Kukahan tätäkin roskapalsta luotsaa

roska roskiin

Vois tehdä jotan järkevämpääkin tai kehittävämpää

11

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • todella surkeaa

      Ilmeisesti joku vanhoillinen tiukkapipo maaseudulta. Vaikuttas siltä.

      Ei tää palsta edusta mitään helluntalaisia

      • pipo päähän

        Millaista se maaseudun tiukkapipoisuus on osaatko kertoa ?

        Ja missä on se kaupunki jossa on Raamatunmukaiset seurakunnat kerro sekin !

        kaikenlaisia pöljiä kommentteja sitä pitääkin joutua lukemaan.

        ...tiukkapipo maaseudulta... täällä pitäis kuule olla juuri sellainen Apostlinen pipo joka heittäis hinnomin laaksoon 99% siitä mitä tänne suolletaan, ihan Jeesuksen ja ruoskan tyyliin !

        siinä sitä olis maaseutupipoa ihan paikallaan.

        Elis vielä suomennettuna, maaseuduilta löytyy viel tervettä helluntaita, muualta ei löydy !


    • idealogia

      Tätä palstaa johtaa islamista krislam

      • tosi1

        Täällä on kauheaa valhetta.Herjausta. Vääristelyä, katkeria ihmisiä.


    • Ei saa keskustella

      Tältä palstalta poistetaan täysin asiallisia keskusteluja vain siksi, että niissä ehkä kyseenalaistetaan helluntailaisuus.

      Se kertoo minulle siitä, ettei helluntailaisuus kestä päivänvaloa.

      • Jutellaan?

        Höpö höpö, täällä ei mitään muuta tehdäkään kuin kyseenalaistetaan, ei osata keskustella asiallisesti vaan irvitään.


    • tyhjennykset

      roskakuski

    • vaikea palsta

      Palstalla on K A K S I luotsia!

      Poistolinja sen mukainen : (

    • Hyvin nuo sefut hoitaa hommansa eikä antaa mitä liirum laarum suvaitsevuus propaganda pesiä joka näyttää hengellistä rakkauutta.

    • Tämä palstan tarkoitushan ei ole olla Helluntailiikkeen mukainen informaatiokanava, vaan keskustelupalsta helluntailaisuudesta, johon kaikilla on mahdollisuus osallistua. Tämä asia tuntuu unohtuvan monelta helluntailaiselta. Helluntailaisia harmittaa sen vuoksi, että täällä keskustellaan myös helluntailaisuudessa esiintyvistä kielteisistä ilmiöistä.

      Tämä palsta on kuitenkin ylivoimaisesti Suomen suosituin keskustelupalsta helluntailaisuudesta, joten täällä saa liikkeestä paremman kuvan, kuin helluntailaisten omilla foormeilla, joissa helluntailiikkeen kielteisistä asioista ei saa kirjoittaa.

    • Alikersantti

      Tunkiolta haisee suomi24 keskustelupalstat.
      Näissä juhlii kaikenlaiset katkerat kylähullut.
      Pitäisi vaatia rekisteröityminen ennenkin pääsee kirjoittelemaan koska emme osaa muuten käytöstapoja. Normaali ihminen ei tällaisia palstoja arvosta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe