Miksi helluntalaiset haukkuu niin paljon muita

vastenmielistä hei

Kysynpä vaan ??????????????

10

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin. Sitä minäkin kaiken aikaa mietin. Hellari aina tuomitsee-asia kuin asia niin pitää tuomita. Ja aina muut, itsessä kun ei löydy mitään vikaa.

    • omaa hautaa kaivavat

      Niin just.
      Niistä ei muka itsestä löydy mitään vikaa.

      Siksi kai niillä meneekin nyt niin huonosti.

      Ylepys käy lankeemuksen edellä.

    • mahdoton pelastua

      siksi, ja siitä me eksytyslahkolaiset tunnetaanki, he elävät kokoajan tehden syntiä, helarit ei pidä herran käskyä, heille on vaan tuomion odotus. sillä mahdoton on heidän pelastua jumalaa pilkkaamalla

      • onpas ankeeta

        Ai ne ei pelastu ollenkaan .

        No voi hellariparat


    • valetta toisen pääll

      Eipä täällä kukaan helluntai ketään hauku, kauhistelee vaan eenokin ja muutaman muun peellisiä tekstejä, joista lapsikin näkee että kaikki inkkarit ei ole kanooteissa.

      sensijaan esiintyy suurisuuntaista panettelua ja valetta kaikkea helluntaita kohtaan.

      ihan on samaa kuin Apostolien aikana. Ristille vaan ja päästäkää meille barabbas !

      Sama huuto kuuluu aamusta iltaan täälläkin.

    • Ei hauku vaan kauhistelee...aivan aivan.

      Tuomitset. Se on oikea sana.

      Älä suhtaudu Eenokin kirjoituksiin kirjaimellisesti, pyri näkemään se asia kaiken takana.

      Kyseessä on vain luterilaisuuden ja helluntailaisuuden erot. Kahden uskonnon yhteentörmäys.

      Eiuskovana sanon ettei kumpikaan ole oikeassa.

      Asiat riitelevät ei ihmiset-jos niin halutaan. Mutta haluaako helluntailainen?

      Miksi tämä palsta on täynnä hellarien tuomioita ja riitaa?

      Ihan ilman minuakin. Tai Eenokkia.

      Ja nyt sen näkee jo muutkin.

    • Heillä ei ole hyvä olla,
      ja huono omatunto/itsetunto.

    • Helluntailaisuuden perusolemukseen ainakin täällä Suomessa on perinteisesti kuulunut muiden kirkkokuntien uskovien ja uskosta osattomien "haukkuminen". Helluntailaiset ovat olleet kovasti huomioimassa muiden seurakuntien jäsenten harjoittamaa syntielämää, mutta oma pesä on jätetty likaantumaan. Valitettavasti vieläkin helluntaiopin mukaisesti uskoontullut ja upotuskastettu helluntailainen käyttäytyy usein näin.

      • pöllö istuu oksallaa

        Oletko sinä ihan umpisokea vaiko jotenkin tööt, kun täällä ei kukaan hauku ketään senemmän kuin sinä kaiken aikaa joka asiaan ja aloitukseen !

        te olette kaikki samanlaisia jtka ette ole siällä ettekä ulkona vaan kynnyksellä räksytätte kaikkea mikä liikkuu helluntaiavaruudessa.

        eikö ole miestä sen vertaa että kerrankin totuudessa katsoisi itseään peiliin hah!


    • leeviläinen

      Helluntailaista vaivaa suunnaton alemmuuskompleksi ja siksi haukkuu lähimmäisiään.
      Kun helluntailainen ei itse osaa mennä portista Jeesus-tielle vaan seisoo portilla tien tukkona, niin mahdollinen taivastielle menevä jää näin ollen portin ulkopuolelle. Helluntailainen estää alemmuuskomleksinsa seurauksena useimmiten lähimmäistensä pääsyn Jeesus-tielle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe