Sanokaa viisaammat miten etu-umpioiden parkkilamput saa vaihdettua? Ei meinaa sormet mahtua pääpolttimon aukosta..
Sebring 2006
6
211
Vastaukset
- pikahuolto
Umpiot pitää irrottaa, joten huoltoon.
Muistaakseni velottivat 10€/puoli polttimoiden hinnan. - Pikasäästö
No se umpiohan on helppo irroittaa itsekkin. Ei siihan huoltomiestä tarvii. On ihan kahdella ruuvilla siitä ylhäältä kiinni.
- hessu11
Kyllähän umpiot irti saa,ja h13 vaihdettua,mutta millä yltää ottamaan ne siellä sisällä kaukana sivulla olevat parkkilamput?
- älykäs asentaja
Hessu hopo käytä älyäsi tai vie pikahuoltoon!
- hessu11
No käytin,luulin pääpolttimon ympärystä metalliksi mutta sehän olikin kumia..:)
- seba1111
Irroita kuvut niin saat polttimot vaihdettua umpioihin, itsekkin yritin räpeltää ennenkuin leikkasi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851768Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201184YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621060- 62946
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74856Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli79808Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029806- 57800
Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.46790Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.115761