Tutkittu tiedostoja Oulun yliopistolla ja koko Windows8 ydin on samaa vanhaa NT-ajalta peräisinolevaa.
Kaikki vanhat NT ajuritkin toimisi, mikälli ei ääni ja kuva, jolloin pitää olla direcx yhteensopiva rajapinta.
XP ei ole vuodokas, koska sen osat joidaan korveta uusilla.
Eikä perusrunko vuoda kuin NSA:lle.
Kaikki uusi mitä on on huonostikoodattua skeidaa! Ei ihme että Microsoft ei ole pystynyt koodaan uutta järjestelmän runkoa.
64 bittinen versio tehtiin samaan aikaan kuin NT. se oli aluksi vain puolustusvoimen käytössä. 64b versio on käänetty aivan samasta lähdekoodista kuin 32b versio!
64 versio sisältää emulaattorin 32b ohjelmille ja vajaan 16b ohjelmille.
Oikeesti Kasissa on vain metro ja ydin on vanhaa!
palauttamalla vanhan direcx, 7 ajurit toimii moitteetta!
Windows 8 on vanha NT
5
148
Vastaukset
- Tommy-boy
Ei OiKein VakUUta tuolLainen tEksti kaiKessa epämäärÄiseSä heiToissAan.
Siis kuka on tutkinut, mitä on tutkinut ja missä on tutkinut? Joku räkänokkaansa kaiveleva nörtinalku Oulun yliopiston kampusalueeseen tutustuessaan.
Mitä äänen, kuvan rajapinta höpötys on? Entä XP:n?
No on, on, on huono tsydeemi tämä kasiykkönen.
Mikä versio DirectX:stä pitäisi palauttaa ja mihin? Kasiinko? Eipä poju onnistu. Seiskaanko? Ei tarvetta, koska v 11 toimii loistavasti.
Omituinen hölöttäjä ilman uskottavia perusteluja. - Jatkojalosteita
Ilman tutkimuksiakin on tiedossa, että myös kuluttaja-Windowsit XP:stä (NT 5.1) lähtien perustuvat NT-ytimeen (http://fi.wikipedia.org/wiki/Windows_NT). Myös se kasia kaikin puolin "parempi" W7.
Läheskään kaikki eivät kuitenkaan tiedä sitä, että seiska ja kasi ovat Vistan aloittaman NT6.x-sarjan jatkojalosteita, eivät kokonaan uusia käyttöjärjestelmiä. Tuleva ysi saattaa aloittaa uuden NT7.x-sarjan, tai sitten se jatkaa vanhaa kuutossarjaa.
Seiskan ja kasin sijasta voitaisiin siis puhua esim. Vista 2:sesta ja Vista 3:sesta, mutta ymmärrettävästi tämä ei ole sopinut MS:n markkinointistrategiaan. - vax/vms
Windows NT ei ole ms:n kehittämä uusi käyttis, vaan perustuu 70-luvun VAX/VMS järjestelmään, johon ms vain hankki lisenssin Deciltä ja laittoi päälle win3.1:n apin, tuloksena Windows NT.
http://windowsitpro.com/windows-client/windows-nt-and-vms-rest-story- tietokoneduunari
Windows NT on Microsoftin tuote, siinä nyt vaan kävi niin, että VAX / VMS:n "isä" palkattiin Microsoftille töihin. Ja hän toi mukanaan paljon ideoita joita hyödynnettiin Windows NT:ssä.
Windows NT ei ole VAX / VMS:n klooni. Tosin olen kyllä sitä mieltä, että Windowsin kehitys on mennyt pahasti pieleen eli se alkaa olla päivä päivältä yhtä surkeampi tuote.
Tuota vanhaa VAX / VMS:ää alkaa jo tulla ikävä. Muuten työpäivät kuluukin unixin ja linuxin parissa, koska Windowsit eivät enää juuri kiinnosta.
- PC-DOS
Mikä ihmeen vitoussi, pitäskö minun vaehtoo jo tuo CP/M johonnii uuvempaan systeemiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949