Hanna on PARAS!!!!!!!!

lilla_angel

Hanna on paras!!!!!!! mitä mieltä ootte!!!!!!!!
oikee henkilö voitti idolsin!!!!!!

34

1183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalka

      hanna pakarinen oli munkin lemmppari melkei alust pitäe mut ärstyttää (vaikka arvasinhan mä) et seki teki nii tylsän levyn... mut eipä tainu hannal olla paljo valinta sanaa

      • Jos et pidä levystä niin kannattaa Hanna kuitenkin käydä keikalla katsomassa. Jos arvostelisi kouluarvosanalla levyn ja liven niin se menisi suurinpiirtein 7/10 suhteessa. Levy on hyvin tuotettua, helppoa radiomusaa. Mutta onhan siellä kuitenkin ÄÄNI, joka pelastaa levyn. Levyllä on monia biisejä, jotka ovat hyvinkin tylsiä, mutta keikkojen kautta en biisit alkavat elämään aivan eri tavalla.

        Ensi vuonna uusi levy ja silloin varmasti saadaan vähän parempi levy toisaalta mulla ei ole kauhean pahaa sanottavaa levystä. Diggailen sitä, se on jo niin "osa mua", että sitä ei voi edes arvostella ;)


      • AlfredJKwak
        Sorry kirjoitti:

        Jos et pidä levystä niin kannattaa Hanna kuitenkin käydä keikalla katsomassa. Jos arvostelisi kouluarvosanalla levyn ja liven niin se menisi suurinpiirtein 7/10 suhteessa. Levy on hyvin tuotettua, helppoa radiomusaa. Mutta onhan siellä kuitenkin ÄÄNI, joka pelastaa levyn. Levyllä on monia biisejä, jotka ovat hyvinkin tylsiä, mutta keikkojen kautta en biisit alkavat elämään aivan eri tavalla.

        Ensi vuonna uusi levy ja silloin varmasti saadaan vähän parempi levy toisaalta mulla ei ole kauhean pahaa sanottavaa levystä. Diggailen sitä, se on jo niin "osa mua", että sitä ei voi edes arvostella ;)

        persiistä.Ei mitään syytä nähdä eikä kuulla missään muodossa,ei livenä eikä levyllä.


      • somebody

        Minun mielestä se levy on ainakin hyvä ja monipuolinen.Muutama oikein koskettava ja mukaansatempaava biisi.Toivottavasti seuraavalla levyllä on vielä enemmän rockia,se sopii Hannan terävälle lauluäänelle kaikkein parhaiten.


      • Eiks Jani ole ainut joka on tehnyt ITSE oman musiikkinsa, mikä kyllä on harvinaista tommosille kilpailuista pinnalle päässeille "artisteille".


      • just
        Satan__666 kirjoitti:

        Eiks Jani ole ainut joka on tehnyt ITSE oman musiikkinsa, mikä kyllä on harvinaista tommosille kilpailuista pinnalle päässeille "artisteille".

        janikaan säveltäny albumilleen kuin 2 kappaletta ja ne on molemmat aivan surkeita.huono bisintekijä.


      • AlfredJKwak kirjoitti:

        persiistä.Ei mitään syytä nähdä eikä kuulla missään muodossa,ei livenä eikä levyllä.

        Silloin ei sanoillasi ole paljon painoa, jos intät perustaen tv-esiintymisiin, lehtijuttuihin mielipiteesi.

        Hanna on erinomaisen hyvä uusi artisti. Lavalla enemmän rock kuin levyllä. Ja kyllä Green Dayn Basket case -kappale on välillä rankkaakin rankempaa punkkia.. eikä mitään GD:n tyylistä "punkkia" vaan kunnon mättöä.

        Ja muista myös, että Hannalla oli 6 vuotta hardrock/hevibändi ennen Idolsia, muutamia demoja tekivät ja yksi biisi on netissä vieläkin laillisesti otettavissa.

        Idols oli Hannan kuten myös muutaman muun osallistujan tapa päästä esille. Itse olen formaatteja vastaan, kiitos Popstarsin.. mutta Idols toi esille oikeasti erinomaisen hyviä ja erilaisia artisteja.

        Mutta jos ei halua antaa edes mahdollisuutta Hannalle tai jollekin toiselle Idols-formaatin kautta tulleelle niin sitä jää jankkaamaan samaa asiaa.


      • AlfredJKwak
        Sorry kirjoitti:

        Silloin ei sanoillasi ole paljon painoa, jos intät perustaen tv-esiintymisiin, lehtijuttuihin mielipiteesi.

