..kasvaakaan? Muistan kysyneeni sen silloin sitä ostettaessa, mutta tuli ajatuskatko. Kyseessä viiksekäs versio, elikkä ilmeisestikkin koiras?
kuinka isoksi partamonni..
4
502
Vastaukset
- bettaristic
Partamonnikoiras voi kasvaa siinä 15-17 cm pituiseksi. Naaraat jäävät sentin pari lyhyemmiksi.
Koiraalle minimi akvaarion koko on siinä 100 litran paremmalla puolella. Naarasta en tyrkkäisi alle 80-litraiseen. - fisu
partamonni kasvaa noin 10-15 senttiseksi
- oikku04
Hiukan ylikokoiseksi kasvanut partis. Kun se kuoli nin mittasin sen pituudeksi 22 cm pyrstön kanssa.
Liekö sillä jotakin tekemistä ison koon kanssa että kala eli koko elämänsä ajan yli 600-litraisessa tankissa ainoana lajinsa edustajana joten tilaa oli.- bettaristic
Tekisi kyllä mieleni nähdä kuva moisesta vonkaleesta.
Voisitko ehkä laittaa profiiliisi siitä kuvan hetkeksi aikaa (vaikka onkin kiellettyä, vai sanottiinko siinä että kuvan pitää esittää ihmisen nassua :D)?
Suurin partis mistä olen kuullut oli 17 cm, vaikka en mä sitä livenä nähnyt. Suurimmat mitä oon nähnyt ihan hengissä on Särkänniemessä ja yks mun kaverilla oleva partisukko, se on jotain 15 cm hujakoilla.
Toi sun partiksesi ei ehkä kuitenkaan ole ollut ihan tavallinen maatiaispartis, ettei vaan olisi ollut konnapartamonni (A. ranunculus)?
http://www.zoopet.com/akvarium/images/150/14.jpg
Se kasvaa planetcatfishin mukaan 20 senttiseksi (fishbasen mukaan vain n. 13 cm).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862