Kukan syöminen?

Fernis

Antakaa hyvä vaihtoehto polttamiselle, voiko kukkaa syödä sellaisenaan? Kannattaako sekoittaa kaakaoon tms. rasvaiseen ruokaan tahi juomaan?

"nimim. kannabis ei toimi polttamalla"

38

19137

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huttunen

Parasta sekoittaa rasvan joukkoon, perus voi on parasta. Pistät pannulle hiukan voita sulamaan, ruskista voi (siitä tulee niin paremman makuista, siis voista :-) jäähdytä pannua hetken aikaa ja laita sopiva määrä kukua kuuman voin joukkoon ja sekoita.

Siitä sitten ihan minkä tahansa ruuan päälle, itse tykkään pizzasta tai YRTTIVOI-patongista.

• Anonyymi

hyvä ohje, tuo sunantamasi kukkien syömisestä

• just

älä polta niitä poskareita ;)
      jos kanna ei toimi polttamalla, niin et osaa polttaa!
      liikaa syömällä voit saada itsesi psykoosin omaiseen tilaan ja sitten meillä on taas yksi tilasto-ihme!

• Fernis

Eiköhän se polttaminen käy kuitenkin pahemmasta. Tuskin joku 1.5 g syötynä (korkeintaan) on liikaa. Vai miten on?

• dent
        Fernis kirjoitti:

Eiköhän se polttaminen käy kuitenkin pahemmasta. Tuskin joku 1.5 g syötynä (korkeintaan) on liikaa. Vai miten on?

syömällä annosta on vaikeampi hallita. kannattaa "opetella" jollain muulla tavalla. voi tulla muuten ikävä ilta.

• voi voi

pyhästä yrtistä voi seota, eihän?

mites ne ganjaskitsoiset, joita mä oon hoitanu? varmuudella ei muita päihteitä ja olivat sekasin kuin seinäkellot, kauheet vainot päällä?

ups, vai tuliko nyt puhuttua vastoin ainoota oikeeta ganja-totuutta? voi mikä kaamea teko! pyydän syvimmin anteeksi.

• oho
        dent kirjoitti:

syömällä annosta on vaikeampi hallita. kannattaa "opetella" jollain muulla tavalla. voi tulla muuten ikävä ilta.

eihän pyhä yrtti tee kuin hyvää kaikille? miksi rienaat vastoin ainoata oikeata ganja-totuutta? :>

• dent
        oho kirjoitti:

eihän pyhä yrtti tee kuin hyvää kaikille? miksi rienaat vastoin ainoata oikeata ganja-totuutta? :>

taidat olla ainoa joka on tuollaista sanonut...

• Narc
        Fernis kirjoitti:

Sanoisin, että kokeilepa ensin vaikka tuollaista 0.5 grammaa... tai oikeastaan, napsi joku 0.2, venttaa puoli tuntia ja jos ei tunnu, ota toinen samanlainen.

Dolphinsin space cakessa oli kuuleman mukaan gramman puolikas. Sen ensimmäisen kerran kun söin sellaisen kokonaisena, seurauksena oli överit.

Tietenkin tämä riippuu pitkälti aineen laadusta.

• Järki.hoi
        Fernis kirjoitti:

Kerta-annos on 0.2g et älä nyt huviksesti vedä melkein kymmenkertasta annosta!

• Äly.hoi
        voi voi kirjoitti:

pyhästä yrtistä voi seota, eihän?

mites ne ganjaskitsoiset, joita mä oon hoitanu? varmuudella ei muita päihteitä ja olivat sekasin kuin seinäkellot, kauheet vainot päällä?

ups, vai tuliko nyt puhuttua vastoin ainoota oikeeta ganja-totuutta? voi mikä kaamea teko! pyydän syvimmin anteeksi.

"mites ne ganjaskitsoiset, joita mä oon hoitanu? varmuudella ei muita päihteitä ja olivat sekasin kuin seinäkellot, kauheet vainot päällä?"

Ei alkoholia, ei lääkkeitä, aitoa kannabista eikä muuntohuumeita. Tuonkun todistat kokeilla faktaksi niin uskon.

• 32r3rr2r
        Narc kirjoitti:

Sanoisin, että kokeilepa ensin vaikka tuollaista 0.5 grammaa... tai oikeastaan, napsi joku 0.2, venttaa puoli tuntia ja jos ei tunnu, ota toinen samanlainen.

Dolphinsin space cakessa oli kuuleman mukaan gramman puolikas. Sen ensimmäisen kerran kun söin sellaisen kokonaisena, seurauksena oli överit.

Joo ja toleranssi vaikuttaa myös aika paljon itse olen myös käynyt kyseisessä dolphin paikassa aikoinaan 2008 ja join teen tuon muffinin lisäksi jossa oli sillon 0.7 ja teessä oli täysi haudutuspallollinen kukintoa eivät meinanneet ekaksi myydä mutta sain vakuutettua että tiedän mitä teen mukavaa oli övereistä ei tietoakaan mutta kokemattomalle tuo 0.2 on ihan sopiva alkuun helpompi syödä lisää kun poistaa jos meni liikaa.

• Anonyymi
        Narc kirjoitti:

Ainakin netissä on että 10 -20 grammaa vo syödä

• Holocaust

Jos kannabis ei toimi polttamalla niin sinua on kyllä kusetettu, tai et uskalla polttaa tarpeeksi suurta määrää.

Se toimii parhaiten polttamalla, mutta siitä voi tehdä ruokaa, taikka kaakaota. Hasaa voi syödä sellaisenaankin.

• Fernis

Olen tietoinen siitä että parhaiten toimii polttamalla. Miten kaakaota olisi paras väsätä? Paljonko viitsii heittää sekaan?

• Holocaust
        Fernis kirjoitti:

Olen tietoinen siitä että parhaiten toimii polttamalla. Miten kaakaota olisi paras väsätä? Paljonko viitsii heittää sekaan?

Lämmitä rasvaa pannulla, jonka jälkeen siihen sitten lisään kukkaa haluamasin määrän, vaikka 3g sitten lämmität maidon ja lisäät rasvan tuon maidon joukkoon. Kaadat lasiin ja pistät kaakaojauhetta sekaan.

Suosittelen silti polttamista, koska se toimii jos kukkasi on toimiakseen. Oletko varma ettei joku olisi kusettanut sinua kuituhampulla?

• Nyt.numerot.oikein
        Holocaust kirjoitti:

Lämmitä rasvaa pannulla, jonka jälkeen siihen sitten lisään kukkaa haluamasin määrän, vaikka 3g sitten lämmität maidon ja lisäät rasvan tuon maidon joukkoon. Kaadat lasiin ja pistät kaakaojauhetta sekaan.

Suosittelen silti polttamista, koska se toimii jos kukkasi on toimiakseen. Oletko varma ettei joku olisi kusettanut sinua kuituhampulla?

Jos käyttäjä ei ole jokapäiväiskäyttäjä, oikea annos on max 0.3g. Te käskette sekottaa ihmiset kokonaan. Törkeetä. Tuo 3g maksaakin yli 60e ja toisekseen ite oon esim 80 kilonen ja 0.2g kolahtaa todella kovaa kun en polta ku pari kertaa viikossa.
        KOITTAKAA NYT TAJUTA ETTEI ALOITTELIJAA VOI KÄSKEÄ VETÄÄ 3 G SIIS 3G MARIHUANAA KOSKA SE ON KYMMENKERTAINEN YLIANNOSTUS!!!! 0.1-0.2G vois alkaa..eri juttu jos on kokenut käyttäjä.

• superskunk
        Nyt.numerot.oikein kirjoitti:

Jos käyttäjä ei ole jokapäiväiskäyttäjä, oikea annos on max 0.3g. Te käskette sekottaa ihmiset kokonaan. Törkeetä. Tuo 3g maksaakin yli 60e ja toisekseen ite oon esim 80 kilonen ja 0.2g kolahtaa todella kovaa kun en polta ku pari kertaa viikossa.
        KOITTAKAA NYT TAJUTA ETTEI ALOITTELIJAA VOI KÄSKEÄ VETÄÄ 3 G SIIS 3G MARIHUANAA KOSKA SE ON KYMMENKERTAINEN YLIANNOSTUS!!!! 0.1-0.2G vois alkaa..eri juttu jos on kokenut käyttäjä.

Haloo se on kannabista herää pahvi

• Todellisuus

Terveellisempäähän tuo on syötynä.. annostelun kanssa kannattaa tosiaan olla alkuun aika varovainen, kun se vaikutus tulee sillä tavalla hiipien.
      Mutta enpä kyllä ole koskaan tavannut henkilöä, jolla ei polttamalla toimisi :)

• ppt4

siis onko heinää ettei toimi pottamalla? eli siis siks tahdot kaakaot? vai? pilveä edes?

• ppt4

polttamalla siis..)

• Eräänlainen

Alpron soijakaakaota 1l reilu nokare VOITA ja vielä vähän lisää punaista maitoa puolisen litraa. Lisukkeena minttu (varsinkin piparminttu) antaa mukavaa raikkautta. Lisää haluamasi määrä kannabis-tuotetta. Hauduttele vähintään 1,5-pari tuntia. Ennen nauttimista anna seistä hetki(10 min) kattilassa, jotta voi muodostaa pinnalle ohuenrapean kuoren. Kaada termariin ja kiipeä lähimmän metsän korkeimmalle kohdalle. Istuudu ja nauti elämästäsi!

Kun sato on jo poltettu ja mietit että mitä tehdä risujen kanssa, niin huomaat että parhaat palat jäivätkin viimeiseksi.

• pajaa

Ei toimi kukan syöminen raakana. Kukka täytyy tavalla tai toisella kuumentaa, että THCA muuttuu THC:ksi ja menee päähän. THC:n höyrystymisase aste on 160C, mutta muiden kannabinoidien 170-220C.

Välttämättä kukkaa ei ole pakko kuumentaa rasvassa, mutta rasvassa käytetään sen takia, että silloin THC ja kannabinoidit liukenee siihen rasvaan eikä kukkaa itsessään tarvitse syödä. THC:n ja kannabinoidien aktivointiin riittää kyllä sekin, että kuumentaa kukan vedessä, mutta silloin kukkakin on syötävä koska THC ja kannabinoidit eivät liukene veteen.

• Lääkkeeksivain

Toimii ihan vaikka niin että silppuat kukan lasilliseen maitoa, pistät 2 min mikroon mikro täysillä. Juot maidon ja syöt vaikka lusikallisen voita päälle. Näin voi toimia maissa joissa kannabis on laillista jos on jostain syystä kiire syödä ja valmistaa se nopeasti. Hiljaa hauduttamalla sen saa hyödynnettyä tehokkaammin, mutta ihan parissakin minuutissa siitä saa toimivaa.

• y3w5y3w4yw

Riipuen ihmisestä mutta yleensä syödä joutuu vähän enemän kun polttaa että toimii kun polttamlla 0,2 saa lähes jokainen olotilan monelle tuo määrä syötynä ei sano mitään ja poltamalla toimii muutaman tunnin kun taas syödessä menee tunti että toimii kunnolla jonka jälkeen voi kestää 3-5 tuntia olotila.

• Vuosien.kokemus

Mulla ainakin yhen polton jälkeen olotila kestää AINA 4,5 -5 tuntia. Ja poltan vaan 0.2mg.

• Kuosien.vokemus
        Vuosien.kokemus kirjoitti:

Mulla ainakin yhen polton jälkeen olotila kestää AINA 4,5 -5 tuntia. Ja poltan vaan 0.2mg.

Tällä kannabiksen suurkuluttajalla taitaa olla edelleenkin m-kirjain tuossa gramman etupuolella liikaa. Liitännäis- ja kerrannaisyksiköt haltuun! Jos haluat asian ilmaista milligrammoissa, jotka ovat gramman tuhannesosia, täytyisi kirjoittaa 200mg. Tämä tarkoittaisi määrää 0.2g (gramman viidesosa), joka alkaa kuulostaa järkevämmältä annoskoolta jos halutaan placebo-vaikutuksia suurempi efekti hampusta. Tai sitten olet vain tuhat kertaa herkempi hampun vaikutuksille kuin ihminen keskimäärin.

Hyvää kukkaa minä nautin 0.05g kerrallaan. Mutta harvoin 10g yli kolmea päivää riittää. Siinäpä mysteeri pureskeltavaksi.

• Vuosien.kokemus
        Kuosien.vokemus kirjoitti:

Tällä kannabiksen suurkuluttajalla taitaa olla edelleenkin m-kirjain tuossa gramman etupuolella liikaa. Liitännäis- ja kerrannaisyksiköt haltuun! Jos haluat asian ilmaista milligrammoissa, jotka ovat gramman tuhannesosia, täytyisi kirjoittaa 200mg. Tämä tarkoittaisi määrää 0.2g (gramman viidesosa), joka alkaa kuulostaa järkevämmältä annoskoolta jos halutaan placebo-vaikutuksia suurempi efekti hampusta. Tai sitten olet vain tuhat kertaa herkempi hampun vaikutuksille kuin ihminen keskimäärin.

Hyvää kukkaa minä nautin 0.05g kerrallaan. Mutta harvoin 10g yli kolmea päivää riittää. Siinäpä mysteeri pureskeltavaksi.

Hahahaha...oon satoja pillereitä elämäni aikana reseptilääkkeenä syöny niin siitä toi mg. Eli käytän siis 0.2g kukkaa.

• kyujtyhrtgd

Mä en saa syömällä juuri mitään fiiliksiä. Lehdistä tein joskus voita mistä tein kakun ja loput ihan leivän päällä. Meni pari tuntia että tuntui vähän. Kaveri teki muffinsseja jotka toimi muilla muttei mulla. Ehkä mun pitäisi syödä reilusti enemmän? Polttamalla ja höyrystämällä toimii ihan hyvin.

Sikakalliista 20e/g en raski tehdä syötäviä jotka ei tahdo toimia. Mielummin poltan kun siten toimii varmasti.

• Hjvivkbk

2 grammaa kukintoa syötynä laittaa useammalle ihmiselle tajun aikalailla kankaalle, mikäli on valmistettu oikein. Amsterdamissa voi kokeilla syödä coffeeshoppien leivoksia, jotka ovat nykyään tosi mietoja koska ihmiset eivät osaa niitä annostella.

• adsarwq

kuinka vammainen pitää olla että lehteä vertaa kukkaan? tai ostaa 20e/g lehteä?

• xzw22323

syö vaikka 100 grammaa kerralla. kukaan ei ole kuulema siihen kuollut joten ok vaikka vetää sen 100 grammaa kerralla. voit seota ja hypätä auton alle psykoosissa mutta kuolet sitten auto-onnettomuuteen joten kannabis tilasto kuolemat on turvassa. yliannostukseen et kuulema voi kuolla

• EiOtaHenkeenNiPaljo
    • Anonyymi

Ota kuule lehmänsontaa pellolta kauhallinen , jahka kesä tulee ja pistä blenderiin voikukanvarsien kanssa. Makoisaa ja terveellistä

-äiti

• Anonyymi

Ei varmaan ihme ole jos on lapsellesi tullut ongelmia.

• Anonyymi

Laitatko esille kuka omasta mielestäsi on tämän hetken paras rumpali improvisaatiossa, ja miksi? Eli millä näytöillä?

• Anonyymi

Laitatko esille kuka on maailman paras rumpali , ja miksi? Eli millä näytöillä? Löytyykö mitään todisteita, kyllä vai ei? Jos et sarvilla löydä, niin sitten ilman sarvia. Kykenetkö löytämään mitään jatkuvan jankuttamisesi sijaan? Voisitko vastata?

• Anonyymi

Miten voi löytää sarvella maailman parhaimman rumpalin??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      462
      2848
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      15
      2675
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      272
      1618
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      84
      1204
    5. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      441
      1145
    6. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      63
      1098
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      156
      980
    8. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      938
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      909
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      79
      895
    Aihe