        Hanna on erinomaisen hyvä uusi artisti. Lavalla enemmän rock kuin levyllä. Ja kyllä Green Dayn Basket case -kappale on välillä rankkaakin rankempaa punkkia.. eikä mitään GD:n tyylistä "punkkia" vaan kunnon mättöä.

        Ja muista myös, että Hannalla oli 6 vuotta hardrock/hevibändi ennen Idolsia, muutamia demoja tekivät ja yksi biisi on netissä vieläkin laillisesti otettavissa.

        Idols oli Hannan kuten myös muutaman muun osallistujan tapa päästä esille. Itse olen formaatteja vastaan, kiitos Popstarsin.. mutta Idols toi esille oikeasti erinomaisen hyviä ja erilaisia artisteja.

        Mutta jos ei halua antaa edes mahdollisuutta Hannalle tai jollekin toiselle Idols-formaatin kautta tulleelle niin sitä jää jankkaamaan samaa asiaa.

        et silleen.


      • Okku
        AlfredJKwak kirjoitti:

        et silleen.

        Loistavat perustelut Alfredilta ja annettu sillä varmuudella, minkä täydellinen tietämättömyys asiasta antaa. Käy keikalla ja arvostele vasta sitten!


      • AlfredJKwak
        Okku kirjoitti:

        Loistavat perustelut Alfredilta ja annettu sillä varmuudella, minkä täydellinen tietämättömyys asiasta antaa. Käy keikalla ja arvostele vasta sitten!

        ja koittakaas itse perustella että miksi muka hyvä.Ette tietäis mitään koko Pakarisesta ilman sitä Mtv:n ja Bmg:n paska ohjelmaa joka oli suunnattu juuri koko suomen laumaeläimille.Ei tolla kokemuksella ,mikä teidän Hannalla on,irtoo mitään merkittävää ja hyvää.Kuoleva ilmiö ja aika nopeesti vielä.Falski laulaja,ei itse sävellä,aika tasapaksut taustat,ihan karaoketasoa.Ei toimi.Rahat pois juttu,itse en siihen paskaan koske edes tikulla.


      • producer
        AlfredJKwak kirjoitti:

        ja koittakaas itse perustella että miksi muka hyvä.Ette tietäis mitään koko Pakarisesta ilman sitä Mtv:n ja Bmg:n paska ohjelmaa joka oli suunnattu juuri koko suomen laumaeläimille.Ei tolla kokemuksella ,mikä teidän Hannalla on,irtoo mitään merkittävää ja hyvää.Kuoleva ilmiö ja aika nopeesti vielä.Falski laulaja,ei itse sävellä,aika tasapaksut taustat,ihan karaoketasoa.Ei toimi.Rahat pois juttu,itse en siihen paskaan koske edes tikulla.

        se on kuules poju niin että sinä et paljoakaan musiikista tajua.Hannan ääni on ainut kastiaan tässä maassa;tumman rosoinen,monisävyinen,vivahteikas,upean käheä,salaperäinen,ihan mitä tahansa.Ottaisin hänet talliini vaikka heti,mutta valitettavasti se ei ole mahdollista.Hannasta kilpaillaan jo ulkomailla.


      • AlfredJKwak
        producer kirjoitti:

        se on kuules poju niin että sinä et paljoakaan musiikista tajua.Hannan ääni on ainut kastiaan tässä maassa;tumman rosoinen,monisävyinen,vivahteikas,upean käheä,salaperäinen,ihan mitä tahansa.Ottaisin hänet talliini vaikka heti,mutta valitettavasti se ei ole mahdollista.Hannasta kilpaillaan jo ulkomailla.

        julkisuus ja julkkiksilla myydään laumoille paskaa.Jos olet producer niin tiedät kyllä mutta arvatennkin olet teini joka näkee Hannasta märkiä unia.


      • kuules Aatu!
        AlfredJKwak kirjoitti:

        julkisuus ja julkkiksilla myydään laumoille paskaa.Jos olet producer niin tiedät kyllä mutta arvatennkin olet teini joka näkee Hannasta märkiä unia.

        En edelleenkään ymmärrä miksi vietät näin paljon kallisarvoista aikaasi sellaisen artistin foorumissa josta et välitä.
        Olet siis vain huomiota kaipaava työtön luuseri jolla ei ole päivisin muuta tekemistä ? Onhan tällainen yksi keino tulla huomatuksi.


