan toimi Suomessa :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      279
      3060
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1555
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1288
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1097
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe