olen noin kuusikymppinen mies mutta seksi ei pelitä vaimoni kanssa,liityen vähän sairauksiakin.haluaisin kokeilla nuoremman naisen kanssa miltä se vielä tuntuu.vetovoima nuoriin naisiin vahva.
Kaksivuotta ilman seksiä
2
357
Vastaukset
Minä olen myös ollut kohta kaksi vuotta ilman seksiä.
Itsetyydytys rentouttaa, mutta ainahan sitä kaipaisi omaa rakasta viereen nukkumaan ja yllättämään silloin tällöin. :-)
Selibaattini alkoi edellisen seurustelukumppanini vuosia kestäneen henkisen ja fyysisen pahoinpitelyn jälkeen. Hän ei omien sanojensa mukaan pitänyt minua viehättävänä, mielenkiintoisena taikka arvokkaana vaikka silti halusi asua yhdessä kun laitoin niin hyvää ruokaa työpäivien päätteeksi ja hieroin ennen nukkumaanmenoa niskan, kädet, selän ja jalat rasvalla (Orion Aqualan L on tähän paras).
En anna jos en rakasta, oli kuinka söpö tapaus tahansa.- söpö
Entäs vähän sormella hivellä, miksei pussatakkin ja kielellä lipsuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022196- 1041634
- 821318
- 1211293
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘601068Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601044- 511017
- 36942
- 33814