      • AlfredJKwak
        kuules Aatu! kirjoitti:

        En edelleenkään ymmärrä miksi vietät näin paljon kallisarvoista aikaasi sellaisen artistin foorumissa josta et välitä.
        Olet siis vain huomiota kaipaava työtön luuseri jolla ei ole päivisin muuta tekemistä ? Onhan tällainen yksi keino tulla huomatuksi.

        että silleen.


      • Black pearl
        AlfredJKwak kirjoitti:

        et silleen.

        no kerroppas miksi se Hanna on ihan paska?? Perustelut, pönttö. Ei oo kovin hyvä sanoa että "se on ihan paska". ja sitte kun sulta kysyy, että miksi se on, niin vastaus: "No...kun se vaan on niin paska". Ootsaa kyllä välillä vähän perustellutkin, (haukkunut) mutta nekin semmosia "no kun sen äänikin on ihan paska". Miten se on paska?? mikä siinä mättää? Yritä vähän ees selittää noita sun vittuilujas, nii joku vois sua ehkä ymmärtääkki.


      • Black pearl
        AlfredJKwak kirjoitti:

        ja koittakaas itse perustella että miksi muka hyvä.Ette tietäis mitään koko Pakarisesta ilman sitä Mtv:n ja Bmg:n paska ohjelmaa joka oli suunnattu juuri koko suomen laumaeläimille.Ei tolla kokemuksella ,mikä teidän Hannalla on,irtoo mitään merkittävää ja hyvää.Kuoleva ilmiö ja aika nopeesti vielä.Falski laulaja,ei itse sävellä,aika tasapaksut taustat,ihan karaoketasoa.Ei toimi.Rahat pois juttu,itse en siihen paskaan koske edes tikulla.

        Koskea tikulla paskaan? Ihminen se on, ei sontaläjä, niinkuin vaikka sinä XD


    • AlfredJKwak

      oliko Idols joku missikisa vai mikä?

      • Nanna

        Ärsyttävää kun jotkut tulee tänne aina vaan haukkumaan, tulee niin paha olo kun lukee sellasia...Vaikka niistä ei pitäis välittää mutta silti.

        Ite ainakin tykkään Hannasta hirmusesti, ääni on aivan ihana ja Hanna on nätti kun mikä:)


      • AlfredJKwak
        Nanna kirjoitti:

        Ärsyttävää kun jotkut tulee tänne aina vaan haukkumaan, tulee niin paha olo kun lukee sellasia...Vaikka niistä ei pitäis välittää mutta silti.

        Ite ainakin tykkään Hannasta hirmusesti, ääni on aivan ihana ja Hanna on nätti kun mikä:)

        musiikin kanssa.


      • Effi
        AlfredJKwak kirjoitti:

        musiikin kanssa.

        Alfred alkaa muistuttaa Ramiroa. Aina saatava viimeinen sana. Oli sanottavaa tai ei.


      • AlfredJKwak
        Effi kirjoitti:

        Alfred alkaa muistuttaa Ramiroa. Aina saatava viimeinen sana. Oli sanottavaa tai ei.

        mitään ,itse olen pitkän linjan muusikko.Älkää te nöösit yrittäkö.


      • jaska
        AlfredJKwak kirjoitti:

        mitään ,itse olen pitkän linjan muusikko.Älkää te nöösit yrittäkö.

        Jos olisit pitkän linjan muusikko, sinulla ei olisi aikaa eikä intressejä roikkua tällä foorumilla inttämässä lapsellisesti asioista ja esittämässä faktoina mielipidekysymyksiä. Tai sitten olet erittäin epäonnistunut pitkän linjan muusikko, joka on katkera uusille lahjakkuuksille.


      • AlfredJKwak
        jaska kirjoitti:

        Jos olisit pitkän linjan muusikko, sinulla ei olisi aikaa eikä intressejä roikkua tällä foorumilla inttämässä lapsellisesti asioista ja esittämässä faktoina mielipidekysymyksiä. Tai sitten olet erittäin epäonnistunut pitkän linjan muusikko, joka on katkera uusille lahjakkuuksille.

        eikä levy-yhtiön masinoima massinteko kone.Saa kai pitkänlinjan mussikkokon ilmaista mielipiteensä vai eletäänkö vielä Kekkoslovakiassa.


