Onko joku nähnyt tämän uskomattoman taiteellisen ja kuolettavan hauskan komedian? National Lampoon's Animal House JYRÄÄ MEITIN!!! Katsokaa ja äkkiä, se valistaa.
The Outsider
4
387
Vastaukset
- Mariana
Siis me kolme ja jengi! Jos sä tiedät mistä sen voi hankkia niin, ois kiva ku kertoisit!
- CoolHand
Me kolme ja jengi?? Siis se elokuvahan on The Outsiders, eikä mikään komedia...mutta sen voit hankkia esim. osoitteesta www.cdon.fi, ihan kelpo hinnalla...mutta se ei ole komedia :)
- The_Outsider
CoolHand kirjoitti:
Me kolme ja jengi?? Siis se elokuvahan on The Outsiders, eikä mikään komedia...mutta sen voit hankkia esim. osoitteesta www.cdon.fi, ihan kelpo hinnalla...mutta se ei ole komedia :)
Mä puhun nyt Delta-jengi-leffasta. Meni kattokaas nimimerkki ja otsikko hieman sekaisin. No problemo
- The_Outsider
Ja sekin on sikahyvä, mutta tää keskustelu oli tarkotus olla Delta-jengistä. Oletteko nähneet? Sen Outsiders-leffan saa kirjastosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat321266Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691075- 104906
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.35838- 42676
Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö51654Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi
Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks302636Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai92633- 29615
- 39601