Kirjoitinkin tänne aikaisemmin aamuisesta köpöttelystäni. Eli minua vaivaa päkiöiden kipu aamuisin ja kävely on sitten sen mukaista...
Otin asian uudelleen puheeksi lääkärin kanssa mutta hän suhtautui siihen edelleen vähätellen eikä ohjannut lisätutkimuksiin. Totesi taas että mulla varmaan on fibromylagia ja kun pyysin testiä hän totesi ettei siihen ole testiä. Aika kummaa kun olen kuullut että siihen on testi jossa tutkitaan 18 kipupistettä. En sitten viitsinyt alkaa väitellä.
Huomaisin jonkin aika sitten että päkiääni on kasvanut patti, pehmeä, eikä ole kivulias. Siis vain vasempaan jalkaan, oikeassa jalassa ei ole. En tiedä yhtään onko se ollut siellä jo pidemmän aikaa vai tullut lähiaikoina.
Mikähän tuollainen patti mahtaa olla. Onko kenelläkään samaa juttua? Aattelin kysyä mielipiteitä. On kyllä käynyt mielessä lääkärissä käyntikin mutta tuntuu aina että on vain riesa kun sinne menee.
patti päkiässä
köpöttelijä
1
1189
Vastaukset
- reumanainen
Hei, minulla on aina silloin tällöin ilmestyvä ns. reumakyhmy eli patti toisessa päkiässä. Se ei ole kivulias, eikä siitä ole toistaiseksi ollut kovin paljon harmia, kun muistaa sen ilmentyessä kävellä niin, etei se kovin paljon hankaa mihinkään.
Vaadi päästä lisätutkimuksiin, kauniisti puhumalla olet samassa tilanteessa vielä vuosienkin päästä. En tarkoita, että sinun pitäisi alkaa huutamaan ja raivoamaan, vaan vaikkapa niin, ettet lähde lääkärin vastaanotolta, ennen kuin hän on kirjoittanut lähetteen jatkoon..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693