Mnulle kävi niin että kun tarkoitus oli asentaa Win 8.n rinnalle toinen käyttöjärjestelmä näyttää että olen menettänyt Win 8.
Siis voinko asentaa sen takaisin netistä? Olen kirjautunut nettiin ensimmäisessä asennuksessa ja antanut Micrsoftille sähköpostini ja käyttäjänimeni.
Mikä se tarkka verkko-osoite on?
Pitäisi olla suomenkielinen.
Uusi asennus kasille
11
157
Vastaukset
Mistä tilasit tämän Windows 8 vai tuliko se koneen mukana?
- pahkapossu
Se tuli koneen mukana, mutta ensimmäisessä käynistyksessä piti antaa tiedot Microsoftille.
- menit sit antaan
paska juttu!
Joulupukki ja korvatunturi :)
- pahkapossu
Hei vapunen etkö sinä voisi jelppiä etten menetä maksamaani käyttöjärjestelmää.
- paraskäyttis
Mitäs meet asentelemaan muita käyttiksiä? Kasiykkönen on paras mitä maa päällään kantaa.
- vaikee uskoo
perustele!
- vatsaa, vastaa
>Mnulle kävi niin että kun tarkoitus oli asentaa Win 8.n rinnalle toinen käyttöjärjestelmä näyttää että olen menettänyt Win 8.
Siis voinko asentaa sen takaisin netistä? Olen kirjautunut nettiin ensimmäisessä asennuksessa ja antanut Micrsoftille sähköpostini ja käyttäjänimeni.
Mikä se tarkka verkko-osoite on?
Pitäisi olla suomenkielinen. <
Mikä oli tuo "toinen" käyttöjärjestelmä? Miten asensit sen, formatoitko koko levyn?
Ja nyt tärkein; älä koskaan asenna mitään jos et ole varma mitä teet.- Kasiykkönen
Vähän vaikuttaa siltä että näin on tehty, eli formatoitu palautusosiot ja Windowsit pois.
Ainahan sen voi mikkiksen sivulta kokeilla ladata jos on lisenssikoodi.
- Nyt riitti
En vaivaudu enään! kolme kertaa asentanut..
aina juntturassa. - raidaaja
Kasatkaapa ite koneet, niin voitte ihan kiltisti ostaa OEM-dvd:n. Siitä saatte sitten kivasti asennettua sen vaikka tuhat kertaa uudestaan sille samalle koneelle, jos mieli tekee. Tänän viimeksi tuli tehtyä, kun siirryin RAID0 käyttämään SSD-levyjen kanssa.
- tyhmyydestä "sakot"!
linukset sotkee Windowsin asennuksen ! linuks tuhoaa !!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949