Moi
Mitä mieltä ootte, tartteeko mopon päälle laittaa pressu sillon ku se ei oo ajossa? Itse sain just mopon ja mietin, että pitäskö siihen joku peitto ostaa? Luulis että noi nyt olis vesisateen kestäviä vehkeitä noi Derbit!
Mutta toisaalta se olis hyvä peittää ettei linnut pasko päälle ja muutenkaan pölyynny ja olis vähän piilossa vaikka omakotitalon pihassa mopo onkin. Peittääkö jengi siis moponsa ja mistä ootte pressun homannu, jos ootte jotain siinä päällä pitäny?
Pressu mopon päälle?
6
3002
Vastaukset
- 3+8
Moro. Suosittelen sellaista MP-peitettä ihan sateen ja linnunpaskan takia, kuten itse myös totesit. Varsinkin jos mopo on uusi. Peitteitähän saa joka kaupasta missä on jonkinlainen autotarvikeosasto, ainakin Motonetista ja Biltemasta. Kannattaa ostaa riittävän iso, omani on hivenen leveydestä tarkka kun ostin sen ihan arviosta. Itse pidän peitettä moottoripyöräni päällä vaikka säilytän sitä vajassa. Vajaan pääsee lintuja ja sielläkin ne sotkee kaiken. Hyvää mopokesää kaikille.
- Trailer..d
Kannattaa käyttää. Itse pidän aina mopon peitettynä. Biltemasta tai Motonetistä saa suojapeitteitä. Kannattaa vaan katsoa tosiaan semmonen oikean kokonen ja jos peitossa on jonkin sorttista kiinnityslenkkiä niin aina plussaa. Pysyy paremmin mopon päälle tuulessakin,
- varauksella...
Kannattaa käyttää mopoissa ja moottoripyörissä. Pitää kuitenkin muistaa, että kova tuuli tekee peitteestä helposti purjeen ja se osaa kaataa isonkin pyörän - moposta puhumattakaan.
Tuossa joku kesä sitten eräs naisihminen kuvitteli, että hänen iso Trumppansa oli kaadettu ilkivaltaisesti jo kaksi kertaa saman kesän aikana. Syylliseksi selvisi lopulta kova tuuli.- Kitoos
Hyvä muistutus sinulta. Tuo ei todellakaan tule aina mieleen. Nyt huomioin paikan missä peitettä käytän.
- Anonyymi
Kyllä auttaa kun ne ei näe visuaalisesti sitä kulkupeliäei varkaus himot iske
- Anonyymi00006
Pidättekö sadepäivinä koulun pihalla peitettä mopon päällä? En oo ite jaksanu pakata peittoo mukaan, mut kun kerran kotipihaski tulee pidettyä, ni miksei koulun pihaski. Vai repiiks huligaanit sen pois?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986298KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3555795Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602783Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072218Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071908- 1251754
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191633Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811300- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331098