      • .......
        AlfredJKwak kirjoitti:

        eikä levy-yhtiön masinoima massinteko kone.Saa kai pitkänlinjan mussikkokon ilmaista mielipiteensä vai eletäänkö vielä Kekkoslovakiassa.

        pitkänlinjan muusikolla riitä töitä kun roikut täällä päivät pitkät?taidat olla pelkkä wannabe joka ei tule koskaan pääsemäään pinnalle.


      • AlfredJKwak
        ....... kirjoitti:

        pitkänlinjan muusikolla riitä töitä kun roikut täällä päivät pitkät?taidat olla pelkkä wannabe joka ei tule koskaan pääsemäään pinnalle.

        listat ei kiinnosta ja julkkikset on turhia.Kun et minua tunne niin älä puutu persoonaani.En minäkään puutu sinun henkilöösi.Asiat asioina.Pakarisen elinkaari bisneksessä tulee olemaan lyhyt.


      • 39 v.
        AlfredJKwak kirjoitti:

        listat ei kiinnosta ja julkkikset on turhia.Kun et minua tunne niin älä puutu persoonaani.En minäkään puutu sinun henkilöösi.Asiat asioina.Pakarisen elinkaari bisneksessä tulee olemaan lyhyt.

        Pikku vinkki "Aatu" jos ihan oikeesti et välitä sanojesi mukaan ns. kaupallisesta musasta saatikka Hannasta tai Idolsseista yleenä. Niin sellaiset henkilöt EIVÄT todellakaan vaivaudu edes kirjoittelemaan tämän tyyppisiin foorumeihin.
        Eli johtopäätös on, että olet yksinäinen henkilö joka saa näin kaipaamaansa huomiota.


      • ilmoitus
        AlfredJKwak kirjoitti:

        listat ei kiinnosta ja julkkikset on turhia.Kun et minua tunne niin älä puutu persoonaani.En minäkään puutu sinun henkilöösi.Asiat asioina.Pakarisen elinkaari bisneksessä tulee olemaan lyhyt.

        informaatiota halukkaille!


      • AlfredJKwak
        39 v. kirjoitti:

        Pikku vinkki "Aatu" jos ihan oikeesti et välitä sanojesi mukaan ns. kaupallisesta musasta saatikka Hannasta tai Idolsseista yleenä. Niin sellaiset henkilöt EIVÄT todellakaan vaivaudu edes kirjoittelemaan tämän tyyppisiin foorumeihin.
        Eli johtopäätös on, että olet yksinäinen henkilö joka saa näin kaipaamaansa huomiota.

        huonoa musiikkia.Kyllä minä tunnen suomalaisen humppakansan soitettuani itse vanhaa tanssimusiikkia.Onneksi lopetin sen ajoissa.Saihan siitä kesätöinä rahaa mutta paskaa mikä paskaa,ja ihan samaa on tuo teidän Hanna.Ja koko idols huijausjengi.Menittepä halpaan.Mtv sai hirveet rahat kun pöljät puhelinäänesti hiki hatussa.Onnellisia tuntuu olevan idiootit.Musiikki on musiikkia mutta Idolstuotteet ei.


      • nobody
        AlfredJKwak kirjoitti:

        musiikin kanssa.

        Hanki elämä.


    • lellu

      hanna oli oikea henkilö joka voitti idols kisan

    • Black pearl

      mitä järkeä tällaisesta asiasta on ruveta puhumaan, kukaan ei kuitenkaan ole kanssas aivan täysin samaa mieltä... tästäkin vaan tulee tällaista "paras!! Hanna rulaa" ja toiset karjuu että "vittu se on ihan perseestä". siis mitä järkee ylipäätänsä alkaa kyselemään asiasta, josta kaikki ovat eri mieltä...??

      • Haza

        Hanna on oikeesti ihan BEST!!!!!!! :D


      • Black pearl
        Haza kirjoitti:

        Hanna on oikeesti ihan BEST!!!!!!! :D

        kanattaa muistaa se ettei kaikki oo sun kanssa samaa mieltä... mutta ei Hannan fanittamisessa ole mitään pahaa, eikä "vihaamisessakaan". Mutta eihän artistia voi vihata kunnolla, jos ei tunne sitä muuten kuin ulkonäöltä, koska se ei ole riittävä peruste...


      • lilla-angel

        no jos on niin kauheeta ni älä tuu tänne!!!!!!!! jos tuut ni ÄLÄ valita!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        muut ehkä haluu keskustella siitä!!!!!!!!!!!!!!!
        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      79
      3295
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1982
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1871
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1548
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1395
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1385
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1099
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1038
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      844
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      840
    Aihe