Mnulle kävi niin että kun tarkoitus oli asentaa Win 8.n rinnalle toinen käyttöjärjestelmä näyttää että olen menettänyt Win 8.
Siis voinko asentaa sen takaisin netistä? Olen kirjautunut nettiin ensimmäisessä asennuksessa ja antanut Micrsoftille sähköpostini ja käyttäjänimeni.
Mikä se tarkka verkko-osoite on?
Pitäisi olla suomenkielinen.
Uusi asennus kasille
11
186
Vastaukset
Mistä tilasit tämän Windows 8 vai tuliko se koneen mukana?
- pahkapossu
Se tuli koneen mukana, mutta ensimmäisessä käynistyksessä piti antaa tiedot Microsoftille.
- menit sit antaan
paska juttu!
Joulupukki ja korvatunturi :)
- pahkapossu
Hei vapunen etkö sinä voisi jelppiä etten menetä maksamaani käyttöjärjestelmää.
- paraskäyttis
Mitäs meet asentelemaan muita käyttiksiä? Kasiykkönen on paras mitä maa päällään kantaa.
- vaikee uskoo
perustele!
- vatsaa, vastaa
>Mnulle kävi niin että kun tarkoitus oli asentaa Win 8.n rinnalle toinen käyttöjärjestelmä näyttää että olen menettänyt Win 8.
Siis voinko asentaa sen takaisin netistä? Olen kirjautunut nettiin ensimmäisessä asennuksessa ja antanut Micrsoftille sähköpostini ja käyttäjänimeni.
Mikä se tarkka verkko-osoite on?
Pitäisi olla suomenkielinen. <
Mikä oli tuo "toinen" käyttöjärjestelmä? Miten asensit sen, formatoitko koko levyn?
Ja nyt tärkein; älä koskaan asenna mitään jos et ole varma mitä teet.- Kasiykkönen
Vähän vaikuttaa siltä että näin on tehty, eli formatoitu palautusosiot ja Windowsit pois.
Ainahan sen voi mikkiksen sivulta kokeilla ladata jos on lisenssikoodi.
- Nyt riitti
En vaivaudu enään! kolme kertaa asentanut..
aina juntturassa. - raidaaja
Kasatkaapa ite koneet, niin voitte ihan kiltisti ostaa OEM-dvd:n. Siitä saatte sitten kivasti asennettua sen vaikka tuhat kertaa uudestaan sille samalle koneelle, jos mieli tekee. Tänän viimeksi tuli tehtyä, kun siirryin RAID0 käyttämään SSD-levyjen kanssa.
- tyhmyydestä "sakot"!
linukset sotkee Windowsin asennuksen ! linuks tuhoaa !!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513605Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142500Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5932273Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192026KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar771744Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201648
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1391560- 281446
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